

AGENCJA POWER
Aktualności
POWER otrzymał Złoty Certyfikat Solidna Firma
Mimo trudnego roku – Agencja POWER po raz kolejny ze statuetką Solidna Firma 2020, tym razem otrzymaliśmy Złoty Certyfikat! Mimo tr
Olga Krzemińska-Zasadzka dla Think Mice. Sylwetka Think MICE
Jest nam niezmiernie miło poinformować, iż nasza managing director Agencji POWER Olga Krzemińska-Zasadzka zagościła na łamach m
Testowe eventy w Europie, a czy będę odbywać się w Polsce?
We Francji czy Holandii zaczynają być organizowane tzw. testowe eventy, mające pomóc opracować zasady bezpieczeństwa umożliwiają
Dlaczego muchy w Australii latają wolniej? /magazyn Tygrysy Biznesu/
Dla magazynu Tygrysy Biznesu o podróży marzeń opowiadała Ola Krzemińska-Zasadzka. Wyjazd do Australii zawsze był moim marzeniem. T
POWER W KLUBIE AGENCJI EVENTOWYCH /KAE/
AGENCJA POWER DOŁĄCZYŁA DO KLUBU AGENCJI REKLAMOWYCH ZASILAJĄC TYM SAMYM STOWARZYSZENIE AGENCJI REKLAMOWYCH, ZRZESZAJĄCE 130 AGENCJ
Power 2.0 – nowy początek bezpiecznego jutra. Bezpieczyny Event, Bezpieczne Targi, Bezpieczny Obiekt.
Kreatywna Agencja Power specjalizująca się w organizacji imprez firmowych i integracyjnych dla firm, wyjazdów motywacyjnych
A co po koronawirusie ….. MICE w czasach kwarantanny
rozmowa z Olą Krzemińską-Zasadzką Jest takie miejsce na świecie, w którym państwo opiekuje się swoimi obywatelami, budżet jest
Czego pragną kobiety? /Ola Krzemińska-Zasadzka dla Tygrysów Biznesu/
Czego w wydarzeniach i wyjazdach pragną kobiety? To pytanie zaprząta ludzkość od stuleci. I tak, jak zmieniają się epoki, zmienia
Branding na eventach i w incentivach. Branding na wydarzeniach i wyjazdach motywacyjnych. Artykuł dla magazynu Tygrysów Biznesu.
Czemu więc branding jest tak ważny, a firmy płacą miliony, żeby stać się częścią wydarzenia? Temat wydaje się tak oczywisty,
O trendach Incentive travel w Nowym Roku, dla magazynu Mice Poland, mówi Ola Krzemińska-Zasadzka
Czy w najbliższych latach zapotrzebowanie na tego typu wyjazdy będzie wg Pani nadal rosło? Incentive travel to dziś bardzo istotna c
Stanowisko SOIT w sprawie sytuacji na rynku incentive travel związanej z koronawirusem COVID-19
Wobec pojawiających się oficjalnych i medialnych informacji na temat zachorowań wywołanych koronawirusem (COVID-19 – zapalenie