Trendy event i incentive travel 2024/2025

TRENDY EVENT I INCENTIVE TRAVEL 2024/2025 dla „Event katalog”

„Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę”. Trendy wydarzeń i wyjazdów firmowych 2024/2025

O tym co słychać i jakie są zauważalne trendy na rynku wydarzeń i wyjazdów dla klienta instytucjonalnego w pierwszej połowie 2024 roku, opowiada Olga Krzemińska-Zasadzka, prezes Agencji Power. Firma, którą Olga kieruje od 27 lat, zdobyła reputację jednej z czołowych agencji eventowych i incentive w Polsce. Realizując projekty dla 500 klientów instytucjonalnych, tworząc niezapomniane doświadczenia dla ponad 87,5 tys. uczestników oraz zdobywając liczne prestiżowe nagrody, Power stale wyznacza standardy w branży.

Po trudnych czterech latach, na które złożyły się pandemia COVID-19, związane z nią zamrożenie branży, wojna w Ukrainie i globalne zmiany na rynku eventów i podróży  incentive, Agencja Power nie tylko utrzymuje się na powierzchni, ale również dynamicznie się rozwija. Mimo wzrostu cen hoteli
i biletów lotniczych, zmian kadrowych u poddostawców a także działań społecznych  w organizacjach branżowych SOIT i TUgether, na koniec czerwca 2024 firma zdołała osiągnąć obrót równy rekordowemu wynikowi z całego 2019 roku.

Ten świetny rezultat jest przede wszystkim dowodem na to, że Klienci cenią sobie jakość, jaką od lat dostarcza  Power. Oprócz dużego grona stałych klientów dowodem satysfakcji z otrzymanych usług są klienci powracający po 2-3 letniej przerwie a także nowi klienci zagraniczni. Wartość eventu i wyjazdu typu incentive stworzonego przez Power pozostaje na długo w pamięci, a inwestycja w jakość, mimo że początkowy koszt może być wyższy, przynosi wymierne efekty w dłuższym czasie.

Firmę cechuje wyjątkowa elastyczność, innowacyjność a także umiejętność adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych i oczekiwań klientów. To zasługa Power-Teamu, skutecznych, kreatywnych  ludzi, którzy inspirują się nawzajem, poszukują nowych rozwiązań  a swoją pracę wykonują z pasją i satysfakcją. Ogłaszając na początku 2024 roku swoją najnowszą strategię „The Power of Tomorrow” (ang. potęga jutra), Power chce być liderem transformacji w branży MICE.

Mogę śmiało powiedzieć – mówi Olga Krzemińska-Zasadzka – że sprawdziły się nasze przewidywania  z roku 2023, co do rozwoju naszej branży. Często dyskutowaliśmy w naszych stowarzyszeniach branżowych (SOIT, KAE, SKKP, Site Poland) o tym, jak będzie funkcjonował rynek po pandemii i w czasie trwającej wojny w Ukrainie.

Mimo, że sytuacja geopolityczna stała się jeszcze bardziej skomplikowana, my dalej efektywnie działamy i obserwujemy bardzo duże zainteresowanie naszymi usługami. Na podstawie naszych realizacji i monitoringu branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences, and Exhibitions) od początku 2024 obserwujemy kilka kluczowych trendów, które kształtują sposób organizowania wydarzeń i wyjazdów motywacyjnych. Pierwszym z nich jest powrót do organizacji spotkań każdego typu. Widzimy bardzo duży popyt na eventy integracyjne, konferencje stacjonarne, czy wyjazdy z kluczowymi klientami. Ludzie są przebodźcowani,  zmęczeni technologią, codzienną pogonią w życiu zawodowym i prywatnym, dlatego rośnie zapotrzebowanie na wyjazdy ekskluzywne i unikatowe  a spada na dynamiczne  z  ekstremalnymi przygodami.

Trendy event i incentive 2024/2025

W ewolucji rynku MICE jedną z kluczowych ról odgrywa nadal technologia cyfrowa.  Wydarzenia hybrydowe stały się już standardem. Uczestnicy mogą wybierać między uczestnictwem na żywo a zdalnym, co zwiększa zasięg i dostępność wydarzeń. Wykorzystujemy  platformy wirtualne i aplikacje mobilne. Nowoczesne platformy oferują funkcje takie jak networking, planowanie spotkań 1:1, interaktywne sesje Q&A i wirtualne stoiska wystawców. Aplikacje mobilne umożliwiają zarządzanie agendą, dostęp do materiałów konferencyjnych oraz integrację z mediami społecznościowymi. Najbardziej istotnym zjawiskiem, gdy mówimy o trendach i o wpływie na przyszłość, jest zastosowanie AI i VR/AR. Sztuczna inteligencja (AI) jest wykorzystywana do personalizacji doświadczeń uczestników, analizy danych oraz automatyzacji zadań. Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość (VR/AR) umożliwiają tworzenie immersyjnych doświadczeń, np. wirtualnego  zwiedzania stoisk czy interaktywnych prezentacji produktów.

W działaniach Power wykorzystujemy sztuczną inteligencję. Sięgamy po nią szukając inspiracji do grafik, logotypów, wizualizacji, oprawy muzycznej wydarzenia czy wyjazdu, opisu atrakcji lub destynacji.  AI pomaga nam również w tworzeniu różnego typu konkursów oraz tekstów do publikacji.

Trzeci  trend, którego wzrastające znaczenie przewidywaliśmy już rok temu i nagłaśnialiśmy na Konferencji Incentive Day organizowanej przez SOIT 21 czerwca 2023, to organizacja eventów i wyjazdów incentive ze szczególnym uwzględnieniem troski o środowisko naturalne.
Zrównoważony rozwój staje się priorytetem w branży MICE.  Korporacje zobowiązane unijnymi dyrektywami do raportowania wyników w obszarze ESG* coraz bardziej zwracają uwagę na ekologiczne aspekty organizowanych dla nich wydarzeń. Organizatorzy eventów i wyjazdów incentive będą zatem w swych realizacjach dążyć do zmniejszenia śladu węglowego poprzez wykorzystanie transportu stawiającego na zmniejszenie emisji CO2 a także do korzystania z lokalnych podwykonawców w celu optymalizacji łańcucha dostaw. Wybiorą współpracę z firmami, które implementują zrównoważone praktyki w logistyce i cateringu. Postawią na używanie materiałów biodegradowalnych, minimalizację ilości odpadów oraz promocję recyklingu. Agencje będą również proponować klientom wybór miejsc i hoteli z certyfikatami ekologicznymi oraz tych, które zapewniają swoim pracownikom sprawiedliwe i bezpieczne warunki pracy.

Pojawienie się tego trendu szczególnie mocno wpływa na organizację wyjazdów incentive.
W odpowiedzi na zapotrzebowanie, w naszych realizacjach coraz częściej wykorzystujemy transport niskoemisyjny i lokalny, dużą popularnością cieszą się rejsy statkiem lub połączenie wyjazdów z atrakcjami sportowymi lub z inicjatywami na rzecz lokalnej społeczności.

„Podróżujemy nie po to, by uciec przed życiem, ale by życie nam nie uciekło”.

Jeśli chodzi o incentivy to w naszym przypadku zauważam ostatnio spory popyt na rejsy – wydaje się, że grupy były już w wielu miejscach i klienci szukają czegoś co uatrakcyjni wyjazd, będzie czymś innym niż uczestnicy dostawali do tej pory.

Do tego połączenie wyjazdów z atrakcjami sportowymi – mecze NBA, formuła 1, mecze piłki nożnej, czy turnieje tenisowe.

Niestety nie podam żadnych miejsc na topie bo mam wrażenie, że zapytania są bardzo zróżnicowane i trudno mi określić, ale u nas powtarza się mam wrażenie Dubaj, Turcja (Stambuł i wybrzeże) i Stany (Miami).

Zapytania niestety cały czas są na ostatnią chwilę, do tego proces decyzyjny jest dość długi co sprawia, że my, kontrahenci i linie lotnicze działamy jak na naciągniętej strunie – jak już po kilku (lub kilkunastu tygodniach) klient podejmie decyzję, brakuje czasu na formalności bo żaden z dostawców nie chce już trzymać rezerwacji.

Kolejnym kluczem do sukcesu wydarzeń MICE staje się personalizacja. Organizatorzy starają się dostarczać spersonalizowane doświadczenia, aby zwiększyć zaangażowanie i satysfakcję uczestników. Personalizację eventu umożliwia technologia cyfrowa a także doświadczenie lokalne. Dzięki  aplikacjom eventowym można tworzyć indywidualne plany dnia dostosowane do zainteresowań i potrzeb uczestników. Aby pobudzić ich interaktywność i zaangażowanie używa się aplikacji, które umożliwiają przekazywanie interakcji na żywo, dawanie feedbacku w czasie rzeczywistym a także prowadzenie różnych form grywalizacji

My w Power zarówno w eventach jak i w wyjazdach typu incentive travel stawiamy mocno na doświadczenie lokalne. Wykorzystujemy unikalność miejsca, jego kulturę oraz atrakcje i wplatamy ten element jako integralną część programu. W kontekście podróży motywacyjnych przez stwierdzenie „Podróżujemy nie po to, by uciec przed życiem, ale by życie nam nie uciekło” rozumiemy, że celem takich wyjazdów jest przede wszystkim wzbogacenie doświadczeń i inspiracji. Podróże incentive są zaplanowane, aby motywować i rozwijać uczestników, dając im okazję do poznawania nowych kultur, zdobywania wiedzy i budowania relacji. To forma nagrody, która ma na celu poszerzenie horyzontów i dostarczenie niezapomnianych przeżyć, które w efekcie niejednokrotnie wpływają na zmianę perspektywy oraz na rozwój osobisty i zawodowy  .

Dostrzegam coraz większa rolę  wyjazdów incentive nie tylko wśród korporacji ale także małych i średnich przedsiębiorstw. Klienci są coraz bardziej świadomi znaczenia marketingowego takich wyjazdów.  Oferty tworzymy tak,  by naszym Klientom uświadomić jakie są zalety zaproponowanego przez nas programu, jakie cele będą mogli osiągnąć łącząc wydarzenie na przykład z ciekawym motywem szkoleniowym.

Trendy event i incentive travel 2024/2025

Podróże motywacyjne łączące w sobie program turystyczny z zadaniami organizowanymi w niecodziennych miejscach i okolicznościach to zdecydowanie dobra inwestycja, a wrażenia i wspomnienia pozostające po wyjeździe niejednokrotnie okazują się bardziej skuteczne niż nagrody finansowe czy rzeczowe. W przypadku wyjazdów organizowanych dla pracowników, incentive to nie tylko skuteczna forma motywowania przez rozrywkę i wypoczynek, ale również doskonały czas na usprawnienie komunikacji w firmie.

Podsumowując widzimy w całej branży MICE trend polegający na zmianach w formatach wydarzeń. W eventach coraz częściej obserwujemy odchodzenie od tradycyjnych konferencji i targów w stronę małych, ekskluzywnych spotkań networkingowych skoncentrowanych na budowaniu relacji biznesowych. Bardzo dużo zapytań i realizacji mamy także na jubileusze i gale firmowe.  Klienci zgłaszają zapotrzebowanie na wydarzenia nieszablonowe takie jak eventy pop-up,  krótkie i w nieoczekiwanych miejscach a także escape roomy, hackathony czy interaktywne warsztaty, które w nowatorski i zaskakujący sposób angażują uczestników wydarzenia. W organizacji wyjazdów incentive rośnie zapotrzebowanie na mniejsze, kameralne wyjazdy z motywem lub z ciekawą formą poznawania lokalnej kultury, kuchni i stylu z większym zanurzeniem w to, co relaksuje, niż to, co podnosi poziom adrenaliny.

Personalizacja i innowacyjne formaty wydarzeń i wyjazdów incentive to generatory emocji, które pozostają w pamięci uczestników przez długi czas. Rodzi się zatem pytanie, czy doświadczenia i emocje uczestników eventu wpływają na odbiór marki Klienta? Jesteśmy przekonani, że tak, dlatego tworzymy eventy z pozytywnym impaktem na przyszłość. Wierzymy, że dobrze zaplanowane wydarzenie może być źródłem inspiracji, motorem napędowym dla innowacji i przyszłych sukcesów Klienta. Na wygrany event składa się jego wartość merytoryczna, innowacyjność, dopasowane venue, wykorzystanie nowatorskich rozwiązań techniki scenicznej, optymalny dobór spersonalizowanych atrakcji dla uczestników, stawiający na pierwszym miejscu ich emocje i doświadczenia w trakcie eventu. Uczestnicy są coraz bardziej wyczuleni na działania sprzedażowe i marketingowe w trakcie wydarzeń. Umiejętność zbudowania dobrej atmosfery a także możliwości współkreowania przebiegu eventu daje uczestnikom olbrzymią satysfakcję i zostanie zapamiętane na długo. Głębsze emocje i poczucie zaangażowania budują silniejsze relacje i wspomnienia, co w przyszłości ma wpływ na postrzeganie partnera i marki.

Jako przykład chciałabym krótko wspomnieć o naszych dwóch realizacjach z maja i czerwca. Konferencję dla naszego stałego Klienta zorganizowaliśmy w Gdańsku. Oprócz części merytorycznej uczestnicy mieli okazję poznać bliżej to piękne miasto i jego atrakcje, delektować się doskonałą kuchnią a następnie podziwiać je od strony wody z pokładu jachtów i katamaranów. 3 dniowy event  dla innego naszego stałego Klienta z branży motoryzacyjnej pozwolił na połączenie obszernego programu merytorycznego z networkingiem w bogatej strefie dostawców, skorzystanie z przygotowanych atrakcji w strefie plażowej i w hotelu. Wydarzenie okraszone było pięknymi wieczorami: pierwszy w imponującej scenografii, świetnej oprawie technicznej z występem gwiazdy kabaretu a drugi – plenerowy z grillem i muzyką na żywo.

Tego typu eventy w których uczestnicy przebywają w różnych lokalizacjach i obiektach wymagają wzmożonej czujności organizatorów. Kluczowym elementem  w planowaniu wydarzeń i wyjazdów incentive pozostają bezpieczeństwo i zdrowie uczestników. Nauczeni doświadczeniem z okresu pandemii Covid-19 oraz świadomi zagrożeń działaniami wojennymi na bieżąco śledzimy sytuację w krajach do których wysyłamy nasze grupy incentive. Rygorystycznie podchodzimy do kwestii zapewnienia odpowiedniej higieny, oraz zaplanowania przestrzeni adekwatnej do liczby uczestników i charakteru wydarzenia. Jesteśmy w stanie zaangażować specjalistyczną technologię do obsługi imprez masowych. W wielu przypadkach musimy również zapewnić bezpieczeństwo związane bezpośrednio z charakterem imprezy i tu dobrym przykładem byłaby XII Ogólnopolska Wystawa Bydła Hodowlanego, event wymagający specjalistycznego podejścia i merytorycznego przygotowania naszych event managerów dla zapewnienia bezpieczeństwa, higieny i komfortu zarówno ludziom jak i prezentowanym zwierzętom.

Nasza strategia „The Power of Tomorrow”  to także deklaracja którą składamy naszym klientom, że się rozwijamy i odważnie wchodzimy w transformację. Odrzucamy rutynę i nie opieramy się tylko na sprawdzonych pomysłach i schematach.  Obserwujemy rynek i monitorujemy trendy. Wsłuchujemy się w feedback od naszych klientów, patrzymy z uwagą na ewolucję ich potrzeb, analizujemy każdy zorganizowany event. Doskonale wiemy, że każde wydarzenie i wyjazd dla firmy jest sposobem na efektywną komunikację marki, elementem misternej układanki jaką jest strategia marketingowa. Wiemy, że Klienci coraz większy nacisk kładą na mierzenie zwrotu z każdej inwestycji zarówno w kontekście finansowym jak i niematerialnym obserwując poziom zaangażowania, satysfakcji, i liczbę nawiązanych kontaktów.

Chcielibyśmy bardzo, żeby trendem w naszej branży była etyka i działanie zgodne z prawem. Mam tu na myśli nałożone na podmioty turystyczne w Polsce obowiązki opisane w Ustawie o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z dnia 24 listopada 2017 r. Ustawie tej podlegają profesjonalni organizatorzy imprez turystycznych, biura podróży oraz w określonych okolicznościach różnorakie agencje eventowe.  Rozumienie zapisów ustawy i wypełnianie ich obowiązków: uzyskanie wpisu do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki, posiadanie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, odprowadzanie składek na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny oraz Turystyczny Fundusz Pomocowy to podstawy funkcjonowania na rynku i poważnego traktowania Klientów. Jasne i przejrzyste zasady współpracy z podwykonawcami, trzymanie się uzgodnionych reguł i warunków płatności, partnerstwo we współpracy z klientami, rozwój firmy i pracowników poprzez aktywny udział w wydarzeniach branżowych i sięganie po innowacyjne rozwiązania to fundament działania Agencji Power. Trzymając się przywołanych zasad ulepszamy procesy i idziemy do przodu. Takie działanie przynosi wymierne, widoczne efekty i pozwala nam myśleć optymistycznie o przyszłości firmy. Jesteśmy wdzięczni naszym Klientom, że są, że wracają, że lubią z nami pracować i wiedzą, że gwarantujemy wysoką jakość i ciekawe rozwiązania. Dzieje się tak ponieważ w Power pracują wspaniali ludzie, z których jestem bardzo dumna. Od wielu lat tworzymy razem POWER TEAM i to jest prawdziwa Wartość, której życzę każdej firmie, nie tylko w naszej branży.

*ESG to skrót od Environmental, Social, and Governance (tłum. środowiskowe, społeczne i ładu korporacyjnego). ESG odnosi się do trzech głównych obszarów, które są brane pod uwagę podczas oceny zrównoważonego rozwoju i etycznego wpływu inwestycji w firmę lub organizację.

trendy event i incentive travel 2024 i 2025

Ostatnie wpisy

Archiwum

Kategorie

Tagi

Przeczytaj również

Trendy w branży MICE 2024 według POWER

Na podstawie naszych realizacji i monitoringu branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences, and Exhibitions) od początku 2024 obserwujemy kilka kluczowych trendów, które kształtują sposób organizowania wydarzeń

Read More »

EVENT MANAGER

Hania jest absolwentką kierunku Tourism Events Management na Northumbria University Newcastle.

Pochodzi znad morza, dlatego kocha naturę i aktywność na świeżym powietrzu. Lubi, jak dużo się dzieje, stąd praca przy organizacji eventów.

Jest otwarta i komunikatywna, a po pracy chętnie sięga po dobrą książkę i spędza czas z bliskimi. Podróże sprawiają jej wielką radość, a fotografowanie pięknych widoków stało się jej hobby. Jest także dyplomowaną wizażystką, która uwielbia podkreślać kobiecą urodę.

Marcin Siedlecki

Senior Incentive Manager

Perfekcjonista w pracy, optymista w życiu, a minimalizm to jego życiowa filozofia.

Dzięki temu każdy projekt, który realizuje, charakteryzuje się dbałością o szczegóły i optymizmem w podejściu do wyzwań.

Absolwent Warszawskiego AWF’u, w branży od 20 lat. Uwielbia się przemieszczać, odkrywać nowe miejsca oraz tworzyć.

Jest pasjonatem podróży, najróżniejszych sportów, fotografii, natomiast zamiłowanie do grafiki pozwala mu na wyrażanie kreatywności w prostych, minimalistycznych formach, organizując przy tym niezapomniane „doświadczenia” dla klientów.

POWER NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Nagroda Klientów – Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Nagroda MP Power Awards
– portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku
Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

18 maja 2018 roku bez okresu próbnego dołączyła do naszego zespołu Irenka. Srebrno-szary wyżeł wejmarski. Posiada zdolności przegryzania drobnych przedmiotów, jest mega szybka, więc na pewno sprawdzi się w naszym POWER-owym zespole.

Jest przyjazna dla Klientów i podwykonawców, szybko zjednuje sobie przyjaciół.

Na razie szkoli ją Dyrektor Stefan, ale szybko pnie się w szczeblach kariery.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

Stefanek jest członkiem naszego zespołu od 2008 roku. Zawsze jest pełen energii. Uwielbia pływanie /ratowanie ludzi/, tarzanie w śniegu i długie spacery. Radosny i przyjazny, jest wspaniałym psem towarzyszącym.

Dobrze toleruje towarzystwo ludzi wchodzących do firmy oraz dzieci. Oczywiście dobrych ludzi. Innym rzuca się do grdyki 😊 Koty uwielbia – ganiać 😊

Im jest starszy tym bardziej potrzebuje przytulania. Uwielbia „Pana kanapkę” przychodzącego do biura w porze lunchu 😊, duże kości i swoją Panią 😊

LOGISTIC MANAGER

Od wielu lat biega, czynnie biorąc udział w różnego rodzaju zawodach – od krótkich dystansów po biegi ultra – reprezentując klub Dogoń Grodzisk Mazowiecki. W wolnych chwilach (poza bieganiem) chodzi po górach, jeździ rowerem na średnich i dłuższych dystansach.

 

W planach ma zebranie brakujących materiałów i dokończenie swojej książki o Chorwacji, z którą jest emocjonalnie związany.

 

Z powodzeniem zorganizował mnóstwo różnego rodzaju eventów od spływów kajakowych, przez turnieje w kręgle, imprezy taneczne, warsztaty kulinarne czy wyścigi kartami, po akcje charytatywne.

W pracy stara się wykorzystać swoje ADHD, wyobraźnię, pomysłowość oraz poczucie humoru.

 

W czasie eventów jest jak podczas gry w szachy, przewiduje potrzeby klienta i planuje kilka ruchów do przodu. W dzieciństwie jego idolem był McGyver, więc zawsze ma ze sobą scyzoryk czy trytytki, a do tego po ojcu i dziadku jest złotą rączką.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

EVENT MANAGER

Przygoda Krzysztofa z eventami zaczęła się jeszcze na studiach od pokazw Sztuk Walki które w tamtym czasie trenował zapalczywie. Bardzo spodobał się mu klimat panujący wśród osób związanych organizacyjnie z eventami. Zobaczył tam ludzi pełnych pasji, profesjonalizmu i poświęcenia. Szybko zrozumiał, że to jest to, co chciałby robić w swoim życiu. Następnie przyszedł czas na koordynację poszczególnych odcinków i całościowe realizacje.

Mówi, że uwielbia czuć ten dreszczyk emocji przed realizacją, kiedy nie widać jeszcze zamierzonych efektów, a cała wizja jest wyłącznie w jego głowie.

Branża eventowa, jak sam to określa, daje mu możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach. Jego zdaniem dobry event manager musi mieć cechy Organizatora, Sprzedawcy, Negocjatora i przede wszystkim mieć wizję i pomysł na event. A elastyczność i kreatywność to standardowe umiejętności. Wielopłaszczyznowość tej pracy i fakt, że nigdy nie ma takich samych realizacji sprawia, że jest to dla niego wymarzone zajęcie.

Prywatnie ma dwie wielkie pasje. Są to podróże w nowe miejsca i sport. Nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej. Ciągle ma nowe zajawki, co sprawia, że ciężko za nim nadążyć. Dlatego jego ulubionym wyrażeniem, które w pełni wpisuje się w ramy pracy w branży eventowej to: „Sytuacja jest Dynamiczna”.

Zawodowo współpracował z takimi brandami jak: Seat, Bricomarche, WBK, 7N, Gaspol, a także z różnymi instytucjami, w tym kilkoma ministerstwami i kancelarią premiera. Ponadto koordynował również takie wydarzenia plenerowe jak choćby “Dni Warszawy”.

INCENTIVE DIRECTOR

Kiedy mówi, że pracuje w „incentivach” od 10 lat nikt jej nie wierzy. Ale tak jest naprawdę. Programy przygotowywane przez Jagodę są dowodem na to, że incentive to nie program, ale historie opowiedziane miejscami, ludźmi i emocjami. Jagoda wierzy, że tak jak za czasów braci Grimm – baśnie są opowieściami dla dorosłych i wyszukuje takie perełki w każdym miejscu na Świecie (i w Polsce), do którego zabiera uczestników wyjazdów. A jak ich nie znajdzie – to wymyśli.

Ta „opolska dzioucha” (z urodzenia) jest wulkanem pomysłów, tytanem pracy i ma delikatnego bzika na punkcie logistyki.

Miłością od pierwszego wejrzenia obdarzyła RPA, ale niezmiennie gorącym uczuciem darzy Karkonosze.

Jest głodna świata, ale jej ucieczką od codzienności jest działka i balkon, który rok rocznie zamienia z pasją w mini-ogród botaniczny.

EVENT DIRECTOR

Na studia, z rodzinnego Torunia, wyemigrowała do krainy pyr i koziołków. Na stałe osiedlając się jednak w stolicy. Z wykształcenia magister turystyki i rekreacji… z naciskiem na rekreację. Od 2017 roku w branży spotkań i wydarzeń /eventowej/ i wyjazdów motywacyjnych /incentive travel/.

Chętnie tworzy wyjazdy typu city break i wydarzenia w niestandardowych polskich przestrzeniach. Uwielbia odkrywać miejsca, które mają mało wspólnego z człowiekiem, a więcej z naturą i relaksem. Dlatego, jak tylko ma wolną chwilę ucieka przed korkami i dużym stężeniem smogu.

Zakochana w tatuażach, podróżach „na własną rękę” oraz swojej pracy. Uważa, że dobre jedzenie może uszczęśliwić człowieka (w kuchni daleko jej co prawda do Magdy Gessler – ale się stara)!

MANAGING DIRECTOR

Gdyby tylko klonowanie ludzi było legalne… Z pewnością jedną z pierwszych kandydatek do sklonowania byłaby Magda! Nie sposób jej nie lubić (czy nawet nie kochać). I to wcale nie dlatego, że rzuca uroki, ale dlatego że jej osobisty czar i ujmujący sposób bycia powodują, że chciałoby się ją pomnożyć co najmniej 6 razy.

Magda pozostaje wierna Agencji Power od samego początku jej istnienia, czyli od wyjazdów narciarskich w 1997 roku. Kilka lat temu zajmowała się prowadzeniem stron www oraz kampanii w sieciach społecznościowych, a obecnie jest odpowiedzialna za rozwój działu kart sportowych OK System oraz koordynację eventów dla Hoteli i Agencji.

Jest dla wszystkich przykładem pracowitości i sumienności, ale ma jedną słabość… Portugalię, którą pragnie poczuć całym sercem: poznać jej magiczne wąskie i strome uliczki, gdzie powstało fado i malownicze plaże z ukrytymi zatoczkami. Podróże małe i duże są dla nią największą pasją i siłą napędową. Jeśli więc w danym momencie nie pracuje to jest wielce prawdopodobne, że wyjechała poznawać świat.

PREZES POWER

Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO i managing director Agencja Power, Prezes Zarządu SOIT, członek – założyciel SBE, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, SKKP, a także site.

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”.

Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działała w Komisji Etyki w SOIT oraz Komisji Etyki SBE, Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała w kapitule międzynarodowego konkursu Eventex Awards.
W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /Top meetings Agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie.

Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała MP Power w kategorii Team-building, 2 razy była nominowana w kategorii „incentive”.

Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.

Występowała w roli prelegenta na wielu konferencjach gospodarczych i branżowych /MICE/ mi.in: Europejski Kongres Przedsiębiorczości, konferencji Event-Mix, konferencji Meetings Wek Poland, konferencji Event Biznes, w panelach dyskusyjnych MeetingPlanner.

Entuzjastka sportu, podróży i aktywności w każdym wydaniu: od narciarstwa i snowboardu, poprzez nurkowanie, windsurfing i kitesurfing, na off-roadzie i squashu kończąc / była 2gą rakietą Polski w squash-u przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters.

Razem z zespołem pasjonatów i profesjonalistów organizuje wydarzenia eventowe, wyjazdy typu incentive travel, szkolenia, imprezy sportowe, prestiżowe gale, konferencje i kongresy na terenie całej Polski i po za granicami kraju