Incentive travel pod żaglami. Rejsy, regaty, wyprawy żeglarskie dla firm

Dla Mice Poland o firmowym żeglowaniu i dobrze zorganizowanych integracyjnych wyjazdach żeglarskich opowiada: Olga Krzemińska – Zasadzka Managing Director Agencji POWER.


Żeglarstwo to pasja, to sposób na życie to także udana integracja. Dla Mice Poland o firmowym żeglowaniu dobrze zorganizowanych integracyjnych wyjazdach żeglarskich opowiadała: Olga Krzemińska – Zasadzka Managing Director Agencji POWER.

Jak dużą popularnością cieszy się wśród klientów firmowych i korporacyjnych żeglarstwo? Jak dużo tego typu imprez jest przez nich zlecanych? Z Twoich obserwacji – czy ta liczba rośnie czy maleje na przestrzeni kilku ostatnich lat? Mówiąc krótko, jak kształtuje się rynek?

Z  obserwacji rynku wynika, że firmy coraz chętniej biorą udział w rejsach czy regatach, zarówno w kraju, jak i za granicą. Przez pewien czas,  żagle i kajaki zostały lekko wyparte przez inne atrakcje i niewiele firm chciało brać udział w tego typu aktywnościach. Teraz widzimy, że wróciły  do gry i zainteresowanie nimi wzrasta. Warto zauważyć, że żeglarstwo to pasja, to sposób na życie. Jeśli ktoś choć raz spróbował i spodobało mu się, to wraca do tego przez całe życie. Idąc dalej, naturalną konsekwencją naszej żeglarskiej pasji jest, to, że  staramy się zarazić nią ludzi wkoło, zarówno na płaszczyźnie prywatnej jak i zawodowej. Często zdaża się tak, że jeśli szef czy manager uwielbia żeglarstwo, stara się zainteresować nim swoich pracowników. Podobnie, jeśli pracownik kocha żeglarstwo, zaraża tym sportem współpracowników i szefa. A jeśli pojawiło się ono w firmie raz, pracownicy z radością wracają do tego typu wyjazdów. Zazwyczaj zaczyna się od 2-3 dniowych rejsów po Mazurach czy zalewach. Następnie poprzez regaty firmowe,  wraz z rozwojem firmy podążają na coraz odleglejsze morza i oceany. Coraz częściej zdarzają się też firmy, które widzą jak duży potencjał reklamowy drzemie w sportach wodnych, wtedy chętnie włączają się w różnego typu akcje, regaty, rejsy itd.

Wyjazd firmowy w formie rejsu może przynieść duże korzyści teambuildingowe. Jakie umiejętności grupy można ćwiczyć w czasie takiego wyjazdu? Jakie cechy charakteru poszczególnych uczestników wzmacniać? Jak właściwie zbudować program, aby osiągnąć zamierzone cele?

Rejsy i regaty firmowe to jedne z najlepszych sposobów na teambuilding czy integrację w zespole. To też świetna okazja, aby przyjrzeć się jak działa nasz zespół czy poszczególni jego członkowie w naturalnych warunkach pracy. Możemy wtedy zauważyć, kto ma naturalne predyspozycje do bycia liderem, kto stoi z boku i się nie angażuje, kto neguje, a kto dba żeby wszystko szło zgodnie z planem. W czasie rejsu czy regat  pracownicy uczą się pracy w grupie, podejmowania decyzji i szybkiego działania, nawet mimo niesprzyjających okoliczności. W naturalny sposób dochodzi do podziału ról w zespołach. Podczas tego typu wydarzeń wzmacniają się cechy osobowości takie jak odwaga, otwartość, odporność na stres czy cierpliwość. Ponieważ uczestnicy przez długi czas przebywają razem na niewielkiej przestrzeni, ważna staje się  komunikacja i radzenie sobie z kryzysami i konfliktami, które mogą się pojawiać. Zanim wyruszymy w rejs warto zastanowić się nad czym chcielibyśmy popracować, co jest dla nas istotne, co chcielibyśmy osiągnąć w czasie tego wyjazdu – to  bazowe pytania, które będą determinowały jaką aktywność wybierzemy, żeby osiągnąć założone cele.

Jakie są ograniczenia, czyli kiedy lepiej nie organizować imprez żeglarskich? Co przemawia na plus, a co na minus tej formy firmowego wyjazdu? Jakie mogą pojawić się problemy? Chodzi przede wszystkim o pracowników, którzy mogą bać się wody lub cierpieć na chorobę morską etc. Czy powinno się przed przygotowaniem imprez żeglarskich zrobić „research” wśród pracowników i potencjalnych uczestników? Jeśli tak, na co zwracać uwagę, jakie pytania zadawać?

Żeglarstwo może uprawiać każdy, aktywność ta nie wymaga specjalnego przygotowania fizycznego, jedynie chęci. Według mojej opinii, przy każdej formie imprez integracyjnych czy wyjazdów motywacyjnych, powinniśmy dowiedzieć się, co pracownicy i klienci lubią, jakie rejony są dla nich ciekawe, gdzie chcieliby pojechać, a gdzie byli już setki razy. Takie badanie powinniśmy przeprowadzać co jakiś czas, żeby uaktualnić informacje o danej grupie i celnie trafiać w potrzeby zespołu. To ważne, ponieważ z doświadczenia wiem, że nie każdej grupie odpowiada ten sposób spędzania czasu, czy to ze względu na chorobę morską, lęki czy też ze względu na samą specyfikę zespołu. Jeśli np. wiemy, że w grupie jest konflikt, to  wspólne żeglowanie i przebywanie na małej przestrzeni może spowodować, że pracownicy nie będą miło wspominali tego wydarzenia, a może nawet nasilić konflikty. Z drugiej strony, jeśli dobrze poprowadzimy teambuilding, wspólne żeglowanie i zmaganie się z przeciwnościami może doprowadzić do uzdrowienia sytuacji, co w konsekwencji może przenieść się również na grunt pracowniczy. Planując rejs czy regaty, warto zapytać uczestników o ich doświadczenie z żeglowaniem, czy sprawia im to przyjemność, czy nie ma ku temu przeciwwskazań medycznych, czy posiadają uprawnienia, czy znają przepisy, kulturę i piosenki żeglarskie. Wszystko to pozwoli nam dobrze przygotować program i założenia wyprawy, tak, żeby spełniał oczekiwania uczestników.

Czy rejsy żeglarskie (zarówno incentive, jak i teambuilding) występują najczęściej jako wydarzenia autonomiczne (jako impreza sama w sobie), czy są raczej jedną z tzw. „atrakcji towarzyszących” wpisanych w szerszy program wyjazdu incentive? (jako jedna z wielu aktywności i „punktów” programu).

Trudno to ocenić, ponieważ obie formy są równie często spotykane i wybierane przez klientów. W Polsce spotykamy się najczęściej z imprezami, które trwają 2-3 dni. Uczestnicy śpią wtedy na łódkach, lub w hotelu. Pływają w ciągu dnia, wieczorami biorą udział w imprezach tematycznych. Gdy jedziemy za granicę, możemy skupić się na żeglowaniu, wtedy cały nasz czas spędzamy na łódkach, lub przygotowujemy w programie, np. jeden dzień żeglugi po ciekawym okolicznym akwenie. Bardzo ciekawą alternatywą są wyjazdy firmowe, odbywające się na większych jednostkach, np. 50 osób. Podczas rejsu cały zespół, nie tylko uczestniczy w żeglowaniu, ale także przygotowuje posiłki i pełni wachty na pokładzie, a wpływając do portów bierze udział w wydarzeniach dodatkowych.

Które destynacje, zarówno w Polsce, jak i za granicą (Europa + Świat) są najlepsze i najbardziej popularne, jeśli chodzi o organizację imprez żeglarskich?

Obserwuję, że obecnie najbardziej popularne jest żeglowanie zorganizowane w niewielkiej odległości od  miejsca pracy, na okolicznych zalewach czy jeziorach. Organizowanie wydarzeń firmowych w odległości od siedziby do 50 km, jest w ogóle trendem, który obserwujemy od kilku lat. Dużą popularnością cieszą się oczywiście Mazury – to idealne miejsce na stawianie pierwszych żeglarskich kroków, ale też na prawdziwą przygodę. Managerowie wyższego szczebla chętnie wypływają na Bałtyk, często połączone jest to z połowem ryb. Jeśli pływamy w Europie, to na pewno: Chorwacja, Grecja, Słowenia i Włochy. Z dalszych regionów – wygrywają egzotyczne Karaiby.

Pytanie warsztatowe. Jak długie są z reguły rejsy firmowe (podział: Polska, Europa, Świat)? Jaka jest optymalna liczba uczestników imprez pod żaglami? Czy uczestnicy muszą posiadać jakieś doświadczenie, jak wygląda kwestia alkoholu?

Jeśli chodzi o rejsy w Polsce, najczęściej trwają one do 3 dni. Wybierając się dalej  powinniśmy zaczynać od 5-7 dni – wtedy uczestnicy mają okazję pobyć kilka dni na morzu i poczuć klimat żeglarskiego życia. Ilość uczestników, która weźmie udział w wydarzeniu, nie gra tak naprawdę roli. To właśnie do ilości osób dostosowujemy agendę, założenia,  ilość i rodzaj jednostek. Podobnie jest z doświadczeniem czy patentami, możemy zorganizować wyprawy dla osób, które mają doświadczenia, jak i dla tych, które nigdy wcześniej nie żeglowały. Oczywiście, na każdej jednostce musi być osoba która posiada doświadczenie i odpowiada za bezpieczeństwo uczestników ze strony organizatora.


Na jakie elementy powinna zwrócić uwagę firma pragnąca zorganizować imprezę żeglarską (rejs, regaty etc), aby mieć pewność, że wybrała dobrego organizatora. Co zweryfikować?

To bardzo ważne zagadnienie, przecież od wyboru organizatora, zależy czy nasza impreza zakończy się sukcesem, czy wszystko przebiegnie zgodnie z planem i bezpiecznie. Warto na samym początku zweryfikować czy dana firma organizowała już wcześniej tego typu wyprawy – jeśli nie, będzie to oznaczało, że doświadczenie zdobędą na naszej imprezie. Na etapie ofertowania warto poprosić organizatora o referencje z podobnych organizowanych wydarzeń  czy zasięgnąć opinii rynku, np. stowarzyszeń branżowych. To, czy mamy do czynienia z profesjonalistami poznany zapewne już po  sposobie komunikacji, przygotowaniu oferty itd. Organizator, który ma doświadczenie, będzie potrafił doradzić, kiedy, gdzie i czym popłynąć, co warto zobaczyć po trasie, co ze sobą zabrać, jak zorganizować rejs/regaty, aby były niezapomnianym przeżyciem dla naszych pracowników. Warto więc, nie opierać się tylko i wyłącznie na przesłanej ofercie, ale spotkać się z organizatorem, porozmawiać i zadać nurtujące nas pytania.

Udostępnij post

Zobacz również

Zobacz Także
a
m
Opening hours

Tue – Thu: 09am – 07pm
Fri – Mon: 09am – 05pm

Follow us
fb - ig - tw

POWER NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Nagroda Klientów – Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Nagroda MP Power Awards
– portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku
Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

Incentive Project Manager

Absolwentka Prawa Europejskiego na UAMie. Ze studiów pozostała jej pasja do polityki zagranicznej i niechętna umiejętność wczytywania się w zapisy umowne. Fanka futbolu i amatorka snowboardu. Pochodzi znad morza, więc w razie wyboru „morze, czy góry?”, cóż nie ma dylematu (chyba, że w górach jest śnieg 😊).

Z Chin przywiozła słabość do ostrego jedzenia, z Nowej Zelandii miłość do rugby, z Tanzanii nie przywiozła likaon, więc wraca tam często by złapać go w obiektyw. W podróżach lubi adrenalinę, dobre jedzenie i ciekawych ludzi, więc na tych filarach buduje swoje programy.

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

18 maja 2018 roku bez okresu próbnego dołączyła do naszego zespołu Irenka. Srebrno-szary wyżeł wejmarski. Posiada zdolności przegryzania drobnych przedmiotów, jest mega szybka, więc na pewno sprawdzi się w naszym POWER-owym zespole.

Jest przyjazna dla Klientów i podwykonawców, szybko zjednuje sobie przyjaciół.

Na razie szkoli ją Dyrektor Stefan, ale szybko pnie się w szczeblach kariery.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

Stefanek jest członkiem naszego zespołu od 2008 roku. Zawsze jest pełen energii. Uwielbia pływanie /ratowanie ludzi/, tarzanie w śniegu i długie spacery. Radosny i przyjazny, jest wspaniałym psem towarzyszącym.

Dobrze toleruje towarzystwo ludzi wchodzących do firmy oraz dzieci. Oczywiście dobrych ludzi. Innym rzuca się do grdyki 😊 Koty uwielbia – ganiać 😊

Im jest starszy tym bardziej potrzebuje przytulania. Uwielbia „Pana kanapkę” przychodzącego do biura w porze lunchu 😊, duże kości i swoją Panią 😊

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

EVENT MANAGER

Przygoda Krzysztofa z eventami zaczęła się jeszcze na studiach od pokazw Sztuk Walki które w tamtym czasie trenował zapalczywie. Bardzo spodobał się mu klimat panujący wśród osób związanych organizacyjnie z eventami. Zobaczył tam ludzi pełnych pasji, profesjonalizmu i poświęcenia. Szybko zrozumiał, że to jest to, co chciałby robić w swoim życiu. Następnie przyszedł czas na koordynację poszczególnych odcinków i całościowe realizacje.

Mówi, że uwielbia czuć ten dreszczyk emocji przed realizacją, kiedy nie widać jeszcze zamierzonych efektów, a cała wizja jest wyłącznie w jego głowie.

Branża eventowa, jak sam to określa, daje mu możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach. Jego zdaniem dobry event manager musi mieć cechy Organizatora, Sprzedawcy, Negocjatora i przede wszystkim mieć wizję i pomysł na event. A elastyczność i kreatywność to standardowe umiejętności. Wielopłaszczyznowość tej pracy i fakt, że nigdy nie ma takich samych realizacji sprawia, że jest to dla niego wymarzone zajęcie.

Prywatnie ma dwie wielkie pasje. Są to podróże w nowe miejsca i sport. Nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej. Ciągle ma nowe zajawki, co sprawia, że ciężko za nim nadążyć. Dlatego jego ulubionym wyrażeniem, które w pełni wpisuje się w ramy pracy w branży eventowej to: „Sytuacja jest Dynamiczna”.

Zawodowo współpracował z takimi brandami jak: Seat, Bricomarche, WBK, 7N, Gaspol, a także z różnymi instytucjami, w tym kilkoma ministerstwami i kancelarią premiera. Ponadto koordynował również takie wydarzenia plenerowe jak choćby “Dni Warszawy”.

INCENTIVE DIRECTOR

Kiedy mówi, że pracuje w „incentivach” od 10 lat nikt jej nie wierzy. Ale tak jest naprawdę. Programy przygotowywane przez Jagodę są dowodem na to, że incentive to nie program, ale historie opowiedziane miejscami, ludźmi i emocjami. Jagoda wierzy, że tak jak za czasów braci Grimm – baśnie są opowieściami dla dorosłych i wyszukuje takie perełki w każdym miejscu na Świecie (i w Polsce), do którego zabiera uczestników wyjazdów. A jak ich nie znajdzie – to wymyśli.

Ta „opolska dzioucha” (z urodzenia) jest wulkanem pomysłów, tytanem pracy i ma delikatnego bzika na punkcie logistyki.

Miłością od pierwszego wejrzenia obdarzyła RPA, ale niezmiennie gorącym uczuciem darzy Karkonosze.

Jest głodna świata, ale jej ucieczką od codzienności jest działka i balkon, który rok rocznie zamienia z pasją w mini-ogród botaniczny.

EVENT DIRECTOR

Na studia, z rodzinnego Torunia, wyemigrowała do krainy pyr i koziołków. Na stałe osiedlając się jednak w stolicy. Z wykształcenia magister turystyki i rekreacji… z naciskiem na rekreację. Od 2017 roku w branży spotkań i wydarzeń /eventowej/ i wyjazdów motywacyjnych /incentive travel/.

Chętnie tworzy wyjazdy typu city break i wydarzenia w niestandardowych polskich przestrzeniach. Uwielbia odkrywać miejsca, które mają mało wspólnego z człowiekiem, a więcej z naturą i relaksem. Dlatego, jak tylko ma wolną chwilę ucieka przed korkami i dużym stężeniem smogu.

Zakochana w tatuażach, podróżach „na własną rękę” oraz swojej pracy. Uważa, że dobre jedzenie może uszczęśliwić człowieka (w kuchni daleko jej co prawda do Magdy Gessler – ale się stara)!

MANAGING DIRECTOR

Gdyby tylko klonowanie ludzi było legalne… Z pewnością jedną z pierwszych kandydatek do sklonowania byłaby Magda! Nie sposób jej nie lubić (czy nawet nie kochać). I to wcale nie dlatego, że rzuca uroki, ale dlatego że jej osobisty czar i ujmujący sposób bycia powodują, że chciałoby się ją pomnożyć co najmniej 6 razy.

Magda pozostaje wierna Agencji Power od samego początku jej istnienia, czyli od wyjazdów narciarskich w 1997 roku. Kilka lat temu zajmowała się prowadzeniem stron www oraz kampanii w sieciach społecznościowych, a obecnie jest odpowiedzialna za rozwój działu kart sportowych OK System oraz koordynację eventów dla Hoteli i Agencji.

Jest dla wszystkich przykładem pracowitości i sumienności, ale ma jedną słabość… Portugalię, którą pragnie poczuć całym sercem: poznać jej magiczne wąskie i strome uliczki, gdzie powstało fado i malownicze plaże z ukrytymi zatoczkami. Podróże małe i duże są dla nią największą pasją i siłą napędową. Jeśli więc w danym momencie nie pracuje to jest wielce prawdopodobne, że wyjechała poznawać świat.

PREZES POWER

Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO i managing director Agencja Power, Prezes Zarządu SOIT, członek – założyciel SBE, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, SKKP, a także site.

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”.

Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działała w Komisji Etyki w SOIT oraz Komisji Etyki SBE, Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała w kapitule międzynarodowego konkursu Eventex Awards.
W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /Top meetings Agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie.

Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała MP Power w kategorii Team-building, 2 razy była nominowana w kategorii „incentive”.

Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.

Występowała w roli prelegenta na wielu konferencjach gospodarczych i branżowych /MICE/ mi.in: Europejski Kongres Przedsiębiorczości, konferencji Event-Mix, konferencji Meetings Wek Poland, konferencji Event Biznes, w panelach dyskusyjnych MeetingPlanner.

Entuzjastka sportu, podróży i aktywności w każdym wydaniu: od narciarstwa i snowboardu, poprzez nurkowanie, windsurfing i kitesurfing, na off-roadzie i squashu kończąc / była 2gą rakietą Polski w squash-u przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters.

Razem z zespołem pasjonatów i profesjonalistów organizuje wydarzenia eventowe, wyjazdy typu incentive travel, szkolenia, imprezy sportowe, prestiżowe gale, konferencje i kongresy na terenie całej Polski i po za granicami kraju