Trendy – na jakie obiekty konferencyjne, hotele itp. jest w tej chwili największe zapotrzebowanie i dlaczego? Czego oczekują firmy?
Trendy – na jakie obiekty konferencyjne, hotele itp. jest w tej chwili największe zapotrzebowanie i dlaczego? Czego oczekują firmy?
Firmy oczekują ofert na nowe lub nietypowe obiekty z bogatym zapleczem konferencyjno-bankietowym, najczęściej niedaleko do siedziby.
Klienci liczą na niezwykłe „show” scalające w kilkuminutowych pokazach takie elementy jak animacje 3d, mapping, choreografie taneczne okraszone nierzadko muzyką na żywo. W świat eventów wkraczają coraz bardziej zaawansowane technologie, które pozwalają na zabawę łączącą animacje, muzykę, światło i taniec. Obecnie w realizacjach eventowych ogranicza nas jedynie nasza wyobraźnia i oczywiście… budżety.
Eventy dla klientów i pracowników firm – co jest w modzie jeśli chodzi o program takich imprez?
Jazda pełna wrażeń na Lazurowym Wybrzeżu, udział w pokazowych regatach Volvo Ocena Race, rafting, canoeing czy hydrospeed w Słowenii, nurkowanie z rekinami, loty balonem, wyścigi na torach samochodowych to tylko niektóre z naszych propozycji na wyjazdy motywacyjne dla pracowników i klientów. Oczywiście bogatą ofertę zaproponować można także w Polsce i dużo firm wybiera ciągle nasz kraj na eventy dla pracowników.
Każdego roku nasi doświadczeni event/incentive managerowie odwiedzają coraz to nowe destynacje, szukając inspiracji i pomysłów na wyjazdy motywacyjne dla Waszych pracowników i klientów. Praca jest naszą pasją dlatego przygotowując oferty, nie opieramy się na szablonach, każdy event motywacyjny przygotowujemy specjalnie dla Was, od A do Z zgodnie z waszymi założeniami i potrzebami.
W zależności od potrzeb i charakteru grupy organizujemy wyjazdy na szkolenia, konferencje, jako nagrody w konkursach i promocjach konsumenckich oraz wyjazdy będące formą gratyfikacji za osiągnięte wyniki finansowe. Wskażcie nam Wasz cel i wymarzony kierunek, a my przedstawimy Wam jedyny i niepowtarzalny program na wyjazd motywacyjny, który zachwyci Waszych pracowników czy Klientów.
Kombinacja sportu z umacnianiem więzi pomiędzy członkami firmy daje przyjazne relacje zarówno w obrębie danego działu firmy, jak i w stosunku do kontrahentów. Nie od dziś wiadomo, że im personel bardziej lubi swoją pracę, tym osiąga ją bardziej efektownie i z lepszym szacunkiem dla szefa oraz przedmiotu wykonywanej pracy.
Istotną cechą jest pełny luz i wolność zachowań. Warte uwagi jest też, aby osoby podczas tych kilku dni pobytu na wyjeździe nie poruszali zagadnień związanych z pracą. Niech ten czas spożytkują w stu procentach na labę i grupową zabawę w odpowiednio dobranym kręgu i miejscu. Na poruszanie wątków kwestii służbowych będzie okazja dopiero po powrocie z wyjazdu. Efektem także może być zwiększona zdolność pracy po powrocie z takich wyjazdów.
Dostrzegam coraz większa rolę eventów i wyjazdów incentive wśród nie tylko korporacji ale i małych i średnich przedsiębiorstw. Klienci są coraz bardziej świadomi jakim narzędziem marketingowym są takie wyjazdy, a także co powinni robić by integrować i ulepszać swój zespół, a także dbać o swoich Klientów. Nasze oferty tworzymy tak by Klientom i dużym i małym uświadomić jakie są zalety i rezultaty programu przez nas zaproponowanego, jakie cele osiągnął przez wybór danej atrakcji czy wyjazdu dla pracowników, a także dla Kluczowych Klientów.
Staramy się także łączyć wydarzenie z jakimś motywem szkoleniowym by wzmocnić jego siłę i korzyści dla pracodawców i uczestników. W rozmowie telefonicznej i czy spotkaniu z Klientem bardzo dokładnie brief-ujemy go by wydobyć jego potrzeby i dopracować program specjalnie dla niego.
Systemy motywacyjne są coraz częściej doceniane w naszym kraju, a pracodawcy są zgodni, iż poczynione inwestycje przekładają się bezpośrednio na pozytywną atmosferę w pracy, wzrost zaangażowania i efektywności pracowników oraz Klientów, zwiększenie sprzedaży i wiele innych. Dodatkowe świadczenia ze strony pracodawców powinny stanowić źródło satysfakcji, nie tylko w kwestiach finansowych, ale także w zakresie rozwoju indywidualnego, który coraz częściej decyduje o zaangażowaniu osób zatrudnionych oraz postrzeganiu przez nich pracodawców. Poza ciekawą ofertą, istotnym aspektem jest także możliwość samodzielnego wyboru zakresu świadczeń, z których pracownik chce skorzystać. Taki wariant dodatkowych form gratyfikacji nie tylko wpływa pozytywnie na samopoczucie osób zatrudnionych, ale również na ich relacje z przełożonymi.
Od czego zależy udany event?
Idealny event, to:
- Idealny brief od klienta – konkretne, dobrze postawione zapytanie (z dopasowanym do skomplikowania eventu terminem na odpowiedź) ze średnio dwutygodniowym terminem na odpowiedź,
- Idealny budżet – dostosowany do briefu, do wymagań klienta, pozwalający na rzetelną realizację,
- Idealny pomysł – kreatywne podejście, nowatorskie rozwiązania, efekt WOW,
- Idealne miejsce – w dobrej odległości, z odpowiednią ilością miejsc noclegowych, z dopasowaną salą konferencyjną i zapleczem,
- Idealna scenografia – zapierająca dech w piersiach, kreująca niezapomnianą atmosferę,
- Idealne światło – bez przerw w dostawie mocy, podkreślająca istotne elementy eventu,
- Idealny dźwięk –bez zgrzytów, bez szmerów, z tłem muzycznym dobranym do okoliczności,
- Idealny catering – bo przez żołądek do serca, lepiej gdy go starcza dla wszystkich,
- Idealni uczestnicy – zdyscyplinowani, interaktywni, zaangażowani,
- Idealna realizacja – gdy dopięte są wszystkie szczegóły, gdy każdy trybik zadziała jak trzeba.
Gdzie tu tkwi błąd? Niby nigdzie… ale powinna przede wszystkim paść odpowiedź:
IDEALNY EVENT TO TAKI, KTÓRY POZOSTAWIA PO SOBIE POZYTYWNE EMOCJE:
- u uczestników, którzy na długo będą o wydarzeniu mówić,
- u klienta, który będzie miał świadomość dobrze zainwestowanych pieniędzy,
- u event managera, który dostanie tyle czasu, ile trzeba by móc te emocje dostarczyć,
- u podwykonawców, którzy będą mogli pracować w dobrych warunkach i na dobrych warunkach,
- u managera obiektu, który stanie na wysokości zadania.
Udany event – to dobra komunikacja i wspólne dążenie do wyznaczonego celu przez klienta (i osiągnięty cel stawiany przez klienta).
Udany event – to (to ograniczenie ryzyka do minimum) sprawienie, by każde niedopatrzenie było miękkim lądowaniem na plan awaryjny B, C czy D. To planowanie i przewidywanie.
Udany event – to ludzie i ich potrzeby… od klienta, uczestników, podwykonawców.
Udany event – to pretendent do kolejnej nagrody Nobla – traktowany zawsze jednorazowo, wyjątkowo i tak jakby był tym JEDYNYM.
Dla miesięcznika Manager Magazine – Olga Krzemińska-Zasadzka Managing Director Agencja POWER, V-ce Prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej