Nowy wiceprezes SBE – Olga Krzemińska-Zasadzka

W dniu 25 listopada 2014 roku Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia Branży Eventowej wybrało nowe władze SBE.


W dniu 25 listopada 2014 roku Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia Branży Eventowej wybrało nowe władze SBE. W wyniku głosowania, które zainicjowane zostało przez dymisję dotychczasowego Prezesa Stowarzyszenia, Andrzeja Bagniuka, na czele Zarządu Stowarzyszenia stanęła Marta Dunin-Michałowska, dotychczasowa Wiceprezes Zarządu SBE ds. Komunikacji. Walne Zgromadzenie powołało także nowego Członka Zarządu, a Zarząd wybrał Wiceprezesa. 


W wyniku głosowania Walnego Zgromadzenia Członków SBE, większością głosów, do Zarządu SBE powołane zostały: Marta Dunin-Michałowska na stanowisko Prezesa Zarządu oraz Żaneta Berus na stanowisko Członka ZarząduOlga Krzemińska-Zasadzka została powołana przez Zarząd do funkcji Wiceprezesa.


Głosowanie nad kształtem nowego Zarządu zostało wprowadzone do porządku obrad Walnego Zgromadzenia Członków Stowarzyszenia Branży Eventowej po złożeniu dymisji przez dotychczasowego Prezesa Stowarzyszenia – Andrzeja Bagniuka.


„Misją Stowarzyszenia Branży Eventowej jest pozytywny wkład w budowanie i rozwój polskiej branży eventowej. Realizacja tej misji wiąże się z licznymi obowiązkami i działaniami o charakterze wizerunkowym i edukacyjnym, które wymagają dużego zaangażowania i poświęcenia. Moje obowiązki poza Stowarzyszeniem nie pozwalają mi na przeznaczenie na pracę na rzecz SBE satysfakcjonującej ilości czasu, dlatego podjąłem decyzję o tym, by oddać przewodnictwo nad SBE w ręce osób, które mogą poświęcić się temu odpowiedzialnemu zadaniu w większym wymiarze. Nadal pozostaję członkiem SBE i będę kibicował nowemu Zarządowi w jego działaniach na rzecz realizacji misji Stowarzyszenia” – powiedział składając dymisję Andrzej Bagniuk.


Marta Dunin-Michałowska została wybrana na stanowisko nowego Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej większością głosów Walnego Zgromadzenia Członków SBE.
„Prezes SBE to odpowiedzialna i wymagająca funkcja. Jako przedstawicielka polskiej branży eventowej od dawna angażuję się w jej rozwój, edukację rynku oraz działania zmierzającego do tworzenia pozytywnego wizerunku branży. Dlatego, mimo licznych zajęć związanych z prowadzeniem własnej firmy, postanowiłam podjąć wyzwanie i przyjąć wybór Walnego Zgromadzenia Członków SBE. Bardzo dziękuję za powierzone mi zaufanie i zobowiązuję się do wypełniania tej misji – bo tak tę funkcję traktuję – najlepiej, jak to możliwe” – powiedziała po wyborze na stanowisko Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej Marta Dunin-Michałowska (poza SBE Prezes Mea Group).


Wiceprezesem Zarządu została Olga Krzemińska-Zasadzka, dotychczasowy Członek Zarządu.


„Stowarzyszenie Branży Eventowej to organizacja, która zrzeszając trzy główne filary rynku eventowego – agencje eventowe, podwykonawców i lokalizacje – dąży do jego integracji, profesjonalizacji i przede wszystkim budowania obowiązujących, spójnych standardów jakości. Naszym celem, jako Zarządu SBE, było i będzie wspieranie naszych członków i tworzenie dla nich sprzyjających warunków biznesowych w nadal młodej, ale dynamicznie rozwijającej się polskiej branży eventowej” – powiedziała Olga Krzemińska-Zasadzka po wyborze na Wiceprezesa Zarządu SBE.


Na stanowisku Wiceprezesa Zarządu pozostał na kolejną kadencję Adam Zagajewski, a w funkcji Członka Zarządu – Anna Nowakowska. Do Zarządu SBE weszła natomiast, reprezentująca EXPO XXI Warszawa, Żaneta Berus. Lokalizacja, którą zarządza dołączyła do grona członków SBE w lipcu 2014 r.


„Jako reprezentantka lokalizacji, czyli istotnego podmiotu na rynku usług eventowych, cieszę się ogromnie z wyboru do Zarządu, dzięki któremu będę mogła mieć bezpośredni wpływ na pozytywne zmiany w polskiej branży spotkań. Na nowym stanowisku dołożę wszelkich starań, aby przyczynić się do budowania lepszych warunków do działalności eventowej w Polsce, a także do tworzenia nowych standardów jakości w obsłudze Klientów przez lokalizacje oraz we współpracy z nimi” – podsumowała swój wybór do Zarządu SBE Żaneta Berus, Prezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający EXPO XXI Warszawa.


Z obecności w Zarządzie zrezygnował natomiast i swoją kandydaturę wycofał Robert Pływacz z Agencji RAKI, który swoją decyzję umotywował względami zdrowotnymi. Agencja RAKI pozostaje członkiem SBE, a Robert Pływacz będzie angażował się w jego działalność, ale w mniejszym wymiarze niż wymagała tego dotychczasowa funkcja w Zarządzie Stowarzyszenia.


Stowarzyszenie Branży Eventowej za swoje główne cele stawia budowanie pozytywnego wizerunku polskiego rynku organizacji eventów, popularyzację i profesjonalizację zawodu Event Managera oraz edukację w tym zakresie. Wszystkie zachodzące w Stowarzyszeniu zmiany, w szerszym wymiarze podyktowane są wcześniejszą decyzją SBE o intensyfikacji swoich dotychczasowych działań oraz tworzeniu nowych inicjatyw w bieżącym roku oraz kolejnych latach.  Zaplanowane działania mają charakter edukacyjny, wizerunkowy oraz integrujący przedstawicieli polskiego rynku eventowego i stopniowo są wprowadzane w życie.

Do ważnych, zrealizowanych przez SBE w 2014 roku inicjatyw należą: zakończenie II i rozpoczęcie III edycji Studium Event Management przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, zainicjowanie i organizacja cyklu debat branżowych we współpracy z magazynem BRIEF, poruszających istotne dla branży tematy i problemy, a także organizacja I edycji poświęconej event marketingowi konferencji branżowej – Event Biznes. Druga edycja wydarzenia planowana jest przez Stowarzyszenie Branży Eventowej na pierwszą połowę 2015 roku.
17 marca 2015 roku na Stadionie Narodowym SBE zorganizuje także, w ramach Meetings Week Poland, konferencję zatytułowaną „Zarządzanie bezpieczeństwem wydarzeń”.

Udostępnij post

Zobacz również

Zobacz Także
a
m
Opening hours

Tue – Thu: 09am – 07pm
Fri – Mon: 09am – 05pm

Follow us
fb - ig - tw

POWER NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Nagroda Klientów – Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Nagroda MP Power Awards
– portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku
Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

Incentive Project Manager

Absolwentka Prawa Europejskiego na UAMie. Ze studiów pozostała jej pasja do polityki zagranicznej i niechętna umiejętność wczytywania się w zapisy umowne. Fanka futbolu i amatorka snowboardu. Pochodzi znad morza, więc w razie wyboru „morze, czy góry?”, cóż nie ma dylematu (chyba, że w górach jest śnieg 😊).

Z Chin przywiozła słabość do ostrego jedzenia, z Nowej Zelandii miłość do rugby, z Tanzanii nie przywiozła likaon, więc wraca tam często by złapać go w obiektyw. W podróżach lubi adrenalinę, dobre jedzenie i ciekawych ludzi, więc na tych filarach buduje swoje programy.

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

18 maja 2018 roku bez okresu próbnego dołączyła do naszego zespołu Irenka. Srebrno-szary wyżeł wejmarski. Posiada zdolności przegryzania drobnych przedmiotów, jest mega szybka, więc na pewno sprawdzi się w naszym POWER-owym zespole.

Jest przyjazna dla Klientów i podwykonawców, szybko zjednuje sobie przyjaciół.

Na razie szkoli ją Dyrektor Stefan, ale szybko pnie się w szczeblach kariery.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

Stefanek jest członkiem naszego zespołu od 2008 roku. Zawsze jest pełen energii. Uwielbia pływanie /ratowanie ludzi/, tarzanie w śniegu i długie spacery. Radosny i przyjazny, jest wspaniałym psem towarzyszącym.

Dobrze toleruje towarzystwo ludzi wchodzących do firmy oraz dzieci. Oczywiście dobrych ludzi. Innym rzuca się do grdyki 😊 Koty uwielbia – ganiać 😊

Im jest starszy tym bardziej potrzebuje przytulania. Uwielbia „Pana kanapkę” przychodzącego do biura w porze lunchu 😊, duże kości i swoją Panią 😊

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

EVENT MANAGER

Przygoda Krzysztofa z eventami zaczęła się jeszcze na studiach od pokazw Sztuk Walki które w tamtym czasie trenował zapalczywie. Bardzo spodobał się mu klimat panujący wśród osób związanych organizacyjnie z eventami. Zobaczył tam ludzi pełnych pasji, profesjonalizmu i poświęcenia. Szybko zrozumiał, że to jest to, co chciałby robić w swoim życiu. Następnie przyszedł czas na koordynację poszczególnych odcinków i całościowe realizacje.

Mówi, że uwielbia czuć ten dreszczyk emocji przed realizacją, kiedy nie widać jeszcze zamierzonych efektów, a cała wizja jest wyłącznie w jego głowie.

Branża eventowa, jak sam to określa, daje mu możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach. Jego zdaniem dobry event manager musi mieć cechy Organizatora, Sprzedawcy, Negocjatora i przede wszystkim mieć wizję i pomysł na event. A elastyczność i kreatywność to standardowe umiejętności. Wielopłaszczyznowość tej pracy i fakt, że nigdy nie ma takich samych realizacji sprawia, że jest to dla niego wymarzone zajęcie.

Prywatnie ma dwie wielkie pasje. Są to podróże w nowe miejsca i sport. Nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej. Ciągle ma nowe zajawki, co sprawia, że ciężko za nim nadążyć. Dlatego jego ulubionym wyrażeniem, które w pełni wpisuje się w ramy pracy w branży eventowej to: „Sytuacja jest Dynamiczna”.

Zawodowo współpracował z takimi brandami jak: Seat, Bricomarche, WBK, 7N, Gaspol, a także z różnymi instytucjami, w tym kilkoma ministerstwami i kancelarią premiera. Ponadto koordynował również takie wydarzenia plenerowe jak choćby “Dni Warszawy”.

INCENTIVE DIRECTOR

Kiedy mówi, że pracuje w „incentivach” od 10 lat nikt jej nie wierzy. Ale tak jest naprawdę. Programy przygotowywane przez Jagodę są dowodem na to, że incentive to nie program, ale historie opowiedziane miejscami, ludźmi i emocjami. Jagoda wierzy, że tak jak za czasów braci Grimm – baśnie są opowieściami dla dorosłych i wyszukuje takie perełki w każdym miejscu na Świecie (i w Polsce), do którego zabiera uczestników wyjazdów. A jak ich nie znajdzie – to wymyśli.

Ta „opolska dzioucha” (z urodzenia) jest wulkanem pomysłów, tytanem pracy i ma delikatnego bzika na punkcie logistyki.

Miłością od pierwszego wejrzenia obdarzyła RPA, ale niezmiennie gorącym uczuciem darzy Karkonosze.

Jest głodna świata, ale jej ucieczką od codzienności jest działka i balkon, który rok rocznie zamienia z pasją w mini-ogród botaniczny.

EVENT DIRECTOR

Na studia, z rodzinnego Torunia, wyemigrowała do krainy pyr i koziołków. Na stałe osiedlając się jednak w stolicy. Z wykształcenia magister turystyki i rekreacji… z naciskiem na rekreację. Od 2017 roku w branży spotkań i wydarzeń /eventowej/ i wyjazdów motywacyjnych /incentive travel/.

Chętnie tworzy wyjazdy typu city break i wydarzenia w niestandardowych polskich przestrzeniach. Uwielbia odkrywać miejsca, które mają mało wspólnego z człowiekiem, a więcej z naturą i relaksem. Dlatego, jak tylko ma wolną chwilę ucieka przed korkami i dużym stężeniem smogu.

Zakochana w tatuażach, podróżach „na własną rękę” oraz swojej pracy. Uważa, że dobre jedzenie może uszczęśliwić człowieka (w kuchni daleko jej co prawda do Magdy Gessler – ale się stara)!

MANAGING DIRECTOR

Gdyby tylko klonowanie ludzi było legalne… Z pewnością jedną z pierwszych kandydatek do sklonowania byłaby Magda! Nie sposób jej nie lubić (czy nawet nie kochać). I to wcale nie dlatego, że rzuca uroki, ale dlatego że jej osobisty czar i ujmujący sposób bycia powodują, że chciałoby się ją pomnożyć co najmniej 6 razy.

Magda pozostaje wierna Agencji Power od samego początku jej istnienia, czyli od wyjazdów narciarskich w 1997 roku. Kilka lat temu zajmowała się prowadzeniem stron www oraz kampanii w sieciach społecznościowych, a obecnie jest odpowiedzialna za rozwój działu kart sportowych OK System oraz koordynację eventów dla Hoteli i Agencji.

Jest dla wszystkich przykładem pracowitości i sumienności, ale ma jedną słabość… Portugalię, którą pragnie poczuć całym sercem: poznać jej magiczne wąskie i strome uliczki, gdzie powstało fado i malownicze plaże z ukrytymi zatoczkami. Podróże małe i duże są dla nią największą pasją i siłą napędową. Jeśli więc w danym momencie nie pracuje to jest wielce prawdopodobne, że wyjechała poznawać świat.

PREZES POWER

Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO i managing director Agencja Power, Prezes Zarządu SOIT, członek – założyciel SBE, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, SKKP, a także site.

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”.

Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działała w Komisji Etyki w SOIT oraz Komisji Etyki SBE, Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała w kapitule międzynarodowego konkursu Eventex Awards.
W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /Top meetings Agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie.

Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała MP Power w kategorii Team-building, 2 razy była nominowana w kategorii „incentive”.

Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.

Występowała w roli prelegenta na wielu konferencjach gospodarczych i branżowych /MICE/ mi.in: Europejski Kongres Przedsiębiorczości, konferencji Event-Mix, konferencji Meetings Wek Poland, konferencji Event Biznes, w panelach dyskusyjnych MeetingPlanner.

Entuzjastka sportu, podróży i aktywności w każdym wydaniu: od narciarstwa i snowboardu, poprzez nurkowanie, windsurfing i kitesurfing, na off-roadzie i squashu kończąc / była 2gą rakietą Polski w squash-u przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters.

Razem z zespołem pasjonatów i profesjonalistów organizuje wydarzenia eventowe, wyjazdy typu incentive travel, szkolenia, imprezy sportowe, prestiżowe gale, konferencje i kongresy na terenie całej Polski i po za granicami kraju