Olga Krzemińska-Zasadzka i Anna Nowakowska: To było piękne 10 lat, czas na przekazanie sterów w Stowarzyszeniu Branży Eventowej


Kadencja trzeciego zarządu SBE dobiega końca w grudniu br. Olga Krzemińska Zasadzka oraz Anna Nowakowska funkcje w zarządzie pełnią od początku istnienia SBE. Obie zdecydowały o niekandydowaniu do kolejnego zarządu i przekazaniu sterów w organizacji nowym osobom.


Po raz pierwszy spotkałyśmy się ponad 10 lat temu online. Na jednym z portali społecznościowych aktywnie zaczęłyśmy uczestniczyć w licznych dyskusjach na wszelkie tematy branżowe zaczynając od poszukiwania ciekawych atrakcji na eventy, poprzez wymianę doświadczeń oraz wiedzy i wreszcie poruszając problemy i bolączki branżowe. Na łamach grupy poruszaliśmy wiele tematów, tam każdy sobie pomagał, wzajemnie inspirował, wspierał. Poczuliśmy, że spotkania z sieci należy przenieść do realu i zacząć wspólnie działać na rzecz rozwoju polskiej branży eventowej, Wszystkim nam przyświecał 1 cel – profesjonalna branża eventowa. – mówi Olga Krzemińska Zasadzka Vice Prezes SBE, managing director Agencji Power. Tak powstało Stowarzyszenie Branży Eventowej, którego obie byłyśmy współinicjatorkami oraz członkami założycielami. Dziś, po 10 latach społecznej działalności na rzecz branży, rozwinięciu kilku kluczowych branżowych projektów czas przekazać stery. Przekazujemy SBE silne, rozwinięte i profesjonalne a co najważniejsze dla nas, zjednoczone. Dziś wiemy, że wszyscy w SBE mówimy jednym głosem, głosem profesjonalnej branży eventowej. – dodaje Anna Nowakowska Członek Zarządu SBE ds. Edukacji.


Obie w Stowarzyszeniu były od początku. Na rzecz organizacji i branży eventowej w Polsce przepracowały kilka tysięcy godzin, współpracowały z kilku set firmami i agencjami, przedstawicielami lokalizacji i podwykonawcami. Pracowały przy około 60-ciu wydarzeniach na rzecz członków, studentów, prowadziły niezliczoną liczbę spotkań branżowych, uczestniczyły w licznych konsultacjach branżowych na szczeblach państwowych. Osobiście wdrażały pracowników biura. Obie bardzo angażowały się we wszystkie projekty w stowarzyszeniu, były inicjatorkami otwarcia Studium Event Management, dopinały cztery edycje konferencji Event Biznes, zarówno ze strony organizacyjnej jak również merytorycznej biorąc czynny udział w pracach rady programowej, Olga jako członek rady programowej i Anna jako członek rady oraz dyrektor programowa konferencji. Współtworzyły projekt Meetings Week od początku jego powstania, współpracowały z mediami, kolejnymi zarządami, jak i zarządami innych organizacji m.in. dołączając do projektu „Dobry Przetarg”. Obie też zasiadają w Radzie Etyki SBE i współtworzyły Kodeks Dobrych Praktyk. Dziś zgodnie stwierdzają, że nadszedł czas na to, by przekazać stery w organizacji. Przekazujemy SBE mocne, energiczne oraz stabilne z wiodącymi na rynku projektami jak Studium Event Management, Konferencja Event Biznes, Meetings Week oraz Elfy – świąteczne spotkanie branży eventowej. – mówi Anna Nowakowska. Nie odchodzimy też z jego struktur, dalej będziemy wspierać organizację oraz czynnie uczestniczyć w jej działalności jako członkowie SBE – dodaje Olga Krzemińska-Zasadzka.


Na pytanie dlaczego podjęły taką decyzję odpowiadają: To był czas wytężonej działałności, ogromna ilość doświadczenia, ogromna ilość wiedzy i poznanych osób zarówno w Polsce jak i za granicą. W ciągu tych 10 lat wiele się w SBE zmieniło. Początkowo SBE zrzeszało wszystkie firmy, które chciały dołączyć. Z biegiem czasu okazało się, że aby budować profesjonalną organizację trzeba dokonać zmian. Polityka przyjmowania członków zmieniła się po 3 latach. SBE zaczęło przyjmować firmy, które są już na rynku co najmniej kilka lat i spełniają określone warunki. Obecnie, aby dołączyć do Stowarzyszenia kandydaci muszą spełnić 5 z 8 warunków.

Stowarzyszenie Branży Eventowej to wspaniali ludzie, niesamowite firmy. Jesteśmy dumne, że w szeregach SBE jest tak wiele wyjątkowych osób. Najbliższy czas to dla nas swego rodzaju urlop. Urlop od działalności w Zarządzie, urlop od pracy na drugi etat, który wielokrotnie stawał się pierwszym, urlop od tak aktywnej działalności probranżowej. Nie znikamy jednak z rynku. Przed każdą z nas nowe zawodowe i osobiste projekty. Nie zabraknie też aktywności branżowych. W życiu i dalszym rozwoju SBE będziemy uczestniczyły zawsze, gdyż traktujemy je jako nasze dziecko, obserwowałyśmy jak się w bólach rodzi, stawia pierwsze kroki, robi pierwsze upadki ale też szybko podnosi się z kolan i z ogromną energią idzie dalej odnosząc wiele sukcesów. Jesteśmy też przekonane że zostawiamy SBE w dobrych rękach a nowy zarząd będzie kontynuował naszą działalność i rozpoczęte projekty.
Nie mówimy też nie działalności na podobnych stanowiskach w przyszłości. Mówimy, że czas przekazać innym pałeczkę, by także mieli możliwość ulepszania rynku oraz rozwoju stowarzyszenia. Deklarujemy jednak, że nadal będziemy współtworzyły wybrane projekty w SBE oraz wspierały nowy Zarząd jak również aktywnie uczestniczyły w działalności Stowarzyszenia w tym spotkaniach członkowskich i nowych projektach.

Podsumowując nasze 10 lat działania na rzecz branży eventowej i tworzenia wyjątkowej organizacji, chcemy podziękować wszystkim z dotychczasowych Zarządów, którzy z nami przez te lata współpracowali: Monice Krusiewicz, która byłą jedną z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, Andrzejowi Bagniukowi, pierwszemu Prezesowi SBE, Adamowi Zagajewskiemu, Wiceprezesowi, któr zainicjował projekt Event Biznes, Sewerynowi Jakubcowi, Członkowi Zarządu, który razem z Anną Nowakowską rozpoczął pracę przy tworzeniu programu Studium Event management, oraz drugiemu Zarządowi pod przewodnictwem Marty Dunin-Michałowskiej, drugiej Prezes SBE, Robertowi Pływaczowi, członkowi zarządu, a także Żanecie Berus, członkini Zarządu SBE, oraz wspierającej drugi Zarząd przez ostanie pół roku Renacie Razmuk.

Chcemy również podziękować pracownikom i współpracownikom SBE: Paulinie Dmitruk, Magdzie Jabłońskiej, Przemkowi Kaczmarskiemu, Dorocie Zdanowskiej, Katarzynie Pudłowskiej, Katarzynie Szymańskiej, Dagmarze Chmielewskiej, Martynie Uniewskiej, Elizie Czyżewskiej oraz Ewie Bukrewicz za bardzo duży wkład w pracę w Stowarzyszenia i wspieranie nas w działalności probranżowej.

Czas na Nowy Zarząd. SBE czeka na osoby, które aktywnie włączą się w pracę Zarządu przez najbliższe 2 lata. Może to czas dla Ciebie na to, by wkroczyć do Stowarzyszenia i działać z najlepszymi na rzecz umacniania naszej branży. Najbliższe wybory do zarządu już 11 grudnia 2017 roku. Tego dnia odbędzie się też 7 edycja charytatywnej akcji SBE – Elfy 2017, którą w tym roku współtworzymy wraz z Klubem Agencji Eventowych, który dołączył do projektu. Serdecznie zachęcamy do wstąpienia do SBE oraz kandydowania do zarządu. Zapraszamy.Olga Krzemińska-Zasadzki Anna Nowakowska


Olga Krzemińska-Zasadzka

Managing director Agencji POWER, vice-prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej, członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, a także Society for Incentive Travel Excellence. W tym roku członek jury w prestiżowym konkursie Eventex Awards. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej (studia licencjackie z finansów i bankowości) i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (studia magisterskie z finansów i rachunkowości). Autorka licznych publikacji m.in. dla magazynów THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Ooh Event, Tygrysy Biznesu. Łączy w sobie ciekawość podróżnika oraz odwagę, pasję i wytrwałość sportowca, dzięki czemu doskonale odnajduje się w jednej z najbardziej stresujących branż na świecie. Od 1997 organizuje wyjazdy oraz zarządza stworzoną przez siebie agencją POWER /EVENT, INCENTIVE, CONFERENCE, SPORT/ zdobywając z roku na rok coraz większy udział w polskim rynku. Wierzy, że ciężką pracą można przenosić góry. Pomimo wielu trudów, nieprzespanych nocy i wymagających Klientów nie zamieniłaby swojej pracy na żadną inną. Pasjonatka podróży i sportu w każdym wydaniu – począwszy od nart, snowboardu, rowerów i kite’ów, na nurkowaniu i squash-u kończąc (była wicemistrzynią Polski w squash-u). Gromadzi inspirujące i motywujące cytaty, by zawsze mieć ten potrzebny pod ręką. „Belive the POWER and Beauty od YOUR dreams” – to ostatnio jej ulubiony.

Anna Nowakowska

Członek Zarządu SBE ds. Edukacji, blogerka strefaMICE.pl, hotelarz. Z branżą eventową i hotelarską związana od 15 lat. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Doktorantka. Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, w którym sprawuje funkcję Członka Zarządu ds. Edukacji. Odpowiedzialna za projekt Studium Event Management, dobór wykładowców branżowych oraz program merytoryczny, współtworzony z Fundacją na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz za współpracę z uczelniami wyższymi w zakresie tworzenia nowych programów edukacyjnych w tym m.in. z AWF Warszawa. Dyrektor Programowa czterech konferencji Event Biznes poświęconej znaczeniu i wartości event marketingu oraz eventu jako skutecznego narzędzia biznesowego. Hotelarz. Swoja przygodę z hotelarstwem rozpoczęła jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre i Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim a następnie w Hotelu NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów. Ekspert z zakresu przystosowania przestrzeni w obiektach i miejscach spotkań dla branży eventowej. Doradza z zakresu event marketingu, event managementu, MICE Venue managementu oraz stosowania eventu jako narzędzia wsparcia sprzedaży. Wykładowca turystyki biznesowej oraz przedmiotów związanych z zarządzaniem obiektami i miejscami spotkań. Prelegentka i panelistka wielu konferencji branżowych z zakresu event marketingu, event managementu oraz hotelarstwa. Autorka licznych publikacji min dla magazynów: Hotelarz, Event Management Polska, MICE Poland, MICE Venue, Hotel Biznes, Ohh Magazine i wielu innych. Laureatka konkursu Tourism Trends Awards 2016. Jurorka w konkursach „Hotel z Pomysłem” (Hotelarz), „Top Event FBE 2015” i Top Event FBE 2016 (Forum Evential) oraz „Najlepsze wydarzenie lata 2015” (Brief). Członek Rady Etyki branży eventowej. Członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce. Prowadzi bloga poświęconego event marketingowi, obiektom i miejscom spotkań oraz szerokorozumianej branży eventowej – www.strefaMICE.pl


Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) – zrzesza agencje eventowe, podwykonawców eventów oraz lokalizacje. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń poprzez działania edukacyjne oraz pro-biznesowe zmierzające do budowania nowej jakości wsparcia dla polskiej branży eventowej. Jest inicjatorem oraz współtwórcą Studium Podyplomowego Event Management przy Wydziale Zarządzania UW. Dąży do wypracowania wspólnych dla całej branży standardów działania z klientami i kontrahentami, do umacniania pozycji event marketingu wśród najbardziej docenianych narzędzi marketingowych i biznesowych (www.sbe.org.pl)

Ostatnie wpisy

Archiwum

Kategorie

Tagi

Przeczytaj również

EVENT MANAGER

Hania jest absolwentką kierunku Tourism Events Management na Northumbria University Newcastle.

Pochodzi znad morza, dlatego kocha naturę i aktywność na świeżym powietrzu. Lubi, jak dużo się dzieje, stąd praca przy organizacji eventów.

Jest otwarta i komunikatywna, a po pracy chętnie sięga po dobrą książkę i spędza czas z bliskimi. Podróże sprawiają jej wielką radość, a fotografowanie pięknych widoków stało się jej hobby. Jest także dyplomowaną wizażystką, która uwielbia podkreślać kobiecą urodę.

Incentive Project Manager

Absolwentka Prawa Europejskiego na UAMie. Ze studiów pozostała jej pasja do polityki zagranicznej i niechętna umiejętność wczytywania się w zapisy umowne. Fanka futbolu i amatorka snowboardu. Pochodzi znad morza, więc w razie wyboru „morze, czy góry?”, cóż nie ma dylematu (chyba, że w górach jest śnieg 😊).

Z Chin przywiozła słabość do ostrego jedzenia, z Nowej Zelandii miłość do rugby, z Tanzanii nie przywiozła likaon, więc wraca tam często by złapać go w obiektyw. W podróżach lubi adrenalinę, dobre jedzenie i ciekawych ludzi, więc na tych filarach buduje swoje programy.

POWER NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Nagroda Klientów – Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Nagroda MP Power Awards
– portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku
Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

18 maja 2018 roku bez okresu próbnego dołączyła do naszego zespołu Irenka. Srebrno-szary wyżeł wejmarski. Posiada zdolności przegryzania drobnych przedmiotów, jest mega szybka, więc na pewno sprawdzi się w naszym POWER-owym zespole.

Jest przyjazna dla Klientów i podwykonawców, szybko zjednuje sobie przyjaciół.

Na razie szkoli ją Dyrektor Stefan, ale szybko pnie się w szczeblach kariery.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

Stefanek jest członkiem naszego zespołu od 2008 roku. Zawsze jest pełen energii. Uwielbia pływanie /ratowanie ludzi/, tarzanie w śniegu i długie spacery. Radosny i przyjazny, jest wspaniałym psem towarzyszącym.

Dobrze toleruje towarzystwo ludzi wchodzących do firmy oraz dzieci. Oczywiście dobrych ludzi. Innym rzuca się do grdyki 😊 Koty uwielbia – ganiać 😊

Im jest starszy tym bardziej potrzebuje przytulania. Uwielbia „Pana kanapkę” przychodzącego do biura w porze lunchu 😊, duże kości i swoją Panią 😊

LOGISTIC MANAGER

Od wielu lat biega, czynnie biorąc udział w różnego rodzaju zawodach – od krótkich dystansów po biegi ultra – reprezentując klub Dogoń Grodzisk Mazowiecki. W wolnych chwilach (poza bieganiem) chodzi po górach, jeździ rowerem na średnich i dłuższych dystansach.

 

W planach ma zebranie brakujących materiałów i dokończenie swojej książki o Chorwacji, z którą jest emocjonalnie związany.

 

Z powodzeniem zorganizował mnóstwo różnego rodzaju eventów od spływów kajakowych, przez turnieje w kręgle, imprezy taneczne, warsztaty kulinarne czy wyścigi kartami, po akcje charytatywne.

W pracy stara się wykorzystać swoje ADHD, wyobraźnię, pomysłowość oraz poczucie humoru.

 

W czasie eventów jest jak podczas gry w szachy, przewiduje potrzeby klienta i planuje kilka ruchów do przodu. W dzieciństwie jego idolem był McGyver, więc zawsze ma ze sobą scyzoryk czy trytytki, a do tego po ojcu i dziadku jest złotą rączką.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

EVENT MANAGER

Przygoda Krzysztofa z eventami zaczęła się jeszcze na studiach od pokazw Sztuk Walki które w tamtym czasie trenował zapalczywie. Bardzo spodobał się mu klimat panujący wśród osób związanych organizacyjnie z eventami. Zobaczył tam ludzi pełnych pasji, profesjonalizmu i poświęcenia. Szybko zrozumiał, że to jest to, co chciałby robić w swoim życiu. Następnie przyszedł czas na koordynację poszczególnych odcinków i całościowe realizacje.

Mówi, że uwielbia czuć ten dreszczyk emocji przed realizacją, kiedy nie widać jeszcze zamierzonych efektów, a cała wizja jest wyłącznie w jego głowie.

Branża eventowa, jak sam to określa, daje mu możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach. Jego zdaniem dobry event manager musi mieć cechy Organizatora, Sprzedawcy, Negocjatora i przede wszystkim mieć wizję i pomysł na event. A elastyczność i kreatywność to standardowe umiejętności. Wielopłaszczyznowość tej pracy i fakt, że nigdy nie ma takich samych realizacji sprawia, że jest to dla niego wymarzone zajęcie.

Prywatnie ma dwie wielkie pasje. Są to podróże w nowe miejsca i sport. Nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej. Ciągle ma nowe zajawki, co sprawia, że ciężko za nim nadążyć. Dlatego jego ulubionym wyrażeniem, które w pełni wpisuje się w ramy pracy w branży eventowej to: „Sytuacja jest Dynamiczna”.

Zawodowo współpracował z takimi brandami jak: Seat, Bricomarche, WBK, 7N, Gaspol, a także z różnymi instytucjami, w tym kilkoma ministerstwami i kancelarią premiera. Ponadto koordynował również takie wydarzenia plenerowe jak choćby “Dni Warszawy”.

INCENTIVE DIRECTOR

Kiedy mówi, że pracuje w „incentivach” od 10 lat nikt jej nie wierzy. Ale tak jest naprawdę. Programy przygotowywane przez Jagodę są dowodem na to, że incentive to nie program, ale historie opowiedziane miejscami, ludźmi i emocjami. Jagoda wierzy, że tak jak za czasów braci Grimm – baśnie są opowieściami dla dorosłych i wyszukuje takie perełki w każdym miejscu na Świecie (i w Polsce), do którego zabiera uczestników wyjazdów. A jak ich nie znajdzie – to wymyśli.

Ta „opolska dzioucha” (z urodzenia) jest wulkanem pomysłów, tytanem pracy i ma delikatnego bzika na punkcie logistyki.

Miłością od pierwszego wejrzenia obdarzyła RPA, ale niezmiennie gorącym uczuciem darzy Karkonosze.

Jest głodna świata, ale jej ucieczką od codzienności jest działka i balkon, który rok rocznie zamienia z pasją w mini-ogród botaniczny.

EVENT DIRECTOR

Na studia, z rodzinnego Torunia, wyemigrowała do krainy pyr i koziołków. Na stałe osiedlając się jednak w stolicy. Z wykształcenia magister turystyki i rekreacji… z naciskiem na rekreację. Od 2017 roku w branży spotkań i wydarzeń /eventowej/ i wyjazdów motywacyjnych /incentive travel/.

Chętnie tworzy wyjazdy typu city break i wydarzenia w niestandardowych polskich przestrzeniach. Uwielbia odkrywać miejsca, które mają mało wspólnego z człowiekiem, a więcej z naturą i relaksem. Dlatego, jak tylko ma wolną chwilę ucieka przed korkami i dużym stężeniem smogu.

Zakochana w tatuażach, podróżach „na własną rękę” oraz swojej pracy. Uważa, że dobre jedzenie może uszczęśliwić człowieka (w kuchni daleko jej co prawda do Magdy Gessler – ale się stara)!

MANAGING DIRECTOR

Gdyby tylko klonowanie ludzi było legalne… Z pewnością jedną z pierwszych kandydatek do sklonowania byłaby Magda! Nie sposób jej nie lubić (czy nawet nie kochać). I to wcale nie dlatego, że rzuca uroki, ale dlatego że jej osobisty czar i ujmujący sposób bycia powodują, że chciałoby się ją pomnożyć co najmniej 6 razy.

Magda pozostaje wierna Agencji Power od samego początku jej istnienia, czyli od wyjazdów narciarskich w 1997 roku. Kilka lat temu zajmowała się prowadzeniem stron www oraz kampanii w sieciach społecznościowych, a obecnie jest odpowiedzialna za rozwój działu kart sportowych OK System oraz koordynację eventów dla Hoteli i Agencji.

Jest dla wszystkich przykładem pracowitości i sumienności, ale ma jedną słabość… Portugalię, którą pragnie poczuć całym sercem: poznać jej magiczne wąskie i strome uliczki, gdzie powstało fado i malownicze plaże z ukrytymi zatoczkami. Podróże małe i duże są dla nią największą pasją i siłą napędową. Jeśli więc w danym momencie nie pracuje to jest wielce prawdopodobne, że wyjechała poznawać świat.

PREZES POWER

Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO i managing director Agencja Power, Prezes Zarządu SOIT, członek – założyciel SBE, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, SKKP, a także site.

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”.

Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działała w Komisji Etyki w SOIT oraz Komisji Etyki SBE, Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała w kapitule międzynarodowego konkursu Eventex Awards.
W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /Top meetings Agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie.

Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała MP Power w kategorii Team-building, 2 razy była nominowana w kategorii „incentive”.

Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.

Występowała w roli prelegenta na wielu konferencjach gospodarczych i branżowych /MICE/ mi.in: Europejski Kongres Przedsiębiorczości, konferencji Event-Mix, konferencji Meetings Wek Poland, konferencji Event Biznes, w panelach dyskusyjnych MeetingPlanner.

Entuzjastka sportu, podróży i aktywności w każdym wydaniu: od narciarstwa i snowboardu, poprzez nurkowanie, windsurfing i kitesurfing, na off-roadzie i squashu kończąc / była 2gą rakietą Polski w squash-u przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters.

Razem z zespołem pasjonatów i profesjonalistów organizuje wydarzenia eventowe, wyjazdy typu incentive travel, szkolenia, imprezy sportowe, prestiżowe gale, konferencje i kongresy na terenie całej Polski i po za granicami kraju