Podsumowanie roku – Olga Krzemińska-Zasadzka dla Nowy Marketing

Podsumowanie roku – Olga Krzemińska-Zasadzka dla Nowy Marketing. Najważniejszy sukces, najważniejsza zmiana, najważniejsze wydarzenie.


Najważniejszy sukces

Agencja Power otrzymała nagrodę główną dla Najlepszych Dostawców w Konkursie PROCON/POLZAK. Jest to największe wydarzenie w branży zakupowej w Polsce, gromadzące co roku ponad 250 uczestników odpowiedzialnych za zarządzanie i koordynowanie zakupami korporacyjnymi, łańcuchem dostaw w największych firmach działających w Polsce. Nagroda ta jest dla agencji bardzo cenna, gdyż w II etapie konkursu oceniali nas Klienci, a Kapituła Konkursu złożona była z wybitnych przedstawicieli polskiego środowiska zakupowego, świata biznesu i nauki. Dostaliśmy się także do jury międzynarodowego konkursu Eventex.


Największa porażka

To był dla nas udany rok, więc nie mogę wskazać wydarzenia, które byłoby porażką. Staram się nie wyolbrzymiać niepowodzeń czy niezrealizowanych projektów, traktuję je jako źródło informacji, nad czym należy jeszcze popracować.


Najważniejsza zmiana

W tym roku w firmie ominęły nas spektakularne zmiany na miarę nowego Prezydenta Stanów Zjednoczonych (śmiech). Wzmocniliśmy zespół o 2 nowe osoby, wprowadzamy nowy system komputerowy do łatwiejszego zarządzania projektami, ponownie zwiększyliśmy swoje obroty i sukcesywnie umacniamy swoją pozycję na rynku.


Najważniejsze wydarzenie

Przeprowadziliśmy dużo ciekawych projektów zarówno w Polsce jak i zagranicą. Od wielkich gal na ok. tysiąc osób i 10 premier seriali w całej Polsce, przez 12 dużych konferencji dla Klienta z Anglii, po rekord w wyjeździe off-roadowym do Gruzji (40 aut). Odwiedziliśmy w tym roku także Singapur i Las Vegas. Osobiście najbardziej przypadł mi do gustu event motoryzacyjny Ferrari Corsa Baltica.
Nawiązując do włoskich korzeni i kultowego wyścigu Mille Miglia, Ferrari Polska od 2013 roku organizuje Kawalkadę Ferrari. W tym roku na rynku pojawił się najnowszy model Ferrari – GTC4 Lusso. Z tej okazji organizatorzy postanowili nadać Kawalkadzie szczególną oprawę. Organizacją przedsięwzięcia zajęła się Agencja Power – nasi pracownicy uczestniczyli w przygotowaniu scenariusza oraz odpowiadali za realizację tej prestiżowej imprezy. Kawalkada 34 aut przejechała po polskich drogach trasę od Katowic do Sopotu, wprawiając w osłupienia rzesze fanów motoryzacji i odbijajac się szerokim echem w mediach społecznościowe. Organizacja Ferrari Corsa Baltica został uznany za bardzo udany przez Ferrari Polska, więc możemy spodziewać się długofalowej współpracy i rozwoju projektu w kolejnych latach.

Jeśli chodzi o branżowe wydarzenia roku chciałabym wyróżnić dwa dynamicznie rozwijające się wydarzenia: Meetings Week oraz Event Biznes. Oba wydarzenia, mimo iż odbywają się zaledwie od kilku lat, odgrywają w branży ogromną rolę. Są nie tylko źródłem wiedzy i inspiracji, ale przede wszystkim pokazują jak ogromny potencjał drzemie w eventach, jak ważnym i skutecznym są one narzędziem.


Najciekawsze trendy

Widzę kontynuację trendu z ubiegłego roku. Eventy coraz częściej zmieniają się w show łączące takie elementy, jak animacje 3d, mapping, choreografie taneczne i muzykę na żywo. Zaawansowane technologie pozwalają zrealizować nawet najbardziej odważne pomysły organizatorom. Od kilku już lat w realizacjach eventowych ogranicza nas jedynie nasza wyobraźnia i oczywiście… budżety.


Najtrudniejsze wyzwania

W piątek 26.11 zaczynają obowiązywać niektóre przepisy nowelizacji ustawy o usługach turystycznych. Nowa ustawa wprowadza obowiązek odprowadzania od każdej wycieczki do 30 zł, w zależności od celu podróży i środka transportu, do Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego. Dzięki temu Fundusz ma lepiej zabezpieczać klientów przed niewypłacalnością touroperatorów. Z dołączonej do ustawy symulacji wynika, że przy średniej składce w wysokości 12,5 zł, do TFG rocznie trafiałoby ok. 30 mln zł.
Każda agencja eventowa oraz incentive, każde biuro podróży, a być może i hotel czy pośrednik będą musieli odprowadzać opłatę za turystę. W tej chwili przepisy są niejasne i mogą być różnie interpretowane. To budzi wiele pytań m.in. kogo dokładnie dotyczy nowy fundusz. W tej chwili cała branża stara się pozyskać jak najwięcej informacji na ten temat, ale jeszcze nawet deklaracja nie jest dostępna. Niemniej na pewno przełoży się to na wzrost cen usług oraz przysporzy firmom dużo dodatkowej pracy (nowe deklaracje roczne, nowe przepisy, raporty).


Najciekawsza kampania/akcja

Możemy pochwalić się rozpoczęciem dużej kampanii dla Polmot Auto. Prace rozpoczęliśmy od wdrożenia nowej strony internetowej Klienta www.polmotauto.pl. Przed nami ok. dwuletnia związana z wydarzeniami, promocją oraz nowymi koncepcjami reklamowymi.


Ocena obecnej kondycji branży

W branży eventowej dostrzegam umocnienie pozycji niektórych dużych agencji, ale równocześnie o wielu zrobiło się bardzo cicho. Branża zaczyna się oczyszczać i dostosowywać do wyższych wymagań rynku. Większość członków Stowarzyszenia Branży Eventowej z roku na rok podnosi swoje wyniki finansowe, więc prognozy są optymistyczne dla tych, którzy potrafią podnieść efektywność swojego biznesu. Branża incentive podsumowuje swoje wyniki po zakończeniu roku, więc za wcześnie za ocenę. W tej chwili każda z firm próbuje wdrożyć nowe przepisy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego.


Jakie zmiany czekają nas w nowym roku

Przede wszystkim czeka nas wspomniana wcześniej podwyżka kosztów organizacji wyjazdów w związku z Ubezpieczeniowym Funduszem Gwarancyjnym. Wprowadzone zostaną kary za nie stosowanie się do przepisów – kary finansowe oraz kara pozbawienia wolności do lat 3, więc spodziewać się można wzrostu zgłoszeń do wpisu do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych.


Jakie wyzwania czekają nas w nowym roku

Myślę, że takie same jak co roku. Najważniejsze to przyciągać uwagę Klientów i otrzymywać od nich zapytania z odpowiednim wyprzedzeniem, aby solidnie przygotować nie tylko ofertę, ale i samo wydarzenie czy wyjazd. Konkurencja nie śpi, więc trzeba dbać nie tylko o Klientów, ale i o swój zespół. Dobrze zarządzać zespołem i czasem pracy, aby mogli go jak najlepiej wykorzystywać, bez siedzenia po godzinach.
W przyszłym roku odbędą się także spotkania z Działami Zakupów. Mam nadzieję, że ustalenia pomiędzy Agencją a Działami Zakupów przebiegną sprawnie i będą obowiązywać w jak najkorzystniejszej formie dla obu stron.


Jakich trendów możemy spodziewać się w nowym roku

W obszarze incentive zmniejsza się liczba bezpiecznych destynacji w związku z niepewną sytuacją w Europie, zamachami terrorystycznymi, napływem uchodźców. Agencje muszą więc wciąż poszukiwać i promować nowe miejsca.
Tej zimy postawiliśmy na największe ośrodki sportowe z niepowtarzalną górską scenerią, snowparki dla snowboardzistów i amatorów freestyle’u oraz setki kilometrów bajecznych nartostrad. Wybraliśmy specjalnie dla miłośników firmowego białego szaleństwa najlepsze miejscowości i regiony narciarskie w Polsce (Krynica Górska, Korbielów, Białka Tatrzańska, Szczyrk i Szklarska Poręba) oraz Europie ( Sankt Moritz w Szwajcarii, Madonna di Campiglio we Włoszech, Kaprun i Zell am See, Stubaier Gletscher, Zillertal w Austrii, Val Thorens we Francja oraz Gudauri w Gruzja). Nie zapomnieliśmy także o odleglejszych regionach świata, które warto pokazać, jak heliskiing w Kanadzie czy Nowej Zelandii oraz ekskluzywne wyjazdy na Alaskę. W programie takich wyjazdów nie może zabraknąć ciekawych aktywności, np. gier terenowych, skuterów śnieżnych, zimowych survivali, budowania igloo, rzeźbienia w lodzie. Aktywny wypoczynek znakomicie wpływa na pracownika, a także na kontakty z najlepszymi klientami, także ten trend będzie na pewno dominował w 2017 roku.
Myślę, że 2017 rok to będzie też dobry czas na eventy, coraz więcej firm dostrzega ich znaczenie marketingowe. Coraz bardziej będzie liczyła się umiejętność organizacji spotkań o nowatorskim, unikalnym charakterze, docenianie roli networkingu. Ogromne możliwości firmom eventowym stwarzają rozwiązania informatyczne, nowe technologie i media społecznościowe – umiejętność wykorzystania ich w promocji wydarzenia będzie kluczem do zyskania przewagi nad konkurencją.


Na co należy zwrócić szczególną uwagę w nowym roku

Dla naszej branży bardzo ważne jest, aby być o krok przed Klientem, proponować rzeczy, których jeszcze nie zna, zarówno pod kątem lokalizacji, formuły wydarzenia, ale i narzędzi promocji. Co roku staramy się oferować nowe miejsca, zaskakiwać ciekawymi atrakcjami sportowymi i przygodowymi. Uważnie śledzimy też nowinki technologiczne i rynek gadżetów. Warto odważnie podchodzić do tych trendów i wykorzystywać je w organizacji wydarzeń. Aby zorganizować wydarzenie z efektem “wow”, nie można co roku odgrzewać tych samych rozwiązań. Coraz istotniejsza jest też umiejętność budowania dobrych relacji z Klientami i zapewnienie sobie długotrwałej współpracy. To nie tylko ułatwia i stablizuje pracę agencji, ale jest też najlepszym potwierdzeniem, że swoją pracę wykonujemy dobrze i umiemy odpowiedzieć na potrzeby Klienta.

Nowy marketing logo1

Ostatnie wpisy

Archiwum

Kategorie

Tagi

Przeczytaj również

EVENT MANAGER

Hania jest absolwentką kierunku Tourism Events Management na Northumbria University Newcastle.

Pochodzi znad morza, dlatego kocha naturę i aktywność na świeżym powietrzu. Lubi, jak dużo się dzieje, stąd praca przy organizacji eventów.

Jest otwarta i komunikatywna, a po pracy chętnie sięga po dobrą książkę i spędza czas z bliskimi. Podróże sprawiają jej wielką radość, a fotografowanie pięknych widoków stało się jej hobby. Jest także dyplomowaną wizażystką, która uwielbia podkreślać kobiecą urodę.

Incentive Project Manager

Absolwentka Prawa Europejskiego na UAMie. Ze studiów pozostała jej pasja do polityki zagranicznej i niechętna umiejętność wczytywania się w zapisy umowne. Fanka futbolu i amatorka snowboardu. Pochodzi znad morza, więc w razie wyboru „morze, czy góry?”, cóż nie ma dylematu (chyba, że w górach jest śnieg 😊).

Z Chin przywiozła słabość do ostrego jedzenia, z Nowej Zelandii miłość do rugby, z Tanzanii nie przywiozła likaon, więc wraca tam często by złapać go w obiektyw. W podróżach lubi adrenalinę, dobre jedzenie i ciekawych ludzi, więc na tych filarach buduje swoje programy.

POWER NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Nagroda Klientów – Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Nagroda MP Power Awards
– portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku
Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

18 maja 2018 roku bez okresu próbnego dołączyła do naszego zespołu Irenka. Srebrno-szary wyżeł wejmarski. Posiada zdolności przegryzania drobnych przedmiotów, jest mega szybka, więc na pewno sprawdzi się w naszym POWER-owym zespole.

Jest przyjazna dla Klientów i podwykonawców, szybko zjednuje sobie przyjaciół.

Na razie szkoli ją Dyrektor Stefan, ale szybko pnie się w szczeblach kariery.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

Stefanek jest członkiem naszego zespołu od 2008 roku. Zawsze jest pełen energii. Uwielbia pływanie /ratowanie ludzi/, tarzanie w śniegu i długie spacery. Radosny i przyjazny, jest wspaniałym psem towarzyszącym.

Dobrze toleruje towarzystwo ludzi wchodzących do firmy oraz dzieci. Oczywiście dobrych ludzi. Innym rzuca się do grdyki 😊 Koty uwielbia – ganiać 😊

Im jest starszy tym bardziej potrzebuje przytulania. Uwielbia „Pana kanapkę” przychodzącego do biura w porze lunchu 😊, duże kości i swoją Panią 😊

LOGISTIC MANAGER

Od wielu lat biega, czynnie biorąc udział w różnego rodzaju zawodach – od krótkich dystansów po biegi ultra – reprezentując klub Dogoń Grodzisk Mazowiecki. W wolnych chwilach (poza bieganiem) chodzi po górach, jeździ rowerem na średnich i dłuższych dystansach.

 

W planach ma zebranie brakujących materiałów i dokończenie swojej książki o Chorwacji, z którą jest emocjonalnie związany.

 

Z powodzeniem zorganizował mnóstwo różnego rodzaju eventów od spływów kajakowych, przez turnieje w kręgle, imprezy taneczne, warsztaty kulinarne czy wyścigi kartami, po akcje charytatywne.

W pracy stara się wykorzystać swoje ADHD, wyobraźnię, pomysłowość oraz poczucie humoru.

 

W czasie eventów jest jak podczas gry w szachy, przewiduje potrzeby klienta i planuje kilka ruchów do przodu. W dzieciństwie jego idolem był McGyver, więc zawsze ma ze sobą scyzoryk czy trytytki, a do tego po ojcu i dziadku jest złotą rączką.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

EVENT MANAGER

Przygoda Krzysztofa z eventami zaczęła się jeszcze na studiach od pokazw Sztuk Walki które w tamtym czasie trenował zapalczywie. Bardzo spodobał się mu klimat panujący wśród osób związanych organizacyjnie z eventami. Zobaczył tam ludzi pełnych pasji, profesjonalizmu i poświęcenia. Szybko zrozumiał, że to jest to, co chciałby robić w swoim życiu. Następnie przyszedł czas na koordynację poszczególnych odcinków i całościowe realizacje.

Mówi, że uwielbia czuć ten dreszczyk emocji przed realizacją, kiedy nie widać jeszcze zamierzonych efektów, a cała wizja jest wyłącznie w jego głowie.

Branża eventowa, jak sam to określa, daje mu możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach. Jego zdaniem dobry event manager musi mieć cechy Organizatora, Sprzedawcy, Negocjatora i przede wszystkim mieć wizję i pomysł na event. A elastyczność i kreatywność to standardowe umiejętności. Wielopłaszczyznowość tej pracy i fakt, że nigdy nie ma takich samych realizacji sprawia, że jest to dla niego wymarzone zajęcie.

Prywatnie ma dwie wielkie pasje. Są to podróże w nowe miejsca i sport. Nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej. Ciągle ma nowe zajawki, co sprawia, że ciężko za nim nadążyć. Dlatego jego ulubionym wyrażeniem, które w pełni wpisuje się w ramy pracy w branży eventowej to: „Sytuacja jest Dynamiczna”.

Zawodowo współpracował z takimi brandami jak: Seat, Bricomarche, WBK, 7N, Gaspol, a także z różnymi instytucjami, w tym kilkoma ministerstwami i kancelarią premiera. Ponadto koordynował również takie wydarzenia plenerowe jak choćby “Dni Warszawy”.

INCENTIVE DIRECTOR

Kiedy mówi, że pracuje w „incentivach” od 10 lat nikt jej nie wierzy. Ale tak jest naprawdę. Programy przygotowywane przez Jagodę są dowodem na to, że incentive to nie program, ale historie opowiedziane miejscami, ludźmi i emocjami. Jagoda wierzy, że tak jak za czasów braci Grimm – baśnie są opowieściami dla dorosłych i wyszukuje takie perełki w każdym miejscu na Świecie (i w Polsce), do którego zabiera uczestników wyjazdów. A jak ich nie znajdzie – to wymyśli.

Ta „opolska dzioucha” (z urodzenia) jest wulkanem pomysłów, tytanem pracy i ma delikatnego bzika na punkcie logistyki.

Miłością od pierwszego wejrzenia obdarzyła RPA, ale niezmiennie gorącym uczuciem darzy Karkonosze.

Jest głodna świata, ale jej ucieczką od codzienności jest działka i balkon, który rok rocznie zamienia z pasją w mini-ogród botaniczny.

EVENT DIRECTOR

Na studia, z rodzinnego Torunia, wyemigrowała do krainy pyr i koziołków. Na stałe osiedlając się jednak w stolicy. Z wykształcenia magister turystyki i rekreacji… z naciskiem na rekreację. Od 2017 roku w branży spotkań i wydarzeń /eventowej/ i wyjazdów motywacyjnych /incentive travel/.

Chętnie tworzy wyjazdy typu city break i wydarzenia w niestandardowych polskich przestrzeniach. Uwielbia odkrywać miejsca, które mają mało wspólnego z człowiekiem, a więcej z naturą i relaksem. Dlatego, jak tylko ma wolną chwilę ucieka przed korkami i dużym stężeniem smogu.

Zakochana w tatuażach, podróżach „na własną rękę” oraz swojej pracy. Uważa, że dobre jedzenie może uszczęśliwić człowieka (w kuchni daleko jej co prawda do Magdy Gessler – ale się stara)!

MANAGING DIRECTOR

Gdyby tylko klonowanie ludzi było legalne… Z pewnością jedną z pierwszych kandydatek do sklonowania byłaby Magda! Nie sposób jej nie lubić (czy nawet nie kochać). I to wcale nie dlatego, że rzuca uroki, ale dlatego że jej osobisty czar i ujmujący sposób bycia powodują, że chciałoby się ją pomnożyć co najmniej 6 razy.

Magda pozostaje wierna Agencji Power od samego początku jej istnienia, czyli od wyjazdów narciarskich w 1997 roku. Kilka lat temu zajmowała się prowadzeniem stron www oraz kampanii w sieciach społecznościowych, a obecnie jest odpowiedzialna za rozwój działu kart sportowych OK System oraz koordynację eventów dla Hoteli i Agencji.

Jest dla wszystkich przykładem pracowitości i sumienności, ale ma jedną słabość… Portugalię, którą pragnie poczuć całym sercem: poznać jej magiczne wąskie i strome uliczki, gdzie powstało fado i malownicze plaże z ukrytymi zatoczkami. Podróże małe i duże są dla nią największą pasją i siłą napędową. Jeśli więc w danym momencie nie pracuje to jest wielce prawdopodobne, że wyjechała poznawać świat.

PREZES POWER

Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO i managing director Agencja Power, Prezes Zarządu SOIT, członek – założyciel SBE, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, SKKP, a także site.

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”.

Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działała w Komisji Etyki w SOIT oraz Komisji Etyki SBE, Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała w kapitule międzynarodowego konkursu Eventex Awards.
W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /Top meetings Agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie.

Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała MP Power w kategorii Team-building, 2 razy była nominowana w kategorii „incentive”.

Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.

Występowała w roli prelegenta na wielu konferencjach gospodarczych i branżowych /MICE/ mi.in: Europejski Kongres Przedsiębiorczości, konferencji Event-Mix, konferencji Meetings Wek Poland, konferencji Event Biznes, w panelach dyskusyjnych MeetingPlanner.

Entuzjastka sportu, podróży i aktywności w każdym wydaniu: od narciarstwa i snowboardu, poprzez nurkowanie, windsurfing i kitesurfing, na off-roadzie i squashu kończąc / była 2gą rakietą Polski w squash-u przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters.

Razem z zespołem pasjonatów i profesjonalistów organizuje wydarzenia eventowe, wyjazdy typu incentive travel, szkolenia, imprezy sportowe, prestiżowe gale, konferencje i kongresy na terenie całej Polski i po za granicami kraju