
Podsumowanie roku Agencji POWER dla MeetingPlanner.pl
Tegoroczne eventy obfitowały w niezwykłe „show” scalające w kilkuminutowych pokazach takie elementy jak animacje 3d, mapping, choreografie taneczne okraszone nierzadko muzyką na żywo.
Dla MeetingPlanner.pl miniony rok podsumowała: Olga Krzemińska-Zasadzka, Managing Director Agencja POWER, V-ce Prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej.
Wydarzenie roku
Jeśli chodzi o branżowe wydarzenia roku chciałabym wyróżnić dwa dynamicznie rozwijające się wydarzenia: Meetings Week oraz Event Biznes. Oba wydarzenia, mimo iż odbywają się zaledwie od kilku lat, już teraz odgrywają w branży ogromną rolę, są nie tylko źródłem wiedzy i inspiracji, ale przede wszystkim pokazują jak ogromny potencjał drzemie w eventach, jak ważnym i skutecznym są one narzędziem. Obserwując w jaki sposób rozwija się rynek eventów w naszym kraju, bardzo cieszę się, że posiadamy coraz więcej obiektów koncertowych i sportowych, dzięki którym coraz częściej odwiedzają nas międzynarodowe gwiazdy, a my jesteśmy świadkami coraz większej ilości wydarzeń koncertowych czy sportowych na światową skalę.
Rozczarowanie
Z wielkim niepokojem obserwujemy obecną sytuację w Europie: zamachy terrorystyczne, napływ uchodźców, a także zmiany polityczne w Polsce i konsekwencje, które wiążą się z tymi zmianami dla nas, nie tylko jako przedsiębiorców, ale przede wszystkim organizatorów. Lista bezpiecznych dla klientów destynacji stale ulega zmniejszeniu, co ogranicza wachlarz naszych możliwości, a także klientów, którzy decydują się na tego typu wyjazdy. W mijającym roku rozczarowały mnie także afery korupcyjne, które rozgrywały się wokół naszej branży, a także upadki kolejnych firm. Co prawda, po czasie, wiele firm, które zostały zamieszane w te wydarzenia, zostało oczyszczonych z zarzutów, jednak podejście mediów bardzo wpłynęło na ich funkcjonowanie. Cieszy mnie natomiast fakt, że dzięki tego typu wydarzeniom, wiele firm zwróciło uwagę na ten temat, a to skłoniło je do stosowania w większym stopniu dobrych praktyk w biznesie.
Trend
Tegoroczne eventy obfitowały w niezwykłe „show” scalające w kilkuminutowych pokazach takie elementy jak animacje 3d, mapping, choreografie taneczne okraszone nierzadko muzyką na żywo. W świat eventów wkraczają coraz bardziej zaawansowane technologie, które pozwalają na zabawę łączącą animacje, muzykę, światło i taniec. Obecnie w realizacjach eventowych ogranicza nas jedynie nasza wyobraźnia i oczywiście … budżety.
Mój biznes
Agencja POWER w minionym roku zwiększyła swój obrót o 50% w stosunku do roku poprzedniego. Po analizie rocznej okazało się, iż pomimo tak znaczącego wzrostu obrotu, zrealizowaliśmy mniejszą ilość wydarzeń niż w latach ubiegłych. Zależność ta pokazuje, że dla naszych klientów, coraz częściej ważniejsza okazuje się jakość, nie ilość organizowanych wydarzeń. Od kilku lat aktywnie rozwijamy 4 główne filary działalności: Event, Incentive, Conference i Sport. Coraz częściej w zakres usług Agencji wchodzą zintegrowane działania marketingowe, obsługa targów oraz realizacja kampanii w mediach. W 2015 roku firma POWER dołączyła do polskiego Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel /SOIT/, a także do międzynarodowego stowarzyszenia Site, skupiającego ok. 2 tyś firm.żródło: http://www.meetingplanner.pl/
Dodaj komentarz