PODSUMOWANIE ROKU W BRANŻY MICE /WASZA TURYSTYKA

Musimy prowadzić kampanie, w których będziemy zapewniać rząd i naszych klientów, o tym, że jesteśmy przygotowani, by bezpiecznie działać w zaostrzonym reżimie sanitarnym. Tylko wtedy przetrwamy jako ważna i silna gałąź polskiej gospodarki.

Pod koniec pechowego 2020, liczyliśmy na to, że 2021 będzie rokiem leczenia ran, które zadał nam koronawirus. Oczekiwaliśmy światowej poprawy bezpieczeństwa zdrowotnego, globalnego „wyszczepienia”, ścisłej współpracy rządu z przedstawicielami branży, zarządzania obostrzeniami w sposób jasny i perspektywiczny dla branży.

Fakt pojawienia się szczepionki dodawał nam wiary w to, że będziemy mieć do czynienia z szybkim powrotem normalności. Żyliśmy nadzieją, że będzie to bardziej pierwsza, a nie druga połowa 2021.

Ten rok był dla nas jednak rokiem równie trudnym. Nie odetchnęliśmy od pandemii na długo. Oto skrócona wersja roku. Spójrzmy, na to, co się wydarzyło i przede wszystkim na to, jak zmieniało się nasze myślenie i nastawienie w poszczególnych miesiącach.

Styczeń
Głośno tłumaczyliśmy rządowi i społeczeństwu, dlaczego przetrwanie branży wydarzeń i spotkań, jest tak ważne dla polskiej gospodarki. Tłumaczyliśmy obrazowo, że od przetrwania przemysłu eventowego zależy przetrwanie wielu mikro podmiotów, od operatorów dźwięku, po budkę z lodami przy sopockim molo. Wtedy wiele firm nie otrzymywało jeszcze subwencji rządowych ze względu na nieodpowiednie PKD. Dopiero na początku stycznia przyszły pozytywne informacje z Centrum Informacyjnego Rządu, o znowelizowaniu dwóch uchwał w sprawie tarczy finansowej PFR 2.0, które rozszerzyło listę możliwych PKD. Wraz z tym przyszła informacja o umorzeniu do 100% subwencji dla małych i średnich firm. Wsparcie to nadal jednak było niepełne, ponieważ nie objęło samozatrudnionych oraz dużo firm nie mogło skorzystać z powodu limitów programu.

Luty
Rozpoczął się hasłem „Polski nie stać na lockdown”. Z zazdrością patrzyliśmy na Szwajcarów, gdzie liczba zachorowań i zgonów spała pomimo otwartych wyciągów narciarskich. W Szwajcarii udało się zabezpieczyć interesy branży turystycznej. Z zazdrością patrzyliśmy także na Norwegię, Niemcy i Austrię, które uruchamiały parasole ochronne dla przemysłu spotkań i wydarzeń czy fundusze wsparcia anulowanych wydarzeń. Wysłaliśmy w stronę rządu nasze postulaty dotyczące Krajowego Funduszu Odbudowy i walczyliśmy o Ustawę Odszkodowawczą. Z niezrozumieniem przyjęliśmy decyzje rządu o otwarciu galerii i muzeów, a niedopuszczeniu do użytku stoków narciarskich.

Marzec
W marcu, rok po wybuchu pandemii, podjęliśmy rozmowy branżowe pod hasłem „Branża MICE w pułapce pandemii”, by wspólnie zastanowić się, jak przetrwać i utrzymać potencjał rynku. Zaczęliśmy także żyć planami Krajowego Funduszu Odbudowy. Patrzyliśmy na wychodzący z pandemii Izrael, który otworzył restauracje i hotele. W Polsce z dnia na dzień znów weszliśmy w kolejny lockdown, spowodowany mutacją brytyjską koronawirusa. Hotelarze zaczęli domagać się jasnego stanowiska rządu w sprawie Wielkanocy. Pod koniec miesiąca rząd ogłosił nową strategię przyspieszania programu szczepień.

Kwiecień
Lockdown trwa. W kwietniu w ramach Meetings Weeks rozmawialiśmy o tym, jak trudną, pandemiczną sytuację zmienić w możliwość stworzenia rynku na nowo i wykorzystania szansy na zmianę. Pod koniec kwietnia nadal nie znaliśmy zasad łagodzenia obostrzeń w maju. Pod koniec kwietnia Parlament Europejski przyjął decyzję ws. unijnych certyfikatów COVID-19.

Maj
Maj rozpoczął się publikacją przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej nowej wersji Krajowego Planu Odbudowy. Zmiany luzowania obostrzeń objęły m.in. fakt, że osoby zaszczepione przestały być wliczane do limitu podczas imprez masowych. To mały krok do przodu. Zniesiony został także obowiązek noszenia maseczek na świeżym powietrzu. Wróciła możliwość zjedzenia w ogródku, wyjścia do kina czy teatru. Na temat spotkań biznesowych, kongresów, konferencji i targów nadal nie mieliśmy żadnych informacji. Postulowaliśmy, aby otworzyć koncerty przekonując, że ten sektor nadal może działać w zaostrzonych warunkach sanitarnych.

Czerwiec
Od czerwca wróciły koncerty, ale rząd nie zrozumiał dobrze naszych słów, bo otworzył je w limicie do 250 osób. Przy tak niskich limitach osób koncerty nie są w stanie utrzymać się finansowo. Doczekaliśmy się odmrożenia targów, kongresów i konferencji. Zaproponowano nam jednak organizowanie wydarzeń w reżimie sanitarnym z limitem 1 osoba na 10 metrów co oznacza, że w sali 120 m2 w wydarzeniu mogłaby wziąć 2 prelegentów i 10 uczestników. W tym samym czasie w supermarketach mieliśmy tłumy, ale jednocześnie wychodziliśmy z założenia, że targi nas zabiją. Co gorsza, stanęło na jednej osobie na 15 metrów, co z automatu powodowało, że większość tego typu spotkań straciła zupełnie sens ze względu na ich nierentowność i logistykę realizacji.

Lipiec

Lipiec to moim zdaniem moment, w którym, zgodnie z tym, co powiedział Łukasz Adamowicz, zdaliśmy sobie sprawę z tego, że nie możemy liczyć na powrót normalności i koniec pandemii, ale musimy nauczyć się działać mimo pandemii, bo będziemy z nią żyć przez najbliższe miesiące, jeśli nie lata.

Rafał Szlachta, prezes POT, mówił wtedy, że największym wyzwaniem w branży jest niepewność, w której musimy się odnaleźć i działać skutecznie. Najważniejsze stało się dla nas bezpieczeństwo i umiarkowana przewidywalność oraz wprowadzenie certyfikatu unijnego.

Ruszyliśmy z kampanią branżową #ZnowuSieSpotykamy w ramach której prezentowaliśmy projekty zrealizowane przez członków Rady Przemysłu i Wydarzeń TUgether. Pokazywaliśmy klientom przykłady eventów, konferencji i incentive travel będące dowodem na to, że z udziałem profesjonalnych organizatorów, można przygotowywać bezpieczne wydarzenia biznesowe i rozrywkowe..

Sierpień
Spotkaliśmy się ze stroną rządową by przedstawić argumenty przemawiające za wykorzystaniem paszportu covidowego, jako narzędzia regulującego dostęp do usług, wydarzeń, miejsc i podróży. Argumenty poparliśmy statystykami wyszczepienia przedstawicieli naszych branż oraz uczestników wydarzeń biznesowych i wydarzeń koncertowo-artystycznych (wysokie 75-80%) oraz badaniami z Polski i innych krajów Europy, wskazujących, że wydarzenia typu kongresy, eventy, koncerty, czy targi mają marginalny udział w rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2.

Wrzesień
Ożywienie na rynku podróży motywacyjnych i wydarzeń biznesowych. Wróciliśmy do organizowania wydarzeń i podróży biznesowych. To moment, w którym jako branża mogliśmy wykorzystać rozwiązania, nad którymi pracowaliśmy podczas lockdownu w ramach stowarzyszeń branżowych. Wystartowała akcja pod tytułem #BezpiecznaTurystyka, zainicjowana przez turystyczne organizacje branżowe, w ramach której pokonywaliśmy o tym, że wydarzenia i podróże w dobie pandemii można prowadzić w sposób bezpieczny.

Coraz głośniej słychać było o restrykcjach pandemicznych za brak posiadania certyfikatu szczepień m.in. we Włoszech.

Październik

Kolejny gwałtowny wzrost zachorowań na COVID-19 oraz pojawienie się kolejnych nowych mutacji wirusa sprawił, że straciliśmy nadzieję na to, że w tym roku pożegnamy wirusa. Możemy tylko skuteczniej przekonywać rząd i klientów do tego, że możliwe jest organizowanie bezpiecznych wydarzeń. W tym momencie wiemy jak ważna jest potrzeba solidarności branży w zderzeniu z kryzysem wszechczasów, prowadzenie kampanii informacyjnych, rozmów, dialogu. Bez dwóch zdań stowarzyszenia branżowe wykonały heroiczną pracę w imieniu swoich członków.

Listopad
1 listopada 2021 e. Global Eventex Awards, międzynarodowy konkurs branży eventowej ogłosił listę stu najbardziej wpływowych osób w branży eventowej w 2021 r. W pierwszej setce znalazło się jedenastu Polaków. Te dowód na to, że mamy wpływ na tworzenie nie tylko polskiej, ale i światowej sceny eventowej. Powinniśmy pamiętać o tym.

Siła przemysłu spotkań i wydarzeń została zauważona również podczas Szczytu COP26 w Glasgow. Od listopada 2021 branża eventowa została wpisana w strategię globalnych zmian na rzecz ochrony środowiska. Równocześnie wprowadzono na rynek ekocertyfikaty dla przemysłu spotkań: firm, usług, produktów i eventów.

Grudzień
Nowa mutacja COVID-19 wprowadza jeszcze większą niepewność. Ministerstwo Zdrowia wprowadziło uszczelnianie granic. Dziś już wiemy, że pandemia łatwo nie odpuści. Na koniec tego roku pozostaje nam zostać nie tyle z życzeniami, co z planami konstruktywnych rozmów z przedstawicielami Ministerstwa Zdrowia, które dadzą nadzieję na przyjęcie w najbliższym czasie rozwiązań, które umożliwią nam działanie w perspektywie najbliższych miesięcy, a może i lat.

Potrzebujemy jasnej komunikacji, umożliwiającej planowanie działalności biznesowej z wyprzedzeniem. Musimy sami dostarczać wiarygodnych informacji, propozycji, wniosków, rozwiązań, ponieważ jak pokazało doświadczenie, rząd nie zawsze takowe posiada. Plan na kolejny rok to pokazać, jak działań pomimo pandemii.

Dla magazynu Wasza Turystyka mówiła Ola Krzemińska-Zasadzka – prezes agencji Power

OLa Wasza Turystyka Small

Ostatnie wpisy

Archiwum

Kategorie

Tagi

Przeczytaj również

EVENT MANAGER

Hania jest absolwentką kierunku Tourism Events Management na Northumbria University Newcastle.

Pochodzi znad morza, dlatego kocha naturę i aktywność na świeżym powietrzu. Lubi, jak dużo się dzieje, stąd praca przy organizacji eventów.

Jest otwarta i komunikatywna, a po pracy chętnie sięga po dobrą książkę i spędza czas z bliskimi. Podróże sprawiają jej wielką radość, a fotografowanie pięknych widoków stało się jej hobby. Jest także dyplomowaną wizażystką, która uwielbia podkreślać kobiecą urodę.

Incentive Project Manager

Absolwentka Prawa Europejskiego na UAMie. Ze studiów pozostała jej pasja do polityki zagranicznej i niechętna umiejętność wczytywania się w zapisy umowne. Fanka futbolu i amatorka snowboardu. Pochodzi znad morza, więc w razie wyboru „morze, czy góry?”, cóż nie ma dylematu (chyba, że w górach jest śnieg 😊).

Z Chin przywiozła słabość do ostrego jedzenia, z Nowej Zelandii miłość do rugby, z Tanzanii nie przywiozła likaon, więc wraca tam często by złapać go w obiektyw. W podróżach lubi adrenalinę, dobre jedzenie i ciekawych ludzi, więc na tych filarach buduje swoje programy.

POWER NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Nagroda Klientów – Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Nagroda MP Power Awards
– portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku
Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

18 maja 2018 roku bez okresu próbnego dołączyła do naszego zespołu Irenka. Srebrno-szary wyżeł wejmarski. Posiada zdolności przegryzania drobnych przedmiotów, jest mega szybka, więc na pewno sprawdzi się w naszym POWER-owym zespole.

Jest przyjazna dla Klientów i podwykonawców, szybko zjednuje sobie przyjaciół.

Na razie szkoli ją Dyrektor Stefan, ale szybko pnie się w szczeblach kariery.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

Stefanek jest członkiem naszego zespołu od 2008 roku. Zawsze jest pełen energii. Uwielbia pływanie /ratowanie ludzi/, tarzanie w śniegu i długie spacery. Radosny i przyjazny, jest wspaniałym psem towarzyszącym.

Dobrze toleruje towarzystwo ludzi wchodzących do firmy oraz dzieci. Oczywiście dobrych ludzi. Innym rzuca się do grdyki 😊 Koty uwielbia – ganiać 😊

Im jest starszy tym bardziej potrzebuje przytulania. Uwielbia „Pana kanapkę” przychodzącego do biura w porze lunchu 😊, duże kości i swoją Panią 😊

LOGISTIC MANAGER

Od wielu lat biega, czynnie biorąc udział w różnego rodzaju zawodach – od krótkich dystansów po biegi ultra – reprezentując klub Dogoń Grodzisk Mazowiecki. W wolnych chwilach (poza bieganiem) chodzi po górach, jeździ rowerem na średnich i dłuższych dystansach.

 

W planach ma zebranie brakujących materiałów i dokończenie swojej książki o Chorwacji, z którą jest emocjonalnie związany.

 

Z powodzeniem zorganizował mnóstwo różnego rodzaju eventów od spływów kajakowych, przez turnieje w kręgle, imprezy taneczne, warsztaty kulinarne czy wyścigi kartami, po akcje charytatywne.

W pracy stara się wykorzystać swoje ADHD, wyobraźnię, pomysłowość oraz poczucie humoru.

 

W czasie eventów jest jak podczas gry w szachy, przewiduje potrzeby klienta i planuje kilka ruchów do przodu. W dzieciństwie jego idolem był McGyver, więc zawsze ma ze sobą scyzoryk czy trytytki, a do tego po ojcu i dziadku jest złotą rączką.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

EVENT MANAGER

Przygoda Krzysztofa z eventami zaczęła się jeszcze na studiach od pokazw Sztuk Walki które w tamtym czasie trenował zapalczywie. Bardzo spodobał się mu klimat panujący wśród osób związanych organizacyjnie z eventami. Zobaczył tam ludzi pełnych pasji, profesjonalizmu i poświęcenia. Szybko zrozumiał, że to jest to, co chciałby robić w swoim życiu. Następnie przyszedł czas na koordynację poszczególnych odcinków i całościowe realizacje.

Mówi, że uwielbia czuć ten dreszczyk emocji przed realizacją, kiedy nie widać jeszcze zamierzonych efektów, a cała wizja jest wyłącznie w jego głowie.

Branża eventowa, jak sam to określa, daje mu możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach. Jego zdaniem dobry event manager musi mieć cechy Organizatora, Sprzedawcy, Negocjatora i przede wszystkim mieć wizję i pomysł na event. A elastyczność i kreatywność to standardowe umiejętności. Wielopłaszczyznowość tej pracy i fakt, że nigdy nie ma takich samych realizacji sprawia, że jest to dla niego wymarzone zajęcie.

Prywatnie ma dwie wielkie pasje. Są to podróże w nowe miejsca i sport. Nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej. Ciągle ma nowe zajawki, co sprawia, że ciężko za nim nadążyć. Dlatego jego ulubionym wyrażeniem, które w pełni wpisuje się w ramy pracy w branży eventowej to: „Sytuacja jest Dynamiczna”.

Zawodowo współpracował z takimi brandami jak: Seat, Bricomarche, WBK, 7N, Gaspol, a także z różnymi instytucjami, w tym kilkoma ministerstwami i kancelarią premiera. Ponadto koordynował również takie wydarzenia plenerowe jak choćby “Dni Warszawy”.

INCENTIVE DIRECTOR

Kiedy mówi, że pracuje w „incentivach” od 10 lat nikt jej nie wierzy. Ale tak jest naprawdę. Programy przygotowywane przez Jagodę są dowodem na to, że incentive to nie program, ale historie opowiedziane miejscami, ludźmi i emocjami. Jagoda wierzy, że tak jak za czasów braci Grimm – baśnie są opowieściami dla dorosłych i wyszukuje takie perełki w każdym miejscu na Świecie (i w Polsce), do którego zabiera uczestników wyjazdów. A jak ich nie znajdzie – to wymyśli.

Ta „opolska dzioucha” (z urodzenia) jest wulkanem pomysłów, tytanem pracy i ma delikatnego bzika na punkcie logistyki.

Miłością od pierwszego wejrzenia obdarzyła RPA, ale niezmiennie gorącym uczuciem darzy Karkonosze.

Jest głodna świata, ale jej ucieczką od codzienności jest działka i balkon, który rok rocznie zamienia z pasją w mini-ogród botaniczny.

EVENT DIRECTOR

Na studia, z rodzinnego Torunia, wyemigrowała do krainy pyr i koziołków. Na stałe osiedlając się jednak w stolicy. Z wykształcenia magister turystyki i rekreacji… z naciskiem na rekreację. Od 2017 roku w branży spotkań i wydarzeń /eventowej/ i wyjazdów motywacyjnych /incentive travel/.

Chętnie tworzy wyjazdy typu city break i wydarzenia w niestandardowych polskich przestrzeniach. Uwielbia odkrywać miejsca, które mają mało wspólnego z człowiekiem, a więcej z naturą i relaksem. Dlatego, jak tylko ma wolną chwilę ucieka przed korkami i dużym stężeniem smogu.

Zakochana w tatuażach, podróżach „na własną rękę” oraz swojej pracy. Uważa, że dobre jedzenie może uszczęśliwić człowieka (w kuchni daleko jej co prawda do Magdy Gessler – ale się stara)!

MANAGING DIRECTOR

Gdyby tylko klonowanie ludzi było legalne… Z pewnością jedną z pierwszych kandydatek do sklonowania byłaby Magda! Nie sposób jej nie lubić (czy nawet nie kochać). I to wcale nie dlatego, że rzuca uroki, ale dlatego że jej osobisty czar i ujmujący sposób bycia powodują, że chciałoby się ją pomnożyć co najmniej 6 razy.

Magda pozostaje wierna Agencji Power od samego początku jej istnienia, czyli od wyjazdów narciarskich w 1997 roku. Kilka lat temu zajmowała się prowadzeniem stron www oraz kampanii w sieciach społecznościowych, a obecnie jest odpowiedzialna za rozwój działu kart sportowych OK System oraz koordynację eventów dla Hoteli i Agencji.

Jest dla wszystkich przykładem pracowitości i sumienności, ale ma jedną słabość… Portugalię, którą pragnie poczuć całym sercem: poznać jej magiczne wąskie i strome uliczki, gdzie powstało fado i malownicze plaże z ukrytymi zatoczkami. Podróże małe i duże są dla nią największą pasją i siłą napędową. Jeśli więc w danym momencie nie pracuje to jest wielce prawdopodobne, że wyjechała poznawać świat.

PREZES POWER

Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO i managing director Agencja Power, Prezes Zarządu SOIT, członek – założyciel SBE, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, SKKP, a także site.

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”.

Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działała w Komisji Etyki w SOIT oraz Komisji Etyki SBE, Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała w kapitule międzynarodowego konkursu Eventex Awards.
W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /Top meetings Agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie.

Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała MP Power w kategorii Team-building, 2 razy była nominowana w kategorii „incentive”.

Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.

Występowała w roli prelegenta na wielu konferencjach gospodarczych i branżowych /MICE/ mi.in: Europejski Kongres Przedsiębiorczości, konferencji Event-Mix, konferencji Meetings Wek Poland, konferencji Event Biznes, w panelach dyskusyjnych MeetingPlanner.

Entuzjastka sportu, podróży i aktywności w każdym wydaniu: od narciarstwa i snowboardu, poprzez nurkowanie, windsurfing i kitesurfing, na off-roadzie i squashu kończąc / była 2gą rakietą Polski w squash-u przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters.

Razem z zespołem pasjonatów i profesjonalistów organizuje wydarzenia eventowe, wyjazdy typu incentive travel, szkolenia, imprezy sportowe, prestiżowe gale, konferencje i kongresy na terenie całej Polski i po za granicami kraju