POWER’s Day – piątek, 13. października– Jubileusz Agencji POWER

W ubiegły piątek Agencja POWER hucznie świętowała swój jubileusz podczas urodzinowej gali Power’s Day. Zdradzimy Wam trochę sekretów z przebiegu przygotowań. 


W ubiegły piątek Agencja POWER hucznie świętowała swój jubileusz podczas urodzinowej gali Power’s Day. Zdradzimy Wam trochę sekretów z przebiegu przygotowań. 

W styczniu 2017 roku Agencja POWER rozpoczęła wstępne rozmowy i przygotowania do obchodów jubileuszu dwudziestolecia swojego istnienia. Zaczęliśmy od określenia miejsca wydarzenia. Postanowiliśmy, że wybierzemy je spośród członków Stowarzyszenia Branży Eventowej i że będzie ono w Warszawie. Dlaczego Stowarzyszenie? Olga Krzemińska-Zasadzka jest w zarządzie Stowarzyszenia od początku jego założenia (2010 rok) i bardzo lubi współpracować z firmami, które są na rynku, wzajemnie się wspierają i mówią jednym głosem. Po przeanalizowaniu ofert wybór padł na Osadę Grill & Bar – miejsce z historią, dogodnym dojazdem dla gości z Warszawy, posiadające w ofercie wyśmienity catering (Accata Catering), dość dużą scenę oraz bary, co miało ułatwić logistykę wydarzenia Agencji, która na co dzień ma bardzo dużo pracy.

Ponieważ historia Agencji sięga ostatniego tygodnia marca 1997 roku, pierwotnie wydarzenie planowaliśmy w kwietniu 2017. Nasze plany szybko się jednak zmieniły: wygraliśmy największy event tego roku, Shell V-POWER SHOW, który wspaniale wpisał się w ten nasz jubileuszowy rok i zanim się obejrzeliśmy były już wakacje. 

Zaczęliśmy więc myśleć o nowym terminie. Po przejrzeniu kalendarza eventowego szybko okazało się, że jedyne dogodne terminy dla nas i pracowników to 12 i 13 października 2017. Zaczęliśmy dogrywać podwykonawców – wtedy okazało się, że z podanych terminów lepszy dla nich jest 13-sty.

13-sty w piątek

Dzień, który pewnie niektórym kojarzy się ze strachem przed wychodzeniem z domu, my przeistoczymy w nasz Szczęśliwy Dzień, który już zawsze będzie się nam dobrze kojarzył.
Założyliśmy liczbę 200 gości na wydarzeniu – ludzi związanych z naszą historią od 1997 roku: osób, które wyjeżdżały z nami na indywidualne wyjazdy narciarskie, najlepszych Klientów, najlepszych podwykonawców i oczywiście naszych pracowników.


Na początku września goście otrzymali zaproszenia w formie Save the Date, w celu zarezerwowania terminu, a po 2 tygodniach rozesłane zostały spersonalizowane zaproszenia, ukazujące historię firmy oczami Olgi Krzemińskiej-Zasadzkiej:

  • W 1997 roku zaczęłam robić swoje pierwsze grupy Klientów indywidualnych do Val Thorens.
  • 27.07.1997 roku założyłam swoją pierwszą działalność gospodarczą.
  • W 1998 roku powstała nazwa PowerSport.
  • W 2007 roku poznałam lepiej Księcia z bajki podczas wydarzenia motoryzacyjnego Rage-Race.
  • W latach 2009/2010 roku nastąpił nasz silny rozwój jeśli chodzi o wydarzenia dla firm i instytucji, zaczęłam także działać silniej dla branży, tworząc i zasiadając w Zarządzie Stowarzyszenia Branży Eventowej, a później dołączając także do innych Stowarzyszeń.
  • 13.07.2013 przekornie 13-tkom wzięliśmy ślub.
  • W 2014 roku postanowiliśmy zostawić nazwę tylko Power, gdyż rozwinęliśmy się i organizowaliśmy nie tylko sportowe wydarzenia, ale też duże gale i bankiety, konferencje, wyjazdy motywacyjne.
  • W 2017 roku… 20 lat od czasu kiedy się to zaczęło 

Zaproszenia wysłane. Zaczęły się miliony spraw każdego dnia: ustalanie zespołu, tancerek, konferansjera, dodatkowo stand up, animacje z historii firmy, prezentacja pracowników i wyłonienie tych najdłużej pracujących i najbardziej z nami związanych, następnie prezentacja i wyróżnienie firm partnerskich/podwykonawczych, które pracują z nami od początku działalności eventowej. Wreszcie wyłonienie najdłużej z nami współpracujących i najlepszych Klientów. To było najtrudniejsze. Policzyliśmy, że od 2010 roku obsłużyliśmy 260 firm. Wiele z nich organizuje z nami wydarzenia co jakiś czas, raz na parę lat. Wyłoniliśmy 6 firm, które są z nami od początku działalności eventowej i cyklicznie przygotowują z nami wydarzenia. Nagrodziliśmy je – tak jak i naszych wieloletnich partnerów – statuetką dwudziestolecia.

10 października 2017 roku zamknęliśmy listę zgłoszeń z 204 osobami zapisanymi na wydarzenie, w tym około 45 naszymi Klientami i 80 osobami z firm podwykonawczych.

Oprócz programu artystycznego, wręczenia nagród i degustacji tortu, postanowiliśmy dodać jeszcze parę smaczków… Wysłaliśmy do gości i wydrukowaliśmy wesoły regulamin wydarzenia, na stołach postawiono teksty „Ponad 20 najważniejszych momentów z życia agencji POWER”, „13 powodów, dlaczego warto współpracować z Agencją” oraz „Harmonogram – czyli co się tu będzie dzisiaj działo”. Salę udekorowano na firmowy kolor agencji – czerwony, umieszczono wydruki wielkoformatowe z najlepszych realizacji Agencji, w wejściu położono czerwony dywan dla naszych specjalnych gości, słupki i ściankę 20-stolecia.

Montaże odbyły się od rana POWER’s Day, o 15:00 rozpoczęły się próby. Od 18:30 zaczęli pojawiać się goście – niesamowici ludzie, związani z Agencją od dawna, z cudownymi prezentami i mega dużą dawką gratulacji, podziękowań, uścisków i emocji. Napełnili nas nimi, dzięki czemu cały nasz wieczór był już tylko coraz bardziej magiczny, energetyczny – POWER’s DAY.


Dziękujemy serdecznie wszystkim Partnerom i zapraszamy na relację zdjęciową POWER’s DAY -13-sty piątek 2017 roku na naszej stronie na Facebooku /https://www.facebook.com/agencjapower?notif_t=page_new_likes/Olga Krzemińska-Zasadzka
Managing director Agencaj POWER, v-ce Prezes SBE


Partnerzy wydarzenia:

[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=0asmoMbsJuA”]



Agencja Power jest organizatorem wydarzeń i wyjazdów dla firm i instytucji. W ostatnich latach została laureatem nagród takich jak: Solidna Firma, Procon Awards, Certyfikat Polski Produkt, Firma Roku, MP Power Award oraz medalu Wydarzenie/Usługa Roku – portalu MeetingPlanner, nagrody Polskiego Internetu w dziedzinie „Rozrywka i Rekreacja”.
Power to mieszanka chęci działania, energii i entuzjazmu z fachową wiedzą, doskonałą organizacją i dbałością o najmniejsze szczegóły. Dzięki połączeniu szczegółowego planowania wydarzeń i wysokiego poziomu usług z kreatywnością, jesteśmy dla naszych klientów wiarygodnym i sprawdzonym partnerem oraz zdobyliśmy zaufanie wielu firm, które regularnie korzystają z naszych usług.
Początki Agencji Power (dawniej PowerSport) sięgają 1997 roku, kiedy rozpoczęliśmy organizację wyjazdów zimowych.
Firma należy do SBE, SKKP, SOIT, SITE.
Agencja Power Sp. z o.o. posiada wpis do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych województwa mazowieckiego pod numerem 1279.

[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=WPUjkCWyJyg”]

Ostatnie wpisy

Archiwum

Kategorie

Tagi

Przeczytaj również

EVENT MANAGER

Hania jest absolwentką kierunku Tourism Events Management na Northumbria University Newcastle.

Pochodzi znad morza, dlatego kocha naturę i aktywność na świeżym powietrzu. Lubi, jak dużo się dzieje, stąd praca przy organizacji eventów.

Jest otwarta i komunikatywna, a po pracy chętnie sięga po dobrą książkę i spędza czas z bliskimi. Podróże sprawiają jej wielką radość, a fotografowanie pięknych widoków stało się jej hobby. Jest także dyplomowaną wizażystką, która uwielbia podkreślać kobiecą urodę.

Incentive Project Manager

Absolwentka Prawa Europejskiego na UAMie. Ze studiów pozostała jej pasja do polityki zagranicznej i niechętna umiejętność wczytywania się w zapisy umowne. Fanka futbolu i amatorka snowboardu. Pochodzi znad morza, więc w razie wyboru „morze, czy góry?”, cóż nie ma dylematu (chyba, że w górach jest śnieg 😊).

Z Chin przywiozła słabość do ostrego jedzenia, z Nowej Zelandii miłość do rugby, z Tanzanii nie przywiozła likaon, więc wraca tam często by złapać go w obiektyw. W podróżach lubi adrenalinę, dobre jedzenie i ciekawych ludzi, więc na tych filarach buduje swoje programy.

POWER NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Nagroda Klientów – Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Nagroda MP Power Awards
– portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku
Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

18 maja 2018 roku bez okresu próbnego dołączyła do naszego zespołu Irenka. Srebrno-szary wyżeł wejmarski. Posiada zdolności przegryzania drobnych przedmiotów, jest mega szybka, więc na pewno sprawdzi się w naszym POWER-owym zespole.

Jest przyjazna dla Klientów i podwykonawców, szybko zjednuje sobie przyjaciół.

Na razie szkoli ją Dyrektor Stefan, ale szybko pnie się w szczeblach kariery.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

Stefanek jest członkiem naszego zespołu od 2008 roku. Zawsze jest pełen energii. Uwielbia pływanie /ratowanie ludzi/, tarzanie w śniegu i długie spacery. Radosny i przyjazny, jest wspaniałym psem towarzyszącym.

Dobrze toleruje towarzystwo ludzi wchodzących do firmy oraz dzieci. Oczywiście dobrych ludzi. Innym rzuca się do grdyki 😊 Koty uwielbia – ganiać 😊

Im jest starszy tym bardziej potrzebuje przytulania. Uwielbia „Pana kanapkę” przychodzącego do biura w porze lunchu 😊, duże kości i swoją Panią 😊

LOGISTIC MANAGER

Od wielu lat biega, czynnie biorąc udział w różnego rodzaju zawodach – od krótkich dystansów po biegi ultra – reprezentując klub Dogoń Grodzisk Mazowiecki. W wolnych chwilach (poza bieganiem) chodzi po górach, jeździ rowerem na średnich i dłuższych dystansach.

 

W planach ma zebranie brakujących materiałów i dokończenie swojej książki o Chorwacji, z którą jest emocjonalnie związany.

 

Z powodzeniem zorganizował mnóstwo różnego rodzaju eventów od spływów kajakowych, przez turnieje w kręgle, imprezy taneczne, warsztaty kulinarne czy wyścigi kartami, po akcje charytatywne.

W pracy stara się wykorzystać swoje ADHD, wyobraźnię, pomysłowość oraz poczucie humoru.

 

W czasie eventów jest jak podczas gry w szachy, przewiduje potrzeby klienta i planuje kilka ruchów do przodu. W dzieciństwie jego idolem był McGyver, więc zawsze ma ze sobą scyzoryk czy trytytki, a do tego po ojcu i dziadku jest złotą rączką.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

EVENT MANAGER

Przygoda Krzysztofa z eventami zaczęła się jeszcze na studiach od pokazw Sztuk Walki które w tamtym czasie trenował zapalczywie. Bardzo spodobał się mu klimat panujący wśród osób związanych organizacyjnie z eventami. Zobaczył tam ludzi pełnych pasji, profesjonalizmu i poświęcenia. Szybko zrozumiał, że to jest to, co chciałby robić w swoim życiu. Następnie przyszedł czas na koordynację poszczególnych odcinków i całościowe realizacje.

Mówi, że uwielbia czuć ten dreszczyk emocji przed realizacją, kiedy nie widać jeszcze zamierzonych efektów, a cała wizja jest wyłącznie w jego głowie.

Branża eventowa, jak sam to określa, daje mu możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach. Jego zdaniem dobry event manager musi mieć cechy Organizatora, Sprzedawcy, Negocjatora i przede wszystkim mieć wizję i pomysł na event. A elastyczność i kreatywność to standardowe umiejętności. Wielopłaszczyznowość tej pracy i fakt, że nigdy nie ma takich samych realizacji sprawia, że jest to dla niego wymarzone zajęcie.

Prywatnie ma dwie wielkie pasje. Są to podróże w nowe miejsca i sport. Nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej. Ciągle ma nowe zajawki, co sprawia, że ciężko za nim nadążyć. Dlatego jego ulubionym wyrażeniem, które w pełni wpisuje się w ramy pracy w branży eventowej to: „Sytuacja jest Dynamiczna”.

Zawodowo współpracował z takimi brandami jak: Seat, Bricomarche, WBK, 7N, Gaspol, a także z różnymi instytucjami, w tym kilkoma ministerstwami i kancelarią premiera. Ponadto koordynował również takie wydarzenia plenerowe jak choćby “Dni Warszawy”.

INCENTIVE DIRECTOR

Kiedy mówi, że pracuje w „incentivach” od 10 lat nikt jej nie wierzy. Ale tak jest naprawdę. Programy przygotowywane przez Jagodę są dowodem na to, że incentive to nie program, ale historie opowiedziane miejscami, ludźmi i emocjami. Jagoda wierzy, że tak jak za czasów braci Grimm – baśnie są opowieściami dla dorosłych i wyszukuje takie perełki w każdym miejscu na Świecie (i w Polsce), do którego zabiera uczestników wyjazdów. A jak ich nie znajdzie – to wymyśli.

Ta „opolska dzioucha” (z urodzenia) jest wulkanem pomysłów, tytanem pracy i ma delikatnego bzika na punkcie logistyki.

Miłością od pierwszego wejrzenia obdarzyła RPA, ale niezmiennie gorącym uczuciem darzy Karkonosze.

Jest głodna świata, ale jej ucieczką od codzienności jest działka i balkon, który rok rocznie zamienia z pasją w mini-ogród botaniczny.

EVENT DIRECTOR

Na studia, z rodzinnego Torunia, wyemigrowała do krainy pyr i koziołków. Na stałe osiedlając się jednak w stolicy. Z wykształcenia magister turystyki i rekreacji… z naciskiem na rekreację. Od 2017 roku w branży spotkań i wydarzeń /eventowej/ i wyjazdów motywacyjnych /incentive travel/.

Chętnie tworzy wyjazdy typu city break i wydarzenia w niestandardowych polskich przestrzeniach. Uwielbia odkrywać miejsca, które mają mało wspólnego z człowiekiem, a więcej z naturą i relaksem. Dlatego, jak tylko ma wolną chwilę ucieka przed korkami i dużym stężeniem smogu.

Zakochana w tatuażach, podróżach „na własną rękę” oraz swojej pracy. Uważa, że dobre jedzenie może uszczęśliwić człowieka (w kuchni daleko jej co prawda do Magdy Gessler – ale się stara)!

MANAGING DIRECTOR

Gdyby tylko klonowanie ludzi było legalne… Z pewnością jedną z pierwszych kandydatek do sklonowania byłaby Magda! Nie sposób jej nie lubić (czy nawet nie kochać). I to wcale nie dlatego, że rzuca uroki, ale dlatego że jej osobisty czar i ujmujący sposób bycia powodują, że chciałoby się ją pomnożyć co najmniej 6 razy.

Magda pozostaje wierna Agencji Power od samego początku jej istnienia, czyli od wyjazdów narciarskich w 1997 roku. Kilka lat temu zajmowała się prowadzeniem stron www oraz kampanii w sieciach społecznościowych, a obecnie jest odpowiedzialna za rozwój działu kart sportowych OK System oraz koordynację eventów dla Hoteli i Agencji.

Jest dla wszystkich przykładem pracowitości i sumienności, ale ma jedną słabość… Portugalię, którą pragnie poczuć całym sercem: poznać jej magiczne wąskie i strome uliczki, gdzie powstało fado i malownicze plaże z ukrytymi zatoczkami. Podróże małe i duże są dla nią największą pasją i siłą napędową. Jeśli więc w danym momencie nie pracuje to jest wielce prawdopodobne, że wyjechała poznawać świat.

PREZES POWER

Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO i managing director Agencja Power, Prezes Zarządu SOIT, członek – założyciel SBE, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, SKKP, a także site.

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”.

Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działała w Komisji Etyki w SOIT oraz Komisji Etyki SBE, Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała w kapitule międzynarodowego konkursu Eventex Awards.
W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /Top meetings Agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie.

Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała MP Power w kategorii Team-building, 2 razy była nominowana w kategorii „incentive”.

Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.

Występowała w roli prelegenta na wielu konferencjach gospodarczych i branżowych /MICE/ mi.in: Europejski Kongres Przedsiębiorczości, konferencji Event-Mix, konferencji Meetings Wek Poland, konferencji Event Biznes, w panelach dyskusyjnych MeetingPlanner.

Entuzjastka sportu, podróży i aktywności w każdym wydaniu: od narciarstwa i snowboardu, poprzez nurkowanie, windsurfing i kitesurfing, na off-roadzie i squashu kończąc / była 2gą rakietą Polski w squash-u przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters.

Razem z zespołem pasjonatów i profesjonalistów organizuje wydarzenia eventowe, wyjazdy typu incentive travel, szkolenia, imprezy sportowe, prestiżowe gale, konferencje i kongresy na terenie całej Polski i po za granicami kraju