Testowe eventy w Europie, a czy będę odbywać się w Polsce?

We Francji czy Holandii zaczynają być organizowane tzw. testowe eventy, mające pomóc opracować zasady bezpieczeństwa umożliwiające organizację wydarzeń. Czy w Polsce myśli się o podobnych inicjatywach?


We Francji czy Holandii zaczynają być organizowane tzw. testowe eventy, mające pomóc opracować zasady bezpieczeństwa umożliwiające organizację wydarzeń. Czy w Polsce myśli się o podobnych inicjatywach?

Działając aktywnie w Radzie Przemysłu Spotkań i Wydarzeń od 12 miesięcy nie słyszałam o takich planach w Polsce. Od listopada wnioskujemy o wprowadzenie procedur sanitarnych dla branży eventowej z podziałem na strefy jak było w roku 2020. Jesteśmy gotowi, by i u nas prowadzone były takie wydarzenia, jakie były robione już w 2020 roku z powodzeniem, ale na razie wszelkie rozmowy jakie prowadziliśmy z Ministerstwem Rozwoju Pracy i Technologii nie doprowadziły do ustalenia kiedy będziemy mogli wykonywać swoją pracę. Brak jest konkretnego planu dla odmrażania branży eventowej, a kolejne rozmowy nie przynoszą żadnych nowości w tej kwestii. Jedyna dobra wiadomość jaką nam przekazano w zeszłym tygodniu to, na konferencji prasowej że wycieczki na świeżym powietrzu mogą się odbywać, ale już ile osób, na podstawie jakie decyzji nie było powiedziane. W zeszłym roku prowadziliśmy już „Bezpieczne wydarzenia”, testowaliśmy osoby przez wydarzeniami, wprowadzaliśmy protokoły sanitarne.

Nie umiem zrozumieć dlaczego w tej chwili nie możemy tak pracować i dlaczego nasze branże są blokowane podczas gdy inne mogą działać. W tej chwili nie mogą działać zrzeszone w Radzie Przemysłu Spotkań i Wydarzeń: targi, festiwale, koncerty, hotele biznesowe, gastronomia, eventy, kongresy, konferencje, wyjazdy motywacyjne /incentive travel/, branża ślubna, wydarzenia sportowe /maratony/ wraz z całym łańcuchem dostaw /technicy, scenografowie, floryści, usługi it specjalistyczne, pralnie specjalistyczne, hostessy, pokoje zagadek, food trucki/ oraz współpracujące z nami branża fitness. Przez brak turystyki przyjazdowej przewodnicy i piloci są od 12 miesięcy bez pracy. Około 30% firm i osób przebranżowiło się. Dużo firm eventowych i technicznych weszło w rynek online.

Jeśli mogą działać muzea, teatry, kina w reżimie 50% to mogą i działać sale konferencyjne w taki sposób. Sale konferencyjne charakteryzują się dużą wysokością, dobrą wentylacją i klimatyzacją – podobnie jak fitnessy w Polsce, gdzie również zamknięcie jest dla mnie zupełnie nie zrozumiałe.

Wg mnie powinniśmy wnioskować o taką współpracę jak we Francji, Holandii – byłyby nasze Polskie badania – jak już wiemy nasz kraj inaczej niż inne reaguje na Covid-19. Podejdźmy poważnie do tematu – zbadajmy rozprzestrzenianie się wirusa podczas wydarzeń, czy ma to wpływ na wzrost zachorowań.

W tym tygodniu odbyło się wydarzenie w Holandii, które warto opisać ze szczegółami. W planach są jeszcze mecz piłkarski, impreza taneczna, koncert oraz festiwal tańca i muzyki. Imprezy odbędą się zarówno w plenerze jak i obiektach zamkniętych.

Oto, co wydarzyło się podczas poniedziałkowego wydarzenia pilotażowego dla 500 osób #Back2Live. W poniedziałek pięćset osób przybyło do teatru Beatrix w Utrechcie, wypełniając rzędy i nawy kultowego miejsca, które jest bardziej przyzwyczajone do wystawiania dużych produkcji, takich jak Chicago i Mamma Mia. Poniedziałkowe wydarzenie było nieco inne. Było to pierwsze z ośmiu wydarzeń pilotażowych wspieranych przez holenderski rząd, których celem było przywrócenie i prowadzenie wydarzeń na żywo w bezpieczny sposób.

To była taka scena, jakiej nie widzieliśmy w Europie od prawie dwunastu miesięcy, a Paul Keuls był tam, aby powiesić flagę Apollo & Leonardo Hotels. Spotkaliśmy się z nim dzień później, aby dowiedzieć się, jak zorganizowano ten dzień. Każdy delegat musiał przejść test PCR 48 godzin przed wydarzeniem i oczywiście nikt, kto uzyskał wynik pozytywny, nie mógł w nim uczestniczyć. Udostępniono pięć ośrodków testujących, zlokalizowanych w całym kraju, co oznaczało, że niektórzy delegaci musieliby podróżować w każdą stronę nawet przez godzinę, aby uzyskać wyniki testu.
W ten weekend wszyscy będą musieli przejść kolejny test PCR.
W ramach dodatkowego środka ostrożności każdy delegat nosił czytnik śledzenia i śledzenia, który pozwoli organizatorom monitorować, z kim wchodził w interakcję w przypadku wystąpienia COVID19.
Wszystkich pięciuset delegatów podzielono na jedną z trzech stref – żółtą, niebieską i zieloną. Delegaci zostali z wyprzedzeniem poinformowani o kolorze ich strefy, a delegaci musieli gromadzić się wyłącznie w swojej strefie przez całą imprezę – nie było wyjątków!
Każda strefa miała wyznaczone inne wejścia i wyjścia do i z sali, a także znajdowała się w różnych obszarach audytorium.
Jeśli chodzi o dystans. Ludzie byli zachęcani do interakcji z ludźmi, tak jak robilibyśmy to przed pandemią i doszło do uścisku dłoni.
Jednak ludzie szanowali indywidualne granice. Jeśli ktoś chciał witać się łokciem ludzie to szanowali.
Niemniej jednak miejsca siedzące zostały zaaranżowane tak, aby zachować dystans społeczny. Oznaczało to, że niektóre miejsca były oznaczone jako niedostępne, ale większość ludzi siedziała bezpośrednio obok co najmniej jednej osoby ”.
Lunch był całkiem normalnym bufetem samoobsługowym, z dodatkową tacą do przekąsek. Jedzenie było podawane w pojedynczych porcjach, ale nie było przykrywane ani specjalnie prezentowane.
Lunch został zorganizowany w ramach każdej pojedynczej strefy, więc podobnie jak podczas elementów spotkania, nie było możliwości interakcji z kimś z innej strefy.
Oprócz obiadu była jedna 40-minutowa przerwa, a po południu napoje i przekąski. Jedyna zauważalna różnica? Żadnego alkoholu w nawiązywaniu kontaktów po wydarzeniu!
To był dzień pełen program przemówień inauguracyjnych, w tym przemówień Ministra Kultury, a także paneli i sesji pytań i odpowiedzi. Było też trochę zabawy, z występem komika i muzyką na żywo. Wydarzenie zakończyło się występem zespołu Queen’s The Show Must Go On przez Orkiestrę Filharmoniczną.

Były różne ankiety. Dwa wyniki, które są ważne, to fakt, że większość delegatów jest pewna, że wydarzenia na żywo powrócą do września, a także konsensus, że im dłużej będziemy ograniczać się do wydarzeń wirtualnych, tym silniejsze będzie odbicie wydarzeń na żywo.
Wszyscy byli również zgodni co do tego, że imprezy hybrydowe mają pozostać. Na pytanie, jak prawdopodobnie będzie wyglądać wydarzenie hybrydowe, doszło do porozumienia, że będzie to zazwyczaj 75% wydarzeń na żywo i 25% wirtualnych.

To pierwsze z ośmiu pilotażowych wydarzeń, podczas których sprawdzane będą wyniki i kontrole różnych typów wydarzeń. Nie zabraknie również dużego wieczoru komediowego, dwóch meczów piłkarskich z udziałem 1500 osób i dwóch dużych imprez z muzyką taneczną.
To było zdecydowanie wyjątkowe, ale pod wieloma względami wydawało się bardzo normalne. Kilka osób stwierdziło, że było to jak zjazd szkolny po 20 latach przerwy, a przede wszystkim pokazał, że w kontrolowanym środowisku ludzie czują się komfortowo (i szczęśliwi!), Zachowując się tak, jak kiedyś.

Obserwując inne rynki. Ciekawe jest także w tej chwili testowanie wydarzeń na rynku japońskim. Tam jest możliwość organizacji wydarzeń do 5000 osób. Tak, bardzo dużo. Pierwsze doświadczenia pokazują, że ludzie chcą wracać do normalności ale robią to znacznie wolniej niż można było przypuszczać przez co mamy do czynienia z dużym naciskiem na wydarzenia hybrydowe.

Z ciekawostek innych krajów

Norweski rząd przeznaczy 350 mln NOK (34 mln EUR) na fundusz ubezpieczenia od kosztów rezygnacji na festiwale, co pozwoli organizatorom zaplanować lato bez ryzyka finansowego związanego z potencjalną epidemią Covid.
„Na razie nie sposób przewidzieć, czy tego lata na imprezach będzie mogło uczestniczyć 200, 1000 czy 5000 osób, ale dzięki uruchomionej puli zabezpieczenia przemysł spotkań i wydarzeń w Norwegii może już teraz z ulgą rozpocząć planowanie różnych scenariuszy ze swoimi klientami, będąc pewnym, że jeśli cokolwiek pójdzie źle z rozwojem pandemii, to rząd stanie za nimi i ich wesprze” – komentuje Abid Raja, norweski minister kultury.

Norwegia jest kolejnym rynkiem, który ogłosił tego typu fundusz wsparcia anulowanych wydarzeń, po tym jak Niemcy uruchomili podobny program z pulą 2,5 mld euro, Austria uruchomiła swój „parasol ochronny dla przemysłu spotkań i wydarzeń” o wartości 300 mln euro. Podobną kwotę wyasygnował rząd holenderski.

W tym samym czasie branże eventowe, targowe i festiwalowe na półkuli północnej – w tym Wielka Brytania, Szwajcaria, Dania i Francja – pilnie zachęcają swoje rządy, aby zrobiły to samo, zwłaszcza, że na planowanie eventów i masowych imprez w okresie letnim jest coraz mniej czasu…

My również gorąco apelujemy do naszej administracji o pochylenie się nad podobnym funduszem osłonowym dla naszego sektora, najciężej i najdłużej doświadczonego przez lockdown.
Mamy również szczerą nadzieję, że w planach #Krajowego #Programu #Odbudowy, w ramach którego Polska ma szansę pozyskać budżet o wartości 64 mld EUR, znajdzie się również przestrzeń na postulowane przez Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń / TUgether/ fiszki pomocowe dla naszych branż.


Czy organizacja eventów, przy zachowaniu reżimu sanitarnego, byłaby w Polsce możliwa?

Oczywiście. Po pierwsze wróćmy do stref zielonej, żółtej i czerwonej. Po drugie wprowadźmy limity osób podobnie jak w kulturze /teatry, muzea/ 25% w strefie żółtej, 50% objętości w strefie zielonej.
Po trzecie testujmy przed wydarzeniami – oczywiście te osoby, u których ma to zastosowanie.

Osoby, które są szczepione, lub są ozdrowieńcami /pokażą wyniki antyciał w określonym przedziale/ powinny mieć zniesione konieczności testowania. Wg najnowszych badań antyciała utrzymują się średnio 8 miesięcy po chorobie. W kręgach moich znajomych – około połowa już przeszła Covid 19.
Procedury mamy bardzo dobrze przygotowane. W każdej chwili moglibyśmy realizować wydarzenia testowe, praktycznie w każdym sektorze MICE. Polska zawsze miała wysoki poziom zabezpieczeń eventow, teraz z pewnością byłby on jeszcze lepszy.
Jeśli tylko będzie chęć rozmowy rzadu z branża, to jak zawsze jesteśmy do dyspozycji. Myśle, ze mamy przygotowane wszystkie warianty bezpiecznych wydarzeń.

Szwajcaria: liczba zgonów i nowych zakażeń spada pomimo otwartych wyciągów narciarskich.
Szwajcaria w przeciwieństwie do pozostałych krajów alpejskich wybrała „otwarcie”, od wielu tygodni są tu czynne wyciągi narciarskie i hotele.

Od początku 2021 roku przyrost nowych zakażeń wyhamował znacząco i nigdy nie przekroczył 2500 nowych przypadków w 24 godziny. Podobną tendencję można zaobserwować w liczbie hospitalizacji i zgonów. Mimo że sytuacja jest opanowana, to jednak druga fala jeszcze trwa. Władze bacznie przyglądają się zagrożeniu nowymi wariantami koronawirusa i działają bardzo szybko i sprawnie. Przykładem może tu być bardzo szybkie wykrycie i wyizolowanie ogniska w jednym z hoteli w St. Moritz.
Wydaję się, że grudniowa decyzja o otwarciu wyciągów i hoteli była słuszna. Uratowała „ branżę zimową” bez narażania populacji na zakażenia.
Udało się to dzięki wprowadzonemu i respektowanemu przez wszystkich reżimowi sanitarnemu. Maseczki, dystans społeczny, ograniczenie przepustowości wyciągów pozwoliły na bezpieczne korzystanie ze stoków narciarskich i hoteli.

Jakie Pani zdaniem zasady mogłyby umożliwić bezpieczną organizację wydarzeń?
Strefa Zielona:

Wydarzenia i spotkania w przestrzeni zamkniętej mogą się odbywać do 50% dostępnej powierzchni, np. powierzchnia 400 m2 to 200 osób, do czasu usunięcia kolorów stref z mapy Polski – wtedy automatycznie 100%
Wydarzenia w plenerze – z zachowaniem reżimu sanitarnego – 1,5 m odległości lub maseczek
Spotkania online bez ograniczeń.


Strefa żółta:

Ograniczenie wielkości spotkań do 200 osób.

Wydarzenia i spotkania w przestrzeni zamkniętej mogą się odbywać do 25% dostępnej powierzchni, np. powierzchnia 400 m2 to 100 osób.
Prowadzenie działalności spotkań i wydarzeń, na otwartym powietrzu lub w pozostałych miejscach jest dopuszczalne:
a/ w pomieszczeniach, w tym w hotelach, salach konferencyjnych, restauracjach, teatrach, salach muzycznych i salach widowiskowo-sportowych, a także w amfiteatrach oraz muszlach koncertowych oraz innych obiektach eventowych pod warunkiem:
– udostępnienia widzom co drugiego miejsca na widowni, z tym że nie więcej niż 25% liczby miejsc, w przypadku braku wyznaczonych miejsc na widowni przy zachowaniu odległości 1,5 m pomiędzy widzami,
– zapewnienia, aby widzowie realizowali obowiązek zakrywania ust i nosa
b) na obiektach sportowych na otwartym powietrzu (otwartych lub półotwartych, z miejscami siedzącymi dla widzów lub bez) pod warunkiem:
– udostępnienia co drugiego miejsca na widowni, w rzędach naprzemiennie, w przypadku braku wyznaczonych miejsc na widowni przy zachowaniu odległości 1,5 m, z tym że nie więcej niż 25% liczby miejsc przewidzianych dla publiczności,
– zapewnienia, aby widzowie, słuchacze, zwiedzający lub uczestnicy realizowali obowiązek zakrywania ust i nosa
c) na otwartym powietrzu pod warunkiem:
– zachowania odległości co najmniej 1,5 m od innych osób przez wyznaczenie znakami poziomymi miejsc dla publiczności uwzględniających zachowanie odległości 1,5 m,
– zapewnienia, aby widzowie, słuchacze, zwiedzający lub uczestnicy realizowali obowiązek zakrywania ust i nosa, chyba, że zostanie zachowana odległość nie mniej niż 1,5 m od innych osób.

Wydarzenia sportowe wg wytycznych sportowych – do 250 os. plus obsługa, bez udziału publiczności.

Ograniczenie liczby uczestników nie dotyczy obsługi oraz osób, które przedstawią aktualny (nie starszy niż 72h) negatywny wynik testu wymazowego (RT-PCR) i/lub poddadzą się szybkiemu testowi antygenowemu na miejscu. Osoby z pozytywnym wynikiem testu nie mogą uczestniczyć w spotkaniu.

Spotkania online bez ograniczeń.


Strefa czerwona:

Ograniczenie wielkości spotkań do 50 osób.
Wydarzenia i spotkania w przestrzeni zamkniętej mogą się odbywać do 25% dostępnej powierzchni, np. powierzchnia 200 m2 to 50 osób.

W strefie czerwonej wydarzenia i spotkania jest dopuszczalne:
a/ W pomieszczeniach, w tym w hotelach, salach konferencyjnych, restauracjach, teatrach,i salach widowiskowo-sportowych, w amfiteatrach oraz muszlach koncertowych oraz innych obiektach eventowych pod warunkiem:
– udostępnienia widzom lub słuchaczom co czwartego miejsca na widowni, z tym że nie więcej niż 25% liczby miejsc, w przypadku braku wyznaczonych miejsc na widowni przy zachowaniu odległości 1,5 m pomiędzy widzami lub słuchaczami,
– zapewnienia, aby widzowie, słuchacze, zwiedzający lub uczestnicy realizowali obowiązek zakrywania ust i nosa,
b) na obiektach sportowych na otwartym powietrzu (otwartych lub półotwartych, z miejscami siedzącymi dla widzów lub bez) pod warunkiem:
– udostępnienia co czwartego miejsca na widowni, w rzędach naprzemiennie, w przypadku braku wyznaczonych miejsc na widowni przy zachowaniu odległości 1,5 m, z tym że nie więcej niż 25 % liczby miejsc przewidzianych dla publiczności,
– zapewnienia, aby widzowie, słuchacze, zwiedzający lub uczestnicy realizowali obowiązek zakrywania ust i nosa
c) na otwartym powietrzu pod warunkiem:
– zachowania odległości co najmniej 1,5 m od innych osób przez wyznaczenie znakami poziomymi miejsc dla publiczności uwzględniających zachowanie odległości 1,5 m,
– zapewnienia, aby widzowie, słuchacze, zwiedzający lub uczestnicy realizowali obowiązek zakrywania ust i nosa, chyba że zostanie zachowana odległość nie mniej niż 1,5 m od innych osób.

Wydarzenia sportowe wg wytycznych sportowych – do 250 os. plus obsługa, bez udziału publiczności.

Ograniczenie liczby uczestników nie dotyczy obsługi oraz osób, które przedstawią aktualny (nie starszy niż 72h) negatywny wynik testu wymazowego (RT-PCR) i/lub poddadzą się szybkiemu testowi antygenowemu na miejscu. Osoby z pozytywnym wynikiem testu nie mogą uczestniczyć w spotkaniu.

Spotkania online bez ograniczeń.

Branża eventowa już od prawie roku jest zamknięta. Jak wygląda jej sytuacja? Jakie ma perspektywy i jak będzie wyglądał rynek spotkań w 2021r.?

Na ten moment w naszej Agencji jest stabilnie. Zabezpieczyliśmy się na kolejne miesiące, mamy zlecenia, dostosowaliśmy się do spotkań online i hybrydowych. W najgorszym położeniu są duże firmy z rozbudowaną strukturą pracowniczą, a także turystyka przyjazdowa czy hotele. Staramy się działać razem w celu odbudowy popytu. W marcu stworzyliśmy inicjatywę TUgether, a w lipcu Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (zrzeszamy w tej chwili 22 stowarzyszeń i izb) i działamy w każdej dziedzinie by przetrwać ten trudny czas. Jako branża nauczyliśmy się nowych zasad reżimu sanitarnego w 2020 roku, wdrożyliśmy procedury bezpieczeństwa i szybko dostosowaliśmy do nowych warunków. Czekamy z niecierpliwością na każde nowe decyzje rządu, odmrożenie spotkań i wyjazdów motywacyjnych przez wszystkie światowe korporacje. Za nami trudny rok – ale też ten czas pokazał nam jak bardzo potrzebujemy siebie nawzajem, jak bardzo potrzebujemy bezpośredniego kontaktu. Już teraz widać, że ludzie pragną spotkań, gal, szkoleń face to face. Część z nas jest już zmęczona światem online, potrzebujemy wyjść do ludzi. Jestem absolutną zwolenniczką wydarzeń na żywo. Począwszy od kontaktu międzyludzkiego, oddziaływania na zmysły, emocje i przeżycia. Tego nigdy nie osiągnie się online. Jako ludzie jesteśmy stworzeni do bezpośredniej interakcji z drugim człowiekiem. Zbyt długie przebywanie w świecie online prowadzi do wielu trudności psychologicznych, pokazuje to coraz więcej badań. Im więcej spotkań, tym relacje biznesowe i prywatne są zdrowsze. Uważam, że nic nie ładuje akumulatorów do dalszej pracy jak wspaniała podróż, nic tak nie relaksuje, nic tak nie poprawia samopoczucia. Podróżujmy jak najwięcej. Mam nadzieję, że z nowym rokiem powoli wszystko zacznie wracać do normalności. Od małych eventów, plenerów, team-buildingów, aż do większych wydarzeń: koncertów i wyjazdów zagranicznych. Ludzie po tym roku potrzebują dużo pozytywnych przeżyć, słońca, dobrych emocji.

 Dla magazynu Business Insider Polska mówiła:

Olga Krzemińska-Zasadzka Prezes SOIT /Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel/ www.soit.net.pl
Członek Założyciel Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń https://www.facebook.com/TUgether1/
CEO Agencja POWER www.agencjapower.pl

BI Polska logo

Artykłuł w całści magazynu Business Insider Polska w linku poniżej:

https://businessinsider.com.pl/firmy/testowe-eventy-w-europie-czy-beda-odbywac-sie-w-polsce/7gkedgr?fbclid=IwAR2ub0IuRIuLHcOdpDDazvzL21GhU_6JLd00m3pr5U88XonXY-xDDaUQkns

Udostępnij post

Zobacz również

Zobacz Także
a
m
Opening hours

Tue – Thu: 09am – 07pm
Fri – Mon: 09am – 05pm

Follow us
fb - ig - tw

POWER NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Nagroda Klientów – Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Nagroda MP Power Awards
– portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku
Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

Incentive Project Manager

Absolwentka Prawa Europejskiego na UAMie. Ze studiów pozostała jej pasja do polityki zagranicznej i niechętna umiejętność wczytywania się w zapisy umowne. Fanka futbolu i amatorka snowboardu. Pochodzi znad morza, więc w razie wyboru „morze, czy góry?”, cóż nie ma dylematu (chyba, że w górach jest śnieg 😊).

Z Chin przywiozła słabość do ostrego jedzenia, z Nowej Zelandii miłość do rugby, z Tanzanii nie przywiozła likaon, więc wraca tam często by złapać go w obiektyw. W podróżach lubi adrenalinę, dobre jedzenie i ciekawych ludzi, więc na tych filarach buduje swoje programy.

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

18 maja 2018 roku bez okresu próbnego dołączyła do naszego zespołu Irenka. Srebrno-szary wyżeł wejmarski. Posiada zdolności przegryzania drobnych przedmiotów, jest mega szybka, więc na pewno sprawdzi się w naszym POWER-owym zespole.

Jest przyjazna dla Klientów i podwykonawców, szybko zjednuje sobie przyjaciół.

Na razie szkoli ją Dyrektor Stefan, ale szybko pnie się w szczeblach kariery.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

Stefanek jest członkiem naszego zespołu od 2008 roku. Zawsze jest pełen energii. Uwielbia pływanie /ratowanie ludzi/, tarzanie w śniegu i długie spacery. Radosny i przyjazny, jest wspaniałym psem towarzyszącym.

Dobrze toleruje towarzystwo ludzi wchodzących do firmy oraz dzieci. Oczywiście dobrych ludzi. Innym rzuca się do grdyki 😊 Koty uwielbia – ganiać 😊

Im jest starszy tym bardziej potrzebuje przytulania. Uwielbia „Pana kanapkę” przychodzącego do biura w porze lunchu 😊, duże kości i swoją Panią 😊

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

EVENT MANAGER

Przygoda Krzysztofa z eventami zaczęła się jeszcze na studiach od pokazw Sztuk Walki które w tamtym czasie trenował zapalczywie. Bardzo spodobał się mu klimat panujący wśród osób związanych organizacyjnie z eventami. Zobaczył tam ludzi pełnych pasji, profesjonalizmu i poświęcenia. Szybko zrozumiał, że to jest to, co chciałby robić w swoim życiu. Następnie przyszedł czas na koordynację poszczególnych odcinków i całościowe realizacje.

Mówi, że uwielbia czuć ten dreszczyk emocji przed realizacją, kiedy nie widać jeszcze zamierzonych efektów, a cała wizja jest wyłącznie w jego głowie.

Branża eventowa, jak sam to określa, daje mu możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach. Jego zdaniem dobry event manager musi mieć cechy Organizatora, Sprzedawcy, Negocjatora i przede wszystkim mieć wizję i pomysł na event. A elastyczność i kreatywność to standardowe umiejętności. Wielopłaszczyznowość tej pracy i fakt, że nigdy nie ma takich samych realizacji sprawia, że jest to dla niego wymarzone zajęcie.

Prywatnie ma dwie wielkie pasje. Są to podróże w nowe miejsca i sport. Nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej. Ciągle ma nowe zajawki, co sprawia, że ciężko za nim nadążyć. Dlatego jego ulubionym wyrażeniem, które w pełni wpisuje się w ramy pracy w branży eventowej to: „Sytuacja jest Dynamiczna”.

Zawodowo współpracował z takimi brandami jak: Seat, Bricomarche, WBK, 7N, Gaspol, a także z różnymi instytucjami, w tym kilkoma ministerstwami i kancelarią premiera. Ponadto koordynował również takie wydarzenia plenerowe jak choćby “Dni Warszawy”.

INCENTIVE DIRECTOR

Kiedy mówi, że pracuje w „incentivach” od 10 lat nikt jej nie wierzy. Ale tak jest naprawdę. Programy przygotowywane przez Jagodę są dowodem na to, że incentive to nie program, ale historie opowiedziane miejscami, ludźmi i emocjami. Jagoda wierzy, że tak jak za czasów braci Grimm – baśnie są opowieściami dla dorosłych i wyszukuje takie perełki w każdym miejscu na Świecie (i w Polsce), do którego zabiera uczestników wyjazdów. A jak ich nie znajdzie – to wymyśli.

Ta „opolska dzioucha” (z urodzenia) jest wulkanem pomysłów, tytanem pracy i ma delikatnego bzika na punkcie logistyki.

Miłością od pierwszego wejrzenia obdarzyła RPA, ale niezmiennie gorącym uczuciem darzy Karkonosze.

Jest głodna świata, ale jej ucieczką od codzienności jest działka i balkon, który rok rocznie zamienia z pasją w mini-ogród botaniczny.

EVENT DIRECTOR

Na studia, z rodzinnego Torunia, wyemigrowała do krainy pyr i koziołków. Na stałe osiedlając się jednak w stolicy. Z wykształcenia magister turystyki i rekreacji… z naciskiem na rekreację. Od 2017 roku w branży spotkań i wydarzeń /eventowej/ i wyjazdów motywacyjnych /incentive travel/.

Chętnie tworzy wyjazdy typu city break i wydarzenia w niestandardowych polskich przestrzeniach. Uwielbia odkrywać miejsca, które mają mało wspólnego z człowiekiem, a więcej z naturą i relaksem. Dlatego, jak tylko ma wolną chwilę ucieka przed korkami i dużym stężeniem smogu.

Zakochana w tatuażach, podróżach „na własną rękę” oraz swojej pracy. Uważa, że dobre jedzenie może uszczęśliwić człowieka (w kuchni daleko jej co prawda do Magdy Gessler – ale się stara)!

MANAGING DIRECTOR

Gdyby tylko klonowanie ludzi było legalne… Z pewnością jedną z pierwszych kandydatek do sklonowania byłaby Magda! Nie sposób jej nie lubić (czy nawet nie kochać). I to wcale nie dlatego, że rzuca uroki, ale dlatego że jej osobisty czar i ujmujący sposób bycia powodują, że chciałoby się ją pomnożyć co najmniej 6 razy.

Magda pozostaje wierna Agencji Power od samego początku jej istnienia, czyli od wyjazdów narciarskich w 1997 roku. Kilka lat temu zajmowała się prowadzeniem stron www oraz kampanii w sieciach społecznościowych, a obecnie jest odpowiedzialna za rozwój działu kart sportowych OK System oraz koordynację eventów dla Hoteli i Agencji.

Jest dla wszystkich przykładem pracowitości i sumienności, ale ma jedną słabość… Portugalię, którą pragnie poczuć całym sercem: poznać jej magiczne wąskie i strome uliczki, gdzie powstało fado i malownicze plaże z ukrytymi zatoczkami. Podróże małe i duże są dla nią największą pasją i siłą napędową. Jeśli więc w danym momencie nie pracuje to jest wielce prawdopodobne, że wyjechała poznawać świat.

PREZES POWER

Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO i managing director Agencja Power, Prezes Zarządu SOIT, członek – założyciel SBE, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, SKKP, a także site.

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”.

Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działała w Komisji Etyki w SOIT oraz Komisji Etyki SBE, Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała w kapitule międzynarodowego konkursu Eventex Awards.
W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /Top meetings Agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie.

Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała MP Power w kategorii Team-building, 2 razy była nominowana w kategorii „incentive”.

Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.

Występowała w roli prelegenta na wielu konferencjach gospodarczych i branżowych /MICE/ mi.in: Europejski Kongres Przedsiębiorczości, konferencji Event-Mix, konferencji Meetings Wek Poland, konferencji Event Biznes, w panelach dyskusyjnych MeetingPlanner.

Entuzjastka sportu, podróży i aktywności w każdym wydaniu: od narciarstwa i snowboardu, poprzez nurkowanie, windsurfing i kitesurfing, na off-roadzie i squashu kończąc / była 2gą rakietą Polski w squash-u przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters.

Razem z zespołem pasjonatów i profesjonalistów organizuje wydarzenia eventowe, wyjazdy typu incentive travel, szkolenia, imprezy sportowe, prestiżowe gale, konferencje i kongresy na terenie całej Polski i po za granicami kraju