Wyjazdy motywacyjne i imprezy firmowe Polska, Europa, świat.

Wyjazdy motywacyjne i imprezy firmowe Warszawa, Polska, Europa, Świat - niezawodny sposób na zwiększenie efektywności pracowników

Imprezy firmowe, a także wyjazdy motywacyjne dla firm to świetny sposób na integrację, motywację, a przy tym na zwiększenie efektywności pracowników – jak więc zorganizować wydarzenie, aby przyniosło sukces?

 

Wyjazdy dla firm – dlaczego warto?
Zarówno imprezy, jak i wyjazdy dla firm, powinny być bardzo istotną kwestią dla pracodawcy. Pracownicy są zgodni – aż 73% z nich uważa, że taka zabawa służy przede wszystkim dobrym relacjom z pracownikami. Badania jednak wskazują, że te z kolei wpływają nie tylko na atmosferę w pracy, ale przekładają się też na jej efekty i produktywność. Dlatego nie warto się nawet zastanawiać. Zarówno wyjazdy dla firm, jak i imprezy firmowe Warszawa to inwestycja, która przyniesie wiele korzyści.

 

Imprezy firmowe – dlaczego warto zadbać o ich profesjonalną organizację?

 

Imprezy firmowe w Polsce, zwłaszcza w województwie mazowieckim, stały się codziennością. Znane są z doskonałych aranżacji i jednych z ciekawszych scenariuszy. Warszawskie firmy doceniają ich pozytywny wpływ – poprawiają relacje w zespole, motywację i zaangażowanie. Jednym słowem sprawiają, że zadowolony zespół napędza wyniki firmy. Zorganizowanie dobrej imprezy nie jest jednak tak proste, jak mogłoby się wydawać – jak to zrobić by nie polec z kretesem?
Najwięcej imprez firmowych w Polsce organizuje się właśnie w województwie mazowieckim. Tutaj co roku tworzy się i realizuje najwięcej scenariuszy tego rodzaju eventów. Dobry scenariusz udanej imprezy powinien opierać się na zrównoważeniu formuły wysiłek – relaks. Za takim właśnie scenariuszem imprezy firmowej opowiedziało się aż 64% uczestników badania Agencji Show Service Events Marketing, badającej preferencje pracowników. Dość jednoznacznie z nich wynika, że godziny spędzone w SPA nie są już spełnieniem marzeń pracowników, bo na SPA coraz częściej jesteśmy sobie w stanie pozwolić prywatnie.
Dla uczestników imprez ważny jest nie tylko relaks. Na dobre w programie imprez firmowych zapisała się aktywność fizyczna. Na szczęście całe województwo mazowieckie stwarza doskonałe okazje do uprawiania sportu. Hotele w okolicach Warszawy proponują np. zawody strzeleckie, wspinaczkę po ścianie czy zorbing. Zwieńczeniem porządnej dawki adrenaliny może być kąpiel w solankowym basenie, uroczysta kolacja i widokowy lot śmigłowcem. Brzmi ciekawie, prawda?

 

Wyjazdy incentive travel w Polsce – co może pójść nie tak?

 

Na co więc mogą narzekać pracownicy? Jednym z grzechów głównych to za mało czasu przewidzianego na mniej formalne rozmowy. Nawet najciekawszy, ale wypełniony do granic możliwości program imprezy zniechęci uczestników. Kluczem do sukcesu jest więc, by zawsze zachować odpowiednie proporcje zajęć, szczególnie w trakcie biznesowych imprez i wyjazdów motywacyjnych.
Problemem, z którym nie raz spotykamy się organizując imprezy firmowe są tzw. imprezowi trollowicze. Zaskakujące, ale w zespole zawsze znajdzie się ktoś z cynicznym podejściem do wszystkiego: paintball to brutalny sport, na quadach można się pobrudzić, a na piknikach „zjadają” komary. Jak trafić w zróżnicowane uczestników i nie zanudzić uczestników, gdy imprezy firmowe są na porządku dziennym? Dopasować scenariusz wydarzenia do upodobań zespołu i co ważne, zawsze przygotować plan awaryjny.
Warto też ubezpieczyć się na często pojawiający się zarzut o przesadną oszczędność pracodawcy. Zaniedbane pokoje czy nieciekawe otoczenie nasuwa pracownikom myśl: „Aha, wyraźnie zabrakło funduszy!” Aby uniknąć takich reakcji, niezależnie od budżetu, organizację imprezy firmowej, czy wyjazdy typu incentive travel warto powierzyć sprawdzonej firmie. Oferta hotelowa województwa mazowieckiego jest na tyle obszerna i różnorodna, że bez problemu można znaleźć satysfakcjonujące warunki za odpowiednią cenę, dopasowaną do budżetu. Województwo Mazowieckie to naprawdę szeroka oferta imprez firmowych i ciekawych miejsc, w których można je zorganizować.

 

Polski rynek incentive travel pod lupą

 

Nie jest niczym nowym stwierdzenie, że podróże motywują nas do działania i pozwalają nam rozluźnić się, a to z kolei uwalnia kreatywność, która przecież potrzebna jest nie tylko zespołom w agencjach reklamowych, ale wszędzie tam, gdzie na co dzień pracownicy muszą rozwiązywać bieżące problemy, związane chociażby z obsługą klienta. A to  nie jedyne korzyści incentive travel. Nikogo więc nie zdziwi fakt, że Polski rynek incentive travel coraz prężniej się rozwija i w chwili obecnej jest wart ponad 1 mld złotych.

Dalekie i egzotyczne podróże firmowe to już 14% całego rynku wyjazdów zagranicznych Polaków. Liczba ta zwiększa się z roku na rok. Ponad 60% wydarzeń typu incentive travel stanowią wyjazdy o charakterze motywacyjnym, a dalsze 30% stanowią wydarzenia o charakterze integracyjnym.

Według raportu Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce 2016 ponad 44% uczestników wszystkich spotkań i wydarzeń jakie miały miejsce w 2015 roku stanowili właśnie uczestnicy wydarzeń typu incentive travel, które w ubiegłym roku zgromadziły nieco ponad 3 miliony uczestników.

Incentive travel cieszą się szczególnie dużą popularnością i zainteresowaniem wśród firm, które swoje siedziby mają w Warszawie, Krakowie oraz Wrocławiu. W Gdańsku wydarzenia tego typu stanowiły 29% wszystkich wydarzeń organizowanych w tym roku, podczas gdy we Wrocławiu było to już ponad 49%.

Rynek incentive travel rośnie w tempie bardzo dynamicznym, około 12-15 % rocznie, a kwota na osobę jaką firmy przeznaczają na tego typu wyjazdy jest aż 3 krotnie wyższa niż w przypadku wyjazdów indywidualnych.

Okazuje się, że firmy doceniają incentive travel i zainteresowaniem cieszą się coraz bardziej egzotyczne kierunki – wyjazd na Seszele czy na Bali nie jest już dziś niczym wyjątkowo oryginalnym albo nieosiągalnym dla polskich firm. Średni wydatek polskich firm na wyjazdy typu incentive przeznaczone dla partnerów handlowych wynosi obecnie 500.000 zł.

Badania przerowadzane wśród pracowników i uczestników incentive travel również potwierdzają ich dużą efektywność – to nie tylko wypoczynek, ale przede wszystkim motywator, który pozostaje w pamięci pracowników znacznie dużej niż premia finansowa, którą postrzegają po prostu jako element wynagrodzenia – tak twierdzi ponad 80% badanych respondentów. Przez 75% badanych wyjazdy typu incentive travel postrzegane są jako bardzo atrakcyjna, pożądana i doceniana forma motywacji (Incentive Federation Report www.incentivefederation.org).

Potwierdzają to również amerykańskie badania – wyjazdy w egzotyczne miejsca, organizowane dla partnerów handlowych stanowią doskonałą okazję do odbudowania i wzmacniania relacji biznesowych.

Dane te jednoznacznie pokazują, że polskie przedsiębiorstwa wyjazdy typu incentive travel postrzegają obecnie jako inwestycję i okazję do rozwoju kontaktów handlowych, a oferta tego typu wyjazdów z roku na rok będzie  naszym zdaniem coraz bogatsza.

Ostatnie wpisy

Archiwum

Kategorie

Tagi

Przeczytaj również

EVENT MANAGER

Hania jest absolwentką kierunku Tourism Events Management na Northumbria University Newcastle.

Pochodzi znad morza, dlatego kocha naturę i aktywność na świeżym powietrzu. Lubi, jak dużo się dzieje, stąd praca przy organizacji eventów.

Jest otwarta i komunikatywna, a po pracy chętnie sięga po dobrą książkę i spędza czas z bliskimi. Podróże sprawiają jej wielką radość, a fotografowanie pięknych widoków stało się jej hobby. Jest także dyplomowaną wizażystką, która uwielbia podkreślać kobiecą urodę.

Incentive Project Manager

Absolwentka Prawa Europejskiego na UAMie. Ze studiów pozostała jej pasja do polityki zagranicznej i niechętna umiejętność wczytywania się w zapisy umowne. Fanka futbolu i amatorka snowboardu. Pochodzi znad morza, więc w razie wyboru „morze, czy góry?”, cóż nie ma dylematu (chyba, że w górach jest śnieg 😊).

Z Chin przywiozła słabość do ostrego jedzenia, z Nowej Zelandii miłość do rugby, z Tanzanii nie przywiozła likaon, więc wraca tam często by złapać go w obiektyw. W podróżach lubi adrenalinę, dobre jedzenie i ciekawych ludzi, więc na tych filarach buduje swoje programy.

POWER NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Nagroda Klientów – Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Nagroda MP Power Awards
– portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku
Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

18 maja 2018 roku bez okresu próbnego dołączyła do naszego zespołu Irenka. Srebrno-szary wyżeł wejmarski. Posiada zdolności przegryzania drobnych przedmiotów, jest mega szybka, więc na pewno sprawdzi się w naszym POWER-owym zespole.

Jest przyjazna dla Klientów i podwykonawców, szybko zjednuje sobie przyjaciół.

Na razie szkoli ją Dyrektor Stefan, ale szybko pnie się w szczeblach kariery.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

Stefanek jest członkiem naszego zespołu od 2008 roku. Zawsze jest pełen energii. Uwielbia pływanie /ratowanie ludzi/, tarzanie w śniegu i długie spacery. Radosny i przyjazny, jest wspaniałym psem towarzyszącym.

Dobrze toleruje towarzystwo ludzi wchodzących do firmy oraz dzieci. Oczywiście dobrych ludzi. Innym rzuca się do grdyki 😊 Koty uwielbia – ganiać 😊

Im jest starszy tym bardziej potrzebuje przytulania. Uwielbia „Pana kanapkę” przychodzącego do biura w porze lunchu 😊, duże kości i swoją Panią 😊

LOGISTIC MANAGER

Od wielu lat biega, czynnie biorąc udział w różnego rodzaju zawodach – od krótkich dystansów po biegi ultra – reprezentując klub Dogoń Grodzisk Mazowiecki. W wolnych chwilach (poza bieganiem) chodzi po górach, jeździ rowerem na średnich i dłuższych dystansach.

 

W planach ma zebranie brakujących materiałów i dokończenie swojej książki o Chorwacji, z którą jest emocjonalnie związany.

 

Z powodzeniem zorganizował mnóstwo różnego rodzaju eventów od spływów kajakowych, przez turnieje w kręgle, imprezy taneczne, warsztaty kulinarne czy wyścigi kartami, po akcje charytatywne.

W pracy stara się wykorzystać swoje ADHD, wyobraźnię, pomysłowość oraz poczucie humoru.

 

W czasie eventów jest jak podczas gry w szachy, przewiduje potrzeby klienta i planuje kilka ruchów do przodu. W dzieciństwie jego idolem był McGyver, więc zawsze ma ze sobą scyzoryk czy trytytki, a do tego po ojcu i dziadku jest złotą rączką.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

EVENT MANAGER

Przygoda Krzysztofa z eventami zaczęła się jeszcze na studiach od pokazw Sztuk Walki które w tamtym czasie trenował zapalczywie. Bardzo spodobał się mu klimat panujący wśród osób związanych organizacyjnie z eventami. Zobaczył tam ludzi pełnych pasji, profesjonalizmu i poświęcenia. Szybko zrozumiał, że to jest to, co chciałby robić w swoim życiu. Następnie przyszedł czas na koordynację poszczególnych odcinków i całościowe realizacje.

Mówi, że uwielbia czuć ten dreszczyk emocji przed realizacją, kiedy nie widać jeszcze zamierzonych efektów, a cała wizja jest wyłącznie w jego głowie.

Branża eventowa, jak sam to określa, daje mu możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach. Jego zdaniem dobry event manager musi mieć cechy Organizatora, Sprzedawcy, Negocjatora i przede wszystkim mieć wizję i pomysł na event. A elastyczność i kreatywność to standardowe umiejętności. Wielopłaszczyznowość tej pracy i fakt, że nigdy nie ma takich samych realizacji sprawia, że jest to dla niego wymarzone zajęcie.

Prywatnie ma dwie wielkie pasje. Są to podróże w nowe miejsca i sport. Nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej. Ciągle ma nowe zajawki, co sprawia, że ciężko za nim nadążyć. Dlatego jego ulubionym wyrażeniem, które w pełni wpisuje się w ramy pracy w branży eventowej to: „Sytuacja jest Dynamiczna”.

Zawodowo współpracował z takimi brandami jak: Seat, Bricomarche, WBK, 7N, Gaspol, a także z różnymi instytucjami, w tym kilkoma ministerstwami i kancelarią premiera. Ponadto koordynował również takie wydarzenia plenerowe jak choćby “Dni Warszawy”.

INCENTIVE DIRECTOR

Kiedy mówi, że pracuje w „incentivach” od 10 lat nikt jej nie wierzy. Ale tak jest naprawdę. Programy przygotowywane przez Jagodę są dowodem na to, że incentive to nie program, ale historie opowiedziane miejscami, ludźmi i emocjami. Jagoda wierzy, że tak jak za czasów braci Grimm – baśnie są opowieściami dla dorosłych i wyszukuje takie perełki w każdym miejscu na Świecie (i w Polsce), do którego zabiera uczestników wyjazdów. A jak ich nie znajdzie – to wymyśli.

Ta „opolska dzioucha” (z urodzenia) jest wulkanem pomysłów, tytanem pracy i ma delikatnego bzika na punkcie logistyki.

Miłością od pierwszego wejrzenia obdarzyła RPA, ale niezmiennie gorącym uczuciem darzy Karkonosze.

Jest głodna świata, ale jej ucieczką od codzienności jest działka i balkon, który rok rocznie zamienia z pasją w mini-ogród botaniczny.

EVENT DIRECTOR

Na studia, z rodzinnego Torunia, wyemigrowała do krainy pyr i koziołków. Na stałe osiedlając się jednak w stolicy. Z wykształcenia magister turystyki i rekreacji… z naciskiem na rekreację. Od 2017 roku w branży spotkań i wydarzeń /eventowej/ i wyjazdów motywacyjnych /incentive travel/.

Chętnie tworzy wyjazdy typu city break i wydarzenia w niestandardowych polskich przestrzeniach. Uwielbia odkrywać miejsca, które mają mało wspólnego z człowiekiem, a więcej z naturą i relaksem. Dlatego, jak tylko ma wolną chwilę ucieka przed korkami i dużym stężeniem smogu.

Zakochana w tatuażach, podróżach „na własną rękę” oraz swojej pracy. Uważa, że dobre jedzenie może uszczęśliwić człowieka (w kuchni daleko jej co prawda do Magdy Gessler – ale się stara)!

MANAGING DIRECTOR

Gdyby tylko klonowanie ludzi było legalne… Z pewnością jedną z pierwszych kandydatek do sklonowania byłaby Magda! Nie sposób jej nie lubić (czy nawet nie kochać). I to wcale nie dlatego, że rzuca uroki, ale dlatego że jej osobisty czar i ujmujący sposób bycia powodują, że chciałoby się ją pomnożyć co najmniej 6 razy.

Magda pozostaje wierna Agencji Power od samego początku jej istnienia, czyli od wyjazdów narciarskich w 1997 roku. Kilka lat temu zajmowała się prowadzeniem stron www oraz kampanii w sieciach społecznościowych, a obecnie jest odpowiedzialna za rozwój działu kart sportowych OK System oraz koordynację eventów dla Hoteli i Agencji.

Jest dla wszystkich przykładem pracowitości i sumienności, ale ma jedną słabość… Portugalię, którą pragnie poczuć całym sercem: poznać jej magiczne wąskie i strome uliczki, gdzie powstało fado i malownicze plaże z ukrytymi zatoczkami. Podróże małe i duże są dla nią największą pasją i siłą napędową. Jeśli więc w danym momencie nie pracuje to jest wielce prawdopodobne, że wyjechała poznawać świat.

PREZES POWER

Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO i managing director Agencja Power, Prezes Zarządu SOIT, członek – założyciel SBE, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, SKKP, a także site.

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”.

Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działała w Komisji Etyki w SOIT oraz Komisji Etyki SBE, Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała w kapitule międzynarodowego konkursu Eventex Awards.
W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /Top meetings Agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie.

Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała MP Power w kategorii Team-building, 2 razy była nominowana w kategorii „incentive”.

Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.

Występowała w roli prelegenta na wielu konferencjach gospodarczych i branżowych /MICE/ mi.in: Europejski Kongres Przedsiębiorczości, konferencji Event-Mix, konferencji Meetings Wek Poland, konferencji Event Biznes, w panelach dyskusyjnych MeetingPlanner.

Entuzjastka sportu, podróży i aktywności w każdym wydaniu: od narciarstwa i snowboardu, poprzez nurkowanie, windsurfing i kitesurfing, na off-roadzie i squashu kończąc / była 2gą rakietą Polski w squash-u przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters.

Razem z zespołem pasjonatów i profesjonalistów organizuje wydarzenia eventowe, wyjazdy typu incentive travel, szkolenia, imprezy sportowe, prestiżowe gale, konferencje i kongresy na terenie całej Polski i po za granicami kraju