Wyjazdy korporacyjne oraz organizacja szkoleń i konferencji dla firm w Polsce

Zarówno organizacja szkoleń i konferencji, jak i organizacja wyjazdów korporacyjnych to aspekty, które zyskują niemalejącą popularność. Często stanowią one ważny element marketingowy danej firmy i nie pozostają bez znaczenia w jej prawidłowym prosperowaniu. Dowiedz się więcej na ten temat.


Polska – coraz częściej wybierany kierunek wyjazdów korporacyjnych przez zagraniczne firmy

Polska coraz częściej pojawia się na mapie wyjazdów korporacyjnych zachodnich firm. Bogata oferta i infrastruktura, która w coraz większym stopniu odpowiada standardom europejskim, profesjonalna organizacja eventów, szczególnie wyróżniająca się wysoka jakość obsługi klientów w języku polskim, niemieckim czy nawet francuskim, rzetelność i legendarna polska kreatywność – to tylko niektóre powody, dla których zagraniczne firmy coraz częściej decydują się skorzystać z oferty DMC w Polsce.
Polska to kierunek, który ma wiele do zaoferowania, stąd niezwykle ciekawa oferta wyjazdów korporacyjnych dla firm. Niezależnie od tego czy program imprezy ma mieć charakter rozrywkowy, prestiżowy, elegancki, spontaniczny, ma być stworzony dla miłośników relaksu, przygody, luksusu, wykwintnej kuchni świata, tradycji, czy nowoczesności – w Polsce możliwości jest wiele.


Dlaczego warto zaufać specjalistom? – organizacja wyjazdów korporacyjnych

Idealna organizacja wyjazdów korporacyjnych w Polsce i imponujące doświadczenie – na to możesz liczyć współpracując z naszą agencją. Na liście atrakcji znajduje się zwiedzanie najpiękniejszych polskich miast, na przykład sentymentalna podróż do Krakowa, biznesowa strona Warszawy czy poznawanie uroczych zakątków Wrocławia i Gdańska. W każdym mieście nieskończona lista atrakcji: od zwiedzania historycznych zabytków do najbardziej wykwintnych restauracji, przejażdżki limuzyną, zabawa w klubach, kasyno czy pływanie motorówkami. Zawsze zapewniamy doskonale zorganizowany, wygodny i nowoczesny transport, atrakcje outdoorowe, a nawet możliwość poznania polskiego folkloru, kuchni i tradycji.


Po co organizować wyjazdy i imprezy w firmach?

Wyjazdy i imprezy korporacyjne dla firm organizowane są w sytuacjach, gdy zagraniczna firma nawiązuje współpracę z firmą w Polsce i chce poprawić lub wzmocnić relacje z polskim kontrahentem czy dostawcą. Często wyjazdy korporacyjne składają się dodatkowo z warsztatów, są połączone ze szkoleniami lub seminariami. Ważna jest także część rozrywkowa, którą mogą by koncerty, imprezy, spektakle, bankiety, uroczyste kolacje. Są także świetną okazją do zwiedzania ciekawych zakątków Polski.
W naszej ofercie znajdują się zarówno korporacyjne wyjazdy firmowe (business trips), jak również spotkania i konferencje (meetings and conferences) oraz wyjazdy motywacyjne i team-buildingowe (incentive travel, team-building). Programy organizowanych przez nas wyjazdów to zarówno wachlarz sprawdzonych sposobów, jak i takie, które przygotowujemy indywidualnie na życzenie Klienta.
Polska oferta DMC wyróżnia się dużą różnorodnością oraz wysoko rozwiniętą infrastrukturą, która jednocześnie jest niezwykle atrakcyjna kosztowo. Polskie ceny nadal są dużo bardziej konkurencyjne niż ceny w Europie Zachodniej. To idealna równowaga między jakością a korzyściami cenowymi. Najwyższej klasy hotele, bogata oferta restauracji, spa, atrakcji i rozrywek oraz niezapomniana profesjonalna obsługa, to podstawy oferty wyjazdów korporacyjnych w Polsce.


Organizator konferencji i szkoleń w kontekście rynku spotkań w Polsce

Przemysł spotkań jest zaliczany do najważniejszych przemysłów świata. Ostatnimi laty ma on również duży potencjał rozwojowy w Polsce. Niedawno zakończyła się konferencja Poland Meetings Destination. Podczas czterech paneli dyskusyjnych delegaci odpowiedzieli między innymi na pytania o to, jaka jest dzisiejsza pozycja sektora spotkań i związanej z nim turystyki biznesowej w Polsce, o to jaka jest rola tego sektora dla gospodarki kraju, oraz o wpływ, jaki wywiera on na wizerunek Polski. Temat organizacji spotkań i konferencji w Polsce jest tematem traktowanym bardzo poważnie.

Organizatorów spotkań i konferencji w Polsce zrzeszają profesjonalne organizacje, takie jak Stowarzyszenie Konferencji i Kongresów w Polsce będące najstarszą tego typu organizacją. Stowarzyszenie działa poprzez prowadzenie lobbingu służącego rozwojowi usług konferencyjnych w Polsce. Jest również rzecznikiem chroniącym interesy profesjonalnych organizatorów kongresów. Działa także na arenie międzynarodowej – jest współzałożycielem Europejskiej Federacji EFAPCO.


Organizacja konferencji i organizacja szkoleń w Warszawie

Przemysł spotkań, w tym organizacja konferencji w Warszawie, jest silnym elementem gospodarek krajów rozwiniętych. Zarówno kongresy, jak i konferencje, wystawy, targi i inne spotkania biznesowe składają się na około 3-6% produktu narodowego brutto krajów zachodnich. Polski przemysł spotkań jest znacznie mniejszy, choć generuje już wielomiliardowe obroty i zapewnia dziesiątki tysięcy miejsc pracy. Przez specjalistów, a nie tylko samych organizatorów konferencji w Polsce, uznawany jest za jeden z sektorów przyszłości.


Infrastruktura online na pomoc organizatorom konferencji w Warszawie

Infrastruktura w Polsce to nie tylko hotele, restauracje, profesjonalne usługi transportowe, cateringi i cały wachlarz atrakcji. Bogata i silna jest także infrastruktura online, na przykład działający online program SYSKONF służący jako system internetowej rejestracji uczestników konferencji, kongresów, szkoleń oraz innych eventów. Prosty w obsłudze panel administracyjny sprawia, że każdy organizator konferencji w Polsce może poradzić sobie z obsługą tego systemu. Pozwala on także na rejestrację w wielu językach, przyjmowanie opłat, różnicowanie cen i opcji dla poszczególnych uczestników, wydruk identyfikatorów, czy wystawianie faktur.


Centra obsługujące organizacje szkoleń i konferencji

W Polsce działa również wiele profesjonalnych centrów obsługujących konferencje i kongresy. Jednym z nich jest ICE KRAKÓW. Centrum Kongresowe ICE KRAKÓW to biznesowa i kulturalna wizytówka Krakowa. Zlokalizowane jest ono w samym sercu Krakowa, ale to nie jedyny powód, dla którego korzysta z niego wielu organizatorów konferencji w Polsce. Odbywają się tam takie wydarzenia, jak kongresy, sympozja, spotkania biznesowe, wydarzenia kulturalne – między innymi koncerty, spektakle operowe, teatralne i baletowe, aż po spotkania o charakterze społecznym. ICE Kraków dysponuje czterema salami, z których Sala Audytoryjna przygotowana jest na pomieszczenie 1915 gości, Sala Teatralna – 600 gości, Sala Kameralna – 300. Jest jednym z licznych przykładów świadczących o wysokiej jakości infrastrukturze kongresowej w Polsce.

Ostatnie wpisy

Archiwum

Kategorie

Tagi

Przeczytaj również

EVENT MANAGER

Hania jest absolwentką kierunku Tourism Events Management na Northumbria University Newcastle.

Pochodzi znad morza, dlatego kocha naturę i aktywność na świeżym powietrzu. Lubi, jak dużo się dzieje, stąd praca przy organizacji eventów.

Jest otwarta i komunikatywna, a po pracy chętnie sięga po dobrą książkę i spędza czas z bliskimi. Podróże sprawiają jej wielką radość, a fotografowanie pięknych widoków stało się jej hobby. Jest także dyplomowaną wizażystką, która uwielbia podkreślać kobiecą urodę.

Incentive Project Manager

Absolwentka Prawa Europejskiego na UAMie. Ze studiów pozostała jej pasja do polityki zagranicznej i niechętna umiejętność wczytywania się w zapisy umowne. Fanka futbolu i amatorka snowboardu. Pochodzi znad morza, więc w razie wyboru „morze, czy góry?”, cóż nie ma dylematu (chyba, że w górach jest śnieg 😊).

Z Chin przywiozła słabość do ostrego jedzenia, z Nowej Zelandii miłość do rugby, z Tanzanii nie przywiozła likaon, więc wraca tam często by złapać go w obiektyw. W podróżach lubi adrenalinę, dobre jedzenie i ciekawych ludzi, więc na tych filarach buduje swoje programy.

POWER NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Nagroda Klientów – Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Nagroda MP Power Awards
– portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku
Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

18 maja 2018 roku bez okresu próbnego dołączyła do naszego zespołu Irenka. Srebrno-szary wyżeł wejmarski. Posiada zdolności przegryzania drobnych przedmiotów, jest mega szybka, więc na pewno sprawdzi się w naszym POWER-owym zespole.

Jest przyjazna dla Klientów i podwykonawców, szybko zjednuje sobie przyjaciół.

Na razie szkoli ją Dyrektor Stefan, ale szybko pnie się w szczeblach kariery.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

Stefanek jest członkiem naszego zespołu od 2008 roku. Zawsze jest pełen energii. Uwielbia pływanie /ratowanie ludzi/, tarzanie w śniegu i długie spacery. Radosny i przyjazny, jest wspaniałym psem towarzyszącym.

Dobrze toleruje towarzystwo ludzi wchodzących do firmy oraz dzieci. Oczywiście dobrych ludzi. Innym rzuca się do grdyki 😊 Koty uwielbia – ganiać 😊

Im jest starszy tym bardziej potrzebuje przytulania. Uwielbia „Pana kanapkę” przychodzącego do biura w porze lunchu 😊, duże kości i swoją Panią 😊

LOGISTIC MANAGER

Od wielu lat biega, czynnie biorąc udział w różnego rodzaju zawodach – od krótkich dystansów po biegi ultra – reprezentując klub Dogoń Grodzisk Mazowiecki. W wolnych chwilach (poza bieganiem) chodzi po górach, jeździ rowerem na średnich i dłuższych dystansach.

 

W planach ma zebranie brakujących materiałów i dokończenie swojej książki o Chorwacji, z którą jest emocjonalnie związany.

 

Z powodzeniem zorganizował mnóstwo różnego rodzaju eventów od spływów kajakowych, przez turnieje w kręgle, imprezy taneczne, warsztaty kulinarne czy wyścigi kartami, po akcje charytatywne.

W pracy stara się wykorzystać swoje ADHD, wyobraźnię, pomysłowość oraz poczucie humoru.

 

W czasie eventów jest jak podczas gry w szachy, przewiduje potrzeby klienta i planuje kilka ruchów do przodu. W dzieciństwie jego idolem był McGyver, więc zawsze ma ze sobą scyzoryk czy trytytki, a do tego po ojcu i dziadku jest złotą rączką.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

EVENT MANAGER

Przygoda Krzysztofa z eventami zaczęła się jeszcze na studiach od pokazw Sztuk Walki które w tamtym czasie trenował zapalczywie. Bardzo spodobał się mu klimat panujący wśród osób związanych organizacyjnie z eventami. Zobaczył tam ludzi pełnych pasji, profesjonalizmu i poświęcenia. Szybko zrozumiał, że to jest to, co chciałby robić w swoim życiu. Następnie przyszedł czas na koordynację poszczególnych odcinków i całościowe realizacje.

Mówi, że uwielbia czuć ten dreszczyk emocji przed realizacją, kiedy nie widać jeszcze zamierzonych efektów, a cała wizja jest wyłącznie w jego głowie.

Branża eventowa, jak sam to określa, daje mu możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach. Jego zdaniem dobry event manager musi mieć cechy Organizatora, Sprzedawcy, Negocjatora i przede wszystkim mieć wizję i pomysł na event. A elastyczność i kreatywność to standardowe umiejętności. Wielopłaszczyznowość tej pracy i fakt, że nigdy nie ma takich samych realizacji sprawia, że jest to dla niego wymarzone zajęcie.

Prywatnie ma dwie wielkie pasje. Są to podróże w nowe miejsca i sport. Nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej. Ciągle ma nowe zajawki, co sprawia, że ciężko za nim nadążyć. Dlatego jego ulubionym wyrażeniem, które w pełni wpisuje się w ramy pracy w branży eventowej to: „Sytuacja jest Dynamiczna”.

Zawodowo współpracował z takimi brandami jak: Seat, Bricomarche, WBK, 7N, Gaspol, a także z różnymi instytucjami, w tym kilkoma ministerstwami i kancelarią premiera. Ponadto koordynował również takie wydarzenia plenerowe jak choćby “Dni Warszawy”.

INCENTIVE DIRECTOR

Kiedy mówi, że pracuje w „incentivach” od 10 lat nikt jej nie wierzy. Ale tak jest naprawdę. Programy przygotowywane przez Jagodę są dowodem na to, że incentive to nie program, ale historie opowiedziane miejscami, ludźmi i emocjami. Jagoda wierzy, że tak jak za czasów braci Grimm – baśnie są opowieściami dla dorosłych i wyszukuje takie perełki w każdym miejscu na Świecie (i w Polsce), do którego zabiera uczestników wyjazdów. A jak ich nie znajdzie – to wymyśli.

Ta „opolska dzioucha” (z urodzenia) jest wulkanem pomysłów, tytanem pracy i ma delikatnego bzika na punkcie logistyki.

Miłością od pierwszego wejrzenia obdarzyła RPA, ale niezmiennie gorącym uczuciem darzy Karkonosze.

Jest głodna świata, ale jej ucieczką od codzienności jest działka i balkon, który rok rocznie zamienia z pasją w mini-ogród botaniczny.

EVENT DIRECTOR

Na studia, z rodzinnego Torunia, wyemigrowała do krainy pyr i koziołków. Na stałe osiedlając się jednak w stolicy. Z wykształcenia magister turystyki i rekreacji… z naciskiem na rekreację. Od 2017 roku w branży spotkań i wydarzeń /eventowej/ i wyjazdów motywacyjnych /incentive travel/.

Chętnie tworzy wyjazdy typu city break i wydarzenia w niestandardowych polskich przestrzeniach. Uwielbia odkrywać miejsca, które mają mało wspólnego z człowiekiem, a więcej z naturą i relaksem. Dlatego, jak tylko ma wolną chwilę ucieka przed korkami i dużym stężeniem smogu.

Zakochana w tatuażach, podróżach „na własną rękę” oraz swojej pracy. Uważa, że dobre jedzenie może uszczęśliwić człowieka (w kuchni daleko jej co prawda do Magdy Gessler – ale się stara)!

MANAGING DIRECTOR

Gdyby tylko klonowanie ludzi było legalne… Z pewnością jedną z pierwszych kandydatek do sklonowania byłaby Magda! Nie sposób jej nie lubić (czy nawet nie kochać). I to wcale nie dlatego, że rzuca uroki, ale dlatego że jej osobisty czar i ujmujący sposób bycia powodują, że chciałoby się ją pomnożyć co najmniej 6 razy.

Magda pozostaje wierna Agencji Power od samego początku jej istnienia, czyli od wyjazdów narciarskich w 1997 roku. Kilka lat temu zajmowała się prowadzeniem stron www oraz kampanii w sieciach społecznościowych, a obecnie jest odpowiedzialna za rozwój działu kart sportowych OK System oraz koordynację eventów dla Hoteli i Agencji.

Jest dla wszystkich przykładem pracowitości i sumienności, ale ma jedną słabość… Portugalię, którą pragnie poczuć całym sercem: poznać jej magiczne wąskie i strome uliczki, gdzie powstało fado i malownicze plaże z ukrytymi zatoczkami. Podróże małe i duże są dla nią największą pasją i siłą napędową. Jeśli więc w danym momencie nie pracuje to jest wielce prawdopodobne, że wyjechała poznawać świat.

PREZES POWER

Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO i managing director Agencja Power, Prezes Zarządu SOIT, członek – założyciel SBE, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, SKKP, a także site.

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”.

Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działała w Komisji Etyki w SOIT oraz Komisji Etyki SBE, Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała w kapitule międzynarodowego konkursu Eventex Awards.
W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /Top meetings Agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie.

Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała MP Power w kategorii Team-building, 2 razy była nominowana w kategorii „incentive”.

Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.

Występowała w roli prelegenta na wielu konferencjach gospodarczych i branżowych /MICE/ mi.in: Europejski Kongres Przedsiębiorczości, konferencji Event-Mix, konferencji Meetings Wek Poland, konferencji Event Biznes, w panelach dyskusyjnych MeetingPlanner.

Entuzjastka sportu, podróży i aktywności w każdym wydaniu: od narciarstwa i snowboardu, poprzez nurkowanie, windsurfing i kitesurfing, na off-roadzie i squashu kończąc / była 2gą rakietą Polski w squash-u przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters.

Razem z zespołem pasjonatów i profesjonalistów organizuje wydarzenia eventowe, wyjazdy typu incentive travel, szkolenia, imprezy sportowe, prestiżowe gale, konferencje i kongresy na terenie całej Polski i po za granicami kraju