O trendach Incentive travel w Nowym Roku, dla magazynu Mice Poland, mówi Ola Krzemińska-Zasadzka

Czy w najbliższych latach zapotrzebowanie na tego typu wyjazdy będzie wg Pani nadal rosło?


Incentive travel to dziś bardzo istotna część przemysłu spotkań. Od jakiegoś czasu możemy mówić o prawdziwym boomie na organizację spotkań incentive. Czy w najbliższych latach zapotrzebowanie na tego typu wyjazdy będzie wg Pani nadal rosło?


Misją, jaką stawiam sobie na najbliższe lata, to więcej zorganizowanych spotkań, eventów i wyjazdów. W dobie internetu, kiedy coraz trudniej o dobrą i efektywną komunikację, a reklama w prasie coraz mniej skutecznie oddziałuje na odbiorców, tego typu wydarzenia są najlepszą drogą do motywowania, wzmocnienia relacji, budowy lojalności pracowników oraz partnerów biznesowych, a także zwiększenia sprzedaży. To naj-lepszy sposób na rozwój swojego biznesu w wielu obszarach. Oczywiście, aby osiągnąć satysfakcjonujący efekt, droga ta musi być przemyślana i wpisana w strategię firmy.


Co to oznacza?


Recepta na sukces wyjazdu incentive to umiejętne połączenie elementów integracyjnych, szkoleniowych czy CSR z lokalizacją odpowiednio dobraną do grupy odbiorców i ich potrzeb. Tego typu wydarzenia i wyjazdy pozostają w naszej pamięci na zawsze. Wiodące korporacje i firmy zdają sobie sprawę jak dużą rolę odgrywa incentive travel w ich biznesie. To ogromna zmiana. Pamiętajmy, że jeszcze 5 lat temu nikt w branży nie był wstanie powiedzieć, ile wart jest polski rynek podróży motywacyjnych. Dopiero badanie Barometr SOIT, przeprowadzone przez Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, dostarczyło nam twarde argumenty w postaci liczb i danych rynkowych.


Jak duży jest rynek incentive travel w Polsce?


Badania, które (jako SOIT) prowadziliśmy z pomocą agencji badawczej ABR Sesta, pokazały nam, że globalna wartość rynku incentive travel w Polsce w tym roku, to ok 653 mln PLN z czego udział w rynku członków SOIT wynosi ok. 213 mln PLN. Dzięki Barometrowi możemy nie tylko weryfikować poprzednie lata naszej działalności, ale także prognozować zmiany, które nastąpią w najbliższym czasie. Kolejny Barometr ukaże się w pierwszym kwartale Nowego Roku roku, jesteśmy bardzo ciekawi jego wyników.


Czym jest spowodowany ten wzrost zainteresowania incentive travel?


Myślę, że składa się na to wiele czynników. Jednym z nich jest na pewno trwający od kilku lat „rynek pracownika”. Pracodawcy chcąc współpracować z najlepszymi, poszukują najskuteczniejszych narzędzi, aby utrzymać ich w swojej firmie. Motywowanie poprzez organizowanie wyjazdów incentive, to niezmiennie jedno z najlepszych rozwiązań. Z drugiej strony nasi konkurenci nie śpią, a pracownicy mają coraz wyższe oczekiwania. Jeśli my nie wyjdziemy im na przeciw, z pewnością zrobi to ktoś inny. Drugim powodem organizowania wyjazdów są konkretne liczby. Dobrze przygotowany i przeprowadzony wyjazd motywacyjny realnie przekłada się np. na wzrost sprzedaży. Biznes lubi liczby i twarde argumenty. Jeśli coś przynosi nam zysk, trzeba w to inwestować.


Czy są branże, które szczególnie często korzystają z wyjazdów incentive? A może organizowanie wyjazdów incentive to dziś konieczność dla każdej firmy?


Wyjazdy incentive najczęściej organizują firmy, które w swoich strukturach mają rozbudowane działy sprzedaży czy dystrybucji, a ich biznes w dużej mierze opiera się o sprzedaż, a co za tym idzie również budowanie relacji. I tak często współpracujemy z firmami z branży finansowej, IT, telekomunikacyjnej, kosmetycznej czy farmaceutycznej. Nie oznacza to oczywiście, że pozostałe branże nie korzystają z tego typu działań. My-ślę, że większość międzynarodowych korporacji i wiodących firm, wykorzystuje narzę-dzie jakim jest incentive travel w swoim biznesie.


Czy wynagrodzenie pracownika w formie zaproszenia go na wyjazd incentive jest jednym z lepszych pomysłów, żeby go zmotywować i docenić? Dlaczego warto inwestować w incentive?


Myślę, że tak. Pamiętajmy, że wielu naszych pracowników zwyczajnie nie stać na podróżowanie, a destynacje, które odwiedzą wspólnie z nami to niejednokrotnie, miejsca, do których sami by się nigdy nie wybrali. Wielu z nich zakochuje się w podróżowaniu i poznawaniu świata, i często z ogromnym zaangażowaniem pracują, aby w kolejnym roku wyjechać znowu. Z drugiej strony ciągle w Polsce pracujemy dużo, a taki wyjazd to wspaniała okazja, żeby odpocząć od codziennych spraw i obowiązków. Poznajemy nowe lokalizacje, kulturę, a przede wszystkim swoich współpracowników czy kontrahentów. Uczestnicy incentive travel w czasie tych kilku dni wspólnie bawią się, szkolą, roz-mawiają, czy pracują na rzecz lokalnej społeczności. W codziennej pracy, zwyczajnie nie mamy na to czasu i przestrzeni.


Czy istnieje przepis na udany wyjazd incentive?


Niezmiennie jest to wyjazd zorganizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta, realizujący wspólnie ustalony cel biznesowy i przygotowywany przez doświadczonego organizatora, którym bez wątpienia jest agencja – członek SOIT. Firma zlecająca nam realizacje wyjazdu incentive powierza nam swoich kluczowych klientów, partnerów czy pracowników. To ogromna odpowiedzialność. Dlatego tak ważne jest, abyśmy dołożyli wszelkich starań, by poznać grupę odbiorców, ich potrzeby i oczekiwania. Jeśli chcemy dowieźć założony cel, ważne są najmniejsze szczegóły projektu. W czasie realizacji dbamy nie tylko o uczestników, ich samopoczucie czy bezpieczeństwo. Dbamy przede wszystkim o wizerunek zleceniodawcy. W pewien sposób stajemy się częścią jego biznesu i stajemy się współodpowiedzialni za jego sukces w tym konkretnym obszarze.


Jakie są obecnie trendy w branży?

Zdecydowanie stawiamy na działania CSR i ekologię. To dla mnie tematy numer jeden w najbliższych latach. Zarówno organizatorzy, jak i uczestnicy spotkań coraz większą wa-gę przywiązują do kwestii związanych ze zrównoważonym rozwojem i zmianami klimatycznymi. Przyglądamy się czy organizowane wyjazdy, a także obiekty, w których gościmy, wdrażają rozwiązania chroniące naszą planetę. Nie chcemy już podróżować tylko dla zabawy, coraz częściej szukamy czegoś więcej – chcemy realnie pomagać lokalnym społecznościom. Dlatego uczestnicy wyjazdów incentive z ogromnym zaangażowaniem i oddaniem włączają się w przeróżne akcje związane z ochroną środowiska, wsparciem osób ubogich, dzieci czy zwierząt. To daje im prawdziwą radość i poczucie, że zrobili coś dobrego dla siebie i innych.
Obserwowaną dobrą praktyką branżową stają się działania wg zasad „Dobrego Przetargu” np. zapraszanie do przygotowania oferty nie więcej niż 5 agencji, nie przekazywanie do drugiego etapu przetargu pracy i pomysłów agencji z pierwszego etapu, korzystanie z dokumentów i narzędzi wypracowanych przez ekspertów Dobrego Przteragu: wzoru umowy o poufności, briefów, zapytania RFI, RFP, RFQ, kosztorysu, arkuszu oceny, by osiągnąć zamierzone cele w firmie.


Jakie są najmodniejsze/najlepsze kierunków dla Incentive Travel?


Od wielu lat niezmienne Europa z racji – szybkości podróży i ceny, a także Azja i wolne od wiz USA. Często wyjazdy incentive łączymy z organizowanymi lokalnie festiwalami czy wydarzeniami kulturalno – sportowymi.


Co czeka branże w Nowym Roku? Co będzie miało na nią największy wpływ?


W tym roku czekają nas trzy duże wydarzenia, które z pewnością przełożą się na rynek incentive. Pierwszym z nich są światowe wystawy EXPO, które w 2020 odbędą się w Dubaju. To największe i najbardziej prestiżowe wydarzenie na świecie. Na pół roku Dubaj stanie się stolicą świata, przyciągając rzesze gości – od delegacji państwowych na najwyższym szczeblu, przez biznesmenów poszukujących nowych kontraktów, po turystów i rodziny z dziećmi. Organizatorzy szacują, że wystawę w odwiedzi 18 milionów gości.

Kolejnym ważnym wydarzeniem jest EURO 2020, które w tym roku będzie miało niety-pową formułę – 16-nasty turniej o mistrzostwo Europy w piłce nożnej mężczyzn odbę-dzie się w 12 miastach-gospodarzach w 12 różnych państwach. W ten sposób UEFA chciała uwznioślić 60. rocznicę pierwszej rywalizacji o prymat w Europie.

I oczywiście wyczekiwane przez wielu Igrzyska Olimpijskie w Tokio. Nie ma na świecie drugiej takiej imprezy sportowej, która budziłaby u sportowców taką fascynację, jak igrzyska olimpijskie. Ciekawostką jest, że za sprawą medali Tokio 2020 stanie się też swoistym symbolem walki z zanieczyszczeniem środowiska. Otóż najsprawniejsi atleci świata będą nosić na szyi medal z surowców odzyskanych z elektrośmieci.


Z jakimi problemami zmaga się polska branża incentive travel? Jakie zmiany są konieczne?

Od wielu lat obserwujemy, że rosną oczekiwania klientów przy jednoczesnym spadku budżetów przeznaczanych na incentive travel. Klienci chcą więcej za mniej, a nie da się przecież zrobić „jakości” bez odpowiedniego zaplecza finansowego, szczególnie w przypadku wyjazdów zagranicznych, gdzie w grę wchodzi tak wiele elementów jak prze-loty, noclegi, atrakcje.

Drugim obszarem, który wymaga zmian są przetargi. Nadal obserwujemy, że zapytania wysyłane są do wielu agencji, za czym nie idą konkretne działania ze strony klienta. Przetargi ciągną się miesiącami, a niektóre zostają nierozstrzygnięte. My jako agencje wkładamy w każdą przygotowaną ofertę mnóstwo pracy i czasu, często już na wstępie niepotrzebnie. Każdy przetarg generuje konkretne koszty pracy, zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Niestety zdarza się, że przetargi są już dawno rozstrzygnięte, a przesłane oferty służą tylko jako „podkładka” pod wypełnioną procedurę.

Potrzebujemy zmian, ale przede wszystkim potrzebujemy zasad i solidarności w bran-ży. Tylko wtedy będziemy w stanie mówić jednym głosem, nie zgadzać się na nieetyczne praktyki i wspólnie rozwijać rynek incentive travel w Polsce.


W tym roku została Pani wybrana na prezesa SOIT, na czym wg Pani powinna się skupić działalność stowarzyszenia w najbliższym miesiącach?


We wrześniu 2019 członkowie SOIT przyjęli Strategię Stowarzyszenia na lata 2020-2021. Strategia wskazała nam kierunek rozwoju i główne obszary naszej działalności na naj-bliższe miesiące. Chcę, aby została ona w pełni zrealizowana, od tego zależy rozwój i sukces SOIT, a także rynku incentive w naszym kraju. Będziemy oczywiście kontynuować i rozwijać istniejące projekty, jak Columbus Day, „SOIT na Fali”, spotkania SOIT Talks – wspierające bieżące wyzwania i integrację członków oraz projekty edukacyjne skierowane do członków, pracowników czy klientów. Aby się rozwijać potrzebujemy nowych relacji i wiedzy. Myślę, że ważne jest abyśmy jako Stowarzyszenie jeszcze bardziej otworzyli się na świat, nowe relacje i współpracę biznesową międzynarodową. Osobi-ście niezwykle ważne dla mnie jest kontynuowanie prac Stowarzyszenia nad Dobrym Przetargiem i kwestie związane z etyką, działaniami zgodnymi z prawem. W czasie mojej kadencji chciałabym pracować nad rozbudową narzędzi i procedur, które umożliwią nam wspólne działanie na rzecz wspierania etycznych i prawnych zachowań w biznesie, a także sprawne reagowanie w przypadku naruszenia kodeksu etyki, w zakresie przetargów, realizacji usług czy współpracy biznesowej.

W tej chwili wdrażam się w moje zadania, zapoznaję się z członkami i partnerami Stowarzyszenia, ważne jest dla mnie zebranie ich potrzeb i oczekiwań, a już wkrótce ruszamy pełną parą!

Dla magazynu MICE Poland mówiła: Olga Krzemińska-Zasadzka

logo mice 2

Ostatnie wpisy

Archiwum

Kategorie

Tagi

Przeczytaj również

EVENT MANAGER

Hania jest absolwentką kierunku Tourism Events Management na Northumbria University Newcastle.

Pochodzi znad morza, dlatego kocha naturę i aktywność na świeżym powietrzu. Lubi, jak dużo się dzieje, stąd praca przy organizacji eventów.

Jest otwarta i komunikatywna, a po pracy chętnie sięga po dobrą książkę i spędza czas z bliskimi. Podróże sprawiają jej wielką radość, a fotografowanie pięknych widoków stało się jej hobby. Jest także dyplomowaną wizażystką, która uwielbia podkreślać kobiecą urodę.

Incentive Project Manager

Absolwentka Prawa Europejskiego na UAMie. Ze studiów pozostała jej pasja do polityki zagranicznej i niechętna umiejętność wczytywania się w zapisy umowne. Fanka futbolu i amatorka snowboardu. Pochodzi znad morza, więc w razie wyboru „morze, czy góry?”, cóż nie ma dylematu (chyba, że w górach jest śnieg 😊).

Z Chin przywiozła słabość do ostrego jedzenia, z Nowej Zelandii miłość do rugby, z Tanzanii nie przywiozła likaon, więc wraca tam często by złapać go w obiektyw. W podróżach lubi adrenalinę, dobre jedzenie i ciekawych ludzi, więc na tych filarach buduje swoje programy.

POWER NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Nagroda Klientów – Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Nagroda MP Power Awards
– portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku
Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

18 maja 2018 roku bez okresu próbnego dołączyła do naszego zespołu Irenka. Srebrno-szary wyżeł wejmarski. Posiada zdolności przegryzania drobnych przedmiotów, jest mega szybka, więc na pewno sprawdzi się w naszym POWER-owym zespole.

Jest przyjazna dla Klientów i podwykonawców, szybko zjednuje sobie przyjaciół.

Na razie szkoli ją Dyrektor Stefan, ale szybko pnie się w szczeblach kariery.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

Stefanek jest członkiem naszego zespołu od 2008 roku. Zawsze jest pełen energii. Uwielbia pływanie /ratowanie ludzi/, tarzanie w śniegu i długie spacery. Radosny i przyjazny, jest wspaniałym psem towarzyszącym.

Dobrze toleruje towarzystwo ludzi wchodzących do firmy oraz dzieci. Oczywiście dobrych ludzi. Innym rzuca się do grdyki 😊 Koty uwielbia – ganiać 😊

Im jest starszy tym bardziej potrzebuje przytulania. Uwielbia „Pana kanapkę” przychodzącego do biura w porze lunchu 😊, duże kości i swoją Panią 😊

LOGISTIC MANAGER

Od wielu lat biega, czynnie biorąc udział w różnego rodzaju zawodach – od krótkich dystansów po biegi ultra – reprezentując klub Dogoń Grodzisk Mazowiecki. W wolnych chwilach (poza bieganiem) chodzi po górach, jeździ rowerem na średnich i dłuższych dystansach.

 

W planach ma zebranie brakujących materiałów i dokończenie swojej książki o Chorwacji, z którą jest emocjonalnie związany.

 

Z powodzeniem zorganizował mnóstwo różnego rodzaju eventów od spływów kajakowych, przez turnieje w kręgle, imprezy taneczne, warsztaty kulinarne czy wyścigi kartami, po akcje charytatywne.

W pracy stara się wykorzystać swoje ADHD, wyobraźnię, pomysłowość oraz poczucie humoru.

 

W czasie eventów jest jak podczas gry w szachy, przewiduje potrzeby klienta i planuje kilka ruchów do przodu. W dzieciństwie jego idolem był McGyver, więc zawsze ma ze sobą scyzoryk czy trytytki, a do tego po ojcu i dziadku jest złotą rączką.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

EVENT MANAGER

Przygoda Krzysztofa z eventami zaczęła się jeszcze na studiach od pokazw Sztuk Walki które w tamtym czasie trenował zapalczywie. Bardzo spodobał się mu klimat panujący wśród osób związanych organizacyjnie z eventami. Zobaczył tam ludzi pełnych pasji, profesjonalizmu i poświęcenia. Szybko zrozumiał, że to jest to, co chciałby robić w swoim życiu. Następnie przyszedł czas na koordynację poszczególnych odcinków i całościowe realizacje.

Mówi, że uwielbia czuć ten dreszczyk emocji przed realizacją, kiedy nie widać jeszcze zamierzonych efektów, a cała wizja jest wyłącznie w jego głowie.

Branża eventowa, jak sam to określa, daje mu możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach. Jego zdaniem dobry event manager musi mieć cechy Organizatora, Sprzedawcy, Negocjatora i przede wszystkim mieć wizję i pomysł na event. A elastyczność i kreatywność to standardowe umiejętności. Wielopłaszczyznowość tej pracy i fakt, że nigdy nie ma takich samych realizacji sprawia, że jest to dla niego wymarzone zajęcie.

Prywatnie ma dwie wielkie pasje. Są to podróże w nowe miejsca i sport. Nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej. Ciągle ma nowe zajawki, co sprawia, że ciężko za nim nadążyć. Dlatego jego ulubionym wyrażeniem, które w pełni wpisuje się w ramy pracy w branży eventowej to: „Sytuacja jest Dynamiczna”.

Zawodowo współpracował z takimi brandami jak: Seat, Bricomarche, WBK, 7N, Gaspol, a także z różnymi instytucjami, w tym kilkoma ministerstwami i kancelarią premiera. Ponadto koordynował również takie wydarzenia plenerowe jak choćby “Dni Warszawy”.

INCENTIVE DIRECTOR

Kiedy mówi, że pracuje w „incentivach” od 10 lat nikt jej nie wierzy. Ale tak jest naprawdę. Programy przygotowywane przez Jagodę są dowodem na to, że incentive to nie program, ale historie opowiedziane miejscami, ludźmi i emocjami. Jagoda wierzy, że tak jak za czasów braci Grimm – baśnie są opowieściami dla dorosłych i wyszukuje takie perełki w każdym miejscu na Świecie (i w Polsce), do którego zabiera uczestników wyjazdów. A jak ich nie znajdzie – to wymyśli.

Ta „opolska dzioucha” (z urodzenia) jest wulkanem pomysłów, tytanem pracy i ma delikatnego bzika na punkcie logistyki.

Miłością od pierwszego wejrzenia obdarzyła RPA, ale niezmiennie gorącym uczuciem darzy Karkonosze.

Jest głodna świata, ale jej ucieczką od codzienności jest działka i balkon, który rok rocznie zamienia z pasją w mini-ogród botaniczny.

EVENT DIRECTOR

Na studia, z rodzinnego Torunia, wyemigrowała do krainy pyr i koziołków. Na stałe osiedlając się jednak w stolicy. Z wykształcenia magister turystyki i rekreacji… z naciskiem na rekreację. Od 2017 roku w branży spotkań i wydarzeń /eventowej/ i wyjazdów motywacyjnych /incentive travel/.

Chętnie tworzy wyjazdy typu city break i wydarzenia w niestandardowych polskich przestrzeniach. Uwielbia odkrywać miejsca, które mają mało wspólnego z człowiekiem, a więcej z naturą i relaksem. Dlatego, jak tylko ma wolną chwilę ucieka przed korkami i dużym stężeniem smogu.

Zakochana w tatuażach, podróżach „na własną rękę” oraz swojej pracy. Uważa, że dobre jedzenie może uszczęśliwić człowieka (w kuchni daleko jej co prawda do Magdy Gessler – ale się stara)!

MANAGING DIRECTOR

Gdyby tylko klonowanie ludzi było legalne… Z pewnością jedną z pierwszych kandydatek do sklonowania byłaby Magda! Nie sposób jej nie lubić (czy nawet nie kochać). I to wcale nie dlatego, że rzuca uroki, ale dlatego że jej osobisty czar i ujmujący sposób bycia powodują, że chciałoby się ją pomnożyć co najmniej 6 razy.

Magda pozostaje wierna Agencji Power od samego początku jej istnienia, czyli od wyjazdów narciarskich w 1997 roku. Kilka lat temu zajmowała się prowadzeniem stron www oraz kampanii w sieciach społecznościowych, a obecnie jest odpowiedzialna za rozwój działu kart sportowych OK System oraz koordynację eventów dla Hoteli i Agencji.

Jest dla wszystkich przykładem pracowitości i sumienności, ale ma jedną słabość… Portugalię, którą pragnie poczuć całym sercem: poznać jej magiczne wąskie i strome uliczki, gdzie powstało fado i malownicze plaże z ukrytymi zatoczkami. Podróże małe i duże są dla nią największą pasją i siłą napędową. Jeśli więc w danym momencie nie pracuje to jest wielce prawdopodobne, że wyjechała poznawać świat.

PREZES POWER

Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO i managing director Agencja Power, Prezes Zarządu SOIT, członek – założyciel SBE, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, SKKP, a także site.

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”.

Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działała w Komisji Etyki w SOIT oraz Komisji Etyki SBE, Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała w kapitule międzynarodowego konkursu Eventex Awards.
W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /Top meetings Agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie.

Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała MP Power w kategorii Team-building, 2 razy była nominowana w kategorii „incentive”.

Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.

Występowała w roli prelegenta na wielu konferencjach gospodarczych i branżowych /MICE/ mi.in: Europejski Kongres Przedsiębiorczości, konferencji Event-Mix, konferencji Meetings Wek Poland, konferencji Event Biznes, w panelach dyskusyjnych MeetingPlanner.

Entuzjastka sportu, podróży i aktywności w każdym wydaniu: od narciarstwa i snowboardu, poprzez nurkowanie, windsurfing i kitesurfing, na off-roadzie i squashu kończąc / była 2gą rakietą Polski w squash-u przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters.

Razem z zespołem pasjonatów i profesjonalistów organizuje wydarzenia eventowe, wyjazdy typu incentive travel, szkolenia, imprezy sportowe, prestiżowe gale, konferencje i kongresy na terenie całej Polski i po za granicami kraju