Dołącz do nas

W związku z rozwojem Agencji Power poszukujemy Power Man lub Power Woman na poniższe stanowiska. Zainteresowany? Aplikuj! 🙂

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagamy:

  • Doświadczenia i umiejętności z zakresu przygotowywania i realizacji wyjazdów integracyjnych i motywacyjnych dla firm w Polsce m.in.: znajomości rynku miejsc, podwykonawców w Polsce;
  • Przygotowywania ofert i prowadzenia prezentacji;
  • Doskonałej znajomości pakietu MS Office (Microsoft Word, Excel, Power Point);
  • Przygotowywania scenariuszy działań;
  • Umiejętność koordynacji i pracy nad wieloma projektami jednocześnie;
  • Opracowywania kosztorysów i planów budżetowych złożonych projektów;
  • Zarządzania ludźmi podczas trwania projektów;
  • Rozliczania imprez firmowych;
  • Co najmniej 2 letniego doświadczenia w organizacji imprez integracyjnych i motywacyjnych i obsłudze Klientów;
  • Znajomości rynku w Polsce;
  • Przygotowywania raportów z realizacji projektów dyspozycyjności i elastyczności godzin pracy;
  • Doskonałej organizacji pracy, samodyscypliny, dokładności i zaangażowania w realizacji powierzonych zadań odporności na stres umiejętności działania pod presją czasu komunikatywności, wysokiej kultury osobistej i umiejętności pracy w zespole;
  • Pozyskiwania nowych klientów i opieka nad istniejącymi Klientami;
  • Prawa jazdy kat. B;
  • Zainteresowanie w robieniu zdjęć mile widziane;

Jeżeli jesteś osobą energiczną, kreatywną, zarażoną pasją wyjazdów, organizowania czasu wolnego, a przy tym rzetelną i odpowiedzialną to zgłoś się do nas!

Oferujemy:

pracę w prężnym, młodym zespole współpracę z najlepszymi polskimi firmami i koncernami międzynarodowymi odpowiednie wynagrodzenie (podstawa plus prowizja) szerokie możliwości rozwoju zawodowego Adres mailowy: power@agencjapower.pl z tytułem: Praca Event Manager.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Osoby spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie swojego CV ze zdjęciem oraz listem motywacyjnym (mile widziane rekomendacje) na adres power@agencjapower.pl.

Uprzejmie informujemy, iż będziemy rozpatrywać tylko i wyłącznie aplikacje kandydatów spełniających w/w kryteria. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagamy:
doświadczenia i umiejętności z zakresu przygotowywania i realizacji wyjazdów motywacyjnych m.in.:

  • znajomości rynków europejskich zimowych – narciarskich (regiony, hotele): Austria, Włochy, Francja, Słowacja, Polska i inne;
  • znajomość rynków europejskich letnich;
  • biegła znajomość języka angielskiego (inne języki mile widziane);
  • przygotowywania ofert i prowadzenia prezentacji – doskonałej znajomości pakietu MS Office (Microsoft Word, Excel, Power Point);
  • przygotowywania scenariuszy działań – umiejętność koordynacji i pracy nad wieloma projektami jednocześnie;
  • opracowywania kosztorysów i planów budżetowych złożonych projektów;
  • zarządzania ludźmi podczas trwania projektów;
  • rozliczania wyjazdów;
  • co najmniej 2 letniego doświadczenia w wyjazdach zagranicznych i obsłudze Klientów;
  • znajomości rynku incentive;
  • przygotowywania raportów z realizacji projektów;
  • dyspozycyjności i elastyczności godzin pracy;
  • doskonałej organizacji pracy, samodyscypliny, dokładności i zaangażowania w realizacji powierzonych zadań;
  • odporności na stres;
  • umiejętności działania pod presją czasu;
  • komunikatywności, wysokiej kultury osobistej i umiejętności pracy w zespole;
  • pozyskiwania nowych klientów i opieka nad istniejącymi Klientami;
  • prawa jazdy kat. B;
  • zaświadczenia instruktorskie (instruktor narciarstwa, instruktor snowboardu) mile widziane;
  • posiadanie ważnej licencji pilota wycieczek zagranicznych będzie dodatkowym atutem;
  • zainteresowanie w robieniu zdjęć mile widziane.

Jeżeli jesteś osobą energiczną, kreatywną, zarażoną pasją sportów zimowych i letnich, a przy tym rzetelną i odpowiedzialną to zgłoś się do nas!

Oferujemy:

  • pracę w prężnym, młodym zespole;
  • współpracę z najlepszymi polskimi firmami i koncernami międzynarodowymi;
  • odpowiednie wynagrodzenie (podstawa plus prowizja);
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie:

  • CV ze zdjęciem.
  • krótki list motywacyjny (max. 1 strona A4) z listą zrealizowanych Projektów.
  • oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

Adres e-mail do przesyłania zgłoszeń: power@agencjapower.pl z tytułem: Praca Incentive Manager. Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

POWER TEAM SZUKA POWER MAN-a

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagamy:
doświadczenia i umiejętności z zakresu przygotowywania i realizacji wydarzeń / eventów / m.in.:

  • Sprawowania opieki nad sprzętem firmowym należącym do Pracodawcy lub przez niego wynajętym;
  • Prowadzenia magazynu firmowego ze spisem stanu faktycznego;
  • Dbania o sprzęt, aby nie uległ uszkodzeniu lub utracie (kradzież, zniszczenie), poprzez odpowiednie jego zabezpieczenie i przechowywanie z uwagi na właściwości danego sprzętu;
  • Planowania i przygotowywania dokumentacji związanej z trasą imprez (harmonogramu czasowo-rzeczowego), w tym dobór odpowiedniej formy oraz trasy transportu sprzętu;
  • Kompletowania sprzętu i przygotowanie sprzętu do transportu;
  • Montażu nagłośnienia, oświetlenia lub innych urządzeń wykorzystywanych do obsługi imprez
  • Zarządzania zespołem osób technicznych, animatorów podczas realizowanych wydarzeń.
  • Prowadzenia dokumentacji w zakresie rozliczeń bieżących wydatków;
  • Zarządzania ludźmi podczas trwania projektów i transportu sprzętu;
  • Odbywania podróży krajowych i zagranicznych;
  • Wykonywania czynności administracyjno-biurowych związanych z magazynowaniem sprzętu pracodawcy, w szczególności prowadzenia zupełnej i kompletnej dokumentacji prowadzonych czynności oraz archiwizacji dokumentacji;
  • Przygotowywania bieżących rozliczeń konta firmowego i wydanej gotówki;
  • Przygotowywanie rozliczeń poszczególnych wydarzeń na potrzeby event managerów;
  • Prowadzenie bieżącej kilometrówki aut firmowych;
  • Dbanie o daty przeglądów, ubezpieczenia pojazdów sprzętu;
  • Prawa jazdy kat. B;
  • Zainteresowanie w robieniu zdjęć mile widziane;

JJeżeli jesteś osobą energiczną, kreatywną, zarażoną pasją wyjazdów, organizowania czasu wolnego, a przy tym rzetelną i odpowiedzialną to zgłoś się do nas!

Oferujemy:

pracę w prężnym, młodym zespole współpracę z najlepszymi polskimi firmami i koncernami międzynarodowymi odpowiednie wynagrodzenie (podstawa plus dodatki) szerokie możliwości rozwoju zawodowego.

Osoby spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie swojego CV ze zdjęciem oraz listem motywacyjnym (mile widziane rekomendacje) na adres power@agencjapower.pl, tytuł: Praca Logistyk.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Miejsce pracy: Warszawa
Region: województwo mazowieckie

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.:

  • Tworzenie planów marketingowych oraz realizowanie ich założeń;
  • Budżetowanie wydatków marketingowych;
  • Przeprowadzanie spójnej komunikacji marketingowej produktów i usług zleconych przez agencję;
  • Organizacja imprez marketingowych, dbanie o wizerunek firm Klientów w mediach;
  • Zarządzanie bazą danych na potrzeby działań marketingowych;
  • Współpraca z podwykonawcami w celu realizacji kampanii reklamowych;
  • nadzór nad literaturą sprzedażową oraz materiałami promocyjnymi;
  • prowadzenie mediów społecznościowych;
  • przygotowywanie notek prasowych i kierowanie do mediów.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Umiejętności radzenia sobie z nieoczekiwanymi sytuacjami, wykazywania inicjatywy i elastyczności, dyspozycyjności (eventy);
  • Umiejętności planowania i konsekwentnej realizacji zadań;
  • Umiejętności pełnego zaangażowania się w pracę, dążenie do wyników najwyższej jakości, dotrzymywanie terminów;
  • Skrupulatności w administrowaniu dokumentów;
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale marketingu (min. 2 lata);
  • Kreatywności, zaangażowania i determinacji w realizowaniu zadań, znajomości mediów;
  • Dobrej znajomości języka angielskiego;
  • Prawa jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • Znajomość branży motoryzacyjnej, faramaceutycznej, IT;
  • Doświadczenie zdobyte podczas pracy z agencją reklamową/digitalową/eventową/ domem mediowym.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w stabilnej i renomowanej firmie;
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie /podstawa i prowizja/;
  • Szkolenia umożliwiające rozwój osobisty i zawodowy;
  • Pracę w doświadczonym i dynamicznie rozwijającym się zespole;
  • Pełną wyzwań pracę.

Osoby spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie swojego CV ze zdjęciem oraz listem motywacyjnym (mile widziane rekomendacje) na adres power@agencjapower.pl.

Uprzejmie informujemy, iż będziemy rozpatrywać tylko i wyłącznie aplikacje kandydatów spełniających w/w kryteria. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

New Business Manager - Power Man lub Power Woman poszukiwany

W związku z rozwojem Agencji Power poszukujemy New Business Managera

 

TWOJE ZADANIA:

  • Rozbudowa bazy Klientów;
  • Prowadzenie działań sprzedażowych mających na celu dostarczenie nowego biznesu;
  • Zarządzanie bazą danych na potrzeby działań marketingowych;
  • Współpraca z działami w zakresie realizowania strategii sprzedażowej;
  • Tworzenie raportów sprzedażowych; relacji z Klientami.
  • Podtrzymywanie relacji z Klientami

NASZE WYMAGANIA:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w branży event, incentive travel);
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z Klientami;
  • Komunikatywność i doskonałe umiejętności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • Kompetencje sprzedażowe i negocjacyjne;
  • Doświadczenie w prowadzeniu spotkań i prezentacji biznesowych;
  • Pozytywne nastawienie i otwartość na nowe doświadczenia;
  • Umiejętności planowania i konsekwentnej realizacji zadań;
  • Skrupulatność w administrowaniu dokumentów;
  • Znajomość pakietu Office;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

OFERUJEMY:

  • Ciekawą pracę w stabilnej i renomowanej firmie;
  • Stabilne i długoterminowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B oraz system prowizyjny;
  • Możliwość rozwoju oraz doskonalenia swoich kompetencji – im lepsi stają się nasi pracownicy, tym lepszy jest POWER;
  • Pracę w fantastycznej atmosferze w zgranym zespole, a po pracy – spotkania integracyjne i dobrą zabawę w naszym teamie;
  • Pełną wyzwań pracę z renomowanymi markami;
  • Dopłatę do Medicover Sport.

POWER MOCE:

  • Elastyczny czas pracy;
  • Służbowe wyposażenie do pracy – laptop, telefon i samochód, do wykorzystania podczas spotkań;
  • Luźna atmosfera, zgrany team i brak dress codu (tylko na spotkania 😊);
  • Spotkania integracyjne – również przy kawie.


    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie:

    • CV ze zdjęciem,
    • krótki list motywacyjny (max. 1 strona A4) z listą zrealizowanych Projektów.
    • oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883).”

    Adres e-mail do przesyłania zgłoszeń: power@agencjapower.pl z tytułem: Praca „New Business Manager.
    Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

    Nie możemy się Ciebie doczekać
    Power Team

EVENT MANAGER

Hania jest absolwentką kierunku Tourism Events Management na Northumbria University Newcastle.

Pochodzi znad morza, dlatego kocha naturę i aktywność na świeżym powietrzu. Lubi, jak dużo się dzieje, stąd praca przy organizacji eventów.

Jest otwarta i komunikatywna, a po pracy chętnie sięga po dobrą książkę i spędza czas z bliskimi. Podróże sprawiają jej wielką radość, a fotografowanie pięknych widoków stało się jej hobby. Jest także dyplomowaną wizażystką, która uwielbia podkreślać kobiecą urodę.

Marcin Siedlecki

Senior Incentive Manager

Perfekcjonista w pracy, optymista w życiu, a minimalizm to jego życiowa filozofia.

Dzięki temu każdy projekt, który realizuje, charakteryzuje się dbałością o szczegóły i optymizmem w podejściu do wyzwań.

Absolwent Warszawskiego AWF’u, w branży od 20 lat. Uwielbia się przemieszczać, odkrywać nowe miejsca oraz tworzyć.

Jest pasjonatem podróży, najróżniejszych sportów, fotografii, natomiast zamiłowanie do grafiki pozwala mu na wyrażanie kreatywności w prostych, minimalistycznych formach, organizując przy tym niezapomniane „doświadczenia” dla klientów.

POWER NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Nagroda Klientów – Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Nagroda MP Power Awards
– portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku
Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

18 maja 2018 roku bez okresu próbnego dołączyła do naszego zespołu Irenka. Srebrno-szary wyżeł wejmarski. Posiada zdolności przegryzania drobnych przedmiotów, jest mega szybka, więc na pewno sprawdzi się w naszym POWER-owym zespole.

Jest przyjazna dla Klientów i podwykonawców, szybko zjednuje sobie przyjaciół.

Na razie szkoli ją Dyrektor Stefan, ale szybko pnie się w szczeblach kariery.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

Stefanek jest członkiem naszego zespołu od 2008 roku. Zawsze jest pełen energii. Uwielbia pływanie /ratowanie ludzi/, tarzanie w śniegu i długie spacery. Radosny i przyjazny, jest wspaniałym psem towarzyszącym.

Dobrze toleruje towarzystwo ludzi wchodzących do firmy oraz dzieci. Oczywiście dobrych ludzi. Innym rzuca się do grdyki 😊 Koty uwielbia – ganiać 😊

Im jest starszy tym bardziej potrzebuje przytulania. Uwielbia „Pana kanapkę” przychodzącego do biura w porze lunchu 😊, duże kości i swoją Panią 😊

LOGISTIC MANAGER

Od wielu lat biega, czynnie biorąc udział w różnego rodzaju zawodach – od krótkich dystansów po biegi ultra – reprezentując klub Dogoń Grodzisk Mazowiecki. W wolnych chwilach (poza bieganiem) chodzi po górach, jeździ rowerem na średnich i dłuższych dystansach.

 

W planach ma zebranie brakujących materiałów i dokończenie swojej książki o Chorwacji, z którą jest emocjonalnie związany.

 

Z powodzeniem zorganizował mnóstwo różnego rodzaju eventów od spływów kajakowych, przez turnieje w kręgle, imprezy taneczne, warsztaty kulinarne czy wyścigi kartami, po akcje charytatywne.

W pracy stara się wykorzystać swoje ADHD, wyobraźnię, pomysłowość oraz poczucie humoru.

 

W czasie eventów jest jak podczas gry w szachy, przewiduje potrzeby klienta i planuje kilka ruchów do przodu. W dzieciństwie jego idolem był McGyver, więc zawsze ma ze sobą scyzoryk czy trytytki, a do tego po ojcu i dziadku jest złotą rączką.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

EVENT MANAGER

Przygoda Krzysztofa z eventami zaczęła się jeszcze na studiach od pokazw Sztuk Walki które w tamtym czasie trenował zapalczywie. Bardzo spodobał się mu klimat panujący wśród osób związanych organizacyjnie z eventami. Zobaczył tam ludzi pełnych pasji, profesjonalizmu i poświęcenia. Szybko zrozumiał, że to jest to, co chciałby robić w swoim życiu. Następnie przyszedł czas na koordynację poszczególnych odcinków i całościowe realizacje.

Mówi, że uwielbia czuć ten dreszczyk emocji przed realizacją, kiedy nie widać jeszcze zamierzonych efektów, a cała wizja jest wyłącznie w jego głowie.

Branża eventowa, jak sam to określa, daje mu możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach. Jego zdaniem dobry event manager musi mieć cechy Organizatora, Sprzedawcy, Negocjatora i przede wszystkim mieć wizję i pomysł na event. A elastyczność i kreatywność to standardowe umiejętności. Wielopłaszczyznowość tej pracy i fakt, że nigdy nie ma takich samych realizacji sprawia, że jest to dla niego wymarzone zajęcie.

Prywatnie ma dwie wielkie pasje. Są to podróże w nowe miejsca i sport. Nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej. Ciągle ma nowe zajawki, co sprawia, że ciężko za nim nadążyć. Dlatego jego ulubionym wyrażeniem, które w pełni wpisuje się w ramy pracy w branży eventowej to: „Sytuacja jest Dynamiczna”.

Zawodowo współpracował z takimi brandami jak: Seat, Bricomarche, WBK, 7N, Gaspol, a także z różnymi instytucjami, w tym kilkoma ministerstwami i kancelarią premiera. Ponadto koordynował również takie wydarzenia plenerowe jak choćby “Dni Warszawy”.

INCENTIVE DIRECTOR

Kiedy mówi, że pracuje w „incentivach” od 10 lat nikt jej nie wierzy. Ale tak jest naprawdę. Programy przygotowywane przez Jagodę są dowodem na to, że incentive to nie program, ale historie opowiedziane miejscami, ludźmi i emocjami. Jagoda wierzy, że tak jak za czasów braci Grimm – baśnie są opowieściami dla dorosłych i wyszukuje takie perełki w każdym miejscu na Świecie (i w Polsce), do którego zabiera uczestników wyjazdów. A jak ich nie znajdzie – to wymyśli.

Ta „opolska dzioucha” (z urodzenia) jest wulkanem pomysłów, tytanem pracy i ma delikatnego bzika na punkcie logistyki.

Miłością od pierwszego wejrzenia obdarzyła RPA, ale niezmiennie gorącym uczuciem darzy Karkonosze.

Jest głodna świata, ale jej ucieczką od codzienności jest działka i balkon, który rok rocznie zamienia z pasją w mini-ogród botaniczny.

EVENT DIRECTOR

Na studia, z rodzinnego Torunia, wyemigrowała do krainy pyr i koziołków. Na stałe osiedlając się jednak w stolicy. Z wykształcenia magister turystyki i rekreacji… z naciskiem na rekreację. Od 2017 roku w branży spotkań i wydarzeń /eventowej/ i wyjazdów motywacyjnych /incentive travel/.

Chętnie tworzy wyjazdy typu city break i wydarzenia w niestandardowych polskich przestrzeniach. Uwielbia odkrywać miejsca, które mają mało wspólnego z człowiekiem, a więcej z naturą i relaksem. Dlatego, jak tylko ma wolną chwilę ucieka przed korkami i dużym stężeniem smogu.

Zakochana w tatuażach, podróżach „na własną rękę” oraz swojej pracy. Uważa, że dobre jedzenie może uszczęśliwić człowieka (w kuchni daleko jej co prawda do Magdy Gessler – ale się stara)!

MANAGING DIRECTOR

Gdyby tylko klonowanie ludzi było legalne… Z pewnością jedną z pierwszych kandydatek do sklonowania byłaby Magda! Nie sposób jej nie lubić (czy nawet nie kochać). I to wcale nie dlatego, że rzuca uroki, ale dlatego że jej osobisty czar i ujmujący sposób bycia powodują, że chciałoby się ją pomnożyć co najmniej 6 razy.

Magda pozostaje wierna Agencji Power od samego początku jej istnienia, czyli od wyjazdów narciarskich w 1997 roku. Kilka lat temu zajmowała się prowadzeniem stron www oraz kampanii w sieciach społecznościowych, a obecnie jest odpowiedzialna za rozwój działu kart sportowych OK System oraz koordynację eventów dla Hoteli i Agencji.

Jest dla wszystkich przykładem pracowitości i sumienności, ale ma jedną słabość… Portugalię, którą pragnie poczuć całym sercem: poznać jej magiczne wąskie i strome uliczki, gdzie powstało fado i malownicze plaże z ukrytymi zatoczkami. Podróże małe i duże są dla nią największą pasją i siłą napędową. Jeśli więc w danym momencie nie pracuje to jest wielce prawdopodobne, że wyjechała poznawać świat.

PREZES POWER

Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO i managing director Agencja Power, Prezes Zarządu SOIT, członek – założyciel SBE, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, SKKP, a także site.

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”.

Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działała w Komisji Etyki w SOIT oraz Komisji Etyki SBE, Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała w kapitule międzynarodowego konkursu Eventex Awards.
W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /Top meetings Agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie.

Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała MP Power w kategorii Team-building, 2 razy była nominowana w kategorii „incentive”.

Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.

Występowała w roli prelegenta na wielu konferencjach gospodarczych i branżowych /MICE/ mi.in: Europejski Kongres Przedsiębiorczości, konferencji Event-Mix, konferencji Meetings Wek Poland, konferencji Event Biznes, w panelach dyskusyjnych MeetingPlanner.

Entuzjastka sportu, podróży i aktywności w każdym wydaniu: od narciarstwa i snowboardu, poprzez nurkowanie, windsurfing i kitesurfing, na off-roadzie i squashu kończąc / była 2gą rakietą Polski w squash-u przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters.

Razem z zespołem pasjonatów i profesjonalistów organizuje wydarzenia eventowe, wyjazdy typu incentive travel, szkolenia, imprezy sportowe, prestiżowe gale, konferencje i kongresy na terenie całej Polski i po za granicami kraju