Podczas tegorocznego Jubileuszowego Pikniku Rodzinnego dla Grupu Polsat i Plus-a, którego koordynatorem była Agencja Power, postawiono na zabawę połączoną z nauką, dlatego też było zapewnionych mnóstwo atrakcji edukacyjnych.
Piękna słoneczna pogoda i w tym roku dopisała podczas Jubileuszowego Pikniku Rodzinnego dla Grupy Polsat i Plus-a. Postawiono na zabawę połączoną z nauką, dlatego też było zapewnionych mnóstwo atrakcji edukacyjnych: pokazy z Centrum Nauki Kopernik, warsztaty lego robotyki, drukarka 3d, planetarium, zawody w grach na starych komputerach, różnego rodzaju symulatory, gry planszowe, logiczne i zręcznościowe.
Pracownicy wraz z dziećmi wzięli udział w biegach na 100 , 200, 400 oraz 3000 metrów oraz w sztafecie rodzinnej. Świetnej zabawy nie zabrakło podczas biegu w potrójnych spodniach, biegu w szpilkach oraz biegu z wózkiem dziecięcym.
Najmłodsi mieli do dyspozycji kilkadziesiąt atrakcji typu „dmuchańce”, a także liczne kąciki zabaw. Dla tych co chcieli poczuć adrenalinę w żyłach był przygotowany tor kartingowy.
Na imprezie nie zabrakło również gwiazd szklanego ekranu: Karolina Szostak, Paulina Sykut, Maciek Rock, Włodzimierz Zientarski oraz Marek Horczyczak rewelacyjnie bawili się z uczestnikami wydarzenia. Najlepsze hity muzyczne serwował Hirek Wrona zapewniając tym samym oprawę muzyczną na najwyższym poziomie. A do tańca porwał małych i dużych Stefano Terazzino wraz z Pauliną Biernat.
Partnerami wydarzenia byli: Samsung, HTC, Microsoft, Huawei, Cartoon Network, Nickelodeon, A+E History, Da Vinci, Polsat Nature, NGC, FOX, Discovery.
Agencja POWER odpowiadała za koordynację pikniku, branding Stadionu, koncepcję kreatywną wydarzenia, organizację biegów oraz zapewnienie większej części atrakcji.
[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=vfNEOZrZlBM&feature=youtu.be” width=”340″ height=”220″]