Agencja POWER pobiegnie w Warszawa Business Run jako Friki z Afryki

Drużyna Friki z Afryki wesprze podopiecznych Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty”.


Friki z Afryki – to taka team, która pokaże Wam jak uciekać przed gepardami w Polska, to taki team, który zje najwięcej banana na biegu, to taki team do którego nie może startować żaden wojownik z krainy Umba Dumba.  
Jesteśmy czarujący, zarażamy swoją słodyczom niewyobrażalnom, nie boimy się przystojności, nie cierpimy na ciężki przypadek półgustwa, lubimy sponiewierać słonia, słuchamy wszyscy naszego króla, wiemy że kto dołki kopie ten ma mokro pod pachą, to jasne, że najlepszą obroną jest ptak, brak przemocy nas zasmuca, poczucie rytmu mamy nie w głowie, ale w tym czym się kręci – JESTEŚMY PO PROSTU POGIĘCI.

Friki z Afryki 
to nowo powstała drużyna powstała na potrzeby wsparcia podopiecznych Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty”. Nasz cel to ukończyć bieg nie najszybciej, ale najweselej. Czekajcie na niespodzianki z naszej strony. Zrobimy co tylko w naszej mocy by uśmiech zagościł na podopiecznych Fundacji.

Startujemy w biegu charytatywnym Warszawa Business Run 14 września 2014r.

Może macie ochotę się przyłączyć do biegu z firmą, a jeśli nie do akcji charytatywnej W ramach akcji Pomagam Bardziej, każdy może wpłacić dowolną kwotę za pośrednictwem wybranej drużyny. Dzięki każdej wpłacie w akcji mamy szansę bardziej pomóc Łukaszowi. Jeśli zebrane środki przewyższą potrzeby, Fundacja Jaśka Meli Poza Horyzonty wybierze kolejnego beneficjenta  imprezy.

Pomagam Bardziej z drużyną Friki z Afryki:zobacz szczegóły.

Warszawa Business Run to jedyny w swoim rodzaju charytatywny bieg biznesowy w formie sztafety. Biorąc w nim udział wspierasz działania Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty, która na co dzień pomaga osobom po amputacjach. To część ogólnopolskiej imprezy – Poland Business Run, jednocześnie odbywającej się w różnych miastach Polski.

Misja – Pobiegniesz, pomożesz!

[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=DU4XYctzt6A”]

Zarejestruj się w biegu: Warszawa Business Run 2014

Warszawa Business Run 2014

W 2013 roku w jego ramach odbyły się Krakow Business Run, Poznań Business Run i Katowice Business Run. Udało się pomóc ośmiu osobom. W pierwszej kolejności pomoc skierowano dla: Agnieszki, Tomka, Moniki, Łukasza i Roberta. Dodatkowo udało się pomóc także Antoniemu, Damianowi i Krzysztofowi.

Warszawa Business Run 2014 pobiegnie dla Łukasza
Łukasz Trendel, 27 lat, mieszka w Warszawie. W grudniu 2006 roku w wyniku wypadku samochodowego doszło do amputacji z wyłuszczeniem w stawie kolanowym. Od 2012 roku Łukasz chodzi na protezie tymczasowej, gdyż nie stać go na zakup protezy ostatecznej z dobrej jakości komponentów. Protezę, której używa, już wielokrotnie samodzielnie naprawiał – skręcając, klejąc czy spawając kolejne rozpadające się części. Mimo fatalnego zaopatrzenia ortopedycznego Łukasz pracuje – jest pracownikiem jednej z myjni samochodowych w Warszawie. To właśnie dzięki swojej pracy Łukasz trafił do fundacji – poruszona jego historią klientka myjni zadzwoniła do Fundacji z prośbą o pomoc dla Łukasza.

Cel

Bieg łączy w sobie chęć pomagania ze zdrowym stylem życia i dobrą zabawą. Jego celem jest pomoc podopiecznym Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty.

To osoby, które w wyniku różnych zrządzeń losu – wypadków lub chorób, zostały poddane amputacjom. Ta sytuacja zmieniła całe ich życie. Często poruszają się na wózkach, o kulach lub na kiepskiej jakości protezach. Borykają się z odrzuceniem, problemami finansowymi, nie potrafią zaakceptować swojej sytuacji. Ale przy tym mają swoje marzenia – o normalnym funkcjonowaniu, o życiu w społeczeństwie, a nie poza nim, o podjęciu nauki i pracy. Najczęściej jednak marzą o tym by bez strachu wyjść z domu, wsiąść do tramwaju, iść na zakupy, wyjść po schodach, jeździć na rowerze, zagrać w piłkę, tańczyć czy biegać… Warszawa Business Run jest po to by im to umożliwić. Pokazujemy naszym podopiecznym, że amputacja to nie koniec świata. Dajemy im protezy, a wraz z nimi nadzieję.

[quote cite=”Jan Mela, Prezes Fundacji Jaśka Meli 'Poza Horyzonty'”]Poland Business Run trwa tylko jeden dzień. Ten jeden dzień na zawsze może zmienić życie naszych podopiecznych. Twoje dwie nogi wystarczą by wziąć udział w biegu. Twoje dwie nogi wystarczą by komuś pomóc.[/quote]

Wszystko zaczęło się kilka lat temu kiedy Radisson Blu Hotel Kraków oraz UBS Kraków rozpoczęły wspólne starania o zorganizowanie biegu w Krakowie. Do inicjatywy szybko przyłączyły się kolejne firmy i partnerzy, a wkrótce i miasta. Pierwsza edycja biegu odbyła się w 2012 roku w Krakowie, pobiegło w niej 1200 osób i udało się pomóc jednej osobie. Młodej dziewczynie – Justynie Topa. Jak szybko można zarazić się dobrą ideą, pokazuje fakt, że w 2013 roku odbyły się już Kraków Business Run, Poznań Business Run i Katowice Business Run. W w wyniku drugiej edycji imprezy udało się sfinansować zakup dziesięciu protez i pomóc ośmiu osobom.

Wyjątkowa forma

Bieg charytatywny: dochód przekazany na rzecz podopiecznych Fundacji Bieg biznesowy: udział przede wszystkim reprezentantów lokalnych firm Bieg sztafetowy: zgłoszenia 5-osobowych zespołów.

źródło: http://warszawabusinessrun.pl/

Ostatnie wpisy

Archiwum

Kategorie

Tagi

Przeczytaj również

Trendy w branży MICE 2024 według POWER

Na podstawie naszych realizacji i monitoringu branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences, and Exhibitions) od początku 2024 obserwujemy kilka kluczowych trendów, które kształtują sposób organizowania wydarzeń

Read More »

EVENT MANAGER

Hania jest absolwentką kierunku Tourism Events Management na Northumbria University Newcastle.

Pochodzi znad morza, dlatego kocha naturę i aktywność na świeżym powietrzu. Lubi, jak dużo się dzieje, stąd praca przy organizacji eventów.

Jest otwarta i komunikatywna, a po pracy chętnie sięga po dobrą książkę i spędza czas z bliskimi. Podróże sprawiają jej wielką radość, a fotografowanie pięknych widoków stało się jej hobby. Jest także dyplomowaną wizażystką, która uwielbia podkreślać kobiecą urodę.

Marcin Siedlecki

Senior Incentive Manager

Perfekcjonista w pracy, optymista w życiu, a minimalizm to jego życiowa filozofia.

Dzięki temu każdy projekt, który realizuje, charakteryzuje się dbałością o szczegóły i optymizmem w podejściu do wyzwań.

Absolwent Warszawskiego AWF’u, w branży od 20 lat. Uwielbia się przemieszczać, odkrywać nowe miejsca oraz tworzyć.

Jest pasjonatem podróży, najróżniejszych sportów, fotografii, natomiast zamiłowanie do grafiki pozwala mu na wyrażanie kreatywności w prostych, minimalistycznych formach, organizując przy tym niezapomniane „doświadczenia” dla klientów.

POWER NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Nagroda Klientów – Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Nagroda MP Power Awards
– portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku
Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

18 maja 2018 roku bez okresu próbnego dołączyła do naszego zespołu Irenka. Srebrno-szary wyżeł wejmarski. Posiada zdolności przegryzania drobnych przedmiotów, jest mega szybka, więc na pewno sprawdzi się w naszym POWER-owym zespole.

Jest przyjazna dla Klientów i podwykonawców, szybko zjednuje sobie przyjaciół.

Na razie szkoli ją Dyrektor Stefan, ale szybko pnie się w szczeblach kariery.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

Stefanek jest członkiem naszego zespołu od 2008 roku. Zawsze jest pełen energii. Uwielbia pływanie /ratowanie ludzi/, tarzanie w śniegu i długie spacery. Radosny i przyjazny, jest wspaniałym psem towarzyszącym.

Dobrze toleruje towarzystwo ludzi wchodzących do firmy oraz dzieci. Oczywiście dobrych ludzi. Innym rzuca się do grdyki 😊 Koty uwielbia – ganiać 😊

Im jest starszy tym bardziej potrzebuje przytulania. Uwielbia „Pana kanapkę” przychodzącego do biura w porze lunchu 😊, duże kości i swoją Panią 😊

LOGISTIC MANAGER

Od wielu lat biega, czynnie biorąc udział w różnego rodzaju zawodach – od krótkich dystansów po biegi ultra – reprezentując klub Dogoń Grodzisk Mazowiecki. W wolnych chwilach (poza bieganiem) chodzi po górach, jeździ rowerem na średnich i dłuższych dystansach.

 

W planach ma zebranie brakujących materiałów i dokończenie swojej książki o Chorwacji, z którą jest emocjonalnie związany.

 

Z powodzeniem zorganizował mnóstwo różnego rodzaju eventów od spływów kajakowych, przez turnieje w kręgle, imprezy taneczne, warsztaty kulinarne czy wyścigi kartami, po akcje charytatywne.

W pracy stara się wykorzystać swoje ADHD, wyobraźnię, pomysłowość oraz poczucie humoru.

 

W czasie eventów jest jak podczas gry w szachy, przewiduje potrzeby klienta i planuje kilka ruchów do przodu. W dzieciństwie jego idolem był McGyver, więc zawsze ma ze sobą scyzoryk czy trytytki, a do tego po ojcu i dziadku jest złotą rączką.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

EVENT MANAGER

Przygoda Krzysztofa z eventami zaczęła się jeszcze na studiach od pokazw Sztuk Walki które w tamtym czasie trenował zapalczywie. Bardzo spodobał się mu klimat panujący wśród osób związanych organizacyjnie z eventami. Zobaczył tam ludzi pełnych pasji, profesjonalizmu i poświęcenia. Szybko zrozumiał, że to jest to, co chciałby robić w swoim życiu. Następnie przyszedł czas na koordynację poszczególnych odcinków i całościowe realizacje.

Mówi, że uwielbia czuć ten dreszczyk emocji przed realizacją, kiedy nie widać jeszcze zamierzonych efektów, a cała wizja jest wyłącznie w jego głowie.

Branża eventowa, jak sam to określa, daje mu możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach. Jego zdaniem dobry event manager musi mieć cechy Organizatora, Sprzedawcy, Negocjatora i przede wszystkim mieć wizję i pomysł na event. A elastyczność i kreatywność to standardowe umiejętności. Wielopłaszczyznowość tej pracy i fakt, że nigdy nie ma takich samych realizacji sprawia, że jest to dla niego wymarzone zajęcie.

Prywatnie ma dwie wielkie pasje. Są to podróże w nowe miejsca i sport. Nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej. Ciągle ma nowe zajawki, co sprawia, że ciężko za nim nadążyć. Dlatego jego ulubionym wyrażeniem, które w pełni wpisuje się w ramy pracy w branży eventowej to: „Sytuacja jest Dynamiczna”.

Zawodowo współpracował z takimi brandami jak: Seat, Bricomarche, WBK, 7N, Gaspol, a także z różnymi instytucjami, w tym kilkoma ministerstwami i kancelarią premiera. Ponadto koordynował również takie wydarzenia plenerowe jak choćby “Dni Warszawy”.

INCENTIVE DIRECTOR

Kiedy mówi, że pracuje w „incentivach” od 10 lat nikt jej nie wierzy. Ale tak jest naprawdę. Programy przygotowywane przez Jagodę są dowodem na to, że incentive to nie program, ale historie opowiedziane miejscami, ludźmi i emocjami. Jagoda wierzy, że tak jak za czasów braci Grimm – baśnie są opowieściami dla dorosłych i wyszukuje takie perełki w każdym miejscu na Świecie (i w Polsce), do którego zabiera uczestników wyjazdów. A jak ich nie znajdzie – to wymyśli.

Ta „opolska dzioucha” (z urodzenia) jest wulkanem pomysłów, tytanem pracy i ma delikatnego bzika na punkcie logistyki.

Miłością od pierwszego wejrzenia obdarzyła RPA, ale niezmiennie gorącym uczuciem darzy Karkonosze.

Jest głodna świata, ale jej ucieczką od codzienności jest działka i balkon, który rok rocznie zamienia z pasją w mini-ogród botaniczny.

EVENT DIRECTOR

Na studia, z rodzinnego Torunia, wyemigrowała do krainy pyr i koziołków. Na stałe osiedlając się jednak w stolicy. Z wykształcenia magister turystyki i rekreacji… z naciskiem na rekreację. Od 2017 roku w branży spotkań i wydarzeń /eventowej/ i wyjazdów motywacyjnych /incentive travel/.

Chętnie tworzy wyjazdy typu city break i wydarzenia w niestandardowych polskich przestrzeniach. Uwielbia odkrywać miejsca, które mają mało wspólnego z człowiekiem, a więcej z naturą i relaksem. Dlatego, jak tylko ma wolną chwilę ucieka przed korkami i dużym stężeniem smogu.

Zakochana w tatuażach, podróżach „na własną rękę” oraz swojej pracy. Uważa, że dobre jedzenie może uszczęśliwić człowieka (w kuchni daleko jej co prawda do Magdy Gessler – ale się stara)!

MANAGING DIRECTOR

Gdyby tylko klonowanie ludzi było legalne… Z pewnością jedną z pierwszych kandydatek do sklonowania byłaby Magda! Nie sposób jej nie lubić (czy nawet nie kochać). I to wcale nie dlatego, że rzuca uroki, ale dlatego że jej osobisty czar i ujmujący sposób bycia powodują, że chciałoby się ją pomnożyć co najmniej 6 razy.

Magda pozostaje wierna Agencji Power od samego początku jej istnienia, czyli od wyjazdów narciarskich w 1997 roku. Kilka lat temu zajmowała się prowadzeniem stron www oraz kampanii w sieciach społecznościowych, a obecnie jest odpowiedzialna za rozwój działu kart sportowych OK System oraz koordynację eventów dla Hoteli i Agencji.

Jest dla wszystkich przykładem pracowitości i sumienności, ale ma jedną słabość… Portugalię, którą pragnie poczuć całym sercem: poznać jej magiczne wąskie i strome uliczki, gdzie powstało fado i malownicze plaże z ukrytymi zatoczkami. Podróże małe i duże są dla nią największą pasją i siłą napędową. Jeśli więc w danym momencie nie pracuje to jest wielce prawdopodobne, że wyjechała poznawać świat.

PREZES POWER

Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO i managing director Agencja Power, Prezes Zarządu SOIT, członek – założyciel SBE, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, SKKP, a także site.

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”.

Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działała w Komisji Etyki w SOIT oraz Komisji Etyki SBE, Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała w kapitule międzynarodowego konkursu Eventex Awards.
W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /Top meetings Agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie.

Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała MP Power w kategorii Team-building, 2 razy była nominowana w kategorii „incentive”.

Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.

Występowała w roli prelegenta na wielu konferencjach gospodarczych i branżowych /MICE/ mi.in: Europejski Kongres Przedsiębiorczości, konferencji Event-Mix, konferencji Meetings Wek Poland, konferencji Event Biznes, w panelach dyskusyjnych MeetingPlanner.

Entuzjastka sportu, podróży i aktywności w każdym wydaniu: od narciarstwa i snowboardu, poprzez nurkowanie, windsurfing i kitesurfing, na off-roadzie i squashu kończąc / była 2gą rakietą Polski w squash-u przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters.

Razem z zespołem pasjonatów i profesjonalistów organizuje wydarzenia eventowe, wyjazdy typu incentive travel, szkolenia, imprezy sportowe, prestiżowe gale, konferencje i kongresy na terenie całej Polski i po za granicami kraju