Incentive Travel – trendy i kierunki rozwoju /magazyn Event management Polska/

Z artykułu dowiesz się:

  • Dlaczego warto zorganizować wyjazd motywacyjny.
  • Czym powinien charakteryzować się udany wyjazd incentive.
  • Jak połączyć team building z incentive travel.


Incentive jako ważna część przemysłu spotkań – MICE

Wyjazdy motywacyjne to sprawdzony sposób na wyrażenia uznania i wdzięczności dla pracowników, kluczowych dla firmy dystrybutorów, czy kontrahentów. To forma specjalnego podziękowania za dotychczasową współpracę.

Wyjazdy typu Incentive travel /wyjazdy motywacyjne/ są ważną częścią przemysłu spotkań. Wyjazdy mogą mieć ekskluzywny charakter lub być bardziej nastawione na team-building i outdoor, a nawet sprawnie łączyć jedno z drugim.

Dziś bardzo ważne jest dopasowanie programu do charakteru uczestników, to klucz do dobrego wyjazdu motywacyjnego. Nie ma już jednego dobrego przepisu na udany wyjazd motywacyjny. Jest ich wiele.

Aby uczestnik poczuł się doceniony, jako agencja musimy bardziej niż kiedykolwiek, postawić na ciekawy, dobrze zaplanowany i bogaty w atrakcje program, na wybór nowych miejsc, często niedostępnych dla zwykłych turystów.

Ważną częścią pracy naszej agencji jest nieustanne wyszukiwanie takich miejsc, nowych pomysłów, inspirowanie się trendami, ale też kierowanie się własnym instynktem i doświadczeniem. Raz organizujemy wyjazdy niezwykle eleganckie, innym razem podniosłe, komiczne, ekscentryczne, czy nostalgiczne.

Możemy zaproponować największe wyprawy off-road na Ukrainie, winnice na Węgrzech, heliskkiing we Włoszech, eksploracje Laponii, aktywny wypoczynek na raftingu w górach Słowenii i kitesurfing i windsurfing na Sardynii, rejsy katamaranami po Karaibach i Brazylii, eksplorację Argentyny, aktywny wypoczynek w górach Kanadyjskich i kąpielisku Acapulco, wszystko zależy od preferencji uczestników.


Dlaczego warto inwestować w spotkania firmowo-integracyjne?

Zaskakujące może być to, że motywacja to nie jedyny cel organizacji wyjazdów incentive. Z badań organizacji SITE wynika, że ponad 88% firm organizuje wyjazdy motywacyjne, aby poprawić wyniki sprzedażowe, stąd ogromna popularność tego typu wyjazdów.

Powód organizowania wyjazdów incentive jest wiele:


Budowanie wizerunku

Wyjazdy incentive to narzędzie budowania wizerunku firmy wśród pracowników. Firmy realizujące wyjazdy typu incentive travel wzmacniają swój wizerunek jako przedsiębiorstwa rozwojowe, dbające o swoich pracowników. Wyjazdy incentive to także skuteczne narzędzie budowania wizerunku wśród klientów i kontrahentów. Pośrednio to także narzędzie promocyjne produktu i marki.


Wzmocnienie lojalności pracowników

W wielu branżach, pieniądze to nie wszystko. Pracownicy zwracają uwagę nie tylko na wynagrodzenie, ale również na atmosferę, relacje, poprawę komunikacji, zgranie zespołu.

Wyjazdy motywacyjne pozytywnie wpływają na te aspekty, umacniając więzi w zespole. To pozytywnie przekłada się na zmniejszenie rotacji pracowników, czyli dla firm jest to kolejny argument za tym, że wyjazd incentive się zwróci, ponieważ rekrutacja i wdrożenie nowego pracownika są dziś o wiele droższe, niż zadbanie o zadowolenie i motywację tych pracowników, których już znamy.


Specjalna forma podziękowania
Wyjazd integracyjny/motywacyjny może być formą wyjątkowego podziękowania dla wybranej grupy pracowników za ich zaangażowanie, czy finalizację projektu. To sposób na długofalowe budowanie dobrych relacji.


Motywacja
Wyjazd to nagroda za dotychczasową pracę, ale także motywacja do dalszego wytężonego wysiłku. Ten gest podziękowania, gest ten jest dla wielu pracowników, Klientów czy kontrahentów bardzo ważny.

Zwłaszcza w młodszych pokoleniach, pokoleniach Millenialsów, bycie docenionym i zauważonym przez pracodawcę jest wręcz gestem niezbędnym do tego, by pracownik w ogóle chciał pozostać w danej firmie.


Dobry event/incentive wsparty medialnie jest lepszy niż kampania medialna wsparta przez event/incentive

To coś, co wielokrotnie potwierdziło nasze doświadczenie i doświadczenie naszych klientów. Ważny jest tutaj odpowiednio zbudowany front PR-owy w organizacji tego typu wydarzeń i wyjazdów.


Budowanie nowych zespołów
Wyjazdy motywacyjne to także narzędzie służące budowaniu nowych zespołów, tworzeniu relacji wśród ludzi, którzy dopiero się poznają.

To bardzo dobre narzędzie do integracji dwóch lub więcej zespołów w jedną całość i kreowaniu współpracy między nimi. Kadrze menedżerskiej umożliwia lepsze dopasowanie celów i zadań do możliwości zespołu i jego poszczególnych członków.
W ten sposób narzędzie to wspiera umiejętny podział ról w zespole, przyczynia się do większej satysfakcji z pracy i przynależności do zespołu, a także umożliwia rozpoznanie i obranie skutecznego sposobu przewodzenia.


Rozwiązywanie problemów wewnętrznych i zewnętrznych
Incentive sprawdza się również w rozwiązywaniu problemów i konfliktów w zespole i kreowaniu lepszej płaszczyzny do komunikacji. Umożliwia zrozumienie, na czym polega współpraca i zaufanie.

Równie pozytywnie wpływa na skuteczniejsze rozwiązywanie problemów zewnętrznych. Umacnia zespół w lepszym osiąganiu celów i skuteczniejszym pokonywaniu problemów.


Integracja i odpoczynek
Nie zapominajmy o tym, że wyjazdy motywacyjne służą przede wszystkim wspólnej zabawie i odpoczynkowi.


Podstawy udanego wyjazdu typu incentive
Dobry wyjazd powinien oferować niezapomniane przeżycia. Umożliwiać wzięcie udziału w czymś, co zapadnie w pamięć przez długie lata, dlatego właśnie tak ważny jest ciekawy program, dobrze dopasowany do uczestników.

Każdy zespół jest inny, a my jako agencja staramy się zawsze poznać go tak dobrze, jak to możliwe, po to, bo zależy nam na tym, aby nasze wyjazdy były nie tylko dobrze zorganizowane, ale przede wszystkim kojarzące się z nie dającymi się zapomnieć pozytywnymi emocjami i doświadczeniami.

Każdy zespół zachwyca coś innego. Niekiedy będzie to relaksująca atmosfera w niesamowitym SPA, innym razem lepiej sprawdzi się intensyfikacja doznań podczas skoków ze spadochronu.

Dobry event/incnetive to przede wszystkim sprawdzeni i kompetentni organizatorzy, dobra logistyka, fajna obsługa i dobra komunikacja, dużo pozytywnych emocji, a także pewien element zaskoczenia.


Rola atrakcji outdoor i innych

Outdoor to świetna przestrzeń do team buildingu. To atrakcje, które powodują wzbogacenie relacji w grupie, budowanie zespołu, integrowanie i nawiązywanie między jego członkami lepszej współpracy.

W team buildingu stosuje się tzw. point games (ang. gry ukierunkowane). To gry lub zabawy stosowane m.in. na eventach teambuildingowych. Ich celem jest odwrócenie uwagi uczestnika poprzez nakierowanie wykonywanie jakiejś czynności, wymagającej skupienia się.

Uczestnik, wykonując daną czynność, skupia się na niej bardzo mocno (obiera ją jako kierunek, jako „point”) i w tym czasie dużo łatwiej jest „przemycić” właściwy cel gry, zabawy czy ćwiczenia, który rozgrywa się w tle jednocześnie, ale zwykle na nieuświadomionym planie. To przykład tego, jak duże znaczenie w organizacji eventów oraz wyjazdów typu incentive ma psychologia. O psychologicznych aspektach działania zespołów wiemy coraz więcej i w coraz ciekawszy sposób potrafimy tę wiedzę wykorzystywać do tworzenia eventów nastawionych na realizację określonych celów, czy rozwiązanie określonych problemów. Co istotne, sami klienci są coraz bardziej świadomi tego, co chcą osiągnąć za pomocą eventu. Każdy rok jest coraz ciekawszy i coraz bardziej emocjonujący w tej branży.


Czy rzeczywiście ogranicza nas tylko wyobraźnia?

Chciałabym móc tak powiedzieć, ale rzeczywistość sprowadza nas na Ziemię dość szybko. Przyziemnie – ogranicza nas przede wszystkim budżet.

Często robimy niesamowite kreacje, a na końcu dowiadujemy się, że wygrała po prostu scena i ekran, czyli cena.

Przedstawiamy niesamowity program incentive, a wygrało po prostu przejazd i zwiedzanie lub czysty relaks.

Budżet nadal jest tym czynnikiem, który nas ogranicza najbardziej.



Trendy i kierunki rozwoju tego specyficznego produktu turystycznego – czy wszystko już było?

Wszystko już było, tylko dla tych, którzy się nie rozwijają i nie angażują w to, co robią. Dla pasjonatów żadna dziedzina nie staje się z czasem nudna, nawet po latach odkrywają coś nowego, a czym dalej sięga ich wzrok, tym więcej możliwości widzą.

Doświadczenie przynosi wspaniałą naukę, technologia, czy tak jak wspominałam wcześniej, nawet psychologia, otwierają nowe możliwości tworzenia coraz ciekawszych eventów.

Eventy oraz wyjazdy typu incentive travel to bardzo dynamicznie rozwijająca się dziedzina, która co roku zaskakuje nowościami. Nowe kierunki, nowe połączenia lotnicze, nowe miejsca, nowe historie i emocje. Tego też oczekują nasi klienci, a my, jako agencja, staramy się te oczekiwania spełniać i wyprzedzać.


Olga Krzemińska-Zasadzka,
managing director Agencji POWER

Ostatnie wpisy

Archiwum

Kategorie

Tagi

Przeczytaj również

EVENT MANAGER

Hania jest absolwentką kierunku Tourism Events Management na Northumbria University Newcastle.

Pochodzi znad morza, dlatego kocha naturę i aktywność na świeżym powietrzu. Lubi, jak dużo się dzieje, stąd praca przy organizacji eventów.

Jest otwarta i komunikatywna, a po pracy chętnie sięga po dobrą książkę i spędza czas z bliskimi. Podróże sprawiają jej wielką radość, a fotografowanie pięknych widoków stało się jej hobby. Jest także dyplomowaną wizażystką, która uwielbia podkreślać kobiecą urodę.

Incentive Project Manager

Absolwentka Prawa Europejskiego na UAMie. Ze studiów pozostała jej pasja do polityki zagranicznej i niechętna umiejętność wczytywania się w zapisy umowne. Fanka futbolu i amatorka snowboardu. Pochodzi znad morza, więc w razie wyboru „morze, czy góry?”, cóż nie ma dylematu (chyba, że w górach jest śnieg 😊).

Z Chin przywiozła słabość do ostrego jedzenia, z Nowej Zelandii miłość do rugby, z Tanzanii nie przywiozła likaon, więc wraca tam często by złapać go w obiektyw. W podróżach lubi adrenalinę, dobre jedzenie i ciekawych ludzi, więc na tych filarach buduje swoje programy.

POWER NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Nagroda Klientów – Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Nagroda MP Power Awards
– portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku
Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

18 maja 2018 roku bez okresu próbnego dołączyła do naszego zespołu Irenka. Srebrno-szary wyżeł wejmarski. Posiada zdolności przegryzania drobnych przedmiotów, jest mega szybka, więc na pewno sprawdzi się w naszym POWER-owym zespole.

Jest przyjazna dla Klientów i podwykonawców, szybko zjednuje sobie przyjaciół.

Na razie szkoli ją Dyrektor Stefan, ale szybko pnie się w szczeblach kariery.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

Stefanek jest członkiem naszego zespołu od 2008 roku. Zawsze jest pełen energii. Uwielbia pływanie /ratowanie ludzi/, tarzanie w śniegu i długie spacery. Radosny i przyjazny, jest wspaniałym psem towarzyszącym.

Dobrze toleruje towarzystwo ludzi wchodzących do firmy oraz dzieci. Oczywiście dobrych ludzi. Innym rzuca się do grdyki 😊 Koty uwielbia – ganiać 😊

Im jest starszy tym bardziej potrzebuje przytulania. Uwielbia „Pana kanapkę” przychodzącego do biura w porze lunchu 😊, duże kości i swoją Panią 😊

LOGISTIC MANAGER

Od wielu lat biega, czynnie biorąc udział w różnego rodzaju zawodach – od krótkich dystansów po biegi ultra – reprezentując klub Dogoń Grodzisk Mazowiecki. W wolnych chwilach (poza bieganiem) chodzi po górach, jeździ rowerem na średnich i dłuższych dystansach.

 

W planach ma zebranie brakujących materiałów i dokończenie swojej książki o Chorwacji, z którą jest emocjonalnie związany.

 

Z powodzeniem zorganizował mnóstwo różnego rodzaju eventów od spływów kajakowych, przez turnieje w kręgle, imprezy taneczne, warsztaty kulinarne czy wyścigi kartami, po akcje charytatywne.

W pracy stara się wykorzystać swoje ADHD, wyobraźnię, pomysłowość oraz poczucie humoru.

 

W czasie eventów jest jak podczas gry w szachy, przewiduje potrzeby klienta i planuje kilka ruchów do przodu. W dzieciństwie jego idolem był McGyver, więc zawsze ma ze sobą scyzoryk czy trytytki, a do tego po ojcu i dziadku jest złotą rączką.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

EVENT MANAGER

Przygoda Krzysztofa z eventami zaczęła się jeszcze na studiach od pokazw Sztuk Walki które w tamtym czasie trenował zapalczywie. Bardzo spodobał się mu klimat panujący wśród osób związanych organizacyjnie z eventami. Zobaczył tam ludzi pełnych pasji, profesjonalizmu i poświęcenia. Szybko zrozumiał, że to jest to, co chciałby robić w swoim życiu. Następnie przyszedł czas na koordynację poszczególnych odcinków i całościowe realizacje.

Mówi, że uwielbia czuć ten dreszczyk emocji przed realizacją, kiedy nie widać jeszcze zamierzonych efektów, a cała wizja jest wyłącznie w jego głowie.

Branża eventowa, jak sam to określa, daje mu możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach. Jego zdaniem dobry event manager musi mieć cechy Organizatora, Sprzedawcy, Negocjatora i przede wszystkim mieć wizję i pomysł na event. A elastyczność i kreatywność to standardowe umiejętności. Wielopłaszczyznowość tej pracy i fakt, że nigdy nie ma takich samych realizacji sprawia, że jest to dla niego wymarzone zajęcie.

Prywatnie ma dwie wielkie pasje. Są to podróże w nowe miejsca i sport. Nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej. Ciągle ma nowe zajawki, co sprawia, że ciężko za nim nadążyć. Dlatego jego ulubionym wyrażeniem, które w pełni wpisuje się w ramy pracy w branży eventowej to: „Sytuacja jest Dynamiczna”.

Zawodowo współpracował z takimi brandami jak: Seat, Bricomarche, WBK, 7N, Gaspol, a także z różnymi instytucjami, w tym kilkoma ministerstwami i kancelarią premiera. Ponadto koordynował również takie wydarzenia plenerowe jak choćby “Dni Warszawy”.

INCENTIVE DIRECTOR

Kiedy mówi, że pracuje w „incentivach” od 10 lat nikt jej nie wierzy. Ale tak jest naprawdę. Programy przygotowywane przez Jagodę są dowodem na to, że incentive to nie program, ale historie opowiedziane miejscami, ludźmi i emocjami. Jagoda wierzy, że tak jak za czasów braci Grimm – baśnie są opowieściami dla dorosłych i wyszukuje takie perełki w każdym miejscu na Świecie (i w Polsce), do którego zabiera uczestników wyjazdów. A jak ich nie znajdzie – to wymyśli.

Ta „opolska dzioucha” (z urodzenia) jest wulkanem pomysłów, tytanem pracy i ma delikatnego bzika na punkcie logistyki.

Miłością od pierwszego wejrzenia obdarzyła RPA, ale niezmiennie gorącym uczuciem darzy Karkonosze.

Jest głodna świata, ale jej ucieczką od codzienności jest działka i balkon, który rok rocznie zamienia z pasją w mini-ogród botaniczny.

EVENT DIRECTOR

Na studia, z rodzinnego Torunia, wyemigrowała do krainy pyr i koziołków. Na stałe osiedlając się jednak w stolicy. Z wykształcenia magister turystyki i rekreacji… z naciskiem na rekreację. Od 2017 roku w branży spotkań i wydarzeń /eventowej/ i wyjazdów motywacyjnych /incentive travel/.

Chętnie tworzy wyjazdy typu city break i wydarzenia w niestandardowych polskich przestrzeniach. Uwielbia odkrywać miejsca, które mają mało wspólnego z człowiekiem, a więcej z naturą i relaksem. Dlatego, jak tylko ma wolną chwilę ucieka przed korkami i dużym stężeniem smogu.

Zakochana w tatuażach, podróżach „na własną rękę” oraz swojej pracy. Uważa, że dobre jedzenie może uszczęśliwić człowieka (w kuchni daleko jej co prawda do Magdy Gessler – ale się stara)!

MANAGING DIRECTOR

Gdyby tylko klonowanie ludzi było legalne… Z pewnością jedną z pierwszych kandydatek do sklonowania byłaby Magda! Nie sposób jej nie lubić (czy nawet nie kochać). I to wcale nie dlatego, że rzuca uroki, ale dlatego że jej osobisty czar i ujmujący sposób bycia powodują, że chciałoby się ją pomnożyć co najmniej 6 razy.

Magda pozostaje wierna Agencji Power od samego początku jej istnienia, czyli od wyjazdów narciarskich w 1997 roku. Kilka lat temu zajmowała się prowadzeniem stron www oraz kampanii w sieciach społecznościowych, a obecnie jest odpowiedzialna za rozwój działu kart sportowych OK System oraz koordynację eventów dla Hoteli i Agencji.

Jest dla wszystkich przykładem pracowitości i sumienności, ale ma jedną słabość… Portugalię, którą pragnie poczuć całym sercem: poznać jej magiczne wąskie i strome uliczki, gdzie powstało fado i malownicze plaże z ukrytymi zatoczkami. Podróże małe i duże są dla nią największą pasją i siłą napędową. Jeśli więc w danym momencie nie pracuje to jest wielce prawdopodobne, że wyjechała poznawać świat.

PREZES POWER

Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO i managing director Agencja Power, Prezes Zarządu SOIT, członek – założyciel SBE, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, SKKP, a także site.

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”.

Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działała w Komisji Etyki w SOIT oraz Komisji Etyki SBE, Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała w kapitule międzynarodowego konkursu Eventex Awards.
W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /Top meetings Agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie.

Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała MP Power w kategorii Team-building, 2 razy była nominowana w kategorii „incentive”.

Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.

Występowała w roli prelegenta na wielu konferencjach gospodarczych i branżowych /MICE/ mi.in: Europejski Kongres Przedsiębiorczości, konferencji Event-Mix, konferencji Meetings Wek Poland, konferencji Event Biznes, w panelach dyskusyjnych MeetingPlanner.

Entuzjastka sportu, podróży i aktywności w każdym wydaniu: od narciarstwa i snowboardu, poprzez nurkowanie, windsurfing i kitesurfing, na off-roadzie i squashu kończąc / była 2gą rakietą Polski w squash-u przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters.

Razem z zespołem pasjonatów i profesjonalistów organizuje wydarzenia eventowe, wyjazdy typu incentive travel, szkolenia, imprezy sportowe, prestiżowe gale, konferencje i kongresy na terenie całej Polski i po za granicami kraju