Po raz czwarty spotkali się w Warszawie, w ramach Meetings Week Poland przedstawiciele branży spotkań.
Po raz czwarty spotkali się w Warszawie, w ramach Meetings Week Poland przedstawiciele branży spotkań. Wydarzenie jest połączeniem konferencji, warsztatów i debat związanych ze wszystkimi sektorami branży.
Celem cyklu jest edukacja, integracja oraz dyskusja zaprezentowany podczas otwierającej MWP konferencji prasowej, Kodeks etyki branży eventowej, opracowany i wydany przez Stowarzyszenie Branży Eventowej został zaprezentowanie w jednym czasie osób z całego środowiska. Ważnym aspektem konferencji jest także prezentacja narzędzi z zakresu branży spotkań i wydarzeń oraz możliwości ich biznesowego i efektywnego wykorzystania. Propozycja zagadnień i tematów poruszonych podczas tegorocznego Meetings Week Poland była bardzo różnorodna. Wśród nich znalazły się m.in. promocja Polski jako destynacji atrakcyjnej pod kątem organizacji międzynarodowych wydarzeń, inspiracjom motywującym do pracy event managera oraz niezbędnym w rozwoju biznesu i osobistym, w szczególności w branży spotkań, praktyki współpracy pomiędzy organizatorami wydarzanie a przedstawicielami obiektów czy kreacja jako element budowania. Meetings Week Poland to największe krajowe, wielodniowe wydarzenie, dedykowane środowiskom zawodowym, związanym z przemysłem spotkań. Stanowi swego rodzaju platformę wymiany doświadczeń, ale także okazję do dyskusji na temat potrzeb, przeszkód i priorytetów rozwoju tej branży.
Celem MWP jest zaprezentowanie rosnącej skali przemysłu spotkań w Polsce, jego znaczenia dla gospodarki. Meetings Week Poland jest organizowany od 2013 roku przez kluczowe stowarzyszenia i instytucje branży. W tym roku były to: Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) – koordynator MWP 2016, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” (SKKP), Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT), SITE Poland, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie, Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej, MeetingPlanner.pl oraz The Warsaw Voice Conferences. Od 2014 roku organizację wydarzenia wspiera jako honorowy partner Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Organizacja Konferencji
źródło: Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) – koordynator MWP 2016, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” (SKKP), Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT), SITE Poland, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie, Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej, MeetingPlanner.pl oraz The Warsaw Voice Conferences. Honorowy partner Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Podsumowanie Meetings Week Poland 2016 – Raport