Olga Krzemińska Zasadzka o eventach dla Nowy Marketing

Wywiadu dla magazynu Nowy Marketing udzieliła Olga Krzemińska-Zasadzka.


Wywiadu dla magazynu Nowy Marketing udzieliła Olga Krzemińska-Zasadzka.

Jakie były 3 najciekawsze akcje event marketingowe w tym roku w Polsce?

Najbardziej emocjonującym wydarzeniem minionego roku była dla mnie Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, która w 2019 roku zagrała po raz 27. W tym roku podczas tego wspaniałego „święta pomagania” doszło do tragedii, w wyniku której zmarł Prezydent Gdańska Paweł Adamowicz. To wydarzenie wszystkich nas poruszyło do głębi, a czas kiedy jesteśmy razem, kiedy wspólnie zbieramy środki na wspaniałe cele, stał się czasem smutku i żałoby. To wielki moment próby dla Fundacji WOŚP, Jurka Owsiaka i wszystkich jego współpracowników. To też moment, w którym ponownie zjednoczyliśmy się jako ludzie, aby razem nieść pomoc tym, którzy jej potrzebują. Tegoroczna Orkiestra zebrała rekordowe 92 mln złotych. Pokazaliśmy, że pomimo tragedii, jesteśmy silni, bo jesteśmy razem. WOŚP jest bliska naszym sercom i chcemy, aby grała do końca świata i o jeden dzień dłużej. 

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to dla mnie wzorcowe i bezsprzecznie najciekawsze wydarzenie na naszym rynku eventowym. W tej edycji w zbieraniu pieniędzy uczestniczyło ponad 1700 sztabów w całej Polsce i kilkadziesiąt kolejnych w różnych zakątkach świata. Na ulice z puszkami ruszyło ponad 120 tysięcy wolontariuszy. Akcja rozpoznawana jest na całym świecie i relacjonowana jest do wielu krajów naszego globu. No i Jurek Owsiak,  wspaniały człowiek, świetny manager. Człowiek, z którego warto brać przykład.

Drugim wydarzeniem, które zrobiło na mnie ogromne wrażenie był koncert Taco Hemingway’a i Dawida Podsiadło. To najbardziej wyczekiwany koncert polskich artystów tego roku, a może nawet i dekady. I warto było czekać. Obaj artyści udowodnili, że w Polsce gra się na światowym poziomie. Ogromne wrażenie zrobiła na mnie aranżacja sceny, która była jednym „gigantycznym” ekranem, mierzącym kilkanaście metrów wysokości i kilkadziesiąt szerokości. Z daleka ledwo można było dostrzec wykonawców, w czym pomagały dobrze przygotowane wizualizacje. A te, w szczególności na koncercie Taco, były wyjątkowo przemyślane i artystycznie dopracowane – idealnie dobrane do klimatu każdego z utworów. Obaj artyści postawili na spontaniczność i niebanalne rozwiązania. Dawid Podsiadło zaskoczył wszystkich swoją grą na pianie czy lecącymi z sufitu złotymi serpentynami. Kiedy już wszyscy myśleli, że to koniec, artyści wybiegli na scenę i ku zaskoczeniu wszystkich rozegrali mecz ping ponga. A w tłum poszybowały wielkie dmuchane piłki. Każdy z elementów tego spektaklu dopracowany był do perfekcji.

Trzecie wydarzenie, które zwróciło moją uwagę, to 10 edycja „Męskiego grania. Jak co roku, marka Żywiec zjednoczyła wspaniałych artystów i wykreowała nowe trendy muzyczne. Jak można się było spodziewać, był to wyjątkowy koncert pełen nieprzewidywalnych zdarzeń, w którym wzięli udział niemalże wszyscy wybitni artyści polskiej sceny muzycznej. 

Jakie były  wydarzenia w 2019 roku najmocniej wpływające na event marketing?

Moim zdaniem najważniejszymi polskimi wydarzeniami wpływającymi na event marketing są Meetings Week Poland, Forum Branży Eventowej, Event-Mix i Event Biznes. To wydarzenia, które od wielu lat wpływają na naszą branżę, pokazują i kreują nowe trendy, dają możliwość dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, spotkania ekspertów zarówno z Polski, jak i z całego świata. 

Najważniejsze wyzwania stojące przed event marketingiem w 2020 roku, to? Z jakimi problemami i zagadnieniami będziemy musieli się zmierzyć w 2020 roku?

Po pierwsze zarówno organizatorzy, jak i uczestnicy spotkań będą przywiązywali coraz większą wagę do kwestii związanych ze zrównoważonym rozwojem i zmianami klimatycznymi. Coraz częściej na spotkania wybierane będą lokalne destynacje, do których nie trzeba podróżować samolotem. Przywiązujemy coraz większą wagę do wydarzeń połączonych z ekologią, edukacją w zakresie ochrony środowiska. Przyglądamy się czy organizowane eventy, a także obiekty, w których gościmy wdrażają rozwiązania chroniące naszą planetę. To, moim zdaniem zadanie numer jeden na najbliższe lata.

W przyszłym roku zaostrzają się przepisy i regulacje prawne dotyczące wielu aspektów organizacji wydarzeń, jak np. wymogi dotyczące organizacji konferencji medycznych czy RODO. To tematy, nad którymi wszyscy musimy się pochylić i wdrożyć do naszej pracy.

Jeśli chodzi o rodzaje spotkań, to chociaż na pierwszym miejscu nadal pozostają spotkania „face to face”, to systematycznie wzrasta ilość oraz znaczenie spotkań hybrydowych i wirtualnych. Jest to związane z dynamicznym i stałym rozwojem technologii, która wykorzystywana jest już nie tylko do tworzenia aplikacji mobilnych. Na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań, które mogą pomóc nam w organizacji wydarzeń. Od uproszczenia logistyki, przez zapewnienie komunikacji w sytuacjach awaryjnych, po korzystanie z oprogramowania do rozpoznawania twarzy przy rejestracji czy do pomiaru skuteczności ustawienia stoiska wystawienniczego. Kluczem będzie wybranie odpowiedniego rozwiązania technologicznego i wdrożenie go do naszej realizacji.

Jakie nowinki technologiczne, trendy będą miały istotny wpływ na event marketing w Polsce w 2020 roku?

Jak już wspominałam bardzo duży wpływ na nasze życie zacznie mieć ekologia i to już się dzieje. W związku ze wzrostem świadomości społeczeństwa na temat nieodwracalnej degradacji środowiska naturalnego i alarmami ekologów, coraz więcej hoteli decyduje się na prowadzenie działalności w sposób bezpieczny i nieinwazyjny dla otoczenia. Obiekty, które podjęły decyzję o takiej formie działalności wprowadzają nowoczesne metody i urządzenia mające na celu polepszenie sytuacji ekologicznej w otoczeniu. Agencje eventowe i incentive dołączają się do akcji wybierając obiekty spełniające te standardy.

Wprowadzane są takie  działania, jak:

✓ segregacja śmieci oraz odpadów niebezpiecznych dla środowiska, 

✓ oszczędzanie energii elektrycznej i grzewczej, 

✓ ekonomiczne zarządzanie zasobami wodnymi i stosowanie detergentów przyjaznych środowisku,

✓ Green Wash, czyli zachęcanie gości do powtórnego korzystania z pościeli i ręczników,

✓ napoje podawane w szklanych, zwrotnych butelkach, 

✓ łazienki wypełniane są kosmetykami produkowanymi na bazie naturalnych składników w pojemnikach ulegających łatwej i szybkiej biodegradacji.

Najlepszy cytat/przesłanie roku:

Przesłanie, które towarzyszyło mi w mijającym roku, to słowa wypowiedziane przez Mahatmę Gandhiego: „Najpierw cię ignorują. Potem śmieją się z ciebie. Później z tobą walczą. Później wygrywasz.” Dodają mi one sił i wiary, w dążeniu do celów, które przed sobą stawiam.

Nagrody, artykuły i najlepsze chwile roku 2019

To był bardzo dobry rok dla mnie i całego zespołu Agencji Power. Jestem wdzięczna, że mogłam dzielić się swoją historią, wiedzą i doświadczeniem w wielu artykułach publikowanych w mediach branżowych, takich jak: Kongres Magazine, OOH Event, OOH Magazine, Tygrysy Biznesu, blog Think MICE czy Nowy Marketing. Szczególnie ważny i wyjątkowy był dla mnie wywiad opublikowany w THINK MICE, z wielu powodów zajął bardzo ważne miejsce w moim sercu.

Ogromną niespodzianką i radością było dla mnie to, że  wg Eventex Award zostałam uznana jedną ze 100 najbardziej wpływowych osób w branży eventowej w Europie, a nasza Agencja wg Kongres Magazine została jedną z najbardziej wpływowych agencji w Europie. To ogromny zaszczyt, uhonorowanie mojej wieloletniej pracy, a także ogromna dawka motywacji do kolejnych działań.

Nasz Agencja wzbiła się w tym roku na wyżyny swoich możliwości, wspólnie stworzyliśmy wspaniałe i kreatywne programy dla naszych klientów, rozwinęliśmy się technologicznie, a także biznesowo. Po raz kolejny otrzymaliśmy certyfikat Solidna Firma, a także nagrodę w kategorii Aplikacja Wyjazdowa Roku, nadawaną przez Wiadomości Turystyczne podczas World Travel Show. Nasi eksperci dołączyli do grona wykładowców Studium Event Management. A z Włączyliśmy się w 4 akcje charytatywne: Columbus Day z SOIT – organizowaną dla Fundacji Joanny Radziwił „Opiekuńcze Skrzydła”, która w tym roku zakończyła się rekordową zbiórką, Elfy SBE dla domu proadopcyjnego w Otwocku i Domu Dziecka w Biskupcu, site Poland dla Domu Samotnej Matki na Białołęce oraz „Zostań Aniołem” dla oddziałów onkologicznych dla dzieci.  

Jestem dumna z nas wszystkich, razem jako POWER TEAM zrobiliśmy kawał dobrej roboty.

Power Team

Ostatnie wpisy

Archiwum

Kategorie

Tagi

Przeczytaj również

EVENT MANAGER

Hania jest absolwentką kierunku Tourism Events Management na Northumbria University Newcastle.

Pochodzi znad morza, dlatego kocha naturę i aktywność na świeżym powietrzu. Lubi, jak dużo się dzieje, stąd praca przy organizacji eventów.

Jest otwarta i komunikatywna, a po pracy chętnie sięga po dobrą książkę i spędza czas z bliskimi. Podróże sprawiają jej wielką radość, a fotografowanie pięknych widoków stało się jej hobby. Jest także dyplomowaną wizażystką, która uwielbia podkreślać kobiecą urodę.

Incentive Project Manager

Absolwentka Prawa Europejskiego na UAMie. Ze studiów pozostała jej pasja do polityki zagranicznej i niechętna umiejętność wczytywania się w zapisy umowne. Fanka futbolu i amatorka snowboardu. Pochodzi znad morza, więc w razie wyboru „morze, czy góry?”, cóż nie ma dylematu (chyba, że w górach jest śnieg 😊).

Z Chin przywiozła słabość do ostrego jedzenia, z Nowej Zelandii miłość do rugby, z Tanzanii nie przywiozła likaon, więc wraca tam często by złapać go w obiektyw. W podróżach lubi adrenalinę, dobre jedzenie i ciekawych ludzi, więc na tych filarach buduje swoje programy.

POWER NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Nagroda Klientów – Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Nagroda MP Power Awards
– portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku
Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

18 maja 2018 roku bez okresu próbnego dołączyła do naszego zespołu Irenka. Srebrno-szary wyżeł wejmarski. Posiada zdolności przegryzania drobnych przedmiotów, jest mega szybka, więc na pewno sprawdzi się w naszym POWER-owym zespole.

Jest przyjazna dla Klientów i podwykonawców, szybko zjednuje sobie przyjaciół.

Na razie szkoli ją Dyrektor Stefan, ale szybko pnie się w szczeblach kariery.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

Stefanek jest członkiem naszego zespołu od 2008 roku. Zawsze jest pełen energii. Uwielbia pływanie /ratowanie ludzi/, tarzanie w śniegu i długie spacery. Radosny i przyjazny, jest wspaniałym psem towarzyszącym.

Dobrze toleruje towarzystwo ludzi wchodzących do firmy oraz dzieci. Oczywiście dobrych ludzi. Innym rzuca się do grdyki 😊 Koty uwielbia – ganiać 😊

Im jest starszy tym bardziej potrzebuje przytulania. Uwielbia „Pana kanapkę” przychodzącego do biura w porze lunchu 😊, duże kości i swoją Panią 😊

LOGISTIC MANAGER

Od wielu lat biega, czynnie biorąc udział w różnego rodzaju zawodach – od krótkich dystansów po biegi ultra – reprezentując klub Dogoń Grodzisk Mazowiecki. W wolnych chwilach (poza bieganiem) chodzi po górach, jeździ rowerem na średnich i dłuższych dystansach.

 

W planach ma zebranie brakujących materiałów i dokończenie swojej książki o Chorwacji, z którą jest emocjonalnie związany.

 

Z powodzeniem zorganizował mnóstwo różnego rodzaju eventów od spływów kajakowych, przez turnieje w kręgle, imprezy taneczne, warsztaty kulinarne czy wyścigi kartami, po akcje charytatywne.

W pracy stara się wykorzystać swoje ADHD, wyobraźnię, pomysłowość oraz poczucie humoru.

 

W czasie eventów jest jak podczas gry w szachy, przewiduje potrzeby klienta i planuje kilka ruchów do przodu. W dzieciństwie jego idolem był McGyver, więc zawsze ma ze sobą scyzoryk czy trytytki, a do tego po ojcu i dziadku jest złotą rączką.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

EVENT MANAGER

Przygoda Krzysztofa z eventami zaczęła się jeszcze na studiach od pokazw Sztuk Walki które w tamtym czasie trenował zapalczywie. Bardzo spodobał się mu klimat panujący wśród osób związanych organizacyjnie z eventami. Zobaczył tam ludzi pełnych pasji, profesjonalizmu i poświęcenia. Szybko zrozumiał, że to jest to, co chciałby robić w swoim życiu. Następnie przyszedł czas na koordynację poszczególnych odcinków i całościowe realizacje.

Mówi, że uwielbia czuć ten dreszczyk emocji przed realizacją, kiedy nie widać jeszcze zamierzonych efektów, a cała wizja jest wyłącznie w jego głowie.

Branża eventowa, jak sam to określa, daje mu możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach. Jego zdaniem dobry event manager musi mieć cechy Organizatora, Sprzedawcy, Negocjatora i przede wszystkim mieć wizję i pomysł na event. A elastyczność i kreatywność to standardowe umiejętności. Wielopłaszczyznowość tej pracy i fakt, że nigdy nie ma takich samych realizacji sprawia, że jest to dla niego wymarzone zajęcie.

Prywatnie ma dwie wielkie pasje. Są to podróże w nowe miejsca i sport. Nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej. Ciągle ma nowe zajawki, co sprawia, że ciężko za nim nadążyć. Dlatego jego ulubionym wyrażeniem, które w pełni wpisuje się w ramy pracy w branży eventowej to: „Sytuacja jest Dynamiczna”.

Zawodowo współpracował z takimi brandami jak: Seat, Bricomarche, WBK, 7N, Gaspol, a także z różnymi instytucjami, w tym kilkoma ministerstwami i kancelarią premiera. Ponadto koordynował również takie wydarzenia plenerowe jak choćby “Dni Warszawy”.

INCENTIVE DIRECTOR

Kiedy mówi, że pracuje w „incentivach” od 10 lat nikt jej nie wierzy. Ale tak jest naprawdę. Programy przygotowywane przez Jagodę są dowodem na to, że incentive to nie program, ale historie opowiedziane miejscami, ludźmi i emocjami. Jagoda wierzy, że tak jak za czasów braci Grimm – baśnie są opowieściami dla dorosłych i wyszukuje takie perełki w każdym miejscu na Świecie (i w Polsce), do którego zabiera uczestników wyjazdów. A jak ich nie znajdzie – to wymyśli.

Ta „opolska dzioucha” (z urodzenia) jest wulkanem pomysłów, tytanem pracy i ma delikatnego bzika na punkcie logistyki.

Miłością od pierwszego wejrzenia obdarzyła RPA, ale niezmiennie gorącym uczuciem darzy Karkonosze.

Jest głodna świata, ale jej ucieczką od codzienności jest działka i balkon, który rok rocznie zamienia z pasją w mini-ogród botaniczny.

EVENT DIRECTOR

Na studia, z rodzinnego Torunia, wyemigrowała do krainy pyr i koziołków. Na stałe osiedlając się jednak w stolicy. Z wykształcenia magister turystyki i rekreacji… z naciskiem na rekreację. Od 2017 roku w branży spotkań i wydarzeń /eventowej/ i wyjazdów motywacyjnych /incentive travel/.

Chętnie tworzy wyjazdy typu city break i wydarzenia w niestandardowych polskich przestrzeniach. Uwielbia odkrywać miejsca, które mają mało wspólnego z człowiekiem, a więcej z naturą i relaksem. Dlatego, jak tylko ma wolną chwilę ucieka przed korkami i dużym stężeniem smogu.

Zakochana w tatuażach, podróżach „na własną rękę” oraz swojej pracy. Uważa, że dobre jedzenie może uszczęśliwić człowieka (w kuchni daleko jej co prawda do Magdy Gessler – ale się stara)!

MANAGING DIRECTOR

Gdyby tylko klonowanie ludzi było legalne… Z pewnością jedną z pierwszych kandydatek do sklonowania byłaby Magda! Nie sposób jej nie lubić (czy nawet nie kochać). I to wcale nie dlatego, że rzuca uroki, ale dlatego że jej osobisty czar i ujmujący sposób bycia powodują, że chciałoby się ją pomnożyć co najmniej 6 razy.

Magda pozostaje wierna Agencji Power od samego początku jej istnienia, czyli od wyjazdów narciarskich w 1997 roku. Kilka lat temu zajmowała się prowadzeniem stron www oraz kampanii w sieciach społecznościowych, a obecnie jest odpowiedzialna za rozwój działu kart sportowych OK System oraz koordynację eventów dla Hoteli i Agencji.

Jest dla wszystkich przykładem pracowitości i sumienności, ale ma jedną słabość… Portugalię, którą pragnie poczuć całym sercem: poznać jej magiczne wąskie i strome uliczki, gdzie powstało fado i malownicze plaże z ukrytymi zatoczkami. Podróże małe i duże są dla nią największą pasją i siłą napędową. Jeśli więc w danym momencie nie pracuje to jest wielce prawdopodobne, że wyjechała poznawać świat.

PREZES POWER

Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO i managing director Agencja Power, Prezes Zarządu SOIT, członek – założyciel SBE, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, SKKP, a także site.

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”.

Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działała w Komisji Etyki w SOIT oraz Komisji Etyki SBE, Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała w kapitule międzynarodowego konkursu Eventex Awards.
W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /Top meetings Agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie.

Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała MP Power w kategorii Team-building, 2 razy była nominowana w kategorii „incentive”.

Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.

Występowała w roli prelegenta na wielu konferencjach gospodarczych i branżowych /MICE/ mi.in: Europejski Kongres Przedsiębiorczości, konferencji Event-Mix, konferencji Meetings Wek Poland, konferencji Event Biznes, w panelach dyskusyjnych MeetingPlanner.

Entuzjastka sportu, podróży i aktywności w każdym wydaniu: od narciarstwa i snowboardu, poprzez nurkowanie, windsurfing i kitesurfing, na off-roadzie i squashu kończąc / była 2gą rakietą Polski w squash-u przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters.

Razem z zespołem pasjonatów i profesjonalistów organizuje wydarzenia eventowe, wyjazdy typu incentive travel, szkolenia, imprezy sportowe, prestiżowe gale, konferencje i kongresy na terenie całej Polski i po za granicami kraju