ROLA WYJAZDÓW MOTYWACYJNYCH W CZASACH PRACY HYBRYDOWEJ

Weszliśmy w erę pracy hybrydowej. Część z nas wraca do biur, część będzie pracować w modelu mieszanym, część przejdzie na pracę zdalną. Apetyt firm na podróże się nie zmienił. Jednak powrót do podróży służbowych i motywacyjnych nie będzie już powrotem do rzeczywistości, jaką znamy sprzed pandemii.

Pandemia nie powstrzymuje korporacji przed planowaniem wyjazdów motywacyjnych, wskazują badania przeprowadzone w kwietniu tego roku przez amerykańską Fundację SITE. 94% czołowych korporacji nadal zamierza organizować tego typu podróże pomimo przerwy w branży spowodowanej pandemią. Firmy nadal będą wykorzystywać wyjazdy motywacyjne w swoich programach nagradzania pracowników. Ponadto w takiej sytuacji, kiedy na co dzień coraz rzadziej widzimy się w biurze, okazją do wzmocnienia relacji i zaufania będą właśnie wyjazdy motywacyjne.

Jak wiele zmieniła pandemia w świecie podróży służbowych, motywacyjnych, targów i konferencji? Zmieniły się oczekiwania, kierunki, wymogi, infrastruktura. Wyniki przeprowadzonego przez SITE badania wykazały również, że to czynniki bezpieczeństwa są obecnie najważniejszym elementem przy wyborze celu podróży motywacyjnych, podczas gdy przed pandemią badanie Incentive Travel Industry Index wskazywało infrastrukturę taką jak hotele i kurorty jako główny czynnik przy wyborze miejsca docelowego. To jedna z wielu kwestii, które zmieniły się w wyniku pandemii. Jakie jeszcze zmiany przyniósł ten czas?

Moje podsumowanie tego, co zmieniło się w branży eventowej i relacjach biznesowych podczas pandemii oraz jakie wnioski wyciągnęliśmy z tego trudnego okresu, mogłabym przedstawić w ten sposób:

Nie wszystko możemy przenieść do online’u
W wyniku pandemii z open space’u, spotkań i lunchów przenieśliśmy się do zoomowych i teamsowych okienek. Chociaż duży odsetek spotkań może odbywać się wirtualnie i nadal będzie odbywał się w ten sposób, ponieważ pozwoli to zaoszczędzić nie tylko czas, ale i pieniądze dla firm, imprezy i wyjazdy motywacyjne nigdy nie przyniosą takiego samego efektu, jak w przypadku spotkań osobistych. W dłuższej perspektywie części doświadczeń związanych ze współpracą międzyludzką i biznesową nie da się zastąpić działaniami online, bo to właśnie interakcje twarzą w twarz przyczyniają się do szybszego budowania zaufania. Badania wskazują, że 1 godzina bezpośredniej interakcji jest warta 5 godzin wideokonferencji, 10 godzin rozmów telefonicznych i 20 e-maili. Silne relacje biznesowe nawiązywane są właśnie podczas spotkań na żywo.

Eventy online staną się częścią eventowego krajobrazu również po pandemii,
choć już teraz wiemy, że tylko w pewnym stopniu, bo emocji uczestników, doświadczenia chwili i kontaktu interpersonalnego nie da się przenieść do świata online.

Zaufanie procentuje
Pandemia COVID-19 bardzo mocno wpłynęła na zmianę naszych relacji biznesowych wewnątrz firm oraz między firmami. Niekorzystne, szybko zmieniające się sytuacje rynkowe, takie jak pandemia, stanowią prawdziwą próbę dla partnerstwa biznesowego.

Po istnym tsunami, jakie przeżyliśmy w branży MICE (skrót od ang. Meetings, Incentive, Conference, Events), mogę stwierdzić, że zaufanie i komunikacja są podstawą przetrwania biznesu w niepewnych czasach. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że w przetrwaniu tego trudnego dla naszej branży okresu pomogły nam wcześniej wypracowane relacje. Relacje z klientami, kontrahentami, podmiotami współpracującymi z nami przy obsłudze eventów i te wypracowane w ramach stowarzyszeń branżowych. Myślę, że pandemia uświadomiła nam to, jak ważne jest budowanie kontaktów. W obliczu dużych wyzwań musimy działać razem, stawiać na zaufanie, wiarygodność i uczciwość oraz szukać tego, co nas łączy, a nie co nas dzieli.

Adaptacja to klucz do rozwoju
W trakcie pandemii jako branża byliśmy zamknięci, ale to nie znaczy, że nie działaliśmy. W tym czasie postawiliśmy na edukowanie się i wypracowywanie nowych rozwiązań, które pozwolą rozpocząć działalność i wyjazdy, jak już staną się one możliwe. Wiedzieliśmy, że musimy być przygotowani na moment otwarcia się branży, ponieważ wielu naszych klientów będzie chciało od razu realizować zamrożone dotychczas plany wyjazdów motywacyjnych. Mimo że nasza branża była uśpiona, my nie przespaliśmy tego czasu, ale aktywnie planowaliśmy, zarówno w branży, jak i podczas rozmów z klientami, badając nowe potrzeby, podtrzymując kontakty.

W takich trudnych czasach celem samym w sobie jest wytrwanie, przeprawienie się przez każdą przeszkodę, uczenie się i zdobywanie wiedzy. Nie do przecenienia była współpraca branży w ramach stowarzyszeń branżowych. Wspólnie szukaliśmy nowych rozwiązań, które będą odpowiadać zmianom uwarunkowań logistycznych i sanitarnych.

Stowarzyszenia branżowe w trakcie pandemii jednoczyły branżę na dwa sposoby. Po pierwsze umożliwiły wypracowanie wspólnego stanowiska w rozmowach z rządem. Taką rolę spełniła powołana podczas pandemii Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń zrzeszająca stowarzyszenia i izby z sektora MICE, która reprezentowała branżę w negocjacjach z przedstawicielami rządowymi. Nigdy wcześniej mówienie jednym głosem nie było tak ważne w naszej branży, jak właśnie podczas pandemii.

Po drugie stowarzyszenia branżowe umożliwiły przestrzeń do wypracowania nowych standardów obsługi i jakości. Obecnie fakt, że firma eventowa działa w ramach stowarzyszeń, jest zapewnieniem jakości obsługi i przystosowania się do nowych warunków. Mam tu na myśli takie stowarzyszenia jak SOIT (Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel), SKKP (Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce), KAEN (Klub Agencji Eventowych) działający przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych czy SITE, międzynarodowa organizacja zrzeszająca w Polsce firmy z sektora incentive travel.

To jest czas na odbudowę relacji
Firmy w trakcie pandemii instynktownie wycofują się, zasłaniając się niepewnością, co prowadzi do osłabienia więzi z klientami i mniejszej liczby transakcji biznesowych.

Jednak to, w jaki sposób firma podchodzi do przeciwności losu, kształtuje szansę na sukces wynikający ze zmiany sytuacji. Sukces nigdy nie pochodzi z paniki czy z przygnębienia, tylko z podejmowania decyzji o tym, jak dalej budować relacje i umacniać je, zwłaszcza w trudnych czasach. Firmy, które stawiają na relacje, pójdą naprzód, a kiedy sytuacja się unormuje, będą w stanie odnieść dalsze sukcesy.

Wraz z nowymi możliwościami rynkowymi pojawi się wzrost wynikający z tych trwałych relacji biznesowych. Dlatego właśnie relacje i partnerstwo to obszary, w które zawsze powinniśmy inwestować. Myślę więc, że nadal mamy wiele do nadrobienia na płaszczyźnie relacji zawodowych i biznesowych.

Podróże krajowe to nowy egzotyczny kierunek
Pandemia nauczyła nas również inaczej myśleć o eventach. Z rozmów z klientami i kolegami z branży wynika, że zmieniły się oczekiwania odbiorców. Zaczęliśmy dostrzegać potencjał miejsc bliskich, nawet krajowych. Skupiamy się na ciekawym programie i jakości usług. Przełamaliśmy pewne stereotypy i dziś w kierunkach wyjazdów motywacyjnych, dotychczas pomijanych, szukamy niezapomnianych doświadczeń.

Według naukowców takich jak Fabio Carbone wchodzimy w epokę turystyki nastawionej na człowieka, a nie na cel podróży. Bardziej istotne będą więc aktywności podejmowane w danym miejscu niż samo to miejsce. Zdaniem naukowca wzrośnie również zainteresowanie turystyką w celu poprawy relacji, wolontariatu czy turystyki pokojowej. Widzimy przez to, że jeszcze bardziej liczy się to z kim, a nie dokąd. Nie bez znaczenia w nowej postpandemicznej rzeczywistości będzie również wpływ środowiskowy. Liczymy na to, że z czasem nasze podróże będą bardziej przyjazne dla środowiska, ponieważ dziś w branży coraz więcej się mówi o śladzie węglowym i coraz więcej firm przyjmuje politykę ekologiczną.

Podróże służbowe, czyli powrót do nowej rzeczywistości
Podróże służbowe doświadczyły wielkiego ciosu podczas pandemii. Wiele biur działa w formie hybrydowej, co ogranicza podróżowanie. Z raportu Deloitte wynika, że trudno jest też poprosić pracowników o wyjazdy służbowe. Jednak imperatywy związane z konkurencją i rozwojem spowodują konieczność wznowienia tych podróży. Jednak zostaną one na nowo ocenione na podstawie ich wpływu na wyniki finansowe, tego, jak dobrze można je zastąpić powszechnie stosowanymi dziś platformami komunikacyjnymi oraz możliwości uniknięcia niekorzystnego wpływu na środowisko.

Patrząc na przyszłość podróży służbowych, dostrzegamy wiele obszarów potencjalnych długoterminowych zmian. Przede wszystkim jeszcze długo możemy mieć do czynienia z rygorystycznymi, a czasem nieprzewidywalnymi wymogami wjazdowymi do poszczególnych krajów. Dlatego teraz zmieniła się siatka połączeń.

Bezpieczne podróże
Pandemia COVID-19 zmieniła standardy bezpieczeństwa sanitarnego i wymagania zdrowia publicznego. Nowe wymogi dotyczące czyszczenia obiektów noclegowych będą coraz lepiej uregulowane. Przyciski, klamki, drzwi, meble, przełączniki, piloty i inne często dotykane przedmioty muszą być odpowiednio wyczyszczone i zdezynfekowane po każdym użyciu. Maski na twarz, środki do dezynfekcji rąk i inny sprzed higieniczny powinien być zawsze dostępny dla gości. Hotele wprowadziły też innowacje w obsłudze recepcji, które umożliwiają powitanie gości w sposób bezdotykowy.

Podróże bezpieczniejsze to podróże droższe, ale warto także zauważyć, że dzięki niektórym rozwiązaniom wzrósł komfort podróżowania dla klientów: gości w restauracjach jest mniej, mniej też jest osób na plażach i w miejscach zwiedzania. Jest spokojniej i czyściej. Na znaczeniu zyskało nasze bezpieczeństwo i zdrowie. Zmieniły się również oferty ubezpieczeń grupowych, a organizatorzy są także zobowiązani odprowadzać składki do Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego i Turystycznego Funduszu Pomocowego, co poprawia jakość podróży.

Powszechna dostępność szczepionek przeciwko COVID-19 jest kluczowym elementem ożywienia branży podróży korporacyjnych, ale także przedstawia nową politykę, z którą firmy muszą się zmierzyć. Nadal dyskusyjna jest kwestia, czy pracodawca może wymagać od pracownika pełnego zaszczepienia się. Dziś, aby umożliwić podróże całego zespołu, często planujemy inne trasy podróży do miejsc docelowych dla zaszczepionych i niezaszczepionych uczestników organizowanych przez nas wyjazdów motywacyjnych.

Dla Tygrysów Biznesu mówiła: Ola Krzemińska-Zasadzka – Prezes Agencji POWER oraz Prezes SOIT

Ostatnie wpisy

Archiwum

Kategorie

Tagi

Przeczytaj również

EVENT MANAGER

Hania jest absolwentką kierunku Tourism Events Management na Northumbria University Newcastle.

Pochodzi znad morza, dlatego kocha naturę i aktywność na świeżym powietrzu. Lubi, jak dużo się dzieje, stąd praca przy organizacji eventów.

Jest otwarta i komunikatywna, a po pracy chętnie sięga po dobrą książkę i spędza czas z bliskimi. Podróże sprawiają jej wielką radość, a fotografowanie pięknych widoków stało się jej hobby. Jest także dyplomowaną wizażystką, która uwielbia podkreślać kobiecą urodę.

Incentive Project Manager

Absolwentka Prawa Europejskiego na UAMie. Ze studiów pozostała jej pasja do polityki zagranicznej i niechętna umiejętność wczytywania się w zapisy umowne. Fanka futbolu i amatorka snowboardu. Pochodzi znad morza, więc w razie wyboru „morze, czy góry?”, cóż nie ma dylematu (chyba, że w górach jest śnieg 😊).

Z Chin przywiozła słabość do ostrego jedzenia, z Nowej Zelandii miłość do rugby, z Tanzanii nie przywiozła likaon, więc wraca tam często by złapać go w obiektyw. W podróżach lubi adrenalinę, dobre jedzenie i ciekawych ludzi, więc na tych filarach buduje swoje programy.

POWER NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Nagroda Klientów – Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Nagroda MP Power Awards
– portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku
Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

18 maja 2018 roku bez okresu próbnego dołączyła do naszego zespołu Irenka. Srebrno-szary wyżeł wejmarski. Posiada zdolności przegryzania drobnych przedmiotów, jest mega szybka, więc na pewno sprawdzi się w naszym POWER-owym zespole.

Jest przyjazna dla Klientów i podwykonawców, szybko zjednuje sobie przyjaciół.

Na razie szkoli ją Dyrektor Stefan, ale szybko pnie się w szczeblach kariery.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

Stefanek jest członkiem naszego zespołu od 2008 roku. Zawsze jest pełen energii. Uwielbia pływanie /ratowanie ludzi/, tarzanie w śniegu i długie spacery. Radosny i przyjazny, jest wspaniałym psem towarzyszącym.

Dobrze toleruje towarzystwo ludzi wchodzących do firmy oraz dzieci. Oczywiście dobrych ludzi. Innym rzuca się do grdyki 😊 Koty uwielbia – ganiać 😊

Im jest starszy tym bardziej potrzebuje przytulania. Uwielbia „Pana kanapkę” przychodzącego do biura w porze lunchu 😊, duże kości i swoją Panią 😊

LOGISTIC MANAGER

Od wielu lat biega, czynnie biorąc udział w różnego rodzaju zawodach – od krótkich dystansów po biegi ultra – reprezentując klub Dogoń Grodzisk Mazowiecki. W wolnych chwilach (poza bieganiem) chodzi po górach, jeździ rowerem na średnich i dłuższych dystansach.

 

W planach ma zebranie brakujących materiałów i dokończenie swojej książki o Chorwacji, z którą jest emocjonalnie związany.

 

Z powodzeniem zorganizował mnóstwo różnego rodzaju eventów od spływów kajakowych, przez turnieje w kręgle, imprezy taneczne, warsztaty kulinarne czy wyścigi kartami, po akcje charytatywne.

W pracy stara się wykorzystać swoje ADHD, wyobraźnię, pomysłowość oraz poczucie humoru.

 

W czasie eventów jest jak podczas gry w szachy, przewiduje potrzeby klienta i planuje kilka ruchów do przodu. W dzieciństwie jego idolem był McGyver, więc zawsze ma ze sobą scyzoryk czy trytytki, a do tego po ojcu i dziadku jest złotą rączką.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

EVENT MANAGER

Przygoda Krzysztofa z eventami zaczęła się jeszcze na studiach od pokazw Sztuk Walki które w tamtym czasie trenował zapalczywie. Bardzo spodobał się mu klimat panujący wśród osób związanych organizacyjnie z eventami. Zobaczył tam ludzi pełnych pasji, profesjonalizmu i poświęcenia. Szybko zrozumiał, że to jest to, co chciałby robić w swoim życiu. Następnie przyszedł czas na koordynację poszczególnych odcinków i całościowe realizacje.

Mówi, że uwielbia czuć ten dreszczyk emocji przed realizacją, kiedy nie widać jeszcze zamierzonych efektów, a cała wizja jest wyłącznie w jego głowie.

Branża eventowa, jak sam to określa, daje mu możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach. Jego zdaniem dobry event manager musi mieć cechy Organizatora, Sprzedawcy, Negocjatora i przede wszystkim mieć wizję i pomysł na event. A elastyczność i kreatywność to standardowe umiejętności. Wielopłaszczyznowość tej pracy i fakt, że nigdy nie ma takich samych realizacji sprawia, że jest to dla niego wymarzone zajęcie.

Prywatnie ma dwie wielkie pasje. Są to podróże w nowe miejsca i sport. Nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej. Ciągle ma nowe zajawki, co sprawia, że ciężko za nim nadążyć. Dlatego jego ulubionym wyrażeniem, które w pełni wpisuje się w ramy pracy w branży eventowej to: „Sytuacja jest Dynamiczna”.

Zawodowo współpracował z takimi brandami jak: Seat, Bricomarche, WBK, 7N, Gaspol, a także z różnymi instytucjami, w tym kilkoma ministerstwami i kancelarią premiera. Ponadto koordynował również takie wydarzenia plenerowe jak choćby “Dni Warszawy”.

INCENTIVE DIRECTOR

Kiedy mówi, że pracuje w „incentivach” od 10 lat nikt jej nie wierzy. Ale tak jest naprawdę. Programy przygotowywane przez Jagodę są dowodem na to, że incentive to nie program, ale historie opowiedziane miejscami, ludźmi i emocjami. Jagoda wierzy, że tak jak za czasów braci Grimm – baśnie są opowieściami dla dorosłych i wyszukuje takie perełki w każdym miejscu na Świecie (i w Polsce), do którego zabiera uczestników wyjazdów. A jak ich nie znajdzie – to wymyśli.

Ta „opolska dzioucha” (z urodzenia) jest wulkanem pomysłów, tytanem pracy i ma delikatnego bzika na punkcie logistyki.

Miłością od pierwszego wejrzenia obdarzyła RPA, ale niezmiennie gorącym uczuciem darzy Karkonosze.

Jest głodna świata, ale jej ucieczką od codzienności jest działka i balkon, który rok rocznie zamienia z pasją w mini-ogród botaniczny.

EVENT DIRECTOR

Na studia, z rodzinnego Torunia, wyemigrowała do krainy pyr i koziołków. Na stałe osiedlając się jednak w stolicy. Z wykształcenia magister turystyki i rekreacji… z naciskiem na rekreację. Od 2017 roku w branży spotkań i wydarzeń /eventowej/ i wyjazdów motywacyjnych /incentive travel/.

Chętnie tworzy wyjazdy typu city break i wydarzenia w niestandardowych polskich przestrzeniach. Uwielbia odkrywać miejsca, które mają mało wspólnego z człowiekiem, a więcej z naturą i relaksem. Dlatego, jak tylko ma wolną chwilę ucieka przed korkami i dużym stężeniem smogu.

Zakochana w tatuażach, podróżach „na własną rękę” oraz swojej pracy. Uważa, że dobre jedzenie może uszczęśliwić człowieka (w kuchni daleko jej co prawda do Magdy Gessler – ale się stara)!

MANAGING DIRECTOR

Gdyby tylko klonowanie ludzi było legalne… Z pewnością jedną z pierwszych kandydatek do sklonowania byłaby Magda! Nie sposób jej nie lubić (czy nawet nie kochać). I to wcale nie dlatego, że rzuca uroki, ale dlatego że jej osobisty czar i ujmujący sposób bycia powodują, że chciałoby się ją pomnożyć co najmniej 6 razy.

Magda pozostaje wierna Agencji Power od samego początku jej istnienia, czyli od wyjazdów narciarskich w 1997 roku. Kilka lat temu zajmowała się prowadzeniem stron www oraz kampanii w sieciach społecznościowych, a obecnie jest odpowiedzialna za rozwój działu kart sportowych OK System oraz koordynację eventów dla Hoteli i Agencji.

Jest dla wszystkich przykładem pracowitości i sumienności, ale ma jedną słabość… Portugalię, którą pragnie poczuć całym sercem: poznać jej magiczne wąskie i strome uliczki, gdzie powstało fado i malownicze plaże z ukrytymi zatoczkami. Podróże małe i duże są dla nią największą pasją i siłą napędową. Jeśli więc w danym momencie nie pracuje to jest wielce prawdopodobne, że wyjechała poznawać świat.

PREZES POWER

Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO i managing director Agencja Power, Prezes Zarządu SOIT, członek – założyciel SBE, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, SKKP, a także site.

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”.

Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działała w Komisji Etyki w SOIT oraz Komisji Etyki SBE, Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała w kapitule międzynarodowego konkursu Eventex Awards.
W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /Top meetings Agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie.

Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała MP Power w kategorii Team-building, 2 razy była nominowana w kategorii „incentive”.

Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.

Występowała w roli prelegenta na wielu konferencjach gospodarczych i branżowych /MICE/ mi.in: Europejski Kongres Przedsiębiorczości, konferencji Event-Mix, konferencji Meetings Wek Poland, konferencji Event Biznes, w panelach dyskusyjnych MeetingPlanner.

Entuzjastka sportu, podróży i aktywności w każdym wydaniu: od narciarstwa i snowboardu, poprzez nurkowanie, windsurfing i kitesurfing, na off-roadzie i squashu kończąc / była 2gą rakietą Polski w squash-u przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters.

Razem z zespołem pasjonatów i profesjonalistów organizuje wydarzenia eventowe, wyjazdy typu incentive travel, szkolenia, imprezy sportowe, prestiżowe gale, konferencje i kongresy na terenie całej Polski i po za granicami kraju