Tymczasem w piątek nasz dzielny Incentive Manager Piotr – odebrał srebrną statuetkę dla Agencji POWER w programie „Solidna Firma”.
9 lutego nasz dzielny Incentive Manager Piotr – odebrał srebrną statuetkę dla Agencji POWER w programie „Solidna Firma 2017”.
Certyfikaty Solidna Firma to specjalne wyróżnienie dla firm poświadczające rzetelność i wiarygodność przedsiębiorstwa. Certyfikaty opatrzone są oryginalnymi podpisami członków Kapituły Programu. Certyfikat został zaprojektowany przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych.
Srebrny Certyfikat to specjalne wyróżnienie dla firm, które trzykrotnie pomyślnie przeszły proces weryfikacji.
Cele Programu Solidna Firma
- Propagowanie zasad etyki, takich jak: rzetelność, uczciwość i terminowość w kontaktach między partnerami gospodarczymi.
- Promowanie najlepszych firm jako partnerów dla: konsumentów, podmiotów gospodarczych oraz instytucji państwowych.
- Tworzenie świadomości o współodpowiedzialności za środowisko naturalne; propagowanie działań proekologicznych i prospołecznych.
- Promowanie firm przestrzegających praw konsumenta i zasad wolnej konkurencji.
- Wzmocnienie patriotyzmu gospodarczego i pomoc techniczna w pierwszych latach członkostwa Polski w Unii Europejskiej.
- Zapewnienie preferencji, ulg i przywilejów grupie firm uzyskujących godło Solidna Firma.
Natura Programu Solidna Firma
Program Gospodarczo-Konsumencki Solidna Firma, to system oceny i weryfikacji przedsiębiorstw przez ekspertów, konsumentów i partnerów gospodarczych. Rozpoczyna się od dobrowolnego poddania się przez przedsiębiorców zewnętrznej uproszczonej analizie finansowej, a kończy uzyskaniem prestiżowego tytułu 'Solidnej Firmy’.
PODSTAWOWYM WARUNKIEM UCZESTNICTWA FIRMY W PROGRAMIE jest prowadzenie działalności od co najmniej dwóch lat i co najmniej przez ten czas:
- terminowe rozliczenia z kontrahentami i pracownikami;
- terminowe regulowanie płatności z tytułu podatków, ceł, należności wobec ZUS, opłat leasingowych i należności kredytowych;
- brak wyroków zasądzających w sprawach o nieuregulowane należności;
- przestrzeganie prawa pracy oraz zasad BHP;
- przestrzeganie praw konsumenta i terminowe wywiązywanie się ze zobowiązań reklamacyjnych.