24 lutego mieliśmy przyjemność wesprzeć naszego Klienta w organizacji Kongresu Departamentu Sieci Sprzedaży.
Agencja była odpowiedzialna za scenografię i techniczną oprawę całego wydarzenia. Z racji tego, że wydarzenie drugi raz gościło w tym samym miejscu, mieliśmy za zadanie całkowicie odmienić przestrzeń i sprawić, żeby Goście poczuli się wyjątkowo. Zdecydowaliśmy, że postawimy na efekty multimedialne – kurtyny i podwieszane diody LED mówiąc żargonem eventowym „zrobiły robotę”. Efekt został osiągnięty, Klient zadowolony – czego chcieć więcej?
Współpraca przy takim projekcie i z takim Klientem to czysta przyjemność.
Polecamy się na przyszłość!
Dlaczego przedsiębiorcy organizują prestiżowe kongresy w Warszawie?
Przedstawiciele szanowanych firm, sale pełne słuchaczy, a przed nimi na scenie jedna osoba, która skupia całą uwagę. To właśnie kongres – jedno z najczęściej organizowanych wydarzeń w Warszawie. W tym roku odbędą się m.in. Kongres Badaczy Rynku i Opinii, Nowy Kongres Online Marketing, Kongres Konsument, Kongres Rodo, Kongres Bezpiecznego Biznesu, Kongres Zaufania. Jak co roku odbędzie się również Program Ambasadorów Kongresów Polskich organizowany od 1998 roku przez SKKP.
Kongres – co to takiego? W teorii funkcjonuje jako zjazd przedstawicieli różnego rodzaju nauk np. ekonomicznych, politycznych czy choćby marketingowych. Tematyka kongresu jest jedna, z góry ustalona po to, by do prelekcji zaprosić tylko prawdziwe autorytety danej dziedziny. Dlaczego organizacja kongresów stała się w Warszawie tak popularna?
Dlatego, że żyjemy w czasach, w których z jednej strony występuje szum informacyjny, a z drugiej wartościowa informacja jest na wagę złota. Każdy kto taką posiada może poczuć się jak właściciel kopalni cennego kruszcu. Wiedza to właśnie to co najcenniejsze w kongresie. Zorganizowanie takiego w Warszawie to jeden z najlepszych sposobów, by potwierdzić długo wypracowywany wizerunek eksperta w swojej branży i podzielić się unikalną wiedzą z innymi specjalistami.
Jak wiele to znaczy dla firmy wiedzą działy marketingu planujące organizację kongresu. W Warszawie wizerunek eksperta to dziś prawdziwa wygrana. Pomaga w nieagresywny sposób dotrzeć do klienta i najłatwiej przedziera się przez gąszcz nic niewnoszących reklam. Jest też asem w rękawie firm, które zdają sobie sprawę, że dobra cena za towar czy usługę to dziś nawet nie połowa sukcesu. Na rynku wygrywają oczywiście ci z największym doświadczeniem i wyjątkowymi osiągnięciami na koncie.
Propagowanie najświeższej i najdokładniejszej wiedzy to nie wszystko. Organizacja kongresu w Warszawie jest doskonałą okazją do realizacji celów i zadań nie tylko pojedynczych firm, ale i całych klastrów. W jaki sposób? Wraz z wiedzą branżową można przekazywać dokładnie wyselekcjonowane informacje o wartościach swojej firmy. Dobrym przykładem może być choćby udział Orange Polska we wspomnianym Kongresie Profesjonalistów Public Relations podczas którego gigant przedstawił swój przepis na dobry event promując jednocześnie te zorganizowane przez siebie.
Jak więc zorganizować kongres w Warszawie, by pozytywnie wpłynął na wizerunek firmy? Przede wszystkim należy nadać wydarzeniu odpowiedniego prestiżu zapraszając najlepszych specjalistów danej branży. Warto dokładnie prześledzić osiągnięcia firm, których przedstawicieli chce się zaprosić – kongres z założenia ma jeden temat przewodni, w którym prelegenci po prostu muszą być ekspertami. Tematykę warto skonsultować ze wszystkimi uczestnikami i osadzić w kontekście aktualnych trendów lub wydarzeń.
Kongres w Warszawie to dziś wyjątkowo prestiżowe wydarzenie. Wizerunek eksperta potwierdzi nawet taki zorganizowany na niewielką skalę, a bogaty w treść merytoryczną. Dzięki temu można kształtować opinie klientów, a o taki zaszczyt zawsze warto się postarać.
W celu skutecznego zapraszania do naszego kraju międzynarodowych konferencji i kongresów powstał Program Ambasadorów Kongresów Polskich zainicjowany w roku 1998 przez Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” a obecnie realizowany wspólnie z Polską Organizacją Turystyczną.
Poprzez ten program doceniane i wyróżnione są te osoby, dzięki którym zrealizowano w naszym kraju imprezy międzynarodowe o szczególnym znaczeniu. Jak pokazuje praktyka, w pozyskiwaniu konferencji i kongresów międzynarodowych do danego kraju, kluczową rolę odgrywać mogą osoby pełniące różnorodne funkcje we władzach stowarzyszeń i organizacji międzynarodowych, a także naukowcy oraz działacze organizacji profesjonalnych czy biznesmeni, którzy pracują z partnerami zagranicznymi. Wszyscy oni – przy okazji swoich zawodowych kontaktów – mogą uzyskiwać informacje o potencjalnym zainteresowaniu Polską jako miejscem ewentualnego spotkania kongresowego, a następnie rekomendować podjęcie działań promocyjnych wobec danego partnera zagranicznego.
Dla w pełni efektywnego rozwijania turystyki biznesowej, a przede wszystkim pozyskiwania zagranicznych imprez biznesowych, niezbędne było utworzenie Convention Bureaux, czyli Biur Promocji Konferencji i Kongresów. Działają one już w dziesięciu miastach Polski, a na szczeblu centralnym istnieje Poland Convention Bureau w ramach Polskiej Organizacji Turystycznej. Program Ambasadorów Kongresów Polskich zapewnia merytoryczną i materialną pomoc dla przedstawicieli świata nauki, kultury, gospodarki, organizacji samorządowych i pozarządowych, w pozyskiwaniu imprez konferencyjnych i kongresowych dla Polski.
Ambasadorom kongresów zaoferowane mogą być m.in. bieżące informacje o centrach kongresowych, profesjonalnych organizatorach kongresów, wydarzeniach i atrakcjach, ulgach i ułatwieniach oferowanych przez władze miast. Oferowane jest doradztwo w zakresie przygotowania kongresu, w tym projektu budżetu lub pomocy przy wypełnianiu wniosku przetargowego, a także realizacji całości lub wybranych części wydarzenia. Możliwe jest także przygotowanie stoiska promocyjnego podczas zagranicznej imprezy profesjonalnej, na której promowana jest Polska, jako miejsce kolejnego kongresu.
Nominacje do tego honorowego tytułu Ambasadora Kongresów zgłaszać mogą m.in. uczelnie i jednostki Polskiej Akademii Nauk oraz środowiska profesjonalnie związane z przemysłem spotkań. Raz w roku zatwierdza je Kapituła Programu skupiająca wybitne postaci polskiego świata nauki gospodarki i kultury. Kapituła Programu, która jest wybierana raz na 3 lata, spośród licznych zgłoszeń wyłania w każdej edycji 20 Ambasadorów Kongresów Polskich – osób, które w swych międzynarodowych środowiskach najbardziej aktywnie upowszechniają wiedzę o atutach naszego kraju i przyczyniają się do decyzji o wyborze Polski na miejsce następnego międzynarodowego wydarzenia.
Organizator kongresów Warszawa, kongres medyczny, kongres farmaceutyczny, Polska, organizator wyjazdów na kongresy międzynarodowe, kongres gospodarczy, kongres edukacyjny, kongres naukowy, kongres sprzedaży,