Konferencje, eventy i wyjazdy grupowe. Gdzie warto być i zainwestować w organizację wydarzenia – dla miesięcznika Manager Magazine

Trendy – na jakie obiekty konferencyjne, hotele itp. jest w tej chwili największe zapotrzebowanie i dlaczego? Czego oczekują firmy?


Trendy – na jakie obiekty konferencyjne, hotele itp. jest w tej chwili największe zapotrzebowanie i dlaczego? Czego oczekują firmy?
Firmy oczekują ofert na nowe lub nietypowe obiekty z bogatym zapleczem konferencyjno-bankietowym, najczęściej niedaleko do siedziby.

Klienci liczą na niezwykłe „show” scalające w kilkuminutowych pokazach takie elementy jak animacje 3d, mapping, choreografie taneczne okraszone nierzadko muzyką na żywo. W świat eventów wkraczają coraz bardziej zaawansowane technologie, które pozwalają na zabawę łączącą animacje, muzykę, światło i taniec. Obecnie w realizacjach eventowych ogranicza nas jedynie nasza wyobraźnia i oczywiście… budżety.


Eventy dla klientów i pracowników firm – co jest w modzie jeśli chodzi o program takich imprez?


Jazda pełna wrażeń na Lazurowym Wybrzeżu, udział w pokazowych regatach Volvo Ocena Race, rafting, canoeing czy hydrospeed w Słowenii, nurkowanie z rekinami, loty balonem, wyścigi na torach samochodowych to tylko niektóre z naszych propozycji na wyjazdy motywacyjne dla pracowników i klientów. Oczywiście bogatą ofertę zaproponować można także w Polsce i dużo firm wybiera ciągle nasz kraj na eventy dla pracowników.

Każdego roku nasi doświadczeni event/incentive managerowie odwiedzają coraz to nowe destynacje, szukając inspiracji i pomysłów na wyjazdy motywacyjne dla Waszych pracowników i klientów. Praca jest naszą pasją dlatego przygotowując oferty, nie opieramy się na szablonach, każdy event motywacyjny przygotowujemy specjalnie dla Was, od A do Z zgodnie z waszymi założeniami i potrzebami.


W zależności od potrzeb i charakteru grupy organizujemy wyjazdy na szkolenia, konferencje, jako nagrody w konkursach i promocjach konsumenckich oraz wyjazdy będące formą gratyfikacji za osiągnięte wyniki finansowe. Wskażcie nam Wasz cel i wymarzony kierunek, a my przedstawimy Wam jedyny i niepowtarzalny program na wyjazd motywacyjny, który zachwyci Waszych pracowników czy Klientów.

Kombinacja sportu z umacnianiem więzi pomiędzy członkami firmy daje przyjazne relacje zarówno w obrębie danego działu firmy, jak i w stosunku do kontrahentów. Nie od dziś wiadomo, że im personel bardziej lubi swoją pracę, tym osiąga ją bardziej efektownie i z lepszym szacunkiem dla szefa oraz przedmiotu wykonywanej pracy.

Istotną cechą jest pełny luz i wolność zachowań. Warte uwagi jest też, aby osoby podczas tych kilku dni pobytu na wyjeździe nie poruszali zagadnień związanych z pracą. Niech ten czas spożytkują w stu procentach na labę i grupową zabawę w odpowiednio dobranym kręgu i miejscu. Na poruszanie wątków kwestii służbowych będzie okazja dopiero po powrocie z wyjazdu. Efektem także może być zwiększona zdolność pracy po powrocie z takich wyjazdów.


Dostrzegam coraz większa rolę eventów i wyjazdów incentive wśród nie tylko korporacji ale i małych i średnich przedsiębiorstw. Klienci są coraz bardziej świadomi jakim narzędziem marketingowym są takie wyjazdy, a także co powinni robić by integrować i ulepszać swój zespół, a także dbać o swoich Klientów. Nasze oferty tworzymy tak by Klientom i dużym i małym uświadomić jakie są zalety i rezultaty programu przez nas zaproponowanego, jakie cele osiągnął przez wybór danej atrakcji czy wyjazdu dla pracowników, a także dla Kluczowych Klientów.

Staramy się także łączyć wydarzenie z jakimś motywem szkoleniowym by wzmocnić jego siłę i korzyści dla pracodawców i uczestników. W rozmowie telefonicznej i czy spotkaniu z Klientem bardzo dokładnie briefujemy go by wydobyć jego potrzeby i dopracować program specjalnie dla niego.

Systemy motywacyjne są coraz częściej doceniane w naszym kraju, a pracodawcy są zgodni, iż poczynione inwestycje przekładają się bezpośrednio na pozytywną atmosferę w pracy, wzrost zaangażowania i efektywności pracowników oraz Klientów, zwiększenie sprzedaży i wiele innych. Dodatkowe świadczenia ze strony pracodawców powinny stanowić źródło satysfakcji, nie tylko w kwestiach finansowych, ale także w zakresie rozwoju indywidualnego, który coraz częściej decyduje o zaangażowaniu osób zatrudnionych oraz postrzeganiu przez nich pracodawców. Poza ciekawą ofertą, istotnym aspektem jest także możliwość samodzielnego wyboru zakresu świadczeń, z których pracownik chce skorzystać. Taki wariant dodatkowych form gratyfikacji nie tylko wpływa pozytywnie na samopoczucie osób zatrudnionych, ale również na ich relacje z przełożonymi.


Od czego zależy udany event?

Idealny event, to:

  1. Idealny brief od klienta – konkretne, dobrze postawione zapytanie (z dopasowanym do skomplikowania eventu/incentivu terminem na odpowiedź) ze średnio dwutygodniowym terminem na odpowiedź,
  2. Idealny budżet – dostosowany do briefu, do wymagań klienta, pozwalający na rzetelną realizację,
  3. Idealny pomysł – kreatywne podejście, nowatorskie rozwiązania, efekt WOW,
  4. Idealne miejsce – w dobrej odległości, z odpowiednią ilością miejsc noclegowych, z dopasowaną salą konferencyjną i zapleczem,
  5. Idealna scenografia – zapierająca dech w piersiach, kreująca niezapomnianą atmosferę,
  6. Idealne światło – bez przerw w dostawie mocy, podkreślająca istotne elementy eventu,
  7. Idealny dźwięk –bez zgrzytów, bez szmerów, z tłem muzycznym dobranym do okoliczności,
  8. Idealny catering – bo przez żołądek do serca, lepiej gdy go starcza dla wszystkich,
  9. Idealni uczestnicy – zdyscyplinowani, interaktywni, zaangażowani, otwarci na przeżycia, uśmiechnięci.
  10. Idealna realizacja – gdy dopięte są wszystkie szczegóły, gdy każdy trybik zadziała jak trzeba.

Gdzie tu tkwi błąd? Niby nigdzie… ale powinna przede wszystkim paść odpowiedź:

IDEALNY EVENT TO TAKI, KTÓRY POZOSTAWIA PO SOBIE POZYTYWNE EMOCJE:

  • u uczestników, którzy na długo będą o wydarzeniu mówić,
  • u klienta, który będzie miał świadomość dobrze zainwestowanych pieniędzy,
  • u event managera, który dostanie tyle czasu, ile trzeba by móc te emocje dostarczyć,
  • u podwykonawców, którzy będą mogli pracować w dobrych warunkach i na dobrych warunkach,
  • u managera obiektu, który stanie na wysokości zadania.


Udany event – to dobra komunikacja i wspólne dążenie do wyznaczonego celu przez klienta (i osiągnięty cel stawiany przez klienta).

Udany event – to (to ograniczenie ryzyka do minimum) sprawienie, by każde niedopatrzenie było miękkim lądowaniem na plan awaryjny B, C czy D. To planowanie i przewidywanie.

Udany event – to ludzie i ich potrzeby… od klienta, uczestników, podwykonawców.

Udany event – to pretendent do kolejnej nagrody Nobla – traktowany zawsze jednorazowo, wyjątkowo i tak jakby był tym JEDYNYM.

Dla miesięcznika Manager Magazine  – Olga Krzemińska-Zasadzka Managing Director Agencja POWER, V-ce Prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej

Ostatnie wpisy

Archiwum

Kategorie

Tagi

Przeczytaj również

EVENT MANAGER

Hania jest absolwentką kierunku Tourism Events Management na Northumbria University Newcastle.

Pochodzi znad morza, dlatego kocha naturę i aktywność na świeżym powietrzu. Lubi, jak dużo się dzieje, stąd praca przy organizacji eventów.

Jest otwarta i komunikatywna, a po pracy chętnie sięga po dobrą książkę i spędza czas z bliskimi. Podróże sprawiają jej wielką radość, a fotografowanie pięknych widoków stało się jej hobby. Jest także dyplomowaną wizażystką, która uwielbia podkreślać kobiecą urodę.

Marcin Siedlecki

Senior Incentive Manager

Perfekcjonista w pracy, optymista w życiu, a minimalizm to jego życiowa filozofia.

Dzięki temu każdy projekt, który realizuje, charakteryzuje się dbałością o szczegóły i optymizmem w podejściu do wyzwań.

Absolwent Warszawskiego AWF’u, w branży od 20 lat. Uwielbia się przemieszczać, odkrywać nowe miejsca oraz tworzyć.

Jest pasjonatem podróży, najróżniejszych sportów, fotografii, natomiast zamiłowanie do grafiki pozwala mu na wyrażanie kreatywności w prostych, minimalistycznych formach, organizując przy tym niezapomniane „doświadczenia” dla klientów.

POWER NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Nagroda Klientów – Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Nagroda MP Power Awards
– portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku
Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

18 maja 2018 roku bez okresu próbnego dołączyła do naszego zespołu Irenka. Srebrno-szary wyżeł wejmarski. Posiada zdolności przegryzania drobnych przedmiotów, jest mega szybka, więc na pewno sprawdzi się w naszym POWER-owym zespole.

Jest przyjazna dla Klientów i podwykonawców, szybko zjednuje sobie przyjaciół.

Na razie szkoli ją Dyrektor Stefan, ale szybko pnie się w szczeblach kariery.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

Stefanek jest członkiem naszego zespołu od 2008 roku. Zawsze jest pełen energii. Uwielbia pływanie /ratowanie ludzi/, tarzanie w śniegu i długie spacery. Radosny i przyjazny, jest wspaniałym psem towarzyszącym.

Dobrze toleruje towarzystwo ludzi wchodzących do firmy oraz dzieci. Oczywiście dobrych ludzi. Innym rzuca się do grdyki 😊 Koty uwielbia – ganiać 😊

Im jest starszy tym bardziej potrzebuje przytulania. Uwielbia „Pana kanapkę” przychodzącego do biura w porze lunchu 😊, duże kości i swoją Panią 😊

LOGISTIC MANAGER

Od wielu lat biega, czynnie biorąc udział w różnego rodzaju zawodach – od krótkich dystansów po biegi ultra – reprezentując klub Dogoń Grodzisk Mazowiecki. W wolnych chwilach (poza bieganiem) chodzi po górach, jeździ rowerem na średnich i dłuższych dystansach.

 

W planach ma zebranie brakujących materiałów i dokończenie swojej książki o Chorwacji, z którą jest emocjonalnie związany.

 

Z powodzeniem zorganizował mnóstwo różnego rodzaju eventów od spływów kajakowych, przez turnieje w kręgle, imprezy taneczne, warsztaty kulinarne czy wyścigi kartami, po akcje charytatywne.

W pracy stara się wykorzystać swoje ADHD, wyobraźnię, pomysłowość oraz poczucie humoru.

 

W czasie eventów jest jak podczas gry w szachy, przewiduje potrzeby klienta i planuje kilka ruchów do przodu. W dzieciństwie jego idolem był McGyver, więc zawsze ma ze sobą scyzoryk czy trytytki, a do tego po ojcu i dziadku jest złotą rączką.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

EVENT MANAGER

Przygoda Krzysztofa z eventami zaczęła się jeszcze na studiach od pokazw Sztuk Walki które w tamtym czasie trenował zapalczywie. Bardzo spodobał się mu klimat panujący wśród osób związanych organizacyjnie z eventami. Zobaczył tam ludzi pełnych pasji, profesjonalizmu i poświęcenia. Szybko zrozumiał, że to jest to, co chciałby robić w swoim życiu. Następnie przyszedł czas na koordynację poszczególnych odcinków i całościowe realizacje.

Mówi, że uwielbia czuć ten dreszczyk emocji przed realizacją, kiedy nie widać jeszcze zamierzonych efektów, a cała wizja jest wyłącznie w jego głowie.

Branża eventowa, jak sam to określa, daje mu możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach. Jego zdaniem dobry event manager musi mieć cechy Organizatora, Sprzedawcy, Negocjatora i przede wszystkim mieć wizję i pomysł na event. A elastyczność i kreatywność to standardowe umiejętności. Wielopłaszczyznowość tej pracy i fakt, że nigdy nie ma takich samych realizacji sprawia, że jest to dla niego wymarzone zajęcie.

Prywatnie ma dwie wielkie pasje. Są to podróże w nowe miejsca i sport. Nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej. Ciągle ma nowe zajawki, co sprawia, że ciężko za nim nadążyć. Dlatego jego ulubionym wyrażeniem, które w pełni wpisuje się w ramy pracy w branży eventowej to: „Sytuacja jest Dynamiczna”.

Zawodowo współpracował z takimi brandami jak: Seat, Bricomarche, WBK, 7N, Gaspol, a także z różnymi instytucjami, w tym kilkoma ministerstwami i kancelarią premiera. Ponadto koordynował również takie wydarzenia plenerowe jak choćby “Dni Warszawy”.

INCENTIVE DIRECTOR

Kiedy mówi, że pracuje w „incentivach” od 10 lat nikt jej nie wierzy. Ale tak jest naprawdę. Programy przygotowywane przez Jagodę są dowodem na to, że incentive to nie program, ale historie opowiedziane miejscami, ludźmi i emocjami. Jagoda wierzy, że tak jak za czasów braci Grimm – baśnie są opowieściami dla dorosłych i wyszukuje takie perełki w każdym miejscu na Świecie (i w Polsce), do którego zabiera uczestników wyjazdów. A jak ich nie znajdzie – to wymyśli.

Ta „opolska dzioucha” (z urodzenia) jest wulkanem pomysłów, tytanem pracy i ma delikatnego bzika na punkcie logistyki.

Miłością od pierwszego wejrzenia obdarzyła RPA, ale niezmiennie gorącym uczuciem darzy Karkonosze.

Jest głodna świata, ale jej ucieczką od codzienności jest działka i balkon, który rok rocznie zamienia z pasją w mini-ogród botaniczny.

EVENT DIRECTOR

Na studia, z rodzinnego Torunia, wyemigrowała do krainy pyr i koziołków. Na stałe osiedlając się jednak w stolicy. Z wykształcenia magister turystyki i rekreacji… z naciskiem na rekreację. Od 2017 roku w branży spotkań i wydarzeń /eventowej/ i wyjazdów motywacyjnych /incentive travel/.

Chętnie tworzy wyjazdy typu city break i wydarzenia w niestandardowych polskich przestrzeniach. Uwielbia odkrywać miejsca, które mają mało wspólnego z człowiekiem, a więcej z naturą i relaksem. Dlatego, jak tylko ma wolną chwilę ucieka przed korkami i dużym stężeniem smogu.

Zakochana w tatuażach, podróżach „na własną rękę” oraz swojej pracy. Uważa, że dobre jedzenie może uszczęśliwić człowieka (w kuchni daleko jej co prawda do Magdy Gessler – ale się stara)!

MANAGING DIRECTOR

Gdyby tylko klonowanie ludzi było legalne… Z pewnością jedną z pierwszych kandydatek do sklonowania byłaby Magda! Nie sposób jej nie lubić (czy nawet nie kochać). I to wcale nie dlatego, że rzuca uroki, ale dlatego że jej osobisty czar i ujmujący sposób bycia powodują, że chciałoby się ją pomnożyć co najmniej 6 razy.

Magda pozostaje wierna Agencji Power od samego początku jej istnienia, czyli od wyjazdów narciarskich w 1997 roku. Kilka lat temu zajmowała się prowadzeniem stron www oraz kampanii w sieciach społecznościowych, a obecnie jest odpowiedzialna za rozwój działu kart sportowych OK System oraz koordynację eventów dla Hoteli i Agencji.

Jest dla wszystkich przykładem pracowitości i sumienności, ale ma jedną słabość… Portugalię, którą pragnie poczuć całym sercem: poznać jej magiczne wąskie i strome uliczki, gdzie powstało fado i malownicze plaże z ukrytymi zatoczkami. Podróże małe i duże są dla nią największą pasją i siłą napędową. Jeśli więc w danym momencie nie pracuje to jest wielce prawdopodobne, że wyjechała poznawać świat.

PREZES POWER

Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO i managing director Agencja Power, Prezes Zarządu SOIT, członek – założyciel SBE, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, SKKP, a także site.

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”.

Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działała w Komisji Etyki w SOIT oraz Komisji Etyki SBE, Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała w kapitule międzynarodowego konkursu Eventex Awards.
W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /Top meetings Agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie.

Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała MP Power w kategorii Team-building, 2 razy była nominowana w kategorii „incentive”.

Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.

Występowała w roli prelegenta na wielu konferencjach gospodarczych i branżowych /MICE/ mi.in: Europejski Kongres Przedsiębiorczości, konferencji Event-Mix, konferencji Meetings Wek Poland, konferencji Event Biznes, w panelach dyskusyjnych MeetingPlanner.

Entuzjastka sportu, podróży i aktywności w każdym wydaniu: od narciarstwa i snowboardu, poprzez nurkowanie, windsurfing i kitesurfing, na off-roadzie i squashu kończąc / była 2gą rakietą Polski w squash-u przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters.

Razem z zespołem pasjonatów i profesjonalistów organizuje wydarzenia eventowe, wyjazdy typu incentive travel, szkolenia, imprezy sportowe, prestiżowe gale, konferencje i kongresy na terenie całej Polski i po za granicami kraju