Imprezy jubileuszowe to jedno z ważniejszych wydarzeń w historii firmy – to okazja na podkreślenie prestiżu i rangi na rynku
Według raportu Coface Polska na dzień 28 grudnia 2015 roku, sądy ogłosiły upadłość 741 firm. Życie przedsiębiorstw w naszym kraju wciąż nie dobiega późnej starości – aż 43% upada w trzecim roku działalności. Takie realia na rynku powodują, że każdy następny rok życia firmy to wyjątkowa okazja do świętowania. Wykorzystuje ją coraz więcej polskich przedsiębiorstw, a nic bardziej nie podkreśli wagi wydarzenia niż organizacja imprezy jubileuszowej.
Uczczenie kolejnego jubileuszu to doskonała okazja do wzmocnienia wizerunku marki na rynku. Piąte, czy dziesiąte urodziny nie świadczą jedynie o przedsiębiorczości właściciela, ale także o tym, że „jubilat” jest godnym zaufania partnerem biznesowym, a jego procedury i działania są doskonale dostosowane do rynku. Tylko idealnie zorganizowana impreza jest w stanie uświetnić taki branding. Tu nie ma miejsca na pomyłki, czego się więc wystrzegać?
Największy błąd to odkładanie przygotowań na ostatnią chwilę. Organizacja jubileuszu, podobnie jak w przypadku każdej innej imprezy, jest szerokim procesem i wymaga połączenia sił na kilku płaszczyznach. Traktując poważnie wizerunek swojej firmy powinieneś zadbać o wcześniejsze przygotowania. Nie tylko będziesz mógł dopracować każdy szczegół, ale także realnie wpłynąć na budżet imprezy jubileuszowej wybierając najkorzystniejsze oferty.
Co jeszcze może zepsuć zorganizowaną imprezę? Nieprzemyślana lista gości. Jubileusz to dobry moment na podziękowanie wszystkim partnerom i kontrahentom – bez nich, być może, nie byłoby Twojej firmy. Warto też przemyśleć zaproszenia w kontekście ewentualnych przemówień, które pojawiają się na jubileuszach. Najważniejsza zasada mówi jednak o tym, by zapraszać gości biorących czynny udział w historii firmy i takich z którymi chcemy świętować swój sukces.
Błędem jest również sztampowe podejście do atrakcji towarzyszących zorganizowanemu jubileuszowi. Biorąc pod uwagę rangę wydarzenia, jubileusz powinien być wydarzeniem nietypowym – przecież nie co dzień świętuje się np. dwudziestolecie swojej pracy. Impreza jubileuszowa powinna opierać się o ciekawy scenariusz artystyczny, który także warto stworzyć wcześniej, by ewentualnie mieć czas na wdrożenie udoskonaleń. Pomocny może być tu event manager, który ze swoim doświadczeniem odradzi zbyt standardowe rozwiązania i wskaże te warte uwagi.
Ryzyko porażki niesie także pozostawienie zorganizowanej imprezy samej sobie. Gospodarz jako bohater wieczoru musi być wśród gości i nie może sam doglądać, czy kolacja zostanie wydana na czas, lub sprawdzać podłączenie sprzętu. Najlepszym rozwiązaniem jest powierzenie imprezy zewnętrznej firmie (pracownicy powinni brać udział w jubileuszu). Doświadczona agencja eventowa zagwarantuje dobry przebieg wydarzenia na każdym jego etapie.
Imprezy jubileuszowe to jedno z ważniejszych wydarzeń w historii firmy – to okazja na podkreślenie prestiżu i rangi na rynku, oraz świętowanie zaufania jakim obdarzyli firmę klienci i kontrahenci. Organizując imprezę nie pozostawiaj miejsca na błędy – to przecież dzień w którym świętujesz swój własny sukces.
Jubileusze, organizacja jubileuszy, organizacja gali, jubileusz firmy, imprezy jubileuszowe, wydarzenia na jubileusz firmy, organizator jubileuszy firmowych, dobra agencja eventowa, wieczorne gale, uroczyste bankiety