Gala firmowa to zawsze wyjątkowy moment w działalności firmy. Jej celem jest zazwyczaj uświetnienie ważnych dla organizacji wydarzeń, rocznica założenia, wdrożenie ważnego projektu. Absolutnie kluczowym jest więc, aby to firmowe wydarzenie było zorganizowane w sposób perfekcyjny, tak aby na długo pozostawiło miłe wspomnienia.
Gala firmowa to zawsze wyjątkowy moment w działalności firmy. Jej celem jest zazwyczaj uświetnienie ważnych dla organizacji wydarzeń, rocznica założenia, wdrożenie ważnego projektu. Absolutnie kluczowym jest więc, aby to firmowe wydarzenie było zorganizowane w sposób perfekcyjny, tak aby na długo pozostawiło miłe wspomnienia.
Organizując wielokrotnie firmowe gale, zgromadziliśmy szereg doświadczeń, którymi chcemy się z Wami podzielić. O czym nie możemy zapomnieć organizując ten wyjątkowy event?
- Termin: musi być dobrze wybrany i przemyślany. Firmowa gala to wydarzenie, na którym nie powinno zabraknąć kluczowych dla organizacji osób (prezesa, zarządu), a także osób, które chcielibyśmy w tym dniu wyróżnić, nagrodzić. Warto więc zwrócić uwagę, czy wybrany przez nas termin spotkania, nie pokrywa się z ważnym wdrożeniem, szkoleniem, urlopami kluczowych osób.
- Miejsce: to ono nada charakter naszemu firmowemu wydarzeniu. Jeśli decydujemy się na organizację gali, w konkretnej konwencji tematycznej (szlachecka, żeglarska, PRL) miejsce powinno oddawać ten właśnie klimat. Jeśli atmosfera ma być podniosła i dostojna, na miejsce gali wybierzmy obiekt, który podkreśli te dwie cechy. Miejsce powinno być również dostosowane do ilości zaproszonych gości. Nie ma nic gorszego niż przepastna sala balowa, na której bawi się 50 osób i odwrotnie – mała restauracyjka, w której na siłę próbujemy wcisnąć 300 pracowników.
- Catering: warto odpowiednio wybrać potrawy, które uświetnią nasze firmowe spotkanie i sposób ich serwowania. Zastanówmy się, czy kolacja powinna być zasiadana czy bufetowa. Na czym zależy nam bardziej, czy uczestnicy powinni zająć miejsca przy stołach i obserwować wydarzenia ze sceny, czy raczej swobodnie konwersować i przemieszczać się po sali. W menu nie powinno zabraknąć pozycji, które podkreślą, jak wyjątkowy jest to event, kilka ciekawych potraw na pewno podniesie prestiż gali. Jednakże, wszystko z umiarem, nie warto przesadzać z ich wykwintnością – bo finalnie uczestnicy będą bali się spróbować czegokolwiek. W menu nie może zabraknąć dań dla wegetarian, wegan, osób na diecie bezglutenowej – to wcale nie są małe grupy pracowników, warto, żeby również oni mogli świętować z nami tego dnia.
- Konferansjer : to on poprowadzi galę zgodnie z konwencją, którą założyliśmy, to on będzie informował uczestników o agendzie wydarzenia, ale też porwie ich do szalonej zabawy. Zanim nawiążemy z kimś współpracę, warto sprawdzić jak dana osoba pracuje z publicznością, jakie ma referencje, czy czuje klimat wydarzenia firmowego, które ma poprowadzić. Pamiętaj: zupełnie inaczej prowadzi się festyny, a inaczej dostojne firmowe spotkania. Postaw więc na sprawdzoną osobę.
- Agenda i scenografia: już na etapie pomysłu na galę musimy zastanowić się, co ma się na nim wydarzyć, w jakim celu je przygotowujemy. Agenda i wydarzenia specjalne, którymi uświetnimy nasz wieczór w dużej mierze zależy od budżetu, który posiadamy: pokaz barmański, sztuczne ognie, rzeźbienie w lodzie, pokaz tańca czy akrobacji? W zależności od naszych możliwości budżetowych na pewno uda nam się dodać kilka ciekawych elementów.
- Doświadczona agencja eventowa do współpracy: organizując galę warto związać się z doświadczoną i sprawdzoną firmą, która zrealizuje event zgodnie z naszymi oczekiwaniami, pomysłami. Warto postawić na doświadczoną agencję, która będzie w stanie doradzić nam wyjątkowe miejsce, dobry catering, doświadczonego i sprawdzonego konferansjera. Ich wsparcie w realizacji tego typu wydarzeń jest nieocenione.













