IV edycja konferencji Event Biznes – sukces merytoryczny i frekwencyjny

Wyjątkowe wydarzenie, zorganizowane specjalnie z myślą o branży eventowej w Polsce, IV edycja konferencji skutecznego eventu Event Biznes


Wyjątkowe wydarzenie, zorganizowane specjalnie z myślą o branży eventowej w Polsce, IV edycja konferencji skutecznego eventu Event Biznes odbyła się 7 listopada br. w centrum targowo-konferencyjnym Digital Knowledge Village w Warszawie. Była to doskonała okazja do integracji środowiska, wymiany doświadczeń oraz wzajemnych inspiracji. Organizatorem wydarzenia było Stowarzyszenie Branży Eventowej. W konferencji udział wzięło ponad 260 uczestników oraz 25 wybitnych prelegentów, 40 partnerów biznesowych – w tym 26 wystawców i 16 tytułów mediów branżowych , którzy zaprezentowali się na towarzyszących wykładom mini targach branży MICE. Wydarzenie poprowadziła fantastyczna Aleksandra Mikołajczyk.

Program konferencji Event Biznes miał na celu pokazanie, że event marketing to strategiczne planowanie wydarzeń i związanych z nim działań – w oparciu o wiedzę na temat produktu lub usługi oraz charakterystykę grupy docelowej – którego efektem są realne biznesowe korzyści.
Tematyka konferencji Event Biznes skupiała się na przedstawieniu uczestnikom wartości biznesowej, jaka jest efektem stosowania narzędzi event marketingowych w kontekście dotarcia przekazu do wybranej grupy odbiorców. Celem programowym było budowanie świadomości skuteczności działań branży eventowej oraz dostarczenie popartych praktyką argumentów, które mogą posłużyć jako podstawa planowania działań oraz podziału środków i budżetów. Jednodniowe spotkanie podzielono na pięć głównych bloków tematycznych:

  1. Wartości w budowaniu efektywnych relacji
  2. Event w zintegrowanej komunikacji marketingowej – case studies
  3. Różnorodne rodzaje eventów a cele interesariuszy
  4. Bezpieczeństwo w organizacji eventów
  5. Przyszłość eventów – działania i narzędzia.

Wydarzenie rozpoczęło się prelekcją Adama Sztaby, kompozytora i dyrygenta, który opowiedział o mechanizmach zarządzania i współpracy zespołu oraz budowaniu odpowiedzialności za wspólny projekt. Sebastian Kotow, psycholog biznesu, skoncentrował się na zaufaniu jako podstawowej wartości zarówno w świecie biznesu, jak i event marketingu. Stwierdził, że jest to siła napędowa innowacyjności, kreatywności i zaangażowania, stanowi również wyróżnik kompetentnego lidera. Kulturoznawca i specjalista w dziedzinie komunikacji marek, dr hab. Jacek Wasilewski położył nacisk na spójność przekazu i komunikację marki w event marketingu, zwrócił uwagę m.in. na key verbal podczas eventów. Skupił się zarówno na wartościach w budowaniu relacji, jak i roli event marketingu w strategii marketingowej, Luiza Derek, dyrektor B2B marketing w Marstercard, przedstawiła przekrojowe ujęcie wykorzystania eventu w realizacji celów firmy, zarówno globalnie, jak i lokalnie. Zaprezentowanie szerokiej perspektywy było też wstępem do pokazania przykładowych rozwiązań eventowych w formie studium przypadków: 100-lecia marki BMW (Paulina Jaworska, brand experience customer manager BMW Group Polska), kampanii Play „Gamers Gona Play” (Aleksandra Nitecka, digital marketing manager P4) oraz rekordowy pokaz VR i Mitsubishi ASX 2017 (Łukasz Wójcik, dyrektor marketingu & PR, Mitsubishi Motors).

O istocie komunikacji z pracownikami i potencjalnymi pracownikami, za pomocą wydarzeń w panelu poświęconemu event marketingowi, w employer brandingu rozmawiała: Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzecznik prasowy w Nationale-Nederlanden, Katarzyna Głowacka, niezależny konsultant, dyrektor departamentu rekrutacji i rozwoju BZ WBK oraz Monika Starecka, chief operational officer, Country Management, EY.
Tomasz Kammel, dziennikarz telewizyjny, producent i trener podzielił się spostrzeżeniami, dotyczącymi budowania relacji z odbiorcą, co bezpośrednio wpływa na skuteczność eventu, za pomocą wystąpień. Katarzyna Cioch, dyrektor zarządzająca, Polskie Towarzystwo Chirurgii Naczyniowej, wskazała jak organizacja kongresu może efektywnie wpłynąć na współpracę między stowarzyszeniami a środowiskiem biznesowym i instytucjonalnym, w czasach gdy transfer wiedzy jest kluczowym aspektem rozwoju.
Ważnym tematem podczas tegorocznego Event Biznes było zagadnienie bezpieczeństwa. W dobie zagrożeń terrorystycznych, ale również czyhających niebezpieczeństw dnia codziennego na eventach korporacyjnych, kwestie bezpieczeństwa mogą zadecydować o skuteczności, ale też atrakcyjności wydarzenia. Eda Ozden, MEP Destination Business Solutions, przedstawiła kwestie zagrożeń oraz bezpieczeństwa współczesnego świata w ujęciu globalnym, natomiast Andrzej Kruczyński – Instytut Bezpieczeństwa Społecznego i były oficer GROM, skupił się nad narzędziami realnego zabezpieczenia wydarzeń.
Ostatni blok tematyczny konferencji poświęcono inspiracjom, trendom, narzędziom oraz działaniom, jakie w najbliższym czasie ułatwią pracę osobom odpowiedzialnym za realizację wydarzeń. Trenerzy biznesowi, dr Krzysztof Celuch oraz Ruud Janssen przedstawili nową metodę projektowania wydarzeń, ich planowania, konstruowania i zarządzania, czyli #EventCanvas. Agnieszka Majkowska – dyrektor ds. rozwoju i wsparcia sprzedaży, Prudential Polska, a także członek Rady Etyki SBE, pokazała w jaki sposób zagadnienia podejmowane przez Radę mogą pomóc zleceniodawcom wydarzeń na każdym etapie współpracy z branżą eventową. Magdalena Galińska, kierownik ds. zakupów eventowych, zaprezentowała temat najlepszych praktyk i narzędzi przetargowych w komunikacji marketingowej, które są wynikiem Dialogu Branżowego prowadzonego przez środowisko zakupowe, marketingowe i agencyjne. Event Biznes zamknęła rozmowa na temat przyszłości event marketingu, w której wzięli udział Edyta Brykała – prezes zarządu, Noble Consierge, Jacek Caputa – event marketing manager, Grupa Żywiec, dr hab. Jacek Wasilewski – specjalista ds. komunikacji marek, kulturoznawca oraz Łukasz Kosuniak – client marketing manager, IT Magination, autor bloga businessmarketer.pl. Panel poprowadziła dyrektor programowa Konferencji: Magdalena Kondas, redaktor naczelna MeetingPlanner.pl.

Organizator Konferencji Event Biznes, czyli Stowarzyszenie Branży Eventowej postanowiło wyróżnić – po raz pierwszy w historii – kilka wspaniałych osób tytułem Członka Honorowego. Wśród szczególnie zasłużonych dla branży eventowej znaleźli się:

Ewelina Sobolewska z firmy Krotoski-Cichy
Jacek Caputa Wieloletni praktyk i ekspert event marketingu i sponsoringu
Łukasz Kosuniak Ekspert Marketingu B2B, Autor serii „#ABC Marketingu B2B”, Bloger
Marta Pokutycka- Mądrala Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy w Nationale-Nederlanden
Agnieszka Majkowska Praktyk w dziedzinie zarządzania zespołami ludzkimi
Piotr Jaworowicz Kierownik Działu Projektów Eventowych i Mediów Społecznościowych w PKN Orlen
Piotr Burdzy Główny Specjalista ds. Zakupów Orange Polska
Edyta Brykała Prezes Zarządu Noble Concierge (Grupa Getin Noble Bank).

Jednodniowe wydarzenie skupiło przedstawicieli całej branży przemysłu spotkań w jednym miejscu. Była to wyjątkowa okazja do pogłębienia swojej wiedzy na temat event marketingu oraz poznania najnowszych trendów. Fantastyczna atmosfera skłaniała do nawiązania nowych ciekawych relacji biznesowych podczas rozmów we foyer, czy networkingu.
Stowarzyszenie Branży Eventowej, po sukcesie tegorocznego spotkania, już rozpoczyna przygotowywania do V edycji konferencji.


Olga Krzemińska-Zasadzka /v-ce Prezes SBE, managing director Agencji Power/ zasiadała w Radzie Programowej Konferencji. Agencja wspierała konferencję w pozyskiwaniu Partnerów i uczestników wydarzenia.


Więcej na: www.eventbiznes.pl 

Udostępnij post

Zobacz również

Zobacz Także
a
m
Opening hours

Tue – Thu: 09am – 07pm
Fri – Mon: 09am – 05pm

Follow us
fb - ig - tw

Incentive Project Manager

Absolwentka Prawa Europejskiego na UAMie. Ze studiów pozostała jej pasja do polityki zagranicznej i niechętna umiejętność wczytywania się w zapisy umowne. Fanka futbolu i amatorka snowboardu. Pochodzi znad morza, więc w razie wyboru „morze, czy góry?”, cóż nie ma dylematu (chyba, że w górach jest śnieg 😊).

Z Chin przywiozła słabość do ostrego jedzenia, z Nowej Zelandii miłość do rugby, z Tanzanii nie przywiozła likaon, więc wraca tam często by złapać go w obiektyw. W podróżach lubi adrenalinę, dobre jedzenie i ciekawych ludzi, więc na tych filarach buduje swoje programy.

POWER NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Nagroda Klientów – Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Nagroda MP Power Awards
– portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku
Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

18 maja 2018 roku bez okresu próbnego dołączyła do naszego zespołu Irenka. Srebrno-szary wyżeł wejmarski. Posiada zdolności przegryzania drobnych przedmiotów, jest mega szybka, więc na pewno sprawdzi się w naszym POWER-owym zespole.

Jest przyjazna dla Klientów i podwykonawców, szybko zjednuje sobie przyjaciół.

Na razie szkoli ją Dyrektor Stefan, ale szybko pnie się w szczeblach kariery.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

Stefanek jest członkiem naszego zespołu od 2008 roku. Zawsze jest pełen energii. Uwielbia pływanie /ratowanie ludzi/, tarzanie w śniegu i długie spacery. Radosny i przyjazny, jest wspaniałym psem towarzyszącym.

Dobrze toleruje towarzystwo ludzi wchodzących do firmy oraz dzieci. Oczywiście dobrych ludzi. Innym rzuca się do grdyki 😊 Koty uwielbia – ganiać 😊

Im jest starszy tym bardziej potrzebuje przytulania. Uwielbia „Pana kanapkę” przychodzącego do biura w porze lunchu 😊, duże kości i swoją Panią 😊

LOGISTIC MANAGER

Od wielu lat biega, czynnie biorąc udział w różnego rodzaju zawodach – od krótkich dystansów po biegi ultra – reprezentując klub Dogoń Grodzisk Mazowiecki. W wolnych chwilach (poza bieganiem) chodzi po górach, jeździ rowerem na średnich i dłuższych dystansach.

 

W planach ma zebranie brakujących materiałów i dokończenie swojej książki o Chorwacji, z którą jest emocjonalnie związany.

 

Z powodzeniem zorganizował mnóstwo różnego rodzaju eventów od spływów kajakowych, przez turnieje w kręgle, imprezy taneczne, warsztaty kulinarne czy wyścigi kartami, po akcje charytatywne.

W pracy stara się wykorzystać swoje ADHD, wyobraźnię, pomysłowość oraz poczucie humoru.

 

W czasie eventów jest jak podczas gry w szachy, przewiduje potrzeby klienta i planuje kilka ruchów do przodu. W dzieciństwie jego idolem był McGyver, więc zawsze ma ze sobą scyzoryk czy trytytki, a do tego po ojcu i dziadku jest złotą rączką.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

EVENT MANAGER

Przygoda Krzysztofa z eventami zaczęła się jeszcze na studiach od pokazw Sztuk Walki które w tamtym czasie trenował zapalczywie. Bardzo spodobał się mu klimat panujący wśród osób związanych organizacyjnie z eventami. Zobaczył tam ludzi pełnych pasji, profesjonalizmu i poświęcenia. Szybko zrozumiał, że to jest to, co chciałby robić w swoim życiu. Następnie przyszedł czas na koordynację poszczególnych odcinków i całościowe realizacje.

Mówi, że uwielbia czuć ten dreszczyk emocji przed realizacją, kiedy nie widać jeszcze zamierzonych efektów, a cała wizja jest wyłącznie w jego głowie.

Branża eventowa, jak sam to określa, daje mu możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach. Jego zdaniem dobry event manager musi mieć cechy Organizatora, Sprzedawcy, Negocjatora i przede wszystkim mieć wizję i pomysł na event. A elastyczność i kreatywność to standardowe umiejętności. Wielopłaszczyznowość tej pracy i fakt, że nigdy nie ma takich samych realizacji sprawia, że jest to dla niego wymarzone zajęcie.

Prywatnie ma dwie wielkie pasje. Są to podróże w nowe miejsca i sport. Nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej. Ciągle ma nowe zajawki, co sprawia, że ciężko za nim nadążyć. Dlatego jego ulubionym wyrażeniem, które w pełni wpisuje się w ramy pracy w branży eventowej to: „Sytuacja jest Dynamiczna”.

Zawodowo współpracował z takimi brandami jak: Seat, Bricomarche, WBK, 7N, Gaspol, a także z różnymi instytucjami, w tym kilkoma ministerstwami i kancelarią premiera. Ponadto koordynował również takie wydarzenia plenerowe jak choćby “Dni Warszawy”.

INCENTIVE DIRECTOR

Kiedy mówi, że pracuje w „incentivach” od 10 lat nikt jej nie wierzy. Ale tak jest naprawdę. Programy przygotowywane przez Jagodę są dowodem na to, że incentive to nie program, ale historie opowiedziane miejscami, ludźmi i emocjami. Jagoda wierzy, że tak jak za czasów braci Grimm – baśnie są opowieściami dla dorosłych i wyszukuje takie perełki w każdym miejscu na Świecie (i w Polsce), do którego zabiera uczestników wyjazdów. A jak ich nie znajdzie – to wymyśli.

Ta „opolska dzioucha” (z urodzenia) jest wulkanem pomysłów, tytanem pracy i ma delikatnego bzika na punkcie logistyki.

Miłością od pierwszego wejrzenia obdarzyła RPA, ale niezmiennie gorącym uczuciem darzy Karkonosze.

Jest głodna świata, ale jej ucieczką od codzienności jest działka i balkon, który rok rocznie zamienia z pasją w mini-ogród botaniczny.

EVENT DIRECTOR

Na studia, z rodzinnego Torunia, wyemigrowała do krainy pyr i koziołków. Na stałe osiedlając się jednak w stolicy. Z wykształcenia magister turystyki i rekreacji… z naciskiem na rekreację. Od 2017 roku w branży spotkań i wydarzeń /eventowej/ i wyjazdów motywacyjnych /incentive travel/.

Chętnie tworzy wyjazdy typu city break i wydarzenia w niestandardowych polskich przestrzeniach. Uwielbia odkrywać miejsca, które mają mało wspólnego z człowiekiem, a więcej z naturą i relaksem. Dlatego, jak tylko ma wolną chwilę ucieka przed korkami i dużym stężeniem smogu.

Zakochana w tatuażach, podróżach „na własną rękę” oraz swojej pracy. Uważa, że dobre jedzenie może uszczęśliwić człowieka (w kuchni daleko jej co prawda do Magdy Gessler – ale się stara)!

MANAGING DIRECTOR

Gdyby tylko klonowanie ludzi było legalne… Z pewnością jedną z pierwszych kandydatek do sklonowania byłaby Magda! Nie sposób jej nie lubić (czy nawet nie kochać). I to wcale nie dlatego, że rzuca uroki, ale dlatego że jej osobisty czar i ujmujący sposób bycia powodują, że chciałoby się ją pomnożyć co najmniej 6 razy.

Magda pozostaje wierna Agencji Power od samego początku jej istnienia, czyli od wyjazdów narciarskich w 1997 roku. Kilka lat temu zajmowała się prowadzeniem stron www oraz kampanii w sieciach społecznościowych, a obecnie jest odpowiedzialna za rozwój działu kart sportowych OK System oraz koordynację eventów dla Hoteli i Agencji.

Jest dla wszystkich przykładem pracowitości i sumienności, ale ma jedną słabość… Portugalię, którą pragnie poczuć całym sercem: poznać jej magiczne wąskie i strome uliczki, gdzie powstało fado i malownicze plaże z ukrytymi zatoczkami. Podróże małe i duże są dla nią największą pasją i siłą napędową. Jeśli więc w danym momencie nie pracuje to jest wielce prawdopodobne, że wyjechała poznawać świat.

PREZES POWER

Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO i managing director Agencja Power, Prezes Zarządu SOIT, członek – założyciel SBE, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, SKKP, a także site.

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”.

Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działała w Komisji Etyki w SOIT oraz Komisji Etyki SBE, Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała w kapitule międzynarodowego konkursu Eventex Awards.
W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /Top meetings Agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie.

Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała MP Power w kategorii Team-building, 2 razy była nominowana w kategorii „incentive”.

Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.

Występowała w roli prelegenta na wielu konferencjach gospodarczych i branżowych /MICE/ mi.in: Europejski Kongres Przedsiębiorczości, konferencji Event-Mix, konferencji Meetings Wek Poland, konferencji Event Biznes, w panelach dyskusyjnych MeetingPlanner.

Entuzjastka sportu, podróży i aktywności w każdym wydaniu: od narciarstwa i snowboardu, poprzez nurkowanie, windsurfing i kitesurfing, na off-roadzie i squashu kończąc / była 2gą rakietą Polski w squash-u przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters.

Razem z zespołem pasjonatów i profesjonalistów organizuje wydarzenia eventowe, wyjazdy typu incentive travel, szkolenia, imprezy sportowe, prestiżowe gale, konferencje i kongresy na terenie całej Polski i po za granicami kraju