X-mass Party dla firmy Nest Bank

Cała przygoda z X-mass Party dla Firmy Nest Bank rozpoczęła się 19.09 od klasycznego zaproszenia do wzięcia udziału w przetargu na organizację eventu.
Przesłany Brief trochę nas zaskoczył, biorąc pod uwagę charakter wydarzenia, a mianowicie jednym z głównych punktów było tzw. Show Otwarcia, w którym udział mają wziąć prezesi banku.
Podeszliśmy do tematu bardzo kreatywnie, odchodząc w pierwszym etapie od utartych szlaków. Stwierdziliśmy, że znane obiekty na 1000 osób w Warszawie są mało atrakcyjne i wpadliśmy na pomysł, aby zorganizować wydarzenie w jeszcze wtedy nieotwartej Hali Gwardii gdzie motywem przewodnim byłaby historia bokserska i show w formie otwarcia znanego eventu jakim jest KSW.

Choć pomysł został wręcz pochłonięty na „tak” przez reprezentantów odpowiedzialnych za organizacje wydarzenia ze strony banku, to już przy dalszej analizie z zarządem stwierdzono, że jest to świetny pomysł, ale nie na spotkanie gwiazdkowe.

Nie poddając się zaczęliśmy mocno głowić się nie tyle już nad miejscem a nad show które było bardzo ważne dla klienta. Poszukiwaliśmy atrakcji, technologii czy efektów jeszcze nie używanych lub nieznanych w naszym kraju. Pomysłów było naprawdę wiele, lecz ostatecznie przez głosowanie ekipy produkcyjnej zdecydowaliśmy się na bardzo efektowne show z wykorzystaniem efektu 3D.

Wspomniany efekt 3D to bardzo pomysłowe wykorzystanie technologii multimedialnych takich jak ekrany diodowe oraz przednia projekcja na przezroczystym materiale niewidocznym dla oglądających.

Godziny projektowania z firmą techniczną oraz animacyjną pozwoliły nam zaproponować takie rozwiązanie, mieszcząc się jednocześnie w wyznaczonym budżecie.

Na spotkaniu z klientem przedstawiliśmy wraz z choreografem naszą wizję oraz przekonaliśmy o niepowtarzalności naszego pomysłu, co ostatecznie za skutkowało wyborem naszej Agencji w dniu 16.10
Od pierwszego dnia prace ruszyły pełną parą, cały zespół wiedział, że czasu jest mało a rzeczy do zrobienia wiele. Rozpoczęliśmy od spotkań z klientem i zebrania informacji od kluczowych osób na temat „jak widzą przedstawienie swojego działu” – show miało za zadanie pokazać czym się zajmuje odpowiedni pion banku a także uświadomić kto stoi na czele.

W międzyczasie została stworzona dynamiczna muzyka, a także rozpoczęły się prace choreografii nad artystycznym przekazem tanecznym podczas show.
Po zebraniu kompletu informacji od banku stworzyliśmy scenariusz oraz storyboard pokazu, przemieniając dość nudne informacje bankowe na elementy animacyjne połączone z choreografią tancerzy. Proces prac nad przekazem trwał wręcz do ostatnich chwil, nasz zespół grafików i tancerzy dostosowywał wszystkie poprawki klienta pod artystyczną formę przekazu. Mnóstwo roboczogodzin, zarwanych nocy, treningów a co najważniejsze wspólna praca ponad 30 osób produkcji pozwoliła na uzyskanie niesamowitego show, które przeszło najśmielsze oczekiwania klienta.
Show było bardzo ważne, ale nie mogliśmy zapomnieć o klimacie tego wydarzenia jakim było spotkanie świąteczne X-Mass Party. Na potrzeby tego wydarzenia Hala Expo, w której ostatecznie odbył się event została przeobrażona scenograficznie w klimatyczne miejsce świąteczne. Również w tym przypadku odeszliśmy od tradycyjnych dekoracji jak choinki, prezenty, kolorowe dekoracje. Biorąc pod uwagę bardzo technologiczne show otwarcia, użyliśmy technologii także przy scenografii – dzięki inteligentnemu oświetleniu pokryliśmy całe wnętrze hali strukturami oraz użyliśmy kolorystyki mrożonego niebieskiego, dzięki czemu uzyskaliśmy spektakularny efekt jak na lodowcu. Choinek nie mogło oczywiście zabraknąć lecz oprócz kilku śnieżnobiałych choinek użyliśmy również specjalnie zbudowanych form o wysokości 4 metrów, na których dzięki mappingowi wyświetlaliśmy świąteczne animacje. Dodatkowo w strefa gastronomiczna została zaprojektowana w stylu jarmarków bożonarodzeniowych z girlandami żarówkowymi nad gośćmi.

Czym by były prawdziwe święta bez smacznego jedzenia  – w tym przypadku również częściowo odeszliśmy od klasycznego cateringu. Na evencie stworzyliśmy dwie strefy gastronomiczne, pierwsza klasyczna z bemarami, daniami ciepłymi i zimnymi oraz druga w formie jarmarku świątecznego z budkami w formie streetfoodu.

Druga strefa okazała się niebywałym strzałem w przysłowiową dziesiątkę, goście bardzo docenili, że mogli zjeść coś innego niż klasyczny bufet świąteczny. Klient zdecydował się na cztery budki serwujące niestandardowe dania:
Stanowisko NESTKĄSKI – na którym goście mogli znaleźć 3 rodzaje tatara doprawianego według uznania, golonkę, kanapeczki (awanturki), kulebiak czy pieczony karp. Ponadto wanienki z lodem i butelkami do zakąski 
Stanowisko CHINESTOWN – tu skosztować można było rozmaite chińskie przekąski, czyli dim sumy, a także kaczkę po pekińsku w naleśnikach i makaron orientalny.
Stanowisko FASTNEST – amerykańska klasyka jak 2 rodzaje burgerów, fish&chips, 3 rodzaje hot-dogów.
Stanowisko FITNEST – Raj dla smakoszy sałatkowych. Wielki bar sałatkowy z niezliczoną ilością dodatków, sosów, a także 3 rodzaje tacos, humusy i żółte warzywne curry na ciepło.
Event dla 1000 osób to wyzwanie nie tylko kuchni, ale też dla barmanów , aby uniknąć kolejek a także dla komfortu gości stworzone zostały aż 3 bary – główny bar o powierzchni prawie 70 m², na którym pracowało jednocześnie 10 profesjonalnych barmanów. Jego sercem był potężny ekran diodowy o średnicy 3,4 m oraz wysokości 5 m. Dodatkowo po bokach sceny goście mieli do dyspozycji dwa mniejsze bary, dzięki czemu od samego początku wydarzenia nie wystąpił praktycznie problem kolejek przy barze.

Opowiadać można by jeszcze wiele o szczegółach produkcyjnych, lecz reasumując najlepiej będzie podać liczby obrazujące ten wysiłek:
Produkcja Agencyjna: 5 osób.
Produkcja Animacyjna: 5 osób.
Produkcja Choreograficzna: 12 osób.
Produkcja Techniczna: 40 osób.
Produkcja Scenograficzna: 9 osób.
Produkcja Foto&Video: 5 osób.
Produkcja Realizacyjna: 12 osób.
Gastronomia: 80 osób.
Pracownicy inni: 15 osób.
Łącznie nad sukcesem projektu pracowały 183 osoby.

Sprzętowo:
120 m² ekranów diodowych
40 tysięcy ansi lumenów w projektorach
180 m kratownic
70 podestów scenicznych
130 urządzeń oświetleniowych
263 meble
450 m materiału
60 m² materiałów wykończeniowych i banerowych
120 kg drewna i sklejki

Udostępnij post

Zobacz również

Zobacz Także
a
m
Opening hours

Tue – Thu: 09am – 07pm
Fri – Mon: 09am – 05pm

Follow us
fb - ig - tw

POWER NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Nagroda Klientów – Działów Zakupów
Procon Award (Usługi Kreatywne)

Certyfikat Solidna Firma
(od paru lat)

Tygrysy Biznesu

Nagroda MP Power Awards
– portalu Meeting Planner w kategorii
Team-building / Outdoor

Firma Roku
Polish Product

Platynowy Certyfikat
Polish Product

Firma z Zasadami

Nagroda Polskiego Internetu
za stronę internetową
w kategorii Rozrywka i Rekreacja

Nagroda Meeting Planner
w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku

Firma Rodzinna

Incentive Project Manager

Absolwentka Prawa Europejskiego na UAMie. Ze studiów pozostała jej pasja do polityki zagranicznej i niechętna umiejętność wczytywania się w zapisy umowne. Fanka futbolu i amatorka snowboardu. Pochodzi znad morza, więc w razie wyboru „morze, czy góry?”, cóż nie ma dylematu (chyba, że w górach jest śnieg 😊).

Z Chin przywiozła słabość do ostrego jedzenia, z Nowej Zelandii miłość do rugby, z Tanzanii nie przywiozła likaon, więc wraca tam często by złapać go w obiektyw. W podróżach lubi adrenalinę, dobre jedzenie i ciekawych ludzi, więc na tych filarach buduje swoje programy.

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

18 maja 2018 roku bez okresu próbnego dołączyła do naszego zespołu Irenka. Srebrno-szary wyżeł wejmarski. Posiada zdolności przegryzania drobnych przedmiotów, jest mega szybka, więc na pewno sprawdzi się w naszym POWER-owym zespole.

Jest przyjazna dla Klientów i podwykonawców, szybko zjednuje sobie przyjaciół.

Na razie szkoli ją Dyrektor Stefan, ale szybko pnie się w szczeblach kariery.

CZŁONEK SPECJALNY ZESPOŁU

Stefanek jest członkiem naszego zespołu od 2008 roku. Zawsze jest pełen energii. Uwielbia pływanie /ratowanie ludzi/, tarzanie w śniegu i długie spacery. Radosny i przyjazny, jest wspaniałym psem towarzyszącym.

Dobrze toleruje towarzystwo ludzi wchodzących do firmy oraz dzieci. Oczywiście dobrych ludzi. Innym rzuca się do grdyki 😊 Koty uwielbia – ganiać 😊

Im jest starszy tym bardziej potrzebuje przytulania. Uwielbia „Pana kanapkę” przychodzącego do biura w porze lunchu 😊, duże kości i swoją Panią 😊

LOGISTIC MANAGER

Pozytywny, uśmiechnięty i zakręcony człowiek. Uczęszczał do szkoły muzycznej I stopnia którą ukończył dyplomem.

Z wykształcenia jest fotografem, którego zawód otrzymał po ukończeniu szkoły średniej zakończonej pozytywnie egzaminem zawodowym. Swoje pierwsze kroki z eventami stawiał mając 16 lat. Wtedy nie wiedział jeszcze że taka praca wplecie się w jego życie na stałe. Wyboru pozostania w eventach dokonał po skończeniu szkoły w 2008 roku.

W podjęciu takiej decyzji pomógł mu kontakt z ludźmi ich satysfakcja poprzez włożone serce w przygotowania eventu, a także podróże w różne zakątki kraju związane z pracą.

Podczas wyjazdów i spotkań z klientem wkłada całe serce aby wykonywana usługa była zawsze na najwyższym poziomie.

Czas wolny lubi spędzać na rowerze, podróżach i wędrówkach górskich. Zakochany w Rzymie wraz z historia z nim związaną. Jego pasją jest jeździectwo konne. Na grzbiecie czuje się prawdziwie wolny i zapomina o wszelkich trudnościach . To w stajniach można go spotkać gdy ma dość pędu życia i potrzebuje odetchnąć.

Warto wspomnieć że czasem próbuje swoich sił jako Dj kiedy trafi się okazja , to hobby wzięło się z muzyki, która towarzyszy mu w jego życiu od dzieciństwa.

PROJECT & NEW BUSINESS MANAGER

Urodzony i wychowany na Śląsku. Lata młodzieńcze spędził w Bieszczadach, szkoła średnia i wyższa to zaś okres w Kanadzie. Finalnie osiadł w Warszawie, gdzie od ponad 20-stu lat jest kowalem swojego zwariowanego losu.

Wulkan energii, uzależniony od adrenaliny i sportów ekstremalnych (m.in. snowboardowy FR, rowerowy DH, żagle, sporty motorowe, etc.) Nie potrafi żyć bez bliskiego kontaktu z ludźmi, choć ceni sobie chwile sam na sam ze sobą.

Doradzi, rozśmieszy, pomoże, ma milion pomysłów na minutę i z werwą garnie się do działania! Gdziekolwiek by nie był, cokolwiek by nie robił, w tle zawsze towarzyszy mu muzyka – ona go napędza, a gdy trzeba, relaksuje i resetuje.

Ciekawy świata, spragniony przygód, zawsze gotowy na nowe wyzwania jakie zafunduje mu los.

EVENT MANAGER

Przygoda Krzysztofa z eventami zaczęła się jeszcze na studiach od pokazw Sztuk Walki które w tamtym czasie trenował zapalczywie. Bardzo spodobał się mu klimat panujący wśród osób związanych organizacyjnie z eventami. Zobaczył tam ludzi pełnych pasji, profesjonalizmu i poświęcenia. Szybko zrozumiał, że to jest to, co chciałby robić w swoim życiu. Następnie przyszedł czas na koordynację poszczególnych odcinków i całościowe realizacje.

Mówi, że uwielbia czuć ten dreszczyk emocji przed realizacją, kiedy nie widać jeszcze zamierzonych efektów, a cała wizja jest wyłącznie w jego głowie.

Branża eventowa, jak sam to określa, daje mu możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach. Jego zdaniem dobry event manager musi mieć cechy Organizatora, Sprzedawcy, Negocjatora i przede wszystkim mieć wizję i pomysł na event. A elastyczność i kreatywność to standardowe umiejętności. Wielopłaszczyznowość tej pracy i fakt, że nigdy nie ma takich samych realizacji sprawia, że jest to dla niego wymarzone zajęcie.

Prywatnie ma dwie wielkie pasje. Są to podróże w nowe miejsca i sport. Nie wyobraża sobie dnia bez aktywności fizycznej. Ciągle ma nowe zajawki, co sprawia, że ciężko za nim nadążyć. Dlatego jego ulubionym wyrażeniem, które w pełni wpisuje się w ramy pracy w branży eventowej to: „Sytuacja jest Dynamiczna”.

Zawodowo współpracował z takimi brandami jak: Seat, Bricomarche, WBK, 7N, Gaspol, a także z różnymi instytucjami, w tym kilkoma ministerstwami i kancelarią premiera. Ponadto koordynował również takie wydarzenia plenerowe jak choćby “Dni Warszawy”.

INCENTIVE DIRECTOR

Kiedy mówi, że pracuje w „incentivach” od 10 lat nikt jej nie wierzy. Ale tak jest naprawdę. Programy przygotowywane przez Jagodę są dowodem na to, że incentive to nie program, ale historie opowiedziane miejscami, ludźmi i emocjami. Jagoda wierzy, że tak jak za czasów braci Grimm – baśnie są opowieściami dla dorosłych i wyszukuje takie perełki w każdym miejscu na Świecie (i w Polsce), do którego zabiera uczestników wyjazdów. A jak ich nie znajdzie – to wymyśli.

Ta „opolska dzioucha” (z urodzenia) jest wulkanem pomysłów, tytanem pracy i ma delikatnego bzika na punkcie logistyki.

Miłością od pierwszego wejrzenia obdarzyła RPA, ale niezmiennie gorącym uczuciem darzy Karkonosze.

Jest głodna świata, ale jej ucieczką od codzienności jest działka i balkon, który rok rocznie zamienia z pasją w mini-ogród botaniczny.

EVENT DIRECTOR

Na studia, z rodzinnego Torunia, wyemigrowała do krainy pyr i koziołków. Na stałe osiedlając się jednak w stolicy. Z wykształcenia magister turystyki i rekreacji… z naciskiem na rekreację. Od 2017 roku w branży spotkań i wydarzeń /eventowej/ i wyjazdów motywacyjnych /incentive travel/.

Chętnie tworzy wyjazdy typu city break i wydarzenia w niestandardowych polskich przestrzeniach. Uwielbia odkrywać miejsca, które mają mało wspólnego z człowiekiem, a więcej z naturą i relaksem. Dlatego, jak tylko ma wolną chwilę ucieka przed korkami i dużym stężeniem smogu.

Zakochana w tatuażach, podróżach „na własną rękę” oraz swojej pracy. Uważa, że dobre jedzenie może uszczęśliwić człowieka (w kuchni daleko jej co prawda do Magdy Gessler – ale się stara)!

MANAGING DIRECTOR

Gdyby tylko klonowanie ludzi było legalne… Z pewnością jedną z pierwszych kandydatek do sklonowania byłaby Magda! Nie sposób jej nie lubić (czy nawet nie kochać). I to wcale nie dlatego, że rzuca uroki, ale dlatego że jej osobisty czar i ujmujący sposób bycia powodują, że chciałoby się ją pomnożyć co najmniej 6 razy.

Magda pozostaje wierna Agencji Power od samego początku jej istnienia, czyli od wyjazdów narciarskich w 1997 roku. Kilka lat temu zajmowała się prowadzeniem stron www oraz kampanii w sieciach społecznościowych, a obecnie jest odpowiedzialna za rozwój działu kart sportowych OK System oraz koordynację eventów dla Hoteli i Agencji.

Jest dla wszystkich przykładem pracowitości i sumienności, ale ma jedną słabość… Portugalię, którą pragnie poczuć całym sercem: poznać jej magiczne wąskie i strome uliczki, gdzie powstało fado i malownicze plaże z ukrytymi zatoczkami. Podróże małe i duże są dla nią największą pasją i siłą napędową. Jeśli więc w danym momencie nie pracuje to jest wielce prawdopodobne, że wyjechała poznawać świat.

PREZES POWER

Olga Krzemińska-Zasadzka, CEO i managing director Agencja Power, Prezes Zarządu SOIT, członek – założyciel SBE, wieloletni członek Zarządu SBE /2010-2017/, SKKP, a także site.

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”.

Twórca Kodeksu Dobrych Praktyk SBE, działała w Komisji Etyki w SOIT oraz Komisji Etyki SBE, Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Współtwórca akcji charytatywnej Elfy SBE. Zasiadała w kapitule międzynarodowego konkursu Eventex Awards.
W konkursie Eventex Awards została wybrana także do 100 najbardziej wpływowych ludzi branży eventowej w Europie. Kongres Magazine także wyróżnił ją w tej kategorii /Top meetings Agencies/ – osób najbardziej wpływowych w branży w Europie.

Jest wśród 100 najbardziej wpływowych w Polskiej Turystyce wg jury portalu i magazynu „Wasza Turystyka”. Otrzymała MP Power w kategorii Team-building, 2 razy była nominowana w kategorii „incentive”.

Autorka licznych publikacji m. in. dla magazynów: OOH Event, Tygrysy Biznesu, blog THINK MICE, MICE Poland, Ooh Magazine, Nowy Marketing i wielu innych. Od początku istnienia na rynku pomaga tworzyć „event katalog”.

Występowała w roli prelegenta na wielu konferencjach gospodarczych i branżowych /MICE/ mi.in: Europejski Kongres Przedsiębiorczości, konferencji Event-Mix, konferencji Meetings Wek Poland, konferencji Event Biznes, w panelach dyskusyjnych MeetingPlanner.

Entuzjastka sportu, podróży i aktywności w każdym wydaniu: od narciarstwa i snowboardu, poprzez nurkowanie, windsurfing i kitesurfing, na off-roadzie i squashu kończąc / była 2gą rakietą Polski w squash-u przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters.

Razem z zespołem pasjonatów i profesjonalistów organizuje wydarzenia eventowe, wyjazdy typu incentive travel, szkolenia, imprezy sportowe, prestiżowe gale, konferencje i kongresy na terenie całej Polski i po za granicami kraju